dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 11:26


YELLOW írta:
http://totalcar.hu/magazin/tec...egvesztel/




Na ja!
Hát ez is egy megoldás!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 08:58

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2015. január 03. szombat, 21:02


janoska73 írta: Üdv !Egy hete vettem egy 320d 136lovas tuoringot olyan problémám van 2-3 naponta eltűnik 1,-1,2 liter fagyáló folyást nem látok, a motorolaj tiszta lehet ,hogy mégis hengerfejes? Választ előre is köszönöm.



Hali!
Szerintem kotorj ki a gyerek festőkészletéből egy sima fehér vízfestéket (gombfesték).
Bobd bele a tartályba, feloldódik, elkeveredik és ahol szivárog ott majd csodásan látszik a fekete csöveken.
A festék nem párolog el.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2015. január 03. szombat, 19:23


janoska73 írta: Üdv !Egy hete vettem egy 320d 136lovas tuoringot olyan problémám van 2-3 naponta eltűnik 1,-1,2 liter fagyáló folyást nem látok, a motorolaj tiszta lehet ,hogy mégis hengerfejes? Választ előre is köszönöm.


Hűtő műanyagjai, illetve kiegyenlítő tartály szokott repedt lenni és csak melegen ereszt, akkor viszont el is párolog és így nem látni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz janoska73

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 03. szombat, 19:21


Üdv !Egy hete vettem egy 320d 136lovas tuoringot olyan problémám van 2-3 naponta eltűnik 1,-1,2 liter fagyáló folyást nem látok, a motorolaj tiszta lehet ,hogy mégis hengerfejes? Választ előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz szabolcska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 11:50


gfeco írta:
szabolcska írta: Sziasztok.

Nekem is lenne egy hűtővíz problémám, mégpedig a hűtőfolyadék jelző folyamatosan ég, ahogy a kontaktot ráadom, felgyúl és égve is marad (teszteren nem ad ki egy hibát sem). Termosztát új, az elektromos termosztátnál volt kábelszakadásom (teszter mutatta ki) megcsinálódott elmúlt. Nemrégiben volt tágulási tartály cserélve, vizpumpa volt cserélve, és segéd vizpumpa, ez utóbbit szintén a teszter miatt és kipróbáltuk tényleg nem ment, ezért lett cserés.

Lassan az egész hűtőrendszert lecseréljük és még mindig ég az a ... jelző.

Köszönöm szépen előre is, azoknak akik véleményt írnak, tanácsot adnak, stb.


Szia
A tartály aljában lévő jeladót is cserélted?


Köszönöm a válaszodat, igen, a jeladó is volt cserélve, és a szerelőm kiszerelte és mágnessel megoldotta, hogy biztos jó jelet küldjön vissza...



gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 06:25


szabolcska írta: Sziasztok.

Nekem is lenne egy hűtővíz problémám, mégpedig a hűtőfolyadék jelző folyamatosan ég, ahogy a kontaktot ráadom, felgyúl és égve is marad (teszteren nem ad ki egy hibát sem). Termosztát új, az elektromos termosztátnál volt kábelszakadásom (teszter mutatta ki) megcsinálódott elmúlt. Nemrégiben volt tágulási tartály cserélve, vizpumpa volt cserélve, és segéd vizpumpa, ez utóbbit szintén a teszter miatt és kipróbáltuk tényleg nem ment, ezért lett cserés.

Lassan az egész hűtőrendszert lecseréljük és még mindig ég az a ... jelző.

Köszönöm szépen előre is, azoknak akik véleményt írnak, tanácsot adnak, stb.


Szia
A tartály aljában lévő jeladót is cserélted?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz szabolcska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 03:15


Sziasztok.

Nekem is lenne egy hűtővíz problémám, mégpedig a hűtőfolyadék jelző folyamatosan ég, ahogy a kontaktot ráadom, felgyúl és égve is marad (teszteren nem ad ki egy hibát sem). Termosztát új, az elektromos termosztátnál volt kábelszakadásom (teszter mutatta ki) megcsinálódott elmúlt. Nemrégiben volt tágulási tartály cserélve, vizpumpa volt cserélve, és segéd vizpumpa, ez utóbbit szintén a teszter miatt és kipróbáltuk tényleg nem ment, ezért lett cserés.

Lassan az egész hűtőrendszert lecseréljük és még mindig ég az a ... jelző.

Köszönöm szépen előre is, azoknak akik véleményt írnak, tanácsot adnak, stb.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2014. július 24. csütörtök, 11:35


Üdv! Vizet szeretnek cserèlni. Àtolvastam a tèmàt viszont lenne kèdèsem. A leengedès 2 helyen törtènt a hüto aljàn lèvö kék csavar ès a blokkok is van egy csavar az engedi le a belső rendszer vizèt. Gondolom vannak Tomitesek a csavarokon ezeket kène csekkolni. Majd ha minden rendben a 12. Oldalon leírtak alapján feltöltom majd legtelenitem. A kèrdès végüis annyi lenne hogy megfelelően tervezem a folyamatot vagy hibás a dolog ès keresgeljek Mèg egy picit? Bocsi a hibákért kikeszit ez az android. Üdv.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:05


nickname írta:
Tano írta:
YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.


WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".







na nickname, ettől azért többet vártam

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:03


Tano írta:
YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.


WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 25. csütörtök, 21:04

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:00


YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.


WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 18:30


Padre323i írta:
YELLOW írta:
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.


Azt nem mondtam,hogy 102 fokon nyit,csak hogy képes odáig is felkúszni.
Elővettem a régi trükköt,ami a 323i-nél is bevált,ahol hozzáfértem,kigőzborotváztam a hűtő lamelláit.Láss csodát,már nem is megy 93 fölé klímával.Hétvégén kikapom a hűtőt és kitakarítom rendesen a lamellákat.A klímahűtőét is.



persze, én a 102 fokot arra értettem, hogy a benyások általában ekörül mozognak üzemmelegen. én sem a nyitásra gondoltam. de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit. de ha megoldva, akkor jó.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 17:51


YELLOW írta:
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.


Azt nem mondtam,hogy 102 fokon nyit,csak hogy képes odáig is felkúszni.
Elővettem a régi trükköt,ami a 323i-nél is bevált,ahol hozzáfértem,kigőzborotváztam a hűtő lamelláit.Láss csodát,már nem is megy 93 fölé klímával.Hétvégén kikapom a hűtőt és kitakarítom rendesen a lamellákat.A klímahűtőét is.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 14:11


YELLOW írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
ute107 írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.


Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S


Wallisban vettem mindkettőt.



én egyszer vittem márkaszervízbe, de amikor a rendszerből úgy választotta ki, hogy M42-es motor....
szóval mert wallis, még lehetnek hülyék


ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.



Az 1.6-os 8szelepes F Astra termosztátja ugyanolyan mint a BMW-é, annyi a különbség, hogy 95 fok körül nyit.... Engem is egyszer át..tak...