YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 20:43


gerencsert írta:
anubisz írta:
gerencsert írta:
MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Vegyél xado olajat,azt tuti nem hamisítják.


Esetleg innét lenne érdemes beszerezni:
http://castrolmintabolt.hu/castrol-webshop

Ha ez is kamu olaj, akkor már tényleg vége mindennek



én innen kaptam már kétes olajat (váltó), de kicserélték, de érdekes, a kifogásoltat is megtarthattam

gerencsert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz gerencsert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 20:25


anubisz írta:
gerencsert írta:
MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Vegyél xado olajat,azt tuti nem hamisítják.


Esetleg innét lenne érdemes beszerezni:
http://castrolmintabolt.hu/castrol-webshop

Ha ez is kamu olaj, akkor már tényleg vége mindennek



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 20:16


gerencsert írta:
MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Vegyél xado olajat,azt tuti nem hamisítják.

gerencsert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz gerencsert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 20:07


MattM325 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását! Sajnos tudom én is, hogy nagyon nehéz eredeti Castrol olajat beszerezni, de azért én még bízok benne, hogy sikerülni fog A szerelőm például állítja, hogy az Unix és a Bárdi eredeti Castrol olajakat forgalmaz. Jó magam is úgy számolgattam, hogy 7 litert kell mindenképpen vásárolnom, és egy kevés legalább marad még ha utána kell majd töltenem. Nagyon sokan az 5W-40 mellett tették le voksukat, és azt javasolták nekem is. Felénk nagyon könnyen be lehet szerezni olcsó Castrol olajakat, mivel állítólag Szlovéniából hozzák be őket, ami nagyon közel van hozzánk. Pár éve volt egy Audi A8 4.2 Quattrom, abba is Castrolt tettem, de meg voltam vele elégedve teljesen. Előtte volt egy BMW 740i e38 is a tulajdonomban, az is mindig Castrolt kapott. Nekem valahogy bejött eddig ez a Castrol olaj Éves szinten nem megyek többet 6-7e km-nél, lehet ez is az oka




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 16. szombat, 20:08

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 14:05


compact írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: [

Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




Vegyél 7 litert és töltsd szintig.
Az a baj a hamis olajjal, hogy nem teljesen motorolaj van benne, hanem valami fűtőolaj keverék. Liqui Moly-t pl. több mint valószínű, hogy eredetit találsz, ha a magyarországi forgalmazójától veszed.
Számomra is hihetetlen, hogy még van aki Castrolt vesz, de mindenki maga dönti el...



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 13:33


YELLOW írta:
gerencsert írta:
MattM325 írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás


Ha mindenképp Castrol, akkor nagyon figyelj oda, hogy honnan szerzed be, mert iszonyat hamisítják. 0w40 vagy 5w30. 0-ásnak nagyon jók a hidegindítási tulajdonságai, egyébként 40-es felesleges.


Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.


Hihetetlen, hogy van olyan aki még mindíg ennyire bízik a castrol-ban...
Tuti biztos pedig nem létezik, mivel a dobozokat és címkéket is hamisítját, a legegyszerűbb pedig, hogy a valóban hivatalos üres flakonokat nagy üzemben vásárolják fel és töltik meg jó esetben a 800ft-os olajjal, a rosszabb, ha még azt is megpancsolják.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 08:48


gerencsert írta:
MattM325 írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás


Ha mindenképp Castrol, akkor nagyon figyelj oda, hogy honnan szerzed be, mert iszonyat hamisítják. 0w40 vagy 5w30. 0-ásnak nagyon jók a hidegindítási tulajdonságai, egyébként 40-es felesleges.


Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?


az a helyzet, hogy van rajtuk egy hologramos matrica, de azt is utólag teszik rá itthon pl. szóval ez arra sem garancia, hogy az eredeti, de amin nincs az sem jelenti, hogy hamis. én már ezért letettem a Castrol-ról. én most nagyon Eneos mániás lettem, már akár kaphatnék juttatást is utána
amúgy ment az autó jobb esetben 200ezer+ km-t, az idő alatt kitudja mit raktak bele, így szinte ezen már kár gondolkozni. azt mondják a hamis olaj is úgy hamis, hogy mondjuk 10ezer km-t lazán el tudsz vele menni gond nélkül aztán csere. az átbaxás az, hogy drágán veszed meg, és közben nem az van benne.



gerencsert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz gerencsert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 23:42


MattM325 írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás


Ha mindenképp Castrol, akkor nagyon figyelj oda, hogy honnan szerzed be, mert iszonyat hamisítják. 0w40 vagy 5w30. 0-ásnak nagyon jók a hidegindítási tulajdonságai, egyébként 40-es felesleges.


Köszönöm szépen gyors válaszodat. Esetleg van ötleted, hogy miről ismerhető fel, hogy eredeti a termék? Feltöltési mennyiséget tudsz pontosan, mert van ahol 5,5 litert írnak, máshol pedig 6,5 litert? Lehet, hogy az arany közép utat választom, és veszek 6 litert Az 5W-30 akkor mehet bele nyugodtan?

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 23:36


gerencsert írta: Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás


Ha mindenképp Castrol, akkor nagyon figyelj oda, hogy honnan szerzed be, mert iszonyat hamisítják. 0w40 vagy 5w30. 0-ásnak nagyon jók a hidegindítási tulajdonságai, egyébként 40-es felesleges.


gerencsert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz gerencsert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 23:29


Sziasztok márkatársak! Nem régiben vásároltam egy BMW 325i (e46) Touring Automata gépkocsit, ami 2002-es gyártású. Jelenleg 214.000 km van már benne, az óra szerint Szeretném rajta lecseréltetni a motorolajat, de tanácstalan vagyok, mert mindenki mást ajánl. Mindenképpen Castrol mellet tenném le a voksomat, de azon belül melyiket lenne érdemesebb bele tenni? Már a megtett km és az életkora miatt is kérdéses, hogy melyiket válasszam. Ami eddig számításba jött: Castrol Edge 5W-40, és Castrol Edge 5W-30. Ha pontosak az értesüléseim, akkor 6,5 liter a feltöltési mennyiség, de javítsatok ki ha tévednék. Várom ötleteiteket és javaslataitokat! Köszönettel: Tamás

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 21:19


YELLOW írta:
haka írta: Jajj látom nagyon a szívetekre vettétek
Nem kell, nem azért írtam, egyszerűen én így látom, gondolom.
Akkor legyen az, hogy a 10 éves autóban sokkal jobb, és modernebb technika van, mint egy 2013-asban. (amúgy a navi sokkal jobb mint a gyári )

Kicsit visszakanyarodva a fordulatszámhoz, most direkt megnéztem reggel, és bár nem foglalkozom vele, hogy mennyire megy fel, nem ment 2500-ig sem normál úton
Egyedül a pályán a kigyorsításnál kell 3k körülig tolni, szal lényegében nem is kell kímélni. Szóval, ha 2500 főlé nem szabad tolni, akkor legyen úgy, úgysincs rá szükség, csak akkor amikor első vagy a lámpánál


és akkor miért kell? jó néha én is szoktam, de ha lámpa hálózat van, akkor sok értelme nincs, mert a következőnél meg fékezni kell


Hát igen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 10:24


haka írta: Jajj látom nagyon a szívetekre vettétek
Nem kell, nem azért írtam, egyszerűen én így látom, gondolom.
Akkor legyen az, hogy a 10 éves autóban sokkal jobb, és modernebb technika van, mint egy 2013-asban. (amúgy a navi sokkal jobb mint a gyári )

Kicsit visszakanyarodva a fordulatszámhoz, most direkt megnéztem reggel, és bár nem foglalkozom vele, hogy mennyire megy fel, nem ment 2500-ig sem normál úton
Egyedül a pályán a kigyorsításnál kell 3k körülig tolni, szal lényegében nem is kell kímélni. Szóval, ha 2500 főlé nem szabad tolni, akkor legyen úgy, úgysincs rá szükség, csak akkor amikor első vagy a lámpánál


és akkor miért kell? jó néha én is szoktam, de ha lámpa hálózat van, akkor sok értelme nincs, mert a következőnél meg fékezni kell

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 09:26


Jajj látom nagyon a szívetekre vettétek
Nem kell, nem azért írtam, egyszerűen én így látom, gondolom.
Akkor legyen az, hogy a 10 éves autóban sokkal jobb, és modernebb technika van, mint egy 2013-asban. (amúgy a navi sokkal jobb mint a gyári )

Kicsit visszakanyarodva a fordulatszámhoz, most direkt megnéztem reggel, és bár nem foglalkozom vele, hogy mennyire megy fel, nem ment 2500-ig sem normál úton
Egyedül a pályán a kigyorsításnál kell 3k körülig tolni, szal lényegében nem is kell kímélni. Szóval, ha 2500 főlé nem szabad tolni, akkor legyen úgy, úgysincs rá szükség, csak akkor amikor első vagy a lámpánál


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 09:14


haka írta:
szotakdavid írta:
oké ez megint egy végtelen vita lenne...

Kérdem én,ha valóban így gondolod miért vettél egy 10 éves véleményed szerint elavult sok probléma lehetőséges,"teljestménnyel" teli e46 20td-t??


Jaja nem akarok végtelen vitát generálni, bár szeretek vitatkozni
Én csak azt mondtam, hogy inkább élvezem a vezetés örömét a számomra nagy teljesítménnyel, mintsem, hogy 30-50-el ballagjak munkába reggelente és vissza, mamis vezetési stílusban, azért hogy a 10 éves autóm bizonyos alkatrészei 3%-al később menjenek tönkre, ami nagy valószínűséggel már nem nálam következik be (de ha igen akkor sem számít). Ráadásul szerintem így is van ez kitalálva, így normális.

Az meg hogy egy 10 éves autó nem olyan mint egy mai, az meg csak jött és ez képezi a vita a tárgyát lényegében .
És azért nem ilyen autóm van, mert munkába járni még is csak túlzás lenne egy 4 milliós autó.
A családnak már ilyet fogunk venni megint, mint eddig is, mivel szerintem pl egy új ford, kényelmesebb, biztonságosabb, nem kell 5-6 évig egyáltalán javítani és technológiailag is előrébb jár mint egy 6 éves bmw. A technológia alatt az elérhető featureöket értem, bár jelen esetben a fordnál ugye a motor is újítás és állítólag nem is rossz díjat is nyert.





Egy Ford előrébb jár? Senki sem mondta neked, hogy vedd meg az alapfelszereltségű kompaktot amibe még a navit is utólag tetted be. Mit tud egy Ford? Kivillan a ködlámpája amerre tekered a kormányt? Ez E46-nál dynamic xenon jelent, arra világít a fényszóró, amerre kanyarodsz. Vagy 120-nál olyan erős a szélzaj ami E46-ban 200 fölött jelentkezik és ráadásul kupéhoz viszonyítva (keret nélküli ablak)? Esetleg nem lehet bevenni egy körforgalmat mert olyan a futóműve, hogy bepattog az eleje? A szerelőmnél két hete van egy 2010-es Mondeo, rángat hidegen, lefullad, erőtlen. 60e km. És vezettem, alig vártam, hogy visszaüljek a sajátomba.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 00:05


szotakdavid írta:
oké ez megint egy végtelen vita lenne...

Kérdem én,ha valóban így gondolod miért vettél egy 10 éves véleményed szerint elavult sok probléma lehetőséges,"teljestménnyel" teli e46 20td-t??


Jaja nem akarok végtelen vitát generálni, bár szeretek vitatkozni
Én csak azt mondtam, hogy inkább élvezem a vezetés örömét a számomra nagy teljesítménnyel, mintsem, hogy 30-50-el ballagjak munkába reggelente és vissza, mamis vezetési stílusban, azért hogy a 10 éves autóm bizonyos alkatrészei 3%-al később menjenek tönkre, ami nagy valószínűséggel már nem nálam következik be (de ha igen akkor sem számít). Ráadásul szerintem így is van ez kitalálva, így normális.

Az meg hogy egy 10 éves autó nem olyan mint egy mai, az meg csak jött és ez képezi a vita a tárgyát lényegében .
És azért nem ilyen autóm van, mert munkába járni még is csak túlzás lenne egy 4 milliós autó.
A családnak már ilyet fogunk venni megint, mint eddig is, mivel szerintem pl egy új ford, kényelmesebb, biztonságosabb, nem kell 5-6 évig egyáltalán javítani és technológiailag is előrébb jár mint egy 6 éves bmw. A technológia alatt az elérhető featureöket értem, bár jelen esetben a fordnál ugye a motor is újítás és állítólag nem is rossz díjat is nyert.