Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 16. péntek, 09:56


YELLOW írta: de mint írtam nem olvastam részletesen mit írt a kolléga. téma lezárva!


Neked meg jó példa arra, hogy ha megkérdezed az asszonyt, hogy jöhet-e egy pipa, és azt válaszolja, hogy "igen, de készülj fel, hogy pont a végénél leharapom, megrágom és kiköpöm a szemetesbe", nem kezded el kicsomagolni a szerkezetet az igen után


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 16. péntek, 05:09


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




nem ér annyit az egész, hogy kommentezzem! jó éjt!



Nem ám talán hülyeséget írtam. 1 embert mutassatok akinek gyenge volt az aksija, (ami 5 perc alatt lemerült) és indítózás közben minden led,izzó,műszerfal teljes erővel világit,még csak elsem halványul,de az aku olyan gyenge hogy még csak kattanásra se képes az önindító. Lehet neked volt ilyen hibád,meg nekem is,de a lényeg,hogy nálad,és nálam is teljesen elment minden izzó is, ha a világítást rákapcsolod, arról meg nem is beszélve.Egyszerű teszt,csak rá kel kapcsolni,de minek ha már a ledek se világítanak. Nekem már semmi nem világított,de az indító még mindig kattant egyet, 9,5 volt fesznél,mert rámértem az aksira utána. Olyan hogy aksi csutra merül,és indításkor nem halványulnak a fények,az kizárt. Ne keljen már szakirodalom bemásolásával igazolni egy köztudott tényt.Nemtudom mire ez az ideges fej


hogy mire az ideges fej, inkább hagyjuk. kicsit hosszabb dolgot írtam le, de átszerkesztettem, ugyanis beláttam nem érsz annyit, hogy bármilyen vita is legyen belőle. akkor ezek szerint az eredeti írást nemolvastad
sajnos nekem kb 5 perc alatt merült le úgy, hogy nem indított csak kattogott, és mellé semmi nem halványult, csak a kattogásnak megfelelően az első lámpa, +a műszerfali ikonok ugyanúgy. zene lámpa, ugyanúgy ment mint előtte, mintha semmi baja nem volna az akksinak.
de mint írtam nem olvastam részletesen mit írt a kolléga. téma lezárva!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 16. péntek, 03:41


Robinson írta:
anubisz írta: Amúgy sértődés nélkül,csak annyit,hogy röhej,egy lemerült aksi megállapításából ma még fórumon lehet vitatkozni,az egy kicsit ciki. Annak ha egy aksi gyenge,tipikus jelei vannak,már aki nem 1 re végezte a fizikát. Még ha nem írta volna le ,hogy az izzók nem halványultak el indításkor. ( ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. )


Pedig most tényleg nem kötött ebet karóhoz Yellow, hanem beismerte, hogy benézte. Most Te reagálod túl.


Tudom,olvastam,csak odavágott nekem egy ideges fejet,mintha valami oltári baromságot mondtam volna. Amúgy nem reagáltam túl,csak leírtam a véleményem,elvégre abból tanulunk,ha véleményeket ütköztetünk.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 16. péntek, 01:14


anubisz írta: Amúgy sértődés nélkül,csak annyit,hogy röhej,egy lemerült aksi megállapításából ma még fórumon lehet vitatkozni,az egy kicsit ciki. Annak ha egy aksi gyenge,tipikus jelei vannak,már aki nem 1 re végezte a fizikát. Még ha nem írta volna le ,hogy az izzók nem halványultak el indításkor. ( ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. )


Pedig most tényleg nem kötött ebet karóhoz Yellow, hanem beismerte, hogy benézte. Most Te reagálod túl.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 23:44


Ha már bemásoltál lentebb, ajánlom onnan Steve írását.
Na frankó, hogy már meg is oldódott!
Nekem tavaly nyáron csinált hasonlót, de ott nem az akksi volt a ludas.
Bementem a sarki kisközértbe, csináltattam egy szendót, kimegyek, indítanék és semmi.
Szendóval a kezemben pánik, hívtam rögtön Ricsit, mondta nézzem meg a titkos menüben mit mutat, az O.K., akkor ez önindító lesz.
Betolni lehetetlenség volt, olyan nehéz mint a dög, vonószem hiányzik a készletbõl...
Még az volt a mák, közel volt a bontó, vettem gyorsba egyet és egy Sprinterrel behúztuk.
Másnap mikor már lehült, Ricsi szétszedte az önindítót, semmi baja nem volt azon kívül, hogy tiszta por volt, meg ki volt teljesen száradva.
Kitakarította, összerakta és kész is.
Na mindegy, a lényeg, hogy már megy a szekér és csak tölteni kellett!

Amúgy sértődés nélkül,csak annyit,hogy röhej,egy lemerült aksi megállapításából ma még fórumon lehet vitatkozni,az egy kicsit ciki. Annak ha egy aksi gyenge,tipikus jelei vannak,már aki nem 1 re végezte a fizikát. Még ha nem írta volna le ,hogy az izzók nem halványultak el indításkor. ( ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. )

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 23:03


YELLOW írta:
anubisz írta: Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




nem ér annyit az egész, hogy kommentezzem! jó éjt!



Nem ám talán hülyeséget írtam. 1 embert mutassatok akinek gyenge volt az aksija, (ami 5 perc alatt lemerült) és indítózás közben minden led,izzó,műszerfal teljes erővel világit,még csak elsem halványul,de az aku olyan gyenge hogy még csak kattanásra se képes az önindító. Lehet neked volt ilyen hibád,meg nekem is,de a lényeg,hogy nálad,és nálam is teljesen elment minden izzó is, ha a világítást rákapcsolod, arról meg nem is beszélve.Egyszerű teszt,csak rá kel kapcsolni,de minek ha már a ledek se világítanak. Nekem már semmi nem világított,de az indító még mindig kattant egyet, 9,5 volt fesznél,mert rámértem az aksira utána. Olyan hogy aksi csutra merül,és indításkor nem halványulnak a fények,az kizárt. Ne keljen már szakirodalom bemásolásával igazolni egy köztudott tényt.Nemtudom mire ez az ideges fej

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 22:34


anubisz írta: Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




nem ér annyit az egész, hogy kommentezzem! jó éjt!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 15. csütörtök, 22:45


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 21:33


Aksi hogy lenne,mikor ment vele,és egy fagyira állt csak meg.Ha lemerül az aksi,és behúzzák,már pár perc múlva rátölt annyit,hogy indítani lehet vele,mitől merülne le hirtelen 5 perc alatt. Nekem már merült le garázsba hifihalgátas közben. Önindító csak kattogott,indításkor csattant egyet mindig,a fények meg halványultak a műszerfalon,szinte csak pislákoltak.3 indítás után,már a váltó melletti kis led se tudott világítani (ami kijelzi melyik fokozatba van ) 3000 ért bikázott meg a Taxis
Itt vagy valami relé nem kapcsolt,lefagyott,még az imobilizer a gyári,az is lehet.Ugyan ezt csinálja ha sima kulcsot raksz bele.Ott is minden világit,ha kulcsot fordítasz,semmi,és nem kattan,csattan semmi.Mondjuk valami miatt nem vette le a jelet a kulcsról. Itt az áram már nem jutott el az önindítóig.
Vagy az önindítóban akadt fent valami? igen de mi? azt nem hiszem. Kár lebontani,csak pénzkidobás. Azért mert 2 év alatt egyszer nem indult. Ha csinálja még,akkor érdemes megnézetni.
Bármi lehet,ami indítással kapcsolatos elektronika,de hogy ez nem aksi volt,az 100%
Főleg melegen,leállás után,hogy ne röffenjen,annyi töltés nem marad az aksiba,de a lámpák világítanak mindenűt, az kizárt.
Lehet egyszerűen felakadt a behúzó mágnes,vagy valami ilyesmi,azt hiszem van olyan az önindítón. Régen,anno még a régi kocsiknál,ahol hozzá lehetett férni,szokták ütögetni csavarhúzóval,ha felakadt benne valami,emlékszem néha hatásos volt.
Tényleg a műszerfal titkos menün,nem lehet az aku feszt megnézni?




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. szeptember 15. csütörtök, 21:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 20:33


hancurozo írta:
sumi20 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:

YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)


nah az lehet. kicsit macerás volt a napom, tesztgépek befostak, aztán próbagyártások, programírás, ghost-olás, volt minden, kicsit szétszort lettem



Ok. Rendben, de akkor mi lehet a probléma szerintetek?


Távolból nehéz okosat mondani. Lehet akár egy pillanatnyi hiba az indításgátlóban, kontakthiba, de lehet önindító hiba is (ami rázkódás miatt megszűnt).


A villamosság szerelő is az önindítóra tippelt. Majd holnap szétszedi és kiderül. Azért köszi a segítséget!!!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 20:31


sumi20 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:

YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)


nah az lehet. kicsit macerás volt a napom, tesztgépek befostak, aztán próbagyártások, programírás, ghost-olás, volt minden, kicsit szétszort lettem



Ok. Rendben, de akkor mi lehet a probléma szerintetek?


Távolból nehéz okosat mondani. Lehet akár egy pillanatnyi hiba az indításgátlóban, kontakthiba, de lehet önindító hiba is (ami rázkódás miatt megszűnt).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 20:24


YELLOW írta:
hancurozo írta:

YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)


nah az lehet. kicsit macerás volt a napom, tesztgépek befostak, aztán próbagyártások, programírás, ghost-olás, volt minden, kicsit szétszort lettem



Ok. Rendben, de akkor mi lehet a probléma szerintetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 20:22


YELLOW írta:
sumi20 írta:
YELLOW írta:
sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Ez eddig rendben van, de nekem nem kattog, nem villog semmi, a műszerfal se halványul el, mint amikor eltűnik az áram. A szerelő megnézte műszerrel és amikor indítottam, akkor sem esett le a feszültség.


hidd el, hogy akksi lesz. mivel jártam így, tudom.
ha feltölt valamennyire akkor indul utána. járatsd a ventit (belső) gyújtással vagy 5 percig. aztán nem fog indulni. persze csak úgy, hogy előtte nem mentél 50km-t.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=3

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...felol.html


Rendben rápróbálok, köszi a segítséget remélem nem lesz vele más baj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 20:05


hancurozo írta:

YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)


nah az lehet. kicsit macerás volt a napom, tesztgépek befostak, aztán próbagyártások, programírás, ghost-olás, volt minden, kicsit szétszort lettem



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:55


YELLOW írta:
sumi20 írta:
YELLOW írta:
sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Ez eddig rendben van, de nekem nem kattog, nem villog semmi, a műszerfal se halványul el, mint amikor eltűnik az áram. A szerelő megnézte műszerrel és amikor indítottam, akkor sem esett le a feszültség.


hidd el, hogy akksi lesz. mivel jártam így, tudom.
ha feltölt valamennyire akkor indul utána. járatsd a ventit (belső) gyújtással vagy 5 percig. aztán nem fog indulni. persze csak úgy, hogy előtte nem mentél 50km-t.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=3

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...felol.html


YELLOW. hidd el, hogy nem aksi lesz, mert ha indítózol aksi hibánál elhalványulnak a visszajelzők, és az aksin mérve esik a feszültség. (de te aki villamossággal foglalkozol tudod, csak biztos elsiklottál azon amit sumi20 írt)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:49


sumi20 írta:
YELLOW írta:
sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Ez eddig rendben van, de nekem nem kattog, nem villog semmi, a műszerfal se halványul el, mint amikor eltűnik az áram. A szerelő megnézte műszerrel és amikor indítottam, akkor sem esett le a feszültség.


hidd el, hogy akksi lesz. mivel jártam így, tudom.
ha feltölt valamennyire akkor indul utána. járatsd a ventit (belső) gyújtással vagy 5 percig. aztán nem fog indulni. persze csak úgy, hogy előtte nem mentél 50km-t.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=3

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...felol.html