Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 13:45


Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Vagy az ajtó bezárásnál meg nyitásnál is le tudják másolni a jelet,és amikor elmész csak ugyanazt a jelet kell leadniuk és már nyílik is az autó

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 23:59


cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 18:42


cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Talán AC.



cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 18:34


Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. január 01. szombat, 12:42


Csum írta:
Christine írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?



hál istennek nálam is ahogy elő jött a jelenség úgy pár nap leforgása alatt meg is szünt!!
bízom benne többet elő se jön!
tegnap jöttem haza külföldről egy hétig ált az auto nyitott garázsban és pöcröfre indult!!
bizom benne ezentúl is így lesz!!!

BÚÉK!!!


A jelenség nem bmw, hanem diesel-specifikus. A városban rohangálós 106-os 1.5d peugeot-omnál én úgy indulok, hogy gyujtás rárak, megvár, míg izzítógyertya kialszik, aztán ugyanez 3x megismétel, így pöccre indul. A bömbivel idén még nem volt bajom, kicsit tovább várok miután elfordítom a kulcsot, és csak utána pöccentem be a motort, de idén még mindig indult elsőre. Jegyezzük meg, idén még messze nem voltak akkora fagyok, mint előző télen, akkor a -19-ben volt, hogy nem indult be, de ilyen hidegben a gázolaj rendesen beledermed az autóba. Sok kúton ilyenkor kirakják, hogy diesel nem kapható, mert a sz@r minőségű, kicsit vizes gázolajuk beledermed a tartályba. Fontos, hogy télen az ember megbízható helyen, jó minőségű gázolajat vegyen, nem csak a hideg, hanem a porlasztó-csúcsok miatt is. Én pesten mindig ugyanott tankolok, ott még nem csalódtam.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 20:08


YELLOW írta: nem feltétlen. ez a gondolat is a fejemben volt. de ha belegondolsz, akkor egy nagyobb akksit feltölteni tovább tart, mint egy kisebbet. ugye indításkor vesz fel a legtöbbet az akksiból, de ezt relatíve 2-3 sec-ig. nah most ha ez egy kisebb kapacitású akksi, akkor azt elég hamar visszatölti, ergó sok indításnál, sok rövidtávon, vissza tudja magát tölteni. míg egy nagyobb akksinak nagyobb táv kell. persze ki lehetne számolni de nincs kedvem.
gondold végig a dízelekben mekkora akksi van. azért mert indításnál nehezebben indulnak, izzítaniuk kell, ráadásul általában hosszabb távon használják őket (ez általános nem kifejezettem BMW-s meglátás). vagy ott az ellenkezője a kis autók. városi járgányok szaladgálós autó. ez magyarázza azt is amit az előbb írtam. persze az is ugyanúgy közrejátszik, hogy miylen fogyasztók vannak az autóban.



A kisebb autókban is 60-70A-es generátor van. Pillanatok alatt visszatölt. A nagyobb akumulátor valóban azért kell, mert a dieselhez nagyobb indítóáram kell, és a fogyasztok is számítanak (320d-nél 150A-es a generátor). Nincs köze, hogy milyen hosszú távon használják.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 20:07


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

az elektromos kütyüktől függ (ergó felszereltség), hogy mekkora akksi kell bele. az nem árt ha nagyobb. akkor nem éri meg a nagy akksi, ha sokat jársz rövidtávon, ahol a generátor nem tudja feltölteni. csak felesleges pénzkidobás. nekem 55-ös volt gyárilag, 62-est vettem.


Fordítva, gondolom elírtad. Rövidtávon gyakrabban kell indítgatni, amihez jobb a nagyobb akksi.



nem feltétlen. ez a gondolat is a fejemben volt. de ha belegondolsz, akkor egy nagyobb akksit feltölteni tovább tart, mint egy kisebbet. ugye indításkor vesz fel a legtöbbet az akksiból, de ezt relatíve 2-3 sec-ig. nah most ha ez egy kisebb kapacitású akksi, akkor azt elég hamar visszatölti, ergó sok indításnál, sok rövidtávon, vissza tudja magát tölteni. míg egy nagyobb akksinak nagyobb táv kell. persze ki lehetne számolni de nincs kedvem.
gondold végig a dízelekben mekkora akksi van. azért mert indításnál nehezebben indulnak, izzítaniuk kell, ráadásul általában hosszabb távon használják őket (ez általános nem kifejezettem BMW-s meglátás). vagy ott az ellenkezője a kis autók. városi járgányok szaladgálós autó. ez magyarázza azt is amit az előbb írtam. persze az is ugyanúgy közrejátszik, hogy miylen fogyasztók vannak az autóban.



hát én ezt hozzá értöktől,ebben a munkaágban dolgozoktól nagyon másképp hallottam!!!pont tavaly amikor új aksit vettem az automban!! de lehet,hogy ezek szerint ők tudják pont rosszúl)) Bár ezt azért nem hinném!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 20:03


hil írta:
YELLOW írta:

az elektromos kütyüktől függ (ergó felszereltség), hogy mekkora akksi kell bele. az nem árt ha nagyobb. akkor nem éri meg a nagy akksi, ha sokat jársz rövidtávon, ahol a generátor nem tudja feltölteni. csak felesleges pénzkidobás. nekem 55-ös volt gyárilag, 62-est vettem.


Fordítva, gondolom elírtad. Rövidtávon gyakrabban kell indítgatni, amihez jobb a nagyobb akksi.



nem feltétlen. ez a gondolat is a fejemben volt. de ha belegondolsz, akkor egy nagyobb akksit feltölteni tovább tart, mint egy kisebbet. ugye indításkor vesz fel a legtöbbet az akksiból, de ezt relatíve 2-3 sec-ig. nah most ha ez egy kisebb kapacitású akksi, akkor azt elég hamar visszatölti, ergó sok indításnál, sok rövidtávon, vissza tudja magát tölteni. míg egy nagyobb akksinak nagyobb táv kell. persze ki lehetne számolni de nincs kedvem.
gondold végig a dízelekben mekkora akksi van. azért mert indításnál nehezebben indulnak, izzítaniuk kell, ráadásul általában hosszabb távon használják őket (ez általános nem kifejezettem BMW-s meglátás). vagy ott az ellenkezője a kis autók. városi járgányok szaladgálós autó. ez magyarázza azt is amit az előbb írtam. persze az is ugyanúgy közrejátszik, hogy miylen fogyasztók vannak az autóban.



Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:53


Christine írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?



hál istennek nálam is ahogy elő jött a jelenség úgy pár nap leforgása alatt meg is szünt!!
bízom benne többet elő se jön!
tegnap jöttem haza külföldről egy hétig ált az auto nyitott garázsban és pöcröfre indult!!
bizom benne ezentúl is így lesz!!!

BÚÉK!!!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:26


YELLOW írta:

az elektromos kütyüktől függ (ergó felszereltség), hogy mekkora akksi kell bele. az nem árt ha nagyobb. akkor nem éri meg a nagy akksi, ha sokat jársz rövidtávon, ahol a generátor nem tudja feltölteni. csak felesleges pénzkidobás. nekem 55-ös volt gyárilag, 62-est vettem.


Fordítva, gondolom elírtad. Rövidtávon gyakrabban kell indítgatni, amihez jobb a nagyobb akksi.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 18:04


Christine írta:
Tiba írta:
Christine írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?

A gyári előírásnál nagyobb ah-s akksit teljesen felesleges beletenni.


A realoem 316i-re 55 Ah-sat és 70 Ah-sat is ír egyaránt. Akkor 55-ös is elég kellene hogy legyen? Ez a 70-es azért kicsit soknak tűnik 1.6-ba, nem?


az elektromos kütyüktől függ (ergó felszereltség), hogy mekkora akksi kell bele. az nem árt ha nagyobb. akkor nem éri meg a nagy akksi, ha sokat jársz rövidtávon, ahol a generátor nem tudja feltölteni. csak felesleges pénzkidobás. nekem 55-ös volt gyárilag, 62-est vettem.



Christine
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Christine

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 17:06


Tiba írta:
Christine írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?

A gyári előírásnál nagyobb ah-s akksit teljesen felesleges beletenni.


A realoem 316i-re 55 Ah-sat és 70 Ah-sat is ír egyaránt. Akkor 55-ös is elég kellene hogy legyen? Ez a 70-es azért kicsit soknak tűnik 1.6-ba, nem?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 13:10


Christine írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?

A gyári előírásnál nagyobb ah-s akksit teljesen felesleges beletenni.


Christine
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Christine

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 12:52


Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


Ez a reggeli indítás nálam se volt százas mostanság.. Hasonló probléma volt, pár hete kezdte, első indításnál - pár fok alatt csak pörget pörget, de nem indította. Ha sikerült végül sok másodperces próbálkozás árán, akkor a nap többi szakaszában már nem jött elő ez a jelenség, akkor mindig pöccre indult. Végülis elkerült szerelőhöz, kiderült ac, akksi minden rendben, egyszerűen azt a tanácsot kaptam hogy gyújtás után várni kell pár másodpercet amíg rendesen feláll a rendszer. Kételkedtem, de hihetetlen eddig bejött a tanács, így indul rendesen, de nem vagyok én se megnyugodva azóta se... Az akksi már pár éves, esetleg kicsivel nagyobb amperszámú akksi nem nyújtana megoldást vagy nem éri meg piszkálni ha most indul?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 10:55


balagebmw írta:
YELLOW írta:
Csum írta:
YELLOW írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


csak úgy megjegyzem, attól, hogy megy világítás meg rádió, meg stb, attól még lehet rossz az akksi. én is így jártam (másik topic), csak nekem indításnál, hatalmas kattogó hangok az önindítóból, és az első lámpák villogtak. ha neked is kattog, akkor az akksi lesz, bár utána nem indulna be mint ahogy írod.

szerintem lefagyott a rendszer
lehet az immobilasered szarakszik... próbáld úgy, hogy amikor ráadod a gyújtást, vársz egy 10 sec-et és indíts utána.
mondjuk lehet az izzítással is baj, hogy nem izzít már rendesen.



aksi, izzitó gyertya, izzítás vezérlő tavaly télen cserélve!!
amúgy meg ha aksi baja lenne akkor nem indulna a nap többi szakában sem ezt mindig csak reggel első indításnál csinálja amióta reggelenként-5fok körül van!!


amúgymeg leírtam, hogy én is miért zárom ki az akksi bajt. az csak infó volt a részemről.



ugyan ez a gondom,sikerült megoldani?:


Ez a hiba AC pumpa gyanús. Azt kéne megnézni.
Nekem is volt ilyen bajom mikor vettem az autót és az AC cseréje oldotta meg a problémát.

Ha az aksi szarakodna akkor pár indítózás után (főleg ebben a hidegben) csak kattogna és nem pörgetne........