YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 13:31


Totyasrac írta:
laja írta: Sziasztok!!
E 60-ra 16-os mankokereket ha rakok defekt esetén (most 17-es kerekek vannak rajta) nem lesz probléma a gumisig??
Gondolok arra hogy többet forog mint a nagyobb kerék.Difi meg ilyesmi?
Köszi.Lali


Nem a felni, hanem az egész kerék átmérője számít (pl 195/65R15 ~= 205/55R16 stb.).
Ugyanakkor hajtott tengelyre érdemes nem (akár csak kis mértékben, pl. egyik jobban kopott mint a másik!) eltérő méretű kereket tenni, csak ha tényleg nincs más megoldás, mert kinyírhatja a differenciálművet.
Tudtommal


szerintem sima diffinél ez nemgond, hisz pont az a lényege a diffinek, hogy a forgákülönbséget kiegyenlítse. viszont sperr-es diffinál már gond.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 13:21


laja írta: Sziasztok!!
E 60-ra 16-os mankokereket ha rakok defekt esetén (most 17-es kerekek vannak rajta) nem lesz probléma a gumisig??
Gondolok arra hogy többet forog mint a nagyobb kerék.Difi meg ilyesmi?
Köszi.Lali


Nem a felni, hanem az egész kerék átmérője számít (pl 195/65R15 ~= 205/55R16 stb.).
Ugyanakkor hajtott tengelyre érdemes nem (akár csak kis mértékben, pl. egyik jobban kopott mint a másik!) eltérő méretű kereket tenni, csak ha tényleg nincs más megoldás, mert kinyírhatja a differenciálművet.
Tudtommal

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 13:13


Sziasztok!!
E 60-ra 16-os mankokereket ha rakok defekt esetén (most 17-es kerekek vannak rajta) nem lesz probléma a gumisig??
Gondolok arra hogy többet forog mint a nagyobb kerék.Difi meg ilyesmi?
Köszi.Lali

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 23:19


Bero írta: Már csak az a kérdés,hogy ilyen potmétert hol találok... autósboltba,realom vagy elég ha veszek egy pont olyan potmétert?


ez nem olyan poti, mint a hagyományos... azt tudom külföldi oldalakon foglalkoznak a témával, egyszer már rátaláltam valami kapcsán. de ha jól emlékszem INPA-val is vizsgálható.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:52


Már csak az a kérdés,hogy ilyen potmétert hol találok... autósboltba,realom vagy elég ha veszek egy pont olyan potmétert?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:48


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Nem találtam topicot neki,így ide írok. Elektromos gázpedálom nem reagál valami jól kis gázadásra. Amikor elakarok indulni,szinte nem is lehet finoman mert kicsi gázt lehet adni,utána nyomom a pedált nem reagál,kicsit jobban benyomom akkor meg meglódul és gyorsan indul. Diagnosztika nem mutatott hibát. Lehet elktroos gázpedál potméter probléma? Vagy mitől lehet ez? Köszi előre is!


azt nézd meg, hogy üresben ha adod neki a gázt, akkor van-e üres rész, ahol nem ragál, ha vanm, akkor lehet a potméter, de akkor abban nagyon sok km-nek klenni, vagy sokat játszottak a pedállal.
ha úgy nincs, akkor a kuplunggal lehet valamit, nem kapcsol össze finoman. szerintem.


Igen,üresben van ''holt'' pont,amikor nem ragál úgy,de ugyanúgy 1-esben vagy kettesben is van olyan pont ahol nem reagál a gázadásra! Akkor csereérett

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:35


Bero írta: Sziasztok! Nem találtam topicot neki,így ide írok. Elektromos gázpedálom nem reagál valami jól kis gázadásra. Amikor elakarok indulni,szinte nem is lehet finoman mert kicsi gázt lehet adni,utána nyomom a pedált nem reagál,kicsit jobban benyomom akkor meg meglódul és gyorsan indul. Diagnosztika nem mutatott hibát. Lehet elktroos gázpedál potméter probléma? Vagy mitől lehet ez? Köszi előre is!


azt nézd meg, hogy üresben ha adod neki a gázt, akkor van-e üres rész, ahol nem ragál, ha vanm, akkor lehet a potméter, de akkor abban nagyon sok km-nek klenni, vagy sokat játszottak a pedállal.
ha úgy nincs, akkor a kuplunggal lehet valamit, nem kapcsol össze finoman. szerintem.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:21


Sziasztok! Nem találtam topicot neki,így ide írok. Elektromos gázpedálom nem reagál valami jól kis gázadásra. Amikor elakarok indulni,szinte nem is lehet finoman mert kicsi gázt lehet adni,utána nyomom a pedált nem reagál,kicsit jobban benyomom akkor meg meglódul és gyorsan indul. Diagnosztika nem mutatott hibát. Lehet elktroos gázpedál potméter probléma? Vagy mitől lehet ez? Köszi előre is!

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:32


blasekati írta: Sziasztok!
Tudja valaki,hogyan lehet kiszerelni a végfok sünit E46-os BMW-ből?


Szia
Én is video alapján cseréltem,ugy emlékszem egy csillagcsavarhuzó egy t20 torx csaarhuzo egy lámpa kell hozzá.
És persze türelem


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 19:47


blasekati írta: Sziasztok!
Tudja valaki,hogyan lehet kiszerelni a végfok sünit E46-os BMW-ből?


Szia,
Háát nem egy leányálom, ha erre gondolsz...

blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 15:20


Sziasztok!
Tudja valaki,hogyan lehet kiszerelni a végfok sünit E46-os BMW-ből?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 18:50


YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.


Egyik sem indítja... honnan tudom ha elszállt az ews? Tolásra mondjuk beindul akkor nem lehet az nem? ááá felgyújtom komolyan


jaja akkor nem az EWS. de a motortérben balon a fékrásegítő meleltti dobozban is van ha jól emlékszem relé, ami felelős az indításért. de ezt dízeles jobban tudná. hagyom, hátha kibontakozik valamelyik


Okés, azért kössz az infókat Yellow. Valaki dízeles?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 19:42


ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.


Egyik sem indítja... honnan tudom ha elszállt az ews? Tolásra mondjuk beindul akkor nem lehet az nem? ááá felgyújtom komolyan


jaja akkor nem az EWS. de a motortérben balon a fékrásegítő meleltti dobozban is van ha jól emlékszem relé, ami felelős az indításért. de ezt dízeles jobban tudná. hagyom, hátha kibontakozik valamelyik

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 19:39


YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.


Egyik sem indítja... honnan tudom ha elszállt az ews? Tolásra mondjuk beindul akkor nem lehet az nem? ááá felgyújtom komolyan


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 19:35


ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.