PallaszE60530DA
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz PallaszE60530DA

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 21:08


ember84 írta:
PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...

Köszi segítséged előre is!


Nem műanyag lapkák vannak,hanem fém,vedd ki,és késsz,ha leveszed a csonkot és kiszeded,meglátod mekkora csavar kéne,ha nem vagy múszaki beállítotságu,csináltasd meg valakivel,nem nehéz!Nem okoz problémát,amíg le nem törik.Annyi szerepe van,hogy kicsi terhelésnél változtat a levbegő áramlásán,javít a károsanyag kibocsátáson,ez számodra semmi.Dobd ki őket,ha nem akarsz venni másikat 200 ezerért.


Biztos, hogy még a héten kiszedem belőle, mert nálam semmilyen funkciót nem tölt be , ugyanis nem létezik nálam hogy kicsi terhelés
Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 22:54


PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...

Köszi segítséged előre is!


Nem műanyag lapkák vannak,hanem fém,vedd ki,és késsz,ha leveszed a csonkot és kiszeded,meglátod mekkora csavar kéne,ha nem vagy múszaki beállítotságu,csináltasd meg valakivel,nem nehéz!Nem okoz problémát,amíg le nem törik.Annyi szerepe van,hogy kicsi terhelésnél változtat a levbegő áramlásán,javít a károsanyag kibocsátáson,ez számodra semmi.Dobd ki őket,ha nem akarsz venni másikat 200 ezerért.

PallaszE60530DA
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz PallaszE60530DA

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 18:04


ember84 írta:
PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...

Köszi segítséged előre is!


PallaszE60530DA
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz PallaszE60530DA

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 23. hétfő, 18:02






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 23. hétfő, 18:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 22. vasárnap, 20:45


PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


PallaszE60530DA
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz PallaszE60530DA

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 22. vasárnap, 13:47


Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 19:13


copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


PR34416 Erre gondolsz?


Igen erre ... , de ebben nincs flap .



Akkor ennyi? Nincs is értelme szétszedni? Kipucolni, ilyesmi?


Hogy minek van értelme azt neked kell eldönteni, egy biztos, a tiedben nincs flap.
( ha automata lenne, akkor lenne benne )
A kartergáz szűrőt viszont mindenképpen cseréld és úgy már nyugodtan alhatsz...



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 19:04


copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


PR34416 Erre gondolsz?


Igen erre ... , de ebben nincs flap .



Akkor ennyi? Nincs is értelme szétszedni? Kipucolni, ilyesmi?


Üdv!

Ha valóban nincs benne pillangószelep akkor magát a szívósort sztem nem érdemes leszedni és takarítgatni, mivel úgysem lehet 100%-osan kitakarítani, viszont lehet, hogy fellazítasz olyan szennyeződést/főleg ha ráégett kormos belülről/ amit akkor nem tudsz kitakarítani, viszont később azt szívja be a motor.
EGR tisztítás viszont ajánlott, ahhoz nem is kell megbolygatni nagyon a dolgokat.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:58


copygrandee írta: Akkor ennyi? Nincs is értelme szétszedni? Kipucolni, ilyesmi?


Attól még időnként érdemes szétszedni és kitakarítani ezt is meg az EGR szelepet is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz copygrandee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:56


jlaci74 írta:
copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


PR34416 Erre gondolsz?


Igen erre ... , de ebben nincs flap .



Akkor ennyi? Nincs is értelme szétszedni? Kipucolni, ilyesmi?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:44


copygrandee írta:
jlaci74 írta:
copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


PR34416 Erre gondolsz?


Igen erre ... , de ebben nincs flap .



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz copygrandee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:36


jlaci74 írta:
copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


PR34416 Erre gondolsz?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:24


copygrandee írta:
ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!


Küldj egy VIN-t és segítek mindenben.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz copygrandee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 18:20


ember84 írta:
haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort


Ma beszéltem le a dolgot. Egy régi ismerősöm (Mazdás szerelő) csinálja a jövő héten.
Addig is beszerezném, ami kellhet a műtéthez. Tudtok segíteni abban, hogy miket vegyek? Illetve a takarítás mit érint, ha már szétszedjük. Amennyiben olajcsapdás a kartergáz szűrőm cseréljem újra? Amúgy 220.000 van az autóban, rendszeresen jár márkaszervizbe, mégsem jelezték nekem soha, hogy ezzel lassan bibi lehet... Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 15. vasárnap, 22:45


haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:
copygrandee írta:
Nagyon köszönöm a választ! Akkor para indul...


25 ezer a megváltás, nem olyan vészes


4db 5x15-s csavar 25 ezer??


Hát kell oda tömítés is 9k és hát meg is kell csinálni, szerintem egyáltalán nem vészes
Én se bíznám a weboldalam autószerelőre, fordítva se érdemes


Hm,ezt egy kiscsoportos ovis is megcsinalja.en megcsinalnam neked ingyen,ha iszunk utana egy sort