compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:33


bbali81 írta:
tomy1228 írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...


Haka nekem is ilyen van/lett a pillangók helyett

Tomy nem vettél dugókat? inkább csavaroztál szívás volt vagy mi történt, hogy "még így sem tökéletes"



Üdv!

Én is ilyen dugók vásárlását tervezem!
Mennyire méretpontos és igényes a kialakítása?
Alut vagy műanyagot érdemesebb?
Árban mennyire kell számítani 4db esetén?


bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:01


tomy1228 írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...


Haka nekem is ilyen van/lett a pillangók helyett

Tomy nem vettél dugókat? inkább csavaroztál szívás volt vagy mi történt, hogy "még így sem tökéletes"

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 18:48


szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 18:34


Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 17:39


haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 16:52


kempelen írta:
dbtibi írta:
haka írta:
dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.


Én csak az eddig olvasott dolgokat foglaltam össze, de van itt nálam sokkal okosabb és fanatikusabb - és persze dízeles is - aki majd elmondja melyik miért lenne jobb neked


Uraim!

Hogyne lenne alkatrész:

11617800577

120 000,- +ÁFA





Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 16:52


Én májusban cseréltem le újra. Ilyen volt a régi:



Nem volt olyan csúnya,de jobb érzés tudni,hogy új van benne. Meg az EGR is lett tisztitva.
510€ volt a cucc.
Ja és 163e volt akkor rajta.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 21. szerda, 16:54


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 16:22


dbtibi írta:
haka írta:
dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.


Én csak az eddig olvasott dolgokat foglaltam össze, de van itt nálam sokkal okosabb és fanatikusabb - és persze dízeles is - aki majd elmondja melyik miért lenne jobb neked


Uraim!

Hogyne lenne alkatrész:

11617800577

120 000,- +ÁFA





dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 15:58


haka írta:
dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.


Én csak az eddig olvasott dolgokat foglaltam össze, de van itt nálam sokkal okosabb és fanatikusabb - és persze dízeles is - aki majd elmondja melyik miért lenne jobb neked


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 15:54


dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 15:46


haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on

"... Ilyenkor két megoldás van: cseréljük a szívósort egy jelentősebb összegért vagy kivesszük a pillangószelepet, a helyét pedig ledugózzuk. Beszéltem BMW-kre szakosodott műhelyekkel, illetve bontósokkal - jellemzően mindenki ledugózza a szívósort, mert akkor már többé nem fog semmi belehullani a motorba. Ennek a következménye az, hogy a levegő kis terhelésnél kevésbé pörög a szívósorban, és részterhelésen nem teljesíti a környezetvédelmi előírásokat. Nagyobb gáznál nincs különbség, mert a pillangószelep nem áll keresztben a levegő útjában. A pillangószeleppel kapcsolatos kérdezősködés során több olyan autóról hallottam, amelyikben a ledugózás óta több százezer kilométer van bármiféle probléma nélkül. Természetesen nem javasolhatom a ledugózást, és nem bíztatok senkit erre, mert nem ez a gyári megoldás, és perelhető sem akarok lenni. ..."







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 21. szerda, 15:50

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 15:43


haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


Ezt nem tudom értelmezni.

1 vagy kiveszed le dugózod. "bár szeretném ha BMW320D4 kifejtené ellenvetését"
2 Veszel egy komplett új szívósort.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 15:37


Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1992

státusz horvathg7777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:58


Helló! van egy bmw e36 316im a vezérműszíjas fajtából. motorkód: m40b16 olyan problémám lenne, hogy 4000es fordulat után darálós hangja van, és nem pörög ki teljesen, elmegy 6000ig onnan vissza 4500 és vissza 6000... úgy h tövig nyomom a gázt álló helyzetbe. én a pillangószelep pozíció szenzorra gyanakszom. ez egy kétsávos szenzor. de ha lehúzom róla a csatit, akkor alapjárat nincs. de ha pörgetem akkor ugyanolyan mint ha rajta lenne ismét ingadozik 4000-6000 között. nem vagyok benne biztos, hogy az a gond. a kérdésem az lenne, hogy esetleg van valakinek valami ötlete erre? mi lehet a probléma? előre is köszönöm a segítséget!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 21:02


baleez írta:
kempelen írta:
baleez írta: Hello,

Pesten kit ajánlotok aki pillangószelep eltávolítást jól megtudja csinálni?
Mennyibe kellene kerülni egy ilyen műveletnek?
Egy hirdetést találtam, http://elesautoszerviz.ewk.hu/...-felujitas, itt 30000 csak a tisztítás, a dugózás pedig 50.


Kurvanagy! Már maga az írás is... szívónyomás útja és hasonlóak...

Gyári bmw lapkák... csak azt nem tudom nekik külön szállítanak lapkákat, mert eddig úgy tudtam csak szívósorral együtt kapható...





Tudsz valakit ajánlani aki korrektül megcsinálná?


egyszer privátban leírtam neked egy nevet élérhetőséget, normális szerelőhöz, de ha nem akarod tudomásul venni akkor minek erőltessük magunkat.

Egyébként van egy SZERVIZ ÉRTÉKELÉS menüpont ott kedvedre tudsz válogatni.