haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 23:06


Nekem épp ma dugózták le, kartergázszűrő is cserélve lett, csak ajánlani tudom
Kartergáz szűrő még az eredeti volt benne :O

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 21:43


E60 530d Vs Pillangószelep 0-2
2.henger


6.henger




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:19


YELLOW írta:
anubisz írta: Kevesebbet kel fingani,az is metánt juttat a környezetbe A világ legnagyobb metántermelői a szarvasmarhák. kimondhatatlan menyiségül millió tonna metánt finganak ki évente, múltkor volt a tv ben.



te is láttad? én is néztem, abab volt a nyálas zsiráf, meg a fülzsírszedés, stb


nem emlékszem már rá, de mondták csak Amerikába nemtom hány millió szarvasmarha van, és azok mivel feszt böfögnek, finganak, hogy hány millió tonna metán megy ki belőlük évente, de rengeteg, és csak amcsiba, és menyi van a világon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:14


anubisz írta: Kevesebbet kel fingani,az is metánt juttat a környezetbe A világ legnagyobb metántermelői a szarvasmarhák. kimondhatatlan menyiségül millió tonna metánt finganak ki évente, múltkor volt a tv ben.



te is láttad? én is néztem, abab volt a nyálas zsiráf, meg a fülzsírszedés, stb

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:04


Kevesebbet kel fingani,az is metánt juttat a környezetbe A világ legnagyobb metántermelői a szarvasmarhák. kimondhatatlan menyiségül millió tonna metánt finganak ki évente, múltkor volt a tv ben.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:01


eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


hogyne menne át műszakin. off autó DPF nélkül is átment...
a legtöbb dolgot azért magyarázzák a környezetvédelemmel, hogy kényzerítsék az embert, mert mgis csak a mi környezetünk...

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:16


eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


Füstölési K érték mérése padlógázas gyorsításról szól!
Ebben a tartományban a pillangószelep semmit nem csinál, így az értek sem lesz sem jobb, sem rosszabb!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:10


b_imi írta:
eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


Van itt 44 oldal írás erről. Szerintem olvasd el.


Már vagy 25 oldalt elolvastam, de a műszakis kérdésre pl nem találtam sehol választ, a többit vegyétek akkor tárgytalannak

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 20:49


eLevente írta: Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!


Van itt 44 oldal írás erről. Szerintem olvasd el.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 20:23


Sziasztok!

Kicsit most én is elkezdtem félni a Totalcaros cikk óta.
Látom hogy a megoldás a letörés vagy ledugózás.
Igazából nem szeretném jobban szennyezni a környezetet, mint most, azt meg végképp nem, hogy trükközni kelljen a műszakin, hogy átmenjen.
Van valakinek tapasztalata, hogy átmegy-e simán ezután?
Ja és mi a különbség a letörés/ledugózás között a hatásokban?

Köszi!

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:20


tomy1228 írta:
bbali81 írta:
tomy1228 írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...


Haka nekem is ilyen van/lett a pillangók helyett

Tomy nem vettél dugókat? inkább csavaroztál szívás volt vagy mi történt, hogy "még így sem tökéletes"


Igen csavaroztam,sajnos elég sok idő lett volna mire ideérnek a dugók és most vok szabin meg lehetőségem és helyem szétszedni ezért maradt ez a lehetőség!Szívás annyira nem volt vele de azért kellet egy kis idő mire szétszedtem,összerakás már jobban ment és gyorsabban!Szívósor takaritásával szenvedtem erre gondoltam hogy nem lett tökéletes,de azért sokkal jobb lett mint volt,de vhogy nem olyan mint amilyet szerettem volna de ez van!


Tudom már eléggé régen kérdeztem hogy mekkora dugó kell bele de bevallom kicsit elméláztam a rendelését,mondván majd majd.... mert ugyis itt van pár nap alatt aztán most meg hirtelen kellet volna,így lett a csavarozós történet de ez is tök jó így!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:16


compact írta:
bbali81 írta:
tomy1228 írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...


Haka nekem is ilyen van/lett a pillangók helyett

Tomy nem vettél dugókat? inkább csavaroztál szívás volt vagy mi történt, hogy "még így sem tökéletes"



Üdv!

Én is ilyen dugók vásárlását tervezem!
Mennyire méretpontos és igényes a kialakítása?
Alut vagy műanyagot érdemesebb?
Árban mennyire kell számítani 4db esetén?


Tökéletesen méretpontos, igényes darab. Mondjuk nekem 2009-óta van bent és akkor egy eloxált fekete alu-t kaptam ugyanettől a cégtől. Kiváló minőségben és méretben. Azóta nem tudom változott-e a kínálatuk.



tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:14


bbali81 írta:
tomy1228 írta:
szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Pont ma csináltam meg én is ezt a kis műtétet,bár én 5X10 csavart használtam és igy szinte síkban van és nem kellet vágni a csavarokból!Magad is megcsinálhatod ha van egy kis műszaki érzéked meg megfelelő szerszámkészleted!Legtöbb időm mondjuk a takarítással ment el mire úgy nézett ki minden mint ahogy én akartam,bár ez a rohadt szívócsonk még így sem tökéletes...


Haka nekem is ilyen van/lett a pillangók helyett

Tomy nem vettél dugókat? inkább csavaroztál szívás volt vagy mi történt, hogy "még így sem tökéletes"


Igen csavaroztam,sajnos elég sok idő lett volna mire ideérnek a dugók és most vok szabin meg lehetőségem és helyem szétszedni ezért maradt ez a lehetőség!Szívás annyira nem volt vele de azért kellet egy kis idő mire szétszedtem,összerakás már jobban ment és gyorsabban!Szívósor takaritásával szenvedtem erre gondoltam hogy nem lett tökéletes,de azért sokkal jobb lett mint volt,de vhogy nem olyan mint amilyet szerettem volna de ez van!


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:09


szotakdavid írta:
Alesi írta:
haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan


4db 5X15-s csavar is megteszi menetrögzitővel és örül az ember,miért nem keresel valakit itt fórumon aki megcsinálja ezt Neked??!!


Még nem akarom, remélem még nem kell még 150k körül gondoltam ránézni, csak a mai cikkből kiindulva olvastam utána, és mivel úgy látom el fog jönni az idő, akkor majd normálisan szeretném megcsináltatni

Egyébként a ledugózás miért nem ront a szelepes állapoton? Igazából ez zavar a dugózásban, hogy csak nem véletlen vannak ott azok a szelepek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:05


haka írta:
dbtibi írta:
haka írta: Olvasgatom, hogy a pillangó szelepekkel problémák adódhatnak, de nem tetszik a szedjük ki megoldás.
Azt is olvastam, hogy nem gyártanak gyárit belőle hála isten

Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel? Alkalmas lehet cserére?
Illetve, ha jónak tekintjük a kapható szelepet, akkor azért inkább a csere a megoldás a kiszereléssel szemben nem?


szia,
az enyém benzines, de olvasgatva a dízeles kollegák tapasztalatait és hozzászólásait csak a kivétel és ledugózás jöhet szóba.
MA írtak róla - újra - a Totalcar-on



Jaja, én is olvastam, meg utána itt ezt a topicot is átolvastam, legalább is az utsó pár oldalt
Nekem az jött le, hogy azért ajánlják a dugózást, meg a kiszedést, mert nincs alkatrész, illetve volt olyan hozzászólás is, hogy valakinek meghülyült tőle a gép, és vissza kellett tenni, amitől ismét jó lett minden.

Ezért gondoltam, hogy a csere azért csak jobb lehet, mint a megszüntetése.


Az általad linkelt "alkatrésszel" is pontosan ugyanazt éred el mint az M5X10-es csavarral=LEDUGÓZOD. Csak minimum 1000x annyiba kerül. Ha tényleg komolyan gondolod amit írtál(pirossal kiemelve) akkor a Kempelen által ajánlott 120E+ÁFA megoldás jöhet szóba.
Az minimum érdekes, h itt a fórumon kb 30 "dugózóból" egynek okozott ez a művelet problémát a motor működésében