anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 18:24


Ez is tabutéma itt,ki erre esküdik,ki arra. Ha nekem lenne dizelem,biztos lecserélném,főleg azért,mert nem lenne kedvem évente,félévente leszerelni,takarítgatni,ellenőrizni nehogy lerakódjon ott valami,hogy aztán azért törjön el.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 17:49


Kempelen!

A nyár folyamán én is levettem a szívósort és kitakarítottam az EGR-rel egyetemben. Némi kokszos retek természetesen volt rajta,de nem volt vészes. Igazából én sem vagyok a magam ellensége,de ahogy írtam és te is egyet értesz vele,ha minden jó,akkor jó elvet alapul véve egyelőre marad benne.


Anubisz!

Természetesen rákerestem ezen témára,olvasgattam és képeket is nézegettem! Sőt jobbat mondok,beszélgettem személyesen is emberekkel és még kézben is fogtam olyan folytószelepet,ami beszakadt! Hozzáteszem a tengelyénél tört el,ahol a kis csavar rögzíti magát a folytószelep lapot. Egy kicsit magam ellen szólva még annyit,hogy az előző autómban már futottam bele olyan hibába,ami szintén nevezzük úgy,hogy típushiba volt. Egy M20B25 esetében lepergett a szívószelep és lerendezett odabent mindent,szóval tudom,hogy mi,mivel jár még úgy is,hogy én csináltam a szervizelést haverokkal. Alkatrész kereskedő mivoltom miatt még azt is tudom,hogy mi mennyibe fáj még kedvezményesen is... ráadásul egy E46-nál még hatványozódnak a költségek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 17:32


kempelen írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Jelentkezne itt olyan ember is,aki nem vette ki a szívócsonkból ezt az alkatrészt,amit oda terveztek és nem is cserélte újra? Nekem benne van az autómban és egyelőre nem is szándékozom kivenni. A para is csak azért van bennem,mert belém ültették. Személy szerint nem hiszem el,hogy a BMW ilyen hibaforrást eszközölt volna tervezéskor. Szerintem ha nem kokszos odabent,illetve nem ragad a tengelye a folytószelepnek,akkor nem tudom elképzelni,hogy csak úgy natúr eltörne. Valaki írta,hogy a BMW nem ír erre az alkatrészre csereperiódust... Az autómban óra szerint 146000 km van,hangsúlyozom óra szerint!

Ha valaki civakodni akar,akkor megkérném,hogy normális hangvételben tegye! Köszönöm!

Üdv.


Szia!
Ide azért nem írnak azok, akiknek még benne van, mert nálunk egyenlőre nem téma ez a dolog. Minek is írnának....

Egyébként teljesen korrekt a hozzáállásod. Jómagam sem nyúltam hozzá hosszú ideig, de aztán mégis kicseréltem, mert azért tegyük hozzá nem egy városi legenda ez. Sajnos tényleg törnek ezek a szelepek, bár nagyon nagy valószínűség szerint a nem megfelelően karban tartott motor miatt és nem egy olajszűrő csere a szívósor ki-beszerelgetése. Jó, azért nem is annyira komplikált, de nem veszem ki minden évben hogy megnézzem vajon a pillangószelep egyik vége lóg-e már a szívócsőben.
Eddig nem volt vele gond, mert pucolgattam, ápolgattam és nem volt szutykos a szívócső belseje, de én sem látok bele menet közben mi történik odabent.

Ha lenne biztos módszer vagy a bmw elismerve ezt a hibát (márpedig ez tény, de mégis becsukják a szemüket) forgalomba hoztak volna egy módosított verziót, biztosan kicseréltem volna egy működő módosított változatra. De addig inkább kivettem, mert nem szeretnék motort cserélni(vagy felújítani).
De az biztos, mert láttam már beleszakadt pillangót, rendesen el tudja rendezni a hengert. Ami a legrosszabb, hogy nincs semmi előzménye, hang, jelenség kíséretében. A következő pillanatban már csak állsz az út szélén.

Bármennyire is furcsa amit mondok: elméletben a te pártodon állok, de a gyakorlatban inkább a másikon és kicseréltem.





Biztos nem olvasott témákat,látott képeket róla,amik hegyekben állnak a neten a témával kapcsolatban. persze vagy beletörik, az 500 és 1 milla,vagy nem, és akkor szerencsénk van.Aki óvatos inkább más kárán tanul. Mert ugyanis nem beletörik, csak bele törhet, és ha már a lehetőség is fennáll,lehet választani.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 17:24


kisg325 írta: Sziasztok!

Jelentkezne itt olyan ember is,aki nem vette ki a szívócsonkból ezt az alkatrészt,amit oda terveztek és nem is cserélte újra? Nekem benne van az autómban és egyelőre nem is szándékozom kivenni. A para is csak azért van bennem,mert belém ültették. Személy szerint nem hiszem el,hogy a BMW ilyen hibaforrást eszközölt volna tervezéskor. Szerintem ha nem kokszos odabent,illetve nem ragad a tengelye a folytószelepnek,akkor nem tudom elképzelni,hogy csak úgy natúr eltörne. Valaki írta,hogy a BMW nem ír erre az alkatrészre csereperiódust... Az autómban óra szerint 146000 km van,hangsúlyozom óra szerint!

Ha valaki civakodni akar,akkor megkérném,hogy normális hangvételben tegye! Köszönöm!

Üdv.


Szia!
Ide azért nem írnak azok, akiknek még benne van, mert nálunk egyenlőre nem téma ez a dolog. Minek is írnának....

Egyébként teljesen korrekt a hozzáállásod. Jómagam sem nyúltam hozzá hosszú ideig, de aztán mégis kicseréltem, mert azért tegyük hozzá nem egy városi legenda ez. Sajnos tényleg törnek ezek a szelepek, bár nagyon nagy valószínűség szerint a nem megfelelően karban tartott motor miatt és nem egy olajszűrő csere a szívósor ki-beszerelgetése. Jó, azért nem is annyira komplikált, de nem veszem ki minden évben hogy megnézzem vajon a pillangószelep egyik vége lóg-e már a szívócsőben.
Eddig nem volt vele gond, mert pucolgattam, ápolgattam és nem volt szutykos a szívócső belseje, de én sem látok bele menet közben mi történik odabent.

Ha lenne biztos módszer vagy a bmw elismerve ezt a hibát (márpedig ez tény, de mégis becsukják a szemüket) forgalomba hoztak volna egy módosított verziót, biztosan kicseréltem volna egy működő módosított változatra. De addig inkább kivettem, mert nem szeretnék motort cserélni(vagy felújítani).
De az biztos, mert láttam már beleszakadt pillangót, rendesen el tudja rendezni a hengert. Ami a legrosszabb, hogy nincs semmi előzménye, hang, jelenség kíséretében. A következő pillanatban már csak állsz az út szélén.

Bármennyire is furcsa amit mondok: elméletben a te pártodon állok, de a gyakorlatban inkább a másikon és kicseréltem.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 18. péntek, 17:25

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 16:51


Sziasztok!

Jelentkezne itt olyan ember is,aki nem vette ki a szívócsonkból ezt az alkatrészt,amit oda terveztek és nem is cserélte újra? Nekem benne van az autómban és egyelőre nem is szándékozom kivenni. A para is csak azért van bennem,mert belém ültették. Személy szerint nem hiszem el,hogy a BMW ilyen hibaforrást eszközölt volna tervezéskor. Szerintem ha nem kokszos odabent,illetve nem ragad a tengelye a folytószelepnek,akkor nem tudom elképzelni,hogy csak úgy natúr eltörne. Valaki írta,hogy a BMW nem ír erre az alkatrészre csereperiódust... Az autómban óra szerint 146000 km van,hangsúlyozom óra szerint!

Ha valaki civakodni akar,akkor megkérném,hogy normális hangvételben tegye! Köszönöm!

Üdv.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 06:48


valter320d írta:
Hello hello kérdésem az lenne hol vetted a vakdugókat és mennyiért? elöre is köszi az infót!



http://swirlflaps.co.uk/

Lehet már rendelni tőlük EU-n belül nyugodtan és küldik is most már ide is.

(de látom neked facelift elötti modell van, abban nincs ilyen dili-szelep)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 18. péntek, 06:50

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 22:32


tschikosch írta:
Milan írta: Végre megnyugvás
Thx kempelen




Karkötőt valakinek?




Jó érzés azért nyugodtabbnak lenni,nem?



Hello hello kérdésem az lenne hol vetted a vakdugókat és mennyiért? elöre is köszi az infót!


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 21:29


Robinson írta:
szeda írta:
Robinson írta:

Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...


Bocsi.Beírom oda is.Azért kezdtem ide mert amikor megtaláltam ezt a fórumot akkor először itt kötöttem ki miután ez volt nekem is a problémám.A szervizes topic csak később jött mivel ez sokkal jobban pörög, szinte mindig elöl van a listában!



Vazze

Ha nem LINKELTEM volna be, most szeliden mosolyognék, hogy egy másik témába is beírtad, ahelyett, hogy a SZERVIZ ÉRTÉKELÉSEK MENÜPONTBAN létrehoztál volna egyet, de így, hogy BELINKELTEM, röfögve, hasamat fogva ocsmány módon röhögök, és azt kiabálom no comment (na már megint szívélyesen fogadok egy újoncot )


Jó elb@sztam.Nem is figyeltem hogy link.De nem sértődök meg.Elvégre ezért újonc az újonc!



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:40


szeda írta:


rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?[/quote]

A kettes hengerben dugó,gyűrű, hajtókar felújított.Vettem új hajtókart de nem voltak hajlandóak berakni.A felújítást nem én kértem.Hengerfejben minden és hidrotőkék.Tömítések stb.Állításuk szerint a munkadíj mindössze 60.000 volt de tételesen nem tudtak elszámolni hogy mire mennyit költöttek.Én meg voltam olyan hülye hogy amikor pénzt kértek vittem nekik.

[/quote]

én mondtam hogy vidd a hantos Ricsihez, de nem hallgattál rám. "sajnos"



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 16:40


szeda írta:
Robinson írta:

Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...


Bocsi.Beírom oda is.Azért kezdtem ide mert amikor megtaláltam ezt a fórumot akkor először itt kötöttem ki miután ez volt nekem is a problémám.A szervizes topic csak később jött mivel ez sokkal jobban pörög, szinte mindig elöl van a listában!



Vazze

Ha nem LINKELTEM volna be, most szeliden mosolyognék, hogy egy másik témába is beírtad, ahelyett, hogy a SZERVIZ ÉRTÉKELÉSEK MENÜPONTBAN létrehoztál volna egyet, de így, hogy BELINKELTEM, röfögve, hasamat fogva ocsmány módon röhögök, és azt kiabálom no comment (na már megint szívélyesen fogadok egy újoncot )

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 14:29


Robinson írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?


Tudom most nem fogsz kedvelni,de te voltál a hibás,mert ilyen hibafeltárásra ha ott hagyod a kocsit,fokozottan figyelni kell,mert ez a vége. Kellett volna mondani,hogy minden komolyabb beavatkozás előtt szóljanak rád,hogy mit csinálnak és menyibe lesz,mert nem akarsz több százezret kifizetni.Akkor ha mondod csinálják tudni fogod kb menyi lesz a vége. Itt a márkaszervizbe minden esemény előtt felhívnak,hogy ez a baj,csinálják,ne csinálják,mennyi lesz.Hibás darab meg ott vár,hogy mi volt vele a gond,de be is hívnak és megmutatnak mindent,mit miért kel cserélni,és mit lehet csinálni esetleg vele.
Sajna a maszekok 90% így dolgozik,és nagyon figyelni kell.Odaviszed,jó nézzétek meg,aztán már szét is kapják a kocsit.Nem is tudsz mit csinálni,mert ugye ott a kocsid,és neki fog mindenki igazat adni,mert ugye nincs papírra fektetve,hogy csak egy gyertyát kellett cserélni,mondjuk,és ennek ellenére darabokra szedték a motort.
Ezért az összegért egy komplett motorgenerált csináltathattál volna,egy erre szakosodott műhelybe. Az alkalmazottak meg úgy is az ő verzióját fogják igazolni,nem a tiédet.


Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...


Bocsi.Beírom oda is.Azért kezdtem ide mert amikor megtaláltam ezt a fórumot akkor először itt kötöttem ki miután ez volt nekem is a problémám.A szervizes topic csak később jött mivel ez sokkal jobban pörög, szinte mindig elöl van a listában!



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:46


anubisz írta:
anubisz írta:
szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?


Tudom most nem fogsz kedvelni,de te voltál a hibás,mert ilyen hibafeltárásra ha ott hagyod a kocsit,fokozottan figyelni kell,mert ez a vége. Kellett volna mondani,hogy minden komolyabb beavatkozás előtt szóljanak rád,hogy mit csinálnak és menyibe lesz,mert nem akarsz több százezret kifizetni.Akkor ha mondod csinálják tudni fogod kb menyi lesz a vége. Itt a márkaszervizbe minden esemény előtt felhívnak,hogy ez a baj,csinálják,ne csinálják,mennyi lesz.Hibás darab meg ott vár,hogy mi volt vele a gond,de be is hívnak és megmutatnak mindent,mit miért kel cserélni,és mit lehet csinálni esetleg vele.
Sajna a maszekok 90% így dolgozik,és nagyon figyelni kell.Odaviszed,jó nézzétek meg,aztán már szét is kapják a kocsit.Nem is tudsz mit csinálni,mert ugye ott a kocsid,és neki fog mindenki igazat adni,mert ugye nincs papírra fektetve,hogy csak egy gyertyát kellett cserélni,mondjuk,és ennek ellenére darabokra szedték a motort.
Ezért az összegért egy komplett motorgenerált csináltathattál volna,egy erre szakosodott műhelybe. Az alkalmazottak meg úgy is az ő verzióját fogják igazolni,nem a tiédet.


Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:31


anubisz írta:
szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?


Tudom most nem fogsz kedvelni,de te voltál a hibás,mert ilyen hibafeltárásra ha ott hagyod a kocsit,fokozottan figyelni kell,mert ez a vége. Kellett volna mondani,hogy minden komolyabb beavatkozás előtt szóljanak rád,hogy mit csinálnak és menyibe lesz,mert nem akarsz több százezret kifizetni.Akkor ha mondod csinálják tudni fogod kb menyi lesz a vége. Itt a márkaszervizbe minden esemény előtt felhívnak,hogy ez a baj,csinálják,ne csinálják,mennyi lesz.Hibás darab meg ott vár,hogy mi volt vele a gond,de be is hívnak és megmutatnak mindent,mit miért kel cserélni,és mit lehet csinálni esetleg vele.
Sajna a maszekok 90% így dolgozik,és nagyon figyelni kell.Odaviszed,jó nézzétek meg,aztán már szét is kapják a kocsit.Nem is tudsz mit csinálni,mert ugye ott a kocsid,és neki fog mindenki igazat adni,mert ugye nincs papírra fektetve,hogy csak egy gyertyát kellett cserélni,mondjuk,és ennek ellenére darabokra szedték a motort.
Ezért az összegért egy komplett motorgenerált csináltathattál volna,egy erre szakosodott műhelybe. Az alkalmazottak meg úgy is az ő verzióját fogják igazolni,nem a tiédet.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:29


[/quote]

rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?[/quote]

A kettes hengerben dugó,gyűrű, hajtókar felújított.Vettem új hajtókart de nem voltak hajlandóak berakni.A felújítást nem én kértem.Hengerfejben minden és hidrotőkék.Tömítések stb.Állításuk szerint a munkadíj mindössze 60.000 volt de tételesen nem tudtak elszámolni hogy mire mennyit költöttek.Én meg voltam olyan hülye hogy amikor pénzt kértek vittem nekik.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 13. szerda, 10:29

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:18


szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?