Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 06:51


Vegre megtortent nalam is a pillangoszelepek kiherelese, ezzel a lendulettel tisztara is pucoltuk a teljes szivocsonkot, EGR szelepet (brigeciol + nagynyomasu). Az egyik pillango mar kicsit eresztette az olajat. Angliabol rendeltem dugot hozza, a kisebbik meret volt a tuti, nem volt olcso, de igy legalabb nyugodt vagyok, hogy szakszeru volt a mutet

Az auto viselkedeseben kulonbseget nem nagyon erzek, talan alapjarat kozeli fordulatokon mintha egy hangyanyit nyomatekszegenyebb lenne, de az is lehet, hogy ezt csak bekepzelem . A nyugalom mindent meger!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 17. szombat, 06:53

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 21:49


szeda írta:
xlzx írta: Ma szétszedtem a blokkot, amivel vettem az autót. Véleményeket várom. Szerintetek érdemes megcsináltatni, vagy adjam el így(mennyit kaphatok érte?) ? Első 2 henger tuti, szerintem a harmadikkal sincs gond, negyediknél kell egy új dugó, szelepek meg talán kis hónolás.


Szerintem csináld meg.nekem a hengefej 40 volt.A többit nem tudom.
Van hozzá egy zsír új hajtókarom.Állítólag azt is szoktak cserélni biztos ami biztos.
10.000-ért vihető!
Szerintem 100.000-ból össze lehet rakni a mocit simán.


Rengeteg BMW-t hoznak be Angliából, komplett motort kapsz 100-130-ért. Lehet, hogy nem kellene kínlódni motorjavítással



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:24


xlzx írta: Ma szétszedtem a blokkot, amivel vettem az autót. Véleményeket várom. Szerintetek érdemes megcsináltatni, vagy adjam el így(mennyit kaphatok érte?) ? Első 2 henger tuti, szerintem a harmadikkal sincs gond, negyediknél kell egy új dugó, szelepek meg talán kis hónolás.


Szerintem csináld meg.nekem a hengefej 40 volt.A többit nem tudom.
Van hozzá egy zsír új hajtókarom.Állítólag azt is szoktak cserélni biztos ami biztos.
10.000-ért vihető!
Szerintem 100.000-ból össze lehet rakni a mocit simán.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:15


Hori írta:

méh 65forintot adnak kilójáért



na ott van nagyobb kép áhh, akkor inkább összevaúzom bontóból,vagyis belőletek aztán csak jó lesz, azt tudom hogy ebben fixen 208000 km van.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:10


xlzx írta:
Hori írta:


venni kell egy komplett füzött blokkot 150 környéke belerakni és hajrá mehet tovább


már megy az autó, amikor megvettem, rá 2 hétre már ment csak ezzel a sok vassal mit kezdjek:



méh 65forintot adnak kilójáért



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:08


Hori írta:


venni kell egy komplett füzött blokkot 150 környéke belerakni és hajrá mehet tovább


már megy az autó, amikor megvettem, rá 2 hétre már ment csak ezzel a sok vassal mit kezdjek:

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:06


xlzx írta: Ma szétszedtem a blokkot, amivel vettem az autót. Véleményeket várom. Szerintetek érdemes megcsináltatni, vagy adjam el így(mennyit kaphatok érte?) ? Első 2 henger tuti, szerintem a harmadikkal sincs gond, negyediknél kell egy új dugó, szelepek meg talán kis hónolás.








venni kell egy komplett füzött blokkot 150 környéke belerakni és hajrá mehet tovább



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 15:05


Ma szétszedtem a blokkot, amivel vettem az autót. Véleményeket várom. Szerintetek érdemes megcsináltatni, vagy adjam el így(mennyit kaphatok érte?) ? Első 2 henger tuti, szerintem a harmadikkal sincs gond, negyediknél kell egy új dugó, szelepek meg talán kis hónolás.










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. január 21. szombat, 15:14

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 14. szombat, 15:26


kempelen írta:
Alesi írta:
zoliika írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta: 2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?


5-ös csavar imbuszfejjel + némi menetrögzítő.



http://www.bmwfanatics.hu/adat...leria.html


Nem jo kephez mutat a link!


Amiről Miki írt az a házi gyors megoldás. Tengelyt levágod és a lyukba teszel egy csavart menetrögzítővel.

Mint itt:


A másik ami a swirlflaps.co.uk oldalon van, ott pedig 95% hogy a kicsi kell az E46-ba. Igaz írja hogy nagy is lehet, de 320d-ben még sehol nem találtam a nagyra leírást vagy doksit. A nagy a sorhatosokon volt jellemző inkább.

Kinek kinek ízlése szerint.





Ez igy mar korrekt leiras, koszonom!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 14. szombat, 14:44


Alesi írta:
zoliika írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta: 2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?


5-ös csavar imbuszfejjel + némi menetrögzítő.



http://www.bmwfanatics.hu/adat...leria.html


Nem jo kephez mutat a link!


Amiről Miki írt az a házi gyors megoldás. Tengelyt levágod és a lyukba teszel egy csavart menetrögzítővel.

Mint itt:


A másik ami a swirlflaps.co.uk oldalon van, ott pedig 95% hogy a kicsi kell az E46-ba. Igaz írja hogy nagy is lehet, de 320d-ben még sehol nem találtam a nagyra leírást vagy doksit. A nagy a sorhatosokon volt jellemző inkább.

Kinek kinek ízlése szerint.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 14. szombat, 14:46

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 14. szombat, 13:52


zoliika írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta: 2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?


5-ös csavar imbuszfejjel + némi menetrögzítő.



http://www.bmwfanatics.hu/adat...leria.html


Nem jo kephez mutat a link!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 14. szombat, 10:52


bmw320d4 írta:
Alesi írta: 2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?


5-ös csavar imbuszfejjel + némi menetrögzítő.



http://www.bmwfanatics.hu/adat...leria.html

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 14. szombat, 01:40


Alesi írta: 2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?


5-ös csavar imbuszfejjel + némi menetrögzítő.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 13. péntek, 13:53


2004-es 320d-m van, tudja esetleg valaki, hogy ehhez a swirlflaps.com-ról a kisebbik, vagy a nagyobbik dugó kell?

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 19:18


Az autóm 2000 szeptemberi, 136 pacis,- csak új köntöst kapott - tehát akkor engem ez a veszély szerencsére nem fenyeget. Annyi minden egyéb kis hiba van (éppen úgy néz ki szar lesz a GM-em), legalább ez elkerül.

Köszönöm a leírást, komolyan megkönnyebbültem.


kempelen írta:
PG_Junior írta: Na, én még pl. sosem hallottam erről a hibáról. Asszem nekem is utána kell nézetnem. De minek is pontosan???


Megmondanám pontosan, ha tisztázódna mikori az autód...

A leírás szerint 2000-es évjárat, de a képed alapján faceliftes és 2001 szeptember utáni.

Mi lehet az igazság?

Ha az autód típusa és leírása igaz, akkor a tidében nincs pillangószelep, így nincs mitől aggódni.

Ha a kép igaz és facelift utáni 150 lovas az autód, akkor a szívócsőben lévő pillangószelepek törhetnek bele a szívócsőbe, amit beszippant a motor.