szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:15


anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 13. szerda, 10:16

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 09:52


szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Márkaszervizben lehet negyedéből kijött volna De a náluk vásárolt olajat ingyen lecserélik mert már rá van dobva plusz egy ezres literenként



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 13. szerda, 09:56

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 09:17


Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:10


Coyote írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.



Nekem ami volt összes 30d mindből ki volt törve és évekig úgy jártam velük és nem vettem észre h többet fogyasztanának




A fél liter egyrész a felismerhetőség határán van, másrészt pedig nem a teljes teljesítmény tartományban jelentkezik, hanem csak akkor, amikor a pillangók zárva lennének, a kis teljesítmények környékén. Ha ebben a tartományban keveset használod az autód, akkor nem fogod észrevenni a hatását a változtatásnak.


Nem kéne, hogy többet fogyasszon, vazze. Én most tervezem a kiszedetést egy szívócsonk-pucolással együtt, amikor esedékes lesz az izzítógyertya-csere.


Az fel sem merül, hogy TÉNYLEG van valami értelme azoknak a fránya pillangóknak? Márpedig van, csak MI másképp értékeljük a KOCKÁZATOKAT, mint a bajorok.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 11:11


BarG írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.



Nekem ami volt összes 30d mindből ki volt törve és évekig úgy jártam velük és nem vettem észre h többet fogyasztanának




A fél liter egyrész a felismerhetőség határán van, másrészt pedig nem a teljes teljesítmény tartományban jelentkezik, hanem csak akkor, amikor a pillangók zárva lennének, a kis teljesítmények környékén. Ha ebben a tartományban keveset használod az autód, akkor nem fogod észrevenni a hatását a változtatásnak.


Nem kéne, hogy többet fogyasszon, vazze. Én most tervezem a kiszedetést egy szívócsonk-pucolással együtt, amikor esedékes lesz az izzítógyertya-csere.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 07:04


anubisz írta: Egyet nem értek,ha ez az alkatrész ennyi,több ezer problémát okozott idáig,és ennyi motort tönkretett,miért nem csinált visszahívást a BMW, annak idején,vagy miért nem perelte be még őket senki,ha ez konstrukciós hiba. Ugye egy 4,5,6 Millás autónál nem mindegy,egy motor generál,saját hibádon kívül.


marha egyszerű. presztízs! nem fogja beismerni az ilyen hibákat, mert azzal saját hibáját ismeri be, és csökken a presztízs. látsd kiszakadó futómű felfüggesztés, stb.
pl egyik ismimnek a 120d kigyulladt, állítólag a hűtőventi felől jött a tűz. igaz volt benne utólagos nagy hifi, csipsz tuning, szal én inkább a hifire fognám. a lényeg, hogy a BMW-nek is írt, felvette velük a kapcsolatot, és a végén még a BMW mondta, hogy tovább pattog, akkor ők fogják feljelenteni. a BMW arra hivatkozott, hogy a kulcsból kiolvasott km óra állás és az autóban lévő nem egyezett kb 150ezer km eltérés volt, mindez egy 4 éves autónál kb. szóval ilyenek vannak. (valami 250ezer körül lehett benne összesen, vagy több)

szal a BMW nem fogja elismerni sohasem, nem egy Off opel kategória, mert az sokat nem veszít ilyennel, ha visszahivat.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 06:05


Egyet nem értek,ha ez az alkatrész ennyi,több ezer problémát okozott idáig,és ennyi motort tönkretett,miért nem csinált visszahívást a BMW, annak idején,vagy miért nem perelte be még őket senki,ha ez konstrukciós hiba. Ugye egy 4,5,6 Millás autónál nem mindegy,egy motor generál,saját hibádon kívül.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 05:57


szeda írta: Nem a 300€ a sok érte hanem amit művel ha leszakad.Nekem eddig 420-ban van és nem jó.Ma megyek a kocsiért és mindenképpen elhozom onnan.A telefonban szóltak hogy ha még 60e-t nem viszek nem adják vissza az autóm
Ezért ma délután kivételes felhúzom az örökölt pecsétgyűrűmet és remélem hogy lesz alkalmam a szerelőt állon vágni lendületből.
Ráadásul a hajtókart amit megvettem még csak nem is hajlandóak beszerelni.Ki hallott már ilyet? Mondjuk 2 hónapja csinálják...
Nagyon remélem hogy jó lett a kocsi mert akkor vagyok nagy szarban ha nem


BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.







Üssed őket,még a Mentőben is

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 05:50


Nem a 300€ a sok érte hanem amit művel ha leszakad.Nekem eddig 420-ban van és nem jó.Ma megyek a kocsiért és mindenképpen elhozom onnan.A telefonban szóltak hogy ha még 60e-t nem viszek nem adják vissza az autóm
Ezért ma délután kivételes felhúzom az örökölt pecsétgyűrűmet és remélem hogy lesz alkalmam a szerelőt állon vágni lendületből.
Ráadásul a hajtókart amit megvettem még csak nem is hajlandóak beszerelni.Ki hallott már ilyet? Mondjuk 2 hónapja csinálják...
Nagyon remélem hogy jó lett a kocsi mert akkor vagyok nagy szarban ha nem


BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.







woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 11:50


harmas írta:
woodstock írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Arra gondoltam h kitisztítanám az alapjárati "motort" és a szívósort is megtisztítanám!
Hogy miért? Csak szeretnék kicsit jobban belemélyedni a motor részleteibe és valahol el kell kezdeni!Mellesleg nem is ártana mert nem hiszem h az előző tulaj foglalkozott ilyennel!
A kérdésem az lenne h tudna-e valaki segíteni ebben egy leírással,képekkel hol is kezdjek neki mivel érdemes csinálni és mikre figyeljek oda!?(miket bontsak le,mivel?)
Az autó egy e36 320i '96ból.
(Keresgettem ebben a témában de kielégítő leírást nem találtam)
Előre is köszi mindenkinek!

Akkor ezek szerinte nincs tapasztalotok ilyesmiben? mármint leszerelés kitisztítás visszarakás?


Mi itt alapvetően a dízel szívócsonkok takarítását szokjuk taglalni. Alapvetően azért, mert az egr szelepen át nem kevés korom keveredik vissza a szívócsőbe, ami a turbóból "elillanó" olajjal keveredve szépen lerakódik a falára.
A Te benzinesed szívócsöve gyakorlatilag fémtiszta lehet, meglepődnél mennyire
gyak. felesleges lebontanod tisztítani...

Értem köszi szépen!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 20:55


woodstock írta:
woodstock írta: Sziasztok!

Arra gondoltam h kitisztítanám az alapjárati "motort" és a szívósort is megtisztítanám!
Hogy miért? Csak szeretnék kicsit jobban belemélyedni a motor részleteibe és valahol el kell kezdeni!Mellesleg nem is ártana mert nem hiszem h az előző tulaj foglalkozott ilyennel!
A kérdésem az lenne h tudna-e valaki segíteni ebben egy leírással,képekkel hol is kezdjek neki mivel érdemes csinálni és mikre figyeljek oda!?(miket bontsak le,mivel?)
Az autó egy e36 320i '96ból.
(Keresgettem ebben a témában de kielégítő leírást nem találtam)
Előre is köszi mindenkinek!

Akkor ezek szerinte nincs tapasztalotok ilyesmiben? mármint leszerelés kitisztítás visszarakás?


Mi itt alapvetően a dízel szívócsonkok takarítását szokjuk taglalni. Alapvetően azért, mert az egr szelepen át nem kevés korom keveredik vissza a szívócsőbe, ami a turbóból "elillanó" olajjal keveredve szépen lerakódik a falára.
A Te benzinesed szívócsöve gyakorlatilag fémtiszta lehet, meglepődnél mennyire
gyak. felesleges lebontanod tisztítani...

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2011. július 03. vasárnap, 18:33


woodstock írta: Sziasztok!

Arra gondoltam h kitisztítanám az alapjárati "motort" és a szívósort is megtisztítanám!
Hogy miért? Csak szeretnék kicsit jobban belemélyedni a motor részleteibe és valahol el kell kezdeni!Mellesleg nem is ártana mert nem hiszem h az előző tulaj foglalkozott ilyennel!
A kérdésem az lenne h tudna-e valaki segíteni ebben egy leírással,képekkel hol is kezdjek neki mivel érdemes csinálni és mikre figyeljek oda!?(miket bontsak le,mivel?)
Az autó egy e36 320i '96ból.
(Keresgettem ebben a témában de kielégítő leírást nem találtam)
Előre is köszi mindenkinek!

Akkor ezek szerinte nincs tapasztalotok ilyesmiben? mármint leszerelés kitisztítás visszarakás?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 20:59


Zotyi30d írta:
BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.

Nekem ami volt összes 30d mindből ki volt törve és évekig úgy jártam velük és nem vettem észre h többet fogyasztanának







A fél liter egyrész a felismerhetőség határán van, másrészt pedig nem a teljes teljesítmény tartományban jelentkezik, hanem csak akkor, amikor a pillangók zárva lennének, a kis teljesítmények környékén. Ha ebben a tartományban keveset használod az autód, akkor nem fogod észrevenni a hatását a változtatásnak.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 14:27


BarG írta:
pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.

Nekem ami volt összes 30d mindből ki volt törve és évekig úgy jártam velük és nem vettem észre h többet fogyasztanának







BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 11:14


pneurob írta: Már régóta gondolkodom ezen a szívósor és pillangószelepei dolgon. A BMW mérnökei azért találták ki, hogy bosszantsák a BMW tulajokat? Nem hinném, hogy így van, de hamarosan megosztom veletek a miértjét. Nekem most lesz szívósor cserém E65 730d-n, de nem ajánlotta a szerelőm,hogy szedjük ki a pillangókat. Megjegyzem, hogy az alkatrészen egy fillért sem keres, mert én viszem.


Nem találtak ki hülyeséget a bajorok, csak az anyjukat is eladnák 1/2 liter fogyasztáscsökkenésért, meg 1 Euro kategória füstöléscsökkentésért. Márpedig a szívócső pillangók ezeket csinálják. Most már több, mint egy éve (vagy kettő?) ezek nélkül járok és ezekkel összegezhetném a tapasztalataimat. Aztán, hogy ez milyen veszélyeket rejt magában, azt a bmw-nél teljesen elfogadhatónak tartják.

Ja és ne feledkezzünk meg arról, hogy a németeknél egy 300€-s alkatrész nem olyan tétel, mint nálunk.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 02. szombat, 11:17