kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 22:39


YELLOW írta:
kundof1 írta:
YELLOW írta:
kundof1 írta: 22mm-es dugo kell a pillangodugozáshoz? Rendelni akarom bele a szetett azért kérdezem. 150le 2002évj.
Köszönöm !


senki nem válaszolt 2 napja, így akkor leírom, hogy nekem úgy rémlik 22-es kell bele.


Köszi Yellow rád mindig számíthatok !
Kintnről akarom majd emgrendelni a szettet hozzá ! találtam ahol 10.000 ft, komplettan, tömitésekkel.


ebay-en láttam már 6ezer körül is... valamelyik csoportban rendelt múltkorában valaki.


Annyiért viszont már nem rossz, és komplettan, tömitésekkel volt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 14. szombat, 16:42


kundof1 írta:
YELLOW írta:
kundof1 írta: 22mm-es dugo kell a pillangodugozáshoz? Rendelni akarom bele a szetett azért kérdezem. 150le 2002évj.
Köszönöm !


senki nem válaszolt 2 napja, így akkor leírom, hogy nekem úgy rémlik 22-es kell bele.


Köszi Yellow rád mindig számíthatok !
Kintnről akarom majd emgrendelni a szettet hozzá ! találtam ahol 10.000 ft, komplettan, tömitésekkel.


ebay-en láttam már 6ezer körül is... valamelyik csoportban rendelt múltkorában valaki.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. február 14. szombat, 14:57


YELLOW írta:
kundof1 írta: 22mm-es dugo kell a pillangodugozáshoz? Rendelni akarom bele a szetett azért kérdezem. 150le 2002évj.
Köszönöm !


senki nem válaszolt 2 napja, így akkor leírom, hogy nekem úgy rémlik 22-es kell bele.


Köszi Yellow rád mindig számíthatok !
Kintnről akarom majd emgrendelni a szettet hozzá ! találtam ahol 10.000 ft, komplettan, tömitésekkel.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 19:15


kundof1 írta: 22mm-es dugo kell a pillangodugozáshoz? Rendelni akarom bele a szetett azért kérdezem. 150le 2002évj.
Köszönöm !


senki nem válaszolt 2 napja, így akkor leírom, hogy nekem úgy rémlik 22-es kell bele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 18:45


Engem is érdekelne, illetve hogy honnan lehet beszerezni a szettet? Tudtok ajánlani valamit? Vagy máshogy, házilag szoktátok megoldani? Olvasgattam az 5-ös csavart beleragasztani módszert, biztonságos ez? Ajánljátok? Mert akkor megcsinálom.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. február 14. szombat, 07:38

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 21:14


22mm-es dugo kell a pillangodugozáshoz? Rendelni akarom bele a szetett azért kérdezem. 150le 2002évj.
Köszönöm !

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2005

státusz infidel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 15:03


Üdv.

Készülök levenni a szívócsonkot. Kitakarítom az egr szeleppel eggyütt. Megnézem milyen álapotba vannak a pillangószelepek. Na most. M57 motor, lehet-e dugózni a szívócsonkot, mert ugy hallottam utána csöröghet alapjáraton? 250 000km van benne.


autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz jamo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 19:29


jrtom írta:
jamo írta: ÜDV!

Ma levettem a szívócsonkot. Még kox is alig volt benne, az egr szelepen is minimális lerakódás volt. Gőzborptva simán kivitte belőle. A pillangószelepek is tisztál voltak, lerakódás mentesek, viszont két pillangószelep tengelynél is olajos volt kívül az állítókarja egy picit, gondolom a tömítése ereszthet. leméreteztem a helyettesítődugót és visszaraktam. Legyártatom a dugókat és akkor majd kiveszem belőle a pillangókat. Megnéztem az izzítógyertyákat is. Kettő szakadt, másik kettőn mérhető ellenállás egyiknek 0,3ohm másiknak 15 ohm. Szóval ezek közül is egyik minimum nem jó. Esetleg nem tudja valaki mennyi lenne a gyári érték. Milyet érdemes belerakni és kb mibe fáj? Most Beru van benne. Bele szoktak ezek szakadni? Kettőt próbáltam kitekerni azok kijöttek könnyen.


Az a másik kettő is szar mert 1 ohm a jó érték. Beru-t rakjál bele.


Köszi a gyors választ!



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 19:18


jamo írta: ÜDV!

Ma levettem a szívócsonkot. Még kox is alig volt benne, az egr szelepen is minimális lerakódás volt. Gőzborptva simán kivitte belőle. A pillangószelepek is tisztál voltak, lerakódás mentesek, viszont két pillangószelep tengelynél is olajos volt kívül az állítókarja egy picit, gondolom a tömítése ereszthet. leméreteztem a helyettesítődugót és visszaraktam. Legyártatom a dugókat és akkor majd kiveszem belőle a pillangókat. Megnéztem az izzítógyertyákat is. Kettő szakadt, másik kettőn mérhető ellenállás egyiknek 0,3ohm másiknak 15 ohm. Szóval ezek közül is egyik minimum nem jó. Esetleg nem tudja valaki mennyi lenne a gyári érték. Milyet érdemes belerakni és kb mibe fáj? Most Beru van benne. Bele szoktak ezek szakadni? Kettőt próbáltam kitekerni azok kijöttek könnyen.


Az a másik kettő is szar mert 1 ohm a jó érték. Beru-t rakjál bele.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz jamo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 11. vasárnap, 19:00


ÜDV!

Ma levettem a szívócsonkot. Még kox is alig volt benne, az egr szelepen is minimális lerakódás volt. Gőzborptva simán kivitte belőle. A pillangószelepek is tisztál voltak, lerakódás mentesek, viszont két pillangószelep tengelynél is olajos volt kívül az állítókarja egy picit, gondolom a tömítése ereszthet. leméreteztem a helyettesítődugót és visszaraktam. Legyártatom a dugókat és akkor majd kiveszem belőle a pillangókat. Megnéztem az izzítógyertyákat is. Kettő szakadt, másik kettőn mérhető ellenállás egyiknek 0,3ohm másiknak 15 ohm. Szóval ezek közül is egyik minimum nem jó. Esetleg nem tudja valaki mennyi lenne a gyári érték. Milyet érdemes belerakni és kb mibe fáj? Most Beru van benne. Bele szoktak ezek szakadni? Kettőt próbáltam kitekerni azok kijöttek könnyen.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2006

státusz lkereki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 12:04


jamo írta: Üdv!

Tegnap böngészve találtam erre az oldalra.


Üdv Mindenkinek!
Nekem is ilyen kocsim van, tavasszal vettem. A szívócsonk pillangószelepeit én is kiheréltem, bár 245e km van a kocsiban, és nem láttam rajta semmilyen hibát... Kicsit gondolkodtam, hogy érdemes-e, de aztán úgy döntöttem hogy menjenek. Semmilyen különbséget nem éreztem utána, hibakód sem jött ezzel kapcsolatban. A szívósorra, EGR-szelepre viszont ráfért a takarítás.
A hidegen indítás utáni leállás érdekes dolog... Nekem is csinálja most... Dettó ugyanaz, 2x-3x indítottam ma is (-12fok)szépen indul, és azonnal leáll. Nekem újak az izzítógyertyák és az izzításvezérlő is, másnak még nem néztem utána. Indulás után kb. fél percig nekem is "döcög" egy kicsit az alapjárat.
Termosztátot is kellett nekem is cserélnem, mindkettőt újat raktam, azóta szépen melegszik. A mutató 74foktól függőlegesen áll, így ha attól még a hidegebb felé mozdul egy osztást, akkor az jó esetben is 64 fok körül mozog, tuti csere.
Ha megfejted mi miatt áll le indítás után, ne tartsd magadban az infót...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 07. szerda, 12:06

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 18:49


slooter írta:
nickname írta:
dani00 írta:
slooter írta:
GRM írta:
slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.




Nálad is ennyi trutyi volt a szívósorban? amennyire tudtam kikapargattam, de azért biztos maradt még benne bőven. sajnos nem lehet szétszedni ki van ez találva.



Szia!
Megelőzés céljából kell kiszedni, nem pedig már mikor ki van lazulva vagy esetleg már komolyabb baj van. Kiszeded és aztán nem kell aggódni miatta.
Nekem így nézett ki mikor szétszedtem, nagy szerencsém volt...




Ha már szét van szedve tömítéseket is érdemes cserélni.



Tömítéseket cseréltem mindjárt. Nekem szépen a helyükön vannak a pillangószelepek, visszaraktam így a szívósort, remélem nem lesz gond



Szerintem, vagy vedd ki azt a pillangót, vagy cserélj szívósort. Mert nagyobb lesz a baj mint várnád.


slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 17:31


nickname írta:
dani00 írta:
slooter írta:
GRM írta:
slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.




Nálad is ennyi trutyi volt a szívósorban? amennyire tudtam kikapargattam, de azért biztos maradt még benne bőven. sajnos nem lehet szétszedni ki van ez találva.



Szia!
Megelőzés céljából kell kiszedni, nem pedig már mikor ki van lazulva vagy esetleg már komolyabb baj van. Kiszeded és aztán nem kell aggódni miatta.
Nekem így nézett ki mikor szétszedtem, nagy szerencsém volt...




Ha már szét van szedve tömítéseket is érdemes cserélni.



Tömítéseket cseréltem mindjárt. Nekem szépen a helyükön vannak a pillangószelepek, visszaraktam így a szívósort, remélem nem lesz gond



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 12:36


jamo írta:
jons írta:
jamo írta: Üdv!


Ezt a 100ezres futást én nem tartom reálisnak, hiszen az évente csak 10k km, de akár igaz is lehet nem hinném, hogy számít.
Pillangók mehetnek a levesbe, zöldkártyán is átmegy nem lesz gond.
A leállós dolog izzítógyertya gondnak tűnik így elsőre.
A fogyasztás reálisnak tűnik. Bár ki kéne vinni egy kicsit autópályára tartósan 3-3,5 ezres fordulaton menni vele, tisztulni fog és jobban harap. (Persze pillangó kiszedés után.)
Én ezt egy nettó marhaságnak tartottam, de a mostani autómmal ezt kellett eljátszani.
Javaslom Szoták Dávidot felkeresni Dunakeszin, amennyiben közel vagy hozzá. Műszeres diagnosztika és javítás terén igen profi.


Köszönöm a választ! Én is gondolkodtam ezen a meghajtáson volt már nekem is ilyen tapasztalatom csak még nem jutottam el odáig. Szakmám szerint szerelő vagyok, igaz már 15éve nem ez a fő profilom de amennyi gépen volt-van mindet magamnak javítom. Volt munkahelyemen van hibakódkiolvasó rá is tettük nem jelzett semmit. compjuterébe az eddig elfogyasztott össz üzemanyag és a benne lévő kilométer is jól jön ki átlagfogyasztásilag 8liter körül van. Nem tudom ezek mennyire buherálható adatok. Izzítógyertyákat kikellene jeleznie hibakóddal? Könnyen lehet hogy az a baj mert ha nem várok izzítást hanem egyből indítok akkor se indul "nehezebben". Nah újévbe kidobálom a pillangókat belőle meg ránézek az izzítógyertyákra és okosabbak leszünk.


Javasolnám a gyári diagot,nem az univerzális programokat,izzitás és a porlasztók vizsgálatát.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz jamo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 19:30


jons írta:
jamo írta: Üdv!


Ezt a 100ezres futást én nem tartom reálisnak, hiszen az évente csak 10k km, de akár igaz is lehet nem hinném, hogy számít.
Pillangók mehetnek a levesbe, zöldkártyán is átmegy nem lesz gond.
A leállós dolog izzítógyertya gondnak tűnik így elsőre.
A fogyasztás reálisnak tűnik. Bár ki kéne vinni egy kicsit autópályára tartósan 3-3,5 ezres fordulaton menni vele, tisztulni fog és jobban harap. (Persze pillangó kiszedés után.)
Én ezt egy nettó marhaságnak tartottam, de a mostani autómmal ezt kellett eljátszani.
Javaslom Szoták Dávidot felkeresni Dunakeszin, amennyiben közel vagy hozzá. Műszeres diagnosztika és javítás terén igen profi.


Köszönöm a választ! Én is gondolkodtam ezen a meghajtáson volt már nekem is ilyen tapasztalatom csak még nem jutottam el odáig. Szakmám szerint szerelő vagyok, igaz már 15éve nem ez a fő profilom de amennyi gépen volt-van mindet magamnak javítom. Volt munkahelyemen van hibakódkiolvasó rá is tettük nem jelzett semmit. compjuterébe az eddig elfogyasztott össz üzemanyag és a benne lévő kilométer is jól jön ki átlagfogyasztásilag 8liter körül van. Nem tudom ezek mennyire buherálható adatok. Izzítógyertyákat kikellene jeleznie hibakóddal? Könnyen lehet hogy az a baj mert ha nem várok izzítást hanem egyből indítok akkor se indul "nehezebben". Nah újévbe kidobálom a pillangókat belőle meg ránézek az izzítógyertyákra és okosabbak leszünk.