jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:11


jamo írta: Üdv!


Ezt a 100ezres futást én nem tartom reálisnak, hiszen az évente csak 10k km, de akár igaz is lehet nem hinném, hogy számít.
Pillangók mehetnek a levesbe, zöldkártyán is átmegy nem lesz gond.
A leállós dolog izzítógyertya gondnak tűnik így elsőre.
A fogyasztás reálisnak tűnik. Bár ki kéne vinni egy kicsit autópályára tartósan 3-3,5 ezres fordulaton menni vele, tisztulni fog és jobban harap. (Persze pillangó kiszedés után.)
Én ezt egy nettó marhaságnak tartottam, de a mostani autómmal ezt kellett eljátszani.
Javaslom Szoták Dávidot felkeresni Dunakeszin, amennyiben közel vagy hozzá. Műszeres diagnosztika és javítás terén igen profi.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2004

státusz jamo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 09:18


Üdv!

Tegnap böngészve találtam erre az oldalra. örülök, hogy van ilyen hely ahol a tapasztalatokat meg lehet osztani. Egy kis információra lenne szükségem.1,5 hónapja vásároltam egy x3ast 2.0D 2004es évjáraú. 102000km van benne. Eléggé patika állapotú az autó. Talán hihető a kilométer, alvázszám alapján a wallisban is leinformáltam ott is azt mondták hogy valószínűleg valós. Ez a pillangó szelep mizzéria kicsit rámijesztett. Én is szeretném megelőzni a bajt. Ledugóznám őket. Azt szeretném megkérdezni, hogy a ledugózás után nem e jelenik meg valami hibakód a compjuterében? Gondolok arra, hogy a szívócsonkban a nyomások lehet nem úgy alakulnak majd ahogy azt program elképzeli. És ha ezt érzékeli akkor dobhat rá esetleg hibakódot. Remélem csak agymenésem van és hülyeségekről fantáziálok. De jobb letisztázni amit lehet mielőtt gebaszt csinálok. Még annyi hogy az autót városban használták rövid utakon. mondtak olyat is, hogy a sok rövid menet hideg motor, alacsony fordulatú használat esetén előbb tönkremennek a pillangószelepek és hogy képesek beragadni is valamilyen pozícióban. Ezt azért kérdem, mert ha parkettát nyomok neki akkor nem indul el annyira talán ahogy elvárható lenne tőle. Előtte egy E36 318tds volt persze ahhoz képest sokkal jobban megy. De valahogy nem érezni benne a 150 lovat. Lehetséges, hogy nem bírnak kinyílni a pillangószelepek és ezért nem ugrik annyira vagy ez hülyeség?: Fogyasztás vegyes használatban nyugisan 7,9 liter. Helyeben, földúton tanyára kijárva 8,2. Ez normál érték? És még annyi, hogy ma reggel a -10fokba beindul leáll, beindul leáll. Harmadik indításra jár a motor de akkor is 2-3mpig kicsit dadogós. De gyorsan kitisztul és utána már ok. Mikor megvettem leszervizeltem: motorolajat, összes szűrőt (kartelgázét is) ki cseréltem. Hu ez kicsit hosszúra sikerült. előre is köszönöm annak aki végigolvassa és reagál rá.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 07:31


dani00 írta:
slooter írta:
GRM írta:
slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.




Nálad is ennyi trutyi volt a szívósorban? amennyire tudtam kikapargattam, de azért biztos maradt még benne bőven. sajnos nem lehet szétszedni ki van ez találva.



Szia!
Megelőzés céljából kell kiszedni, nem pedig már mikor ki van lazulva vagy esetleg már komolyabb baj van. Kiszeded és aztán nem kell aggódni miatta.
Nekem így nézett ki mikor szétszedtem, nagy szerencsém volt...




Ha már szét van szedve tömítéseket is érdemes cserélni.



dani00
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz dani00

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 21:57


slooter írta:
GRM írta:
slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.




Nálad is ennyi trutyi volt a szívósorban? amennyire tudtam kikapargattam, de azért biztos maradt még benne bőven. sajnos nem lehet szétszedni ki van ez találva.



Szia!
Megelőzés céljából kell kiszedni, nem pedig már mikor ki van lazulva vagy esetleg már komolyabb baj van. Kiszeded és aztán nem kell aggódni miatta.
Nekem így nézett ki mikor szétszedtem, nagy szerencsém volt...




slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 20:38


GRM írta:
slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.




Nálad is ennyi trutyi volt a szívósorban? amennyire tudtam kikapargattam, de azért biztos maradt még benne bőven. sajnos nem lehet szétszedni ki van ez találva.



GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 19:19


slooter írta: Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.

Szia! Egy évvel ezelőtt ezt én is megcsináltam, mert nem tudtam milyen állapotban vannak, de nálam is jól nézett ki az egész, nem lógott semmi, így én benne hagytam.

slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 18:50


Halo,

ma leszedtük a szívósort, rengeteg trutyi volt benne, mint ahogy a képen is látszik.

Próbáltam féltisztítóval leszedni, illetve kikaparni amennyire elértem. A pillangószelepek rendesen a helyükön vannak, nem lötyögnek. Érdemes gondolkodni dugózáson, vagy az csak akkor ha már ki vannak lazulva? 250.000 van kb az autóban most.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. december 20. szombat, 13:18


Sziasztok!
Én egy 30d 204 lovashoz(nem tudom a 22mm vagy a 32mm-es dugók kellenek) keresek dugókat a pillangószelephez ha van valakinek eladó vagy tudtok valakit ne tartsátok magatokban!!!
20/4297710

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 15:41


solyom76 írta:
kundof1 írta: Beszéltem BMW specialistával itt a környéken, aki ért is hozzá mondta h két variáció van vagy ledugózza v kitördeli..kicsit van különbség a kettő közt árilag! Szerintetek jó az ha letördeli őket?

Ha mindenen spórolsz akkor az autód előbb utóbb majd meghálálja..
bár a te dolgod..


A lényegen nem változtat hogy dugó az Ebay-ről vagy a gyári átalakítása.
Az átalakítás olcsóbb, de van vele egy kis + munka a dugó drágább megoldás de nem kell vele mást csinálni mint betenni, de a végeredmény ugyan az.
Nem ezen múlik az autó állapota sem az hogy ki mennyit költ rá


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Vazo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 16:35


[quote="nickname"]
Vazo írta: Sziasztok!
E46 320D,( 20 4D4 tipusu motor 110 KW 2004 junius utanni gyartasu, E4, ) pillango szelep problema lehetseges vagy ezeknel a BMW mar ki kuszobolte a hibat?
Koszonom valaszotokat!
Udv Zoli


Nincs kiküszöbölve, orvosolni kell a problémát.


Ok! Koszonom !

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 11:29


Vazo írta: Sziasztok!
E46 320D,( 20 4D4 tipusu motor 110 KW 2004 junius utanni gyartasu, E4, ) pillango szelep problema lehetseges vagy ezeknel a BMW mar ki kuszobolte a hibat?
Koszonom valaszotokat!
Udv Zoli


Nincs kiküszöbölve, orvosolni kell a problémát.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Vazo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 10:23


Sziasztok!
E46 320D,( 20 4D4 tipusu motor 110 KW 2004 junius utanni gyartasu, E4, ) pillango szelep problema lehetseges vagy ezeknel a BMW mar ki kuszobolte a hibat?
Koszonom valaszotokat!
Udv Zoli

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 14. kedd, 16:53


kundof1 írta: Beszéltem BMW specialistával itt a környéken, aki ért is hozzá mondta h két variáció van vagy ledugózza v kitördeli..kicsit van különbség a kettő közt árilag! Szerintetek jó az ha letördeli őket?

Ha mindenen spórolsz akkor az autód előbb utóbb majd meghálálja..
bár a te dolgod..



kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 14. kedd, 15:19


Beszéltem BMW specialistával itt a környéken, aki ért is hozzá mondta h két variáció van vagy ledugózza v kitördeli..kicsit van különbség a kettő közt árilag! Szerintetek jó az ha letördeli őket?

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 21:49


Tano írta:
Tom_Sawyer írta: OK, köszi az imbuszos csavar megvan, de a dugózáshoz használtat milyen néven találom meg? Erre gondolok:
...


Ezt a fajtát "torx"-nak hívják.


Na én ezt vettem, de ezzel nem hiszem hogy menne a ledugózás... Legalábbis nem tudom elképzelni. Remélem a szerelő megoldja...