Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2012. június 29. péntek, 15:08


Sziasztok,

Nekem E46 320d 6gangos autóm van.
Normális, hogy a tempomat csak 6. fokozatban aktív?

Köszönöm,

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2005

státusz gaben79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 15:36


Üdv mindenkinek!

Nekem egy 1-esem van (e87), de pontosan ugyanolyan tempomatja, mint egy 3-asé.
Utólagosan szereltettem bele, eredeti gyári tempomatot.
Működik is meg minden. Csak azt szeretném valahogyan elérni, hogy mikor bekapcsolom,
a BC kijelzőjén jelenjen meg, hogy épp mennyire van beállítva. Vagyis amikor gyorsítok ill lassítok vele, lássam is kijelezve.
Így, mint ezen a videón:


YouTube videó

Hogyan tudnám én ezt a funkciót bekapcsolni ill. tudna-e nekem ebben valaki segíteni?

Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 06:39


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem gyári tempomat-om van, de azért írtam ide, mivel ez volt a "legpörgősebb" topic.

szóval 180 km-en keresztül semmi érdekeset nem vettem észre. viszont hazafelé (eső esett), olyat csinált a tempomat, hogy elkezdett gyorsítani magától, olyankor is, mikor én lefelé vettem a tempón. kikapcsolni sem tudtam, cak ha jól lelassítottam az autót fékkel. oylat is csinált, hogy a pill. fogyasztásmérő 2 literen állt, de az autó 120-szal ment. mintha kiakadt volna, mert hiába gyorsítottam nem változott semmit.
eddig ilyetnem tapasztaltam, ezért ez nekem új.
másnak volt már hasonló? vagy mi lehet a gond? tippjeim lennének... viszont a fékezés után, mikor újra beálltam tempóra, többet nem csinálta.


Mióta van fent az akkusaru azon a kocsin? Lehet, hogy nem ártana már neki egy ctrl+alt+del.


hát ez jó kérdés. szerintem mióta sceréltem akksit, azóta nem valószínű, hogy levettem. jajj de. hazudok. tavaly, volt, amikor a GM-et hack-keltem relé miatt. azóta szerintem 2ezret mehettem csak

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 06:37


jokerface írta: Ha többet nem csinálta akkor felejtsd el. Ne foglalkozz vele.
(átmeneti zavar lehetett,rég használtad)


szoktam hazsnálni a tempomatot, ha 90-nel megyek akkor is.
már azon is agyaltam biztos tudja, hogy 130-al lehetne menni, de csak 110-120-al megyek és akarja, hogy nyomjam neki

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:18


YELLOW írta: nekem gyári tempomat-om van, de azért írtam ide, mivel ez volt a "legpörgősebb" topic.

szóval 180 km-en keresztül semmi érdekeset nem vettem észre. viszont hazafelé (eső esett), olyat csinált a tempomat, hogy elkezdett gyorsítani magától, olyankor is, mikor én lefelé vettem a tempón. kikapcsolni sem tudtam, cak ha jól lelassítottam az autót fékkel. oylat is csinált, hogy a pill. fogyasztásmérő 2 literen állt, de az autó 120-szal ment. mintha kiakadt volna, mert hiába gyorsítottam nem változott semmit.
eddig ilyetnem tapasztaltam, ezért ez nekem új.
másnak volt már hasonló? vagy mi lehet a gond? tippjeim lennének... viszont a fékezés után, mikor újra beálltam tempóra, többet nem csinálta.


Mióta van fent az akkusaru azon a kocsin? Lehet, hogy nem ártana már neki egy ctrl+alt+del.

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:03


jokerface írta: Ha többet nem csinálta akkor felejtsd el. Ne foglalkozz vele.
(átmeneti zavar lehetett,rég használtad)


látod jeló nincs mese, többet kell benzinre áldoznod és talikra járnod... a verda is ezt akarja.


off:megnéztem a talis képeket, szép a verda! örülök h legalább 4 kocsi összejött.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 25. szerda, 18:04

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 17:45


Ha többet nem csinálta akkor felejtsd el. Ne foglalkozz vele.
(átmeneti zavar lehetett,rég használtad)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 16:25


nekem gyári tempomat-om van, de azért írtam ide, mivel ez volt a "legpörgősebb" topic.

szóval 180 km-en keresztül semmi érdekeset nem vettem észre. viszont hazafelé (eső esett), olyat csinált a tempomat, hogy elkezdett gyorsítani magától, olyankor is, mikor én lefelé vettem a tempón. kikapcsolni sem tudtam, cak ha jól lelassítottam az autót fékkel. oylat is csinált, hogy a pill. fogyasztásmérő 2 literen állt, de az autó 120-szal ment. mintha kiakadt volna, mert hiába gyorsítottam nem változott semmit.
eddig ilyetnem tapasztaltam, ezért ez nekem új.
másnak volt már hasonló? vagy mi lehet a gond? tippjeim lennének... viszont a fékezés után, mikor újra beálltam tempóra, többet nem csinálta.

barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. május 30. hétfő, 16:13


Bero írta:

Megnéztem,bowdenes... Sebaj,mi a megoldás a tempomat beépítésének ?


Először is az alábbi alkatrészeket be kell szerezned hozzá.

Tempomat alkatrészek

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 17:42


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.



mr ? Amúgy hogy nézzem meg,hogy bowdenes-e a gázom ?


a légtömegmérő után keresd meg a pillangószelepet. ha ott látsz bowdent, akkor egyértelmű. ha nyomkodod a gázt, akkor az a pillangó szelepet működteti. a motor szívóhatása szívja be a levegőt, ezt méri a légtümegmérő, és ehhez számol a computer, ami majd vezérli az injektorokat, hogy mennyi anyagot kell adni.



Megnéztem,bowdenes... Sebaj,mi a megoldás a tempomat beépítésének ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 14:14


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.



mr ? Amúgy hogy nézzem meg,hogy bowdenes-e a gázom ?


a légtömegmérő után keresd meg a pillangószelepet. ha ott látsz bowdent, akkor egyértelmű. ha nyomkodod a gázt, akkor az a pillangó szelepet működteti. a motor szívóhatása szívja be a levegőt, ezt méri a légtümegmérő, és ehhez számol a computer, ami majd vezérli az injektorokat, hogy mennyi anyagot kell adni.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 14:08


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.



mr ? Amúgy hogy nézzem meg,hogy bowdenes-e a gázom ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 09:05


Bero írta: Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



ha bowdenes a gázod, akkor bonyolultabb, egy külön egység kell bele. mr pedig neked gyanúsan bowdenes. és ezért nem raktak 1.6-ba, hisz nem autópályázásra szánta ezeket a gyár. de minden megoldható.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 23:18


Sziasztok! Úgy látom nagy káoszt teremt itt a multikormány beszerelése miatt. Én állítottam,hogy nem minden E46-ba 1.6ba lehet rakni tempomatot,mégpedig azért mondtam ezt,mert nekem is a mobilgumis úr mondta ezt amikor meglátta gépemet élőben! Utánanéztem és elvileg tempomatot csak dízelbe és EML benzinmotor esetén lehet beépíteni! Na most én nem tudom,hogy az én gépem EML vagy sima? Hogy tudom ezt megnézni? Így akkor az enyémbe nem is lehet tempomatot rakni utólag vagy csak máshogy kell? Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 07. szombat, 23:20

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. május 07. szombat, 09:07


zsitvayb írta: Köszi! Érdekes lehet a dolog, várom a részleteket!

Zolee írta:
zsitvayb írta: Sziasztok,
olvasgatom itt a hozzászólásokat, és látva, hogy viszonylag egyszerű (ám annál költségesebb) utólag tempomatot létesíteni, így afelől érdeklődnék, hogy azt honnan lehet megtudni, hogy EML vezérlésű-e az autóm és menni fog-e vele a tempomat? 2002-es N42B20 motorkódú járgyánról lenne szó.
Előre is köszi minden segítséget.


Szia,
Mivel elektronikus a gázpedálod, a tempomathoz 'mindössze' egy multikormányra lenne szükséged. Programozni nem kell.
Ui: van eladó M-es multim, ha érdekel sztem meg tudunk egyezni, a bekötésben tudok segíteni


Csörgess meg és megbeszéljük. 20-négyegynégy-9876





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 07. szombat, 09:08