autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 19:10


horisz2 írta:
rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Gombsor kb 10-12ezer bontottan + kábel 6500ft újan + szerelő költsége!

Sajnos én sehol nem találok 10-12 ezerért ami jó lenne az én kormányomra.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 18:40


rece65 írta: Köszönöm szépen!
Csak akkor tudjuk meg hogy van-e átvezető kábel ha lebontjuk a kormányt?


Nem kell levenni az egész kormányt. Ha kiveszed a légzsákot, akkor már látszik, hogy a csatlakozóban benne vannak-e a tüskék. Ha igen, akkor nem kell ez a plusz kábel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 15:27


Tano írta:
rece65 írta: Mindegy milyen gombsort keresek hozzá?
Esetleg linket tudnál adni olyanhoz ami jó lenne az én kormányomhoz?
Vagy mégis kell vennem multis kormányt??
Nem nagyon értek ilyen dolgokhoz sajnos...


Olyat ami belevaló.
Itt az oldal alján találsz gombsort illetve linket kábelszetthez is ami jó a tiedbe. Nem kell teljes kormányt venned, lehet külön a gombsort cserélni. Átvezető kábel csak akkor kell ha az nincs behúzva gyárilag. Nekem pl be volt.

Köszönöm szépen!
Csak akkor tudjuk meg hogy van-e átvezető kábel ha lebontjuk a kormányt?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 02. vasárnap, 15:31

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 15:22


rece65 írta: Mindegy milyen gombsort keresek hozzá?
Esetleg linket tudnál adni olyanhoz ami jó lenne az én kormányomhoz?
Vagy mégis kell vennem multis kormányt??
Nem nagyon értek ilyen dolgokhoz sajnos...


Olyat ami belevaló.
Itt az oldal alján találsz gombsort illetve linket kábelszetthez is ami jó a tiedbe. Nem kell teljes kormányt venned, lehet külön a gombsort cserélni. Átvezető kábel csak akkor kell ha az nincs behúzva gyárilag. Nekem pl be volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 15:13


rece65 írta:
horisz2 írta:
rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Gombsor kb 10-12ezer bontottan + kábel 6500ft újan + szerelő költsége!


Ez így nagyon jó lenne ha csak ennyi a költsége!


Mindegy milyen gombsort keresek hozzá?
Esetleg linket tudnál adni olyanhoz ami jó lenne az én kormányomhoz?
Vagy mégis kell vennem multis kormányt??
Nem nagyon értek ilyen dolgokhoz sajnos...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 14:02


horisz2 írta:
rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Gombsor kb 10-12ezer bontottan + kábel 6500ft újan + szerelő költsége!


Ez így nagyon jó lenne ha csak ennyi a költsége!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 13:46


AteszE46 írta:
rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Szia!

Nem elég csak multikormányt, vagy gombsort cserélned. Itt a pontos művelet.


YouTube videó


Most akkor elég a a gombsor+kábel vagy így nem oldható meg??




AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 13:36


rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Szia!

Nem elég csak multikormányt, vagy gombsort cserélned. Itt a pontos művelet.


YouTube videó



horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 13:35


rece65 írta: 2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


Gombsor kb 10-12ezer bontottan + kábel 6500ft újan + szerelő költsége!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 13:19


2004.01. havi az autóm és szeretnék utólag tempomatot tenni bele.
Hogyan tudom legolcsóbban és legegyszerűbben ezt megoldani?
Olvasgattam a hsz-eket de a biztonság kedvéért megkérdezem!
Megoldható hogy a jelenlegi kormányon csak gombsort cseréljek és ennyi lenne az egész?
Ilyen a kormányom jelenleg:


horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 13:15


gyurapeti írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



Szia!
Sikerült megoldani?Ha igen akkor írdmár meg hogyan?
Köszönöm!


Hali!
Nekem is volt ilyen beavatkozásom!
Itt meg is tudod nézni részletesen!
https://www.facebook.com/Mpowerservice.hu?sk=wall
40 ezerért vettem a hozzávalókat (motor, vezérlő, pillangószelep) + Kormánytól a motorvezérlőhöz a kábel 6500ft körül!
40 ezerért szerelték be nekem!
Kb 90 ezer forintba fájt!
A te szavaiddal élve!

gyurapeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz gyurapeti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 07:43


Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



Szia!
Sikerült megoldani?Ha igen akkor írdmár meg hogyan?
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 18:42


Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



bowdenes a tiéd, és valóban lerágott, nem si rég volt ugyanez a kérdés, ha abból nem volt világos képekkel, meg minden, akkor....

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 18:13


Superpippo írta: Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!


Be lehet rakni a kormányt, de ha nem volt gyárilag tempomatos (ha csak utólag nem volt belerakva ami nem kis meló) akkor csak a bal oldali gombok fognak működni ami a rádiót kezeli. A művelet meg szerintem szerelő függő, nekem 5 ezerért rakták be. Plusz a kábel 7 ezer..


Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 17:38


Sziasztok! Tudom lerágott csont ez a tempomatos multikormányos téma de vissza olvasgattam és még így se tiszta minden. A lényeg lecserélem végre a 4küllős buszkormányt egy 3ágú multisportkormányra ami a facelift elötti e46okba volt.(Egyinditós).Szerintem a 4 küllősöm is az.
A kérdésem az ,hogy a kocsim 2000.05. havi M43tub19 motorral szerelt és fogalmam nincs, hogy ez bowdenes vagy elektromos gázpedálos.Azért is vagyok bizonytalan, mert a pedál mögött van valami fekete hengerszerű kis izé. A kérdésem ha ez bowdenes pedálú akkor is belehet rakatni? Kb mennyibe fáj többe, ha bowdenes?Mert tudom az elekromos gázpedálosnál könnyű művelet.Előre is köszönöm a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 17:39