jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 19:01


alapos autómosás




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 11. kedd, 19:03

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 14:49


Apeh vizsgálat........
Menekül a csiga az erdőből. Találkozik a rókával.
- Mi van csiga, belőttél, hogy így tepersz?
- Á, dehogy! Itt az APEH, vagyonvizsgálat lesz.
- Na és?
- Hát tudod, nekem is van egy saját házam, az asszonynak is, meg a
gyerekeknek is. Gondolhatod!
Elgondolkodik a róka, majd ő is futni kezd. Találkoznak a gólyával.
Megszólítja a ravaszdit:
- Mi van róka, hova futsz ilyen gyorsan?
- Nem hallottad? Kiszállt az APEH az erdőbe, vagyonvizsgálatra.
- És akkor mi van?
- Hát nekem is drága bundám van, az asszonynak is, a gyerekeknek is.
Gondolhatod!
A gólya nagyon csodálkozik, majd kis gondolkodás után magabiztosan rákezdi:
- Hát fiúk nekünk ezen a ronda fészken kívül aztán igazán semmink sincs.
Az is mindig össze van szarva, tehát csúnya is, olcsó is - szóra sem
érdemes.
Mire a csiga loholás közben visszaszól:
- Nana gólya! Fél év itthon, fél év külföldön - miből?!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 14:43


-Képzeld el, végre sokkal olcsóbb lett a benzin!
- Tényleg?
- Nem, de képzeld el...!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 14:44


Részeg - Magyar Szótár

éezsör. - Szeretnék még egy (utolsó) sört kérni
N'düzed. - Kérem adjon tüzet, legyen szíves.
Gyogizsdzsaj. - - Nagyon vonzónak találom Önt, kisasszony.
... ... Möfaszan. - Bocsánat, nem értettem amit mondott.
Huubaze. - Sajnos úgy érzem, hogy rövidesen rosszul leszek.
Jjjjjaaaa. - Meglehetõsen fáradtnak érzem magam, talán jobb lenne ha valaki segítene hazamennem.
Pisaba. - Megígérem, hogy többé nem fogok ennyi alkoholt fogyasztani.
Amászikit - Legyen szíves engem is kínáljon meg a cigarettájából!
Ö'nújm. - Nem érzem jól magam.
Dedeneemá. - Köszönöm, barátom, nem kívánok több kevertet.
Hosszmésõ. - Hozok még sört.
Csejde. - Gyere ide barátom!
Énnemkek. - Köszönöm, nem kérek többet inni … rövidet.
Tesmonni háravn. - Elnézést, hogy megzavarom a diskurzust, de meg tudnák kérem mondani a pontos idõt?
Eszökecczit. - Elszívok egy (utolsó) cigit.
Hádeteteeztígyte? - Tényleg menni készülsz?
Fiszk. - Fõúr, kérem a számlámat, legyen szíves!
Itagzi. - Itt a taxim, ideje indulnom haza...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 22:50

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 14:38


YELLOW írta: Mélyen tisztelt Magyar Államvasutak Zrt!

A mai nap tapasztalatai után úgy érzem elérkezett az ideje, hogy egy hosszabb terjedelmű
panaszlevél megírására szánjam rá magam. Higgyék el, nem a kötözködő fotelproli és nem is a napi
rutinját végző nyugdíjas szól belőlem, hanem a teljesen felháborodott utas, aki nem mellesleg több
éve a MÁV szolgáltatásait veszi igénybe(lévén, hogy nem nagyon van más lehetőségem).
Abba a bizonyos pohárba pedig a mai napon hullt bele az utolsó csepp, ugyanis egy részeg
illúziónak lettem az áldozata, azt reméltem, hogy a Budapest Nyugati pályaudvarról, az első
vágányról 18:20-kor induló, Budapest- Esztergom vonalon közlekedő vonattal a menetrend által
közölt időpontban, tehát 19:16-kor érkezem meg a piliscsabai állomásra.
De nem, ehelyett nagyjából 20:00-kor sikerült elérni az említett települést. Sebaj, a késést
megszoktam, afféle szabadedzés jellege van már ezeknek a dolgoknak, nyilván a MÁV is készül a téli
szezonra, amikor a kijelzőn felbukkanó "180 perces késésen" az emberek többsége már fel sem
mérgeli magát. Bizony, szépen lassan hozzászokunk, az életünk részévé válik, akárcsak a kövérkés
húgyfoltok egy 00-sban eltöltött túra után. Az viszont már az önök számára a mindennapokból is jól
ismert pornóoldalakon feltűnő "anal black monster cock attack" kategóriával volt egyenértékű, amikor az amúgy még 18:25-kor is az induló vonatra a peronon várakozó tömeg elé csupán egy
szerelvényt toltak be. Ugyanis az említett utas tömeg legalább akkora volt, hogy minimum 3 Desiro
típusú (http://www.logsped.hu/desiro.jpg) vagonra lett volna szükség.
Ehelyett egy darab vagon vánszorgott be, ami még ennek tetejébe 15 perces késéssel indult. A
tömeg mondhatni teljes joggal anyázott, hiszen nem elég, hogy egész nap a bitang melegben
lapátolta a GDP-t, késett is a vonat, és egy ilyen fárasztó nap után még le sem tud ülni a garantáltan
bónuszperceket tartogató menetidő alatt.
Apropó menetidő. A Budapest-Esztergom vonal azért nem egy Salakszentmotors-Nógrádbél
szakasz, tehát jó pár ember számára fontos, hogy viszonylag rövid idő alatt tegye meg azt az 53(!)
kilométert (nem mintha kevésbé lennének fontosak a kisebb forgalmat jelentő települések). A
gyakorinak mondható vonatforgalmat a "kiváló" logisztikai teljesítménynek köszönhetően
beárnyékolja az a tény, hogy ezt a távot "mindössze" másfél óra alatt lehet abszolválni. Csak
összehasonlításképpen: a 130 km-es távolságot jelentő Budapest-Győr vonal jobb esetben másfél
óra, rosszabb esetben pedig 2 óra 20 perc alatt megtehető.
Tudom, tudom, a Budapest-Esztergom vonalon sajnos egysávos és amúgy is rosszabb
minőségű pályarendszer van telepítve, nincs is villamosítva, meg amúgy is a kurva anyját a Pilisnek,
hogy oda tudott nőni. Pénz meg nincsen, hogy felújítsuk. Nos, erre a meglehetősen gyenge lábakon
álló mentegetőzésre a következőket tudom válaszolni: Az, hogy nincsen rá pénz, az a legkevésbé sem
tud érdekelni. Oldjátok meg, mert a MÁV szolgálatában álló Cic Imre kalauz sem viccel, kíméletlenül
leficcent a szerelvényről, ha nincs elég kabala a zsebembe, hogy megvegyem a jegyet! Persze,
lehetnék szolidáris a MÁV szorongatott helyzetével, de Önök sem szarják tele a villanyszerelő
bakancsot, ha leég a házam, no meg én már leadóztam és még jegyet is vettem. Miről beszélünk?! A
mostoha földrajzi viszonyok leküzdhetőségéről pedig Ausztria, vagy Svájc nyújtanak példát. Fúrjatok
alagutat, csináljatok töltéseket, stb (legalább munkahelyek teremtődnek, ahol dolgozhatnának az
országunkban népes táborral rendelkező ingyenélők is *kivételesen nem a címzettekre gondolok+),
mint az említett országokban! Persze, keletről is vehetnék példákat, Grúziához, Bulgáriához és
Örményországhoz képest a MÁV valóban egy sikersztori, no meg a Magyar Államvasutak vezetősége
tökéletesen otthon érezné magát a felsorolt országok irányításában, hiszen a korrumpálhatóság, a
"baszok bele, mert a hó végén úgyis több millió pörög a számlámra" öntudat és a felelősségre
vonhatóság teljes hiánya mind-mind ismerősen csengő szavak. Túl keletre persze ne menjünk, mert
Japánban pár perc késés miatt már mondott le miniszter.
Ha azt hinnék, hogy a történet itt véget ért, akkor tévednek. Ugyanis a késéssel induló vonat
Óbuda állomáson újra kijött a box utcába, mivel a MÁV 15 perces büntetést szabott ki a Desiro
istállóra. Az ok nem volt más, hogy az Esztergom felől érkező, szinte teljesen üresen begördülő
ellenvonatot mindenképpen be kellett várni. Tehát nem az elégedetlen tömeggel megpakolt
szerelvény kapott elsőbbséget, hanem egy szellemjárat, ami végig, szinte csodával határos módon
tartani tudta az előírt menetidőt. A MÁV úgy tűnik észre sem veszi, hogy a saját dolgozóit szopatja
be, hiszen az érthetően felpaprikázott tömeg azonnal kiegyenesíti a kaszákat és "Éljen a haza!"
felkiáltásokkal megrohamoz mindent, amin MÁV emblémát lát. Nos a kalauz is ilyen, rajta csattan az
ostor, egy olyan emberen, aki a legkevésbé sem tehet, arról, hogy egyesek munkavégzés címszó alatt
vidám maszturbálásra kapják az órabérüket. Ezek után persze nem csodálkozhatunk azon, hogy a
jegyellenőrzés modora a "Füzesabony és környéke, ÁFÉSZ, 502-es Italbolt" hangulatát idézi. Ezek után
én se lennék kedves, a csalán az én faszomat is csípné. Heves harcok árán, végül elértünk Pilisvörösvár állomásra. Minden tovább utazó boldog volt,
mert aki ismeri a helyi viszonyokat az tudja, hogy ezen az állomáson elég sokan szoktak leszállni, ha
Budapest felől érkezik az ember. Most is így volt, az utasok 60%-a vidáman hagyta el szerelvényt,
szétbaszott ideggel gyújtottak rá a jól megérdemelt cigarettájukra. Így már ülőhely is akadt bőven,
kezdett oldódni a feszültség. De nem! A MÁV tanúbizonyságot téve rendkívüli nagylelkűségéről még
2 vagont csatolt a vonathoz. Mint mondtam ez szinte semennyire sem volt indokolt, annyit viszont
pont lehetett vele baszakodni, hogy újabb percekkel növeljük a késést, valamint 15 percet kellett
várni a szemből érkező vonatra. Végül este 8 órakor be is szivárogtunk Piliscsabára. Azt nem tudom
utána, hogy alakult az expressz sorsa, de gyanítom, hogy nem mentek gördülékenyen a dolgok. Itt
szeretném kifejezni együttérzésemet azokkal az utasokkal, akik még ekkor sem lőtték fel magukat a
Holdra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy nem ez az egyetlen ilyen eset Magyarországon, a pannon puma
földjén, ahol mindig van lehetőség egy plusz pár órás kupébulira. Elgondolkodtató, hogy a MÁV
logisztikusai és a komplett vezetőség, honnan veszi a bátorságot arra, hogy az utasai idejével ilyen
módon szórakozzon. Pénzt, egyebet lehet lopni, majd lesz valahogy, de az idő az más, azt nem adja
vissza senki. Nem vagyok egy szociálisan érzékeny ember (nektek kéne annak lenni, baszd meg), de
azért azok a munkások is szeretnének időben hazaérni, hogy beszúrhassák a jól megérdemelt esti
sört, aláverjenek az asszonynak, és kialhassák magukat, akik többek között arra kapják a fizetésüket,
hogy megvegyék a vonat bérletüket. Pénzt fizetnek a MÁV-nak, bár jó kérdés mit kapnak ezért
cserébe. Ugyanis az emberek nem gépek, akiket be lehet nyomni egy konzervdobozba (mit számít a
kényelem, és a körülmény?!) és még ezért fizessenek is.
Így hát feljelentést nem teszek, mert teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a MÁV bármikor
felbérel valami sztárügyvédet, aki pár milla ellenében jogi úton úgy belerejszol a számba, hogy öröm
lesz nézni. Ezért csupán egy apró kérésem van, amivel azt hiszem a ma és máskor is nyomorgó
utazókat is ki lehetne elégíteni, nem csak engem: A MÁV logisztikusai és a felső vezetés minden tagja
lássa el aláírásával az általam megírt nyilatkozatot, azt legyenek szívesek scanneljék be, hogy a lehető
legtöbb internetes oldal számára eljuttathatóvá váljon, így szerezve nagyobb megbecsülést a magyar
nép szemében.
A nyilatkozat szövege a következő:
Én, ............... felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy egy ócska kis szarjancsi vagyok,
mert a rám bízott feladatokat nem látom el a meghatározott hatékonysággal. Egyetemi éveim alatt,
már ha voltak ilyenek, üvöltve vertem a narkós kis faszomat, így hát szerény képességeim nem
jogosítanak fel arra, hogy a magyar és külföldi utasok minden igényének megfeleljek. Szégyentelenül
lopom a pénzt és mások idejét, mert semmilyen állami, vagy civil szerv nem vonhat tetteimért
felelősségre. Valamint nagyon sajnálom, hogy az édesanyám picsája alatt nem volt szecskavágó,
amikor a világra szart.
Dátum, hely, aláírás.
Szíves segítségüket előre is köszönöm.
Maradok végtelen tisztelettel:
* Nándor


Én egyszer utaztam azon a vonaton, Esztergomból mentünk Budapestre, és az is egy idegtépő túra volt...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 00:34


bmw320d4 írta:
Bero írta:
bmw320d4 írta: "Tények" topic nincs, ezért ide teszem:



De legalább nem traktor


De nem is fűnyíró..



Jó,nem hagyhattam ki Ha tetszenek az ilyen képregények akkor ajánlom neked: www.apafia.blog.hu


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 00:16


Bero írta:
bmw320d4 írta: "Tények" topic nincs, ezért ide teszem:



De legalább nem traktor


De nem is fűnyíró..



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 23:20


bmw320d4 írta: "Tények" topic nincs, ezért ide teszem:



De legalább nem traktor

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 22:53


"Tények" topic nincs, ezért ide teszem:



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 22. csütörtök, 13:21


Mélyen tisztelt Magyar Államvasutak Zrt!

A mai nap tapasztalatai után úgy érzem elérkezett az ideje, hogy egy hosszabb terjedelmű
panaszlevél megírására szánjam rá magam. Higgyék el, nem a kötözködő fotelproli és nem is a napi
rutinját végző nyugdíjas szól belőlem, hanem a teljesen felháborodott utas, aki nem mellesleg több
éve a MÁV szolgáltatásait veszi igénybe(lévén, hogy nem nagyon van más lehetőségem).
Abba a bizonyos pohárba pedig a mai napon hullt bele az utolsó csepp, ugyanis egy részeg
illúziónak lettem az áldozata, azt reméltem, hogy a Budapest Nyugati pályaudvarról, az első
vágányról 18:20-kor induló, Budapest- Esztergom vonalon közlekedő vonattal a menetrend által
közölt időpontban, tehát 19:16-kor érkezem meg a piliscsabai állomásra.
De nem, ehelyett nagyjából 20:00-kor sikerült elérni az említett települést. Sebaj, a késést
megszoktam, afféle szabadedzés jellege van már ezeknek a dolgoknak, nyilván a MÁV is készül a téli
szezonra, amikor a kijelzőn felbukkanó "180 perces késésen" az emberek többsége már fel sem
mérgeli magát. Bizony, szépen lassan hozzászokunk, az életünk részévé válik, akárcsak a kövérkés
húgyfoltok egy 00-sban eltöltött túra után. Az viszont már az önök számára a mindennapokból is jól
ismert pornóoldalakon feltűnő "anal black monster cock attack" kategóriával volt egyenértékű, amikor az amúgy még 18:25-kor is az induló vonatra a peronon várakozó tömeg elé csupán egy
szerelvényt toltak be. Ugyanis az említett utas tömeg legalább akkora volt, hogy minimum 3 Desiro
típusú (http://www.logsped.hu/desiro.jpg) vagonra lett volna szükség.
Ehelyett egy darab vagon vánszorgott be, ami még ennek tetejébe 15 perces késéssel indult. A
tömeg mondhatni teljes joggal anyázott, hiszen nem elég, hogy egész nap a bitang melegben
lapátolta a GDP-t, késett is a vonat, és egy ilyen fárasztó nap után még le sem tud ülni a garantáltan
bónuszperceket tartogató menetidő alatt.
Apropó menetidő. A Budapest-Esztergom vonal azért nem egy Salakszentmotors-Nógrádbél
szakasz, tehát jó pár ember számára fontos, hogy viszonylag rövid idő alatt tegye meg azt az 53(!)
kilométert (nem mintha kevésbé lennének fontosak a kisebb forgalmat jelentő települések). A
gyakorinak mondható vonatforgalmat a "kiváló" logisztikai teljesítménynek köszönhetően
beárnyékolja az a tény, hogy ezt a távot "mindössze" másfél óra alatt lehet abszolválni. Csak
összehasonlításképpen: a 130 km-es távolságot jelentő Budapest-Győr vonal jobb esetben másfél
óra, rosszabb esetben pedig 2 óra 20 perc alatt megtehető.
Tudom, tudom, a Budapest-Esztergom vonalon sajnos egysávos és amúgy is rosszabb
minőségű pályarendszer van telepítve, nincs is villamosítva, meg amúgy is a kurva anyját a Pilisnek,
hogy oda tudott nőni. Pénz meg nincsen, hogy felújítsuk. Nos, erre a meglehetősen gyenge lábakon
álló mentegetőzésre a következőket tudom válaszolni: Az, hogy nincsen rá pénz, az a legkevésbé sem
tud érdekelni. Oldjátok meg, mert a MÁV szolgálatában álló Cic Imre kalauz sem viccel, kíméletlenül
leficcent a szerelvényről, ha nincs elég kabala a zsebembe, hogy megvegyem a jegyet! Persze,
lehetnék szolidáris a MÁV szorongatott helyzetével, de Önök sem szarják tele a villanyszerelő
bakancsot, ha leég a házam, no meg én már leadóztam és még jegyet is vettem. Miről beszélünk?! A
mostoha földrajzi viszonyok leküzdhetőségéről pedig Ausztria, vagy Svájc nyújtanak példát. Fúrjatok
alagutat, csináljatok töltéseket, stb (legalább munkahelyek teremtődnek, ahol dolgozhatnának az
országunkban népes táborral rendelkező ingyenélők is *kivételesen nem a címzettekre gondolok+),
mint az említett országokban! Persze, keletről is vehetnék példákat, Grúziához, Bulgáriához és
Örményországhoz képest a MÁV valóban egy sikersztori, no meg a Magyar Államvasutak vezetősége
tökéletesen otthon érezné magát a felsorolt országok irányításában, hiszen a korrumpálhatóság, a
"baszok bele, mert a hó végén úgyis több millió pörög a számlámra" öntudat és a felelősségre
vonhatóság teljes hiánya mind-mind ismerősen csengő szavak. Túl keletre persze ne menjünk, mert
Japánban pár perc késés miatt már mondott le miniszter.
Ha azt hinnék, hogy a történet itt véget ért, akkor tévednek. Ugyanis a késéssel induló vonat
Óbuda állomáson újra kijött a box utcába, mivel a MÁV 15 perces büntetést szabott ki a Desiro
istállóra. Az ok nem volt más, hogy az Esztergom felől érkező, szinte teljesen üresen begördülő
ellenvonatot mindenképpen be kellett várni. Tehát nem az elégedetlen tömeggel megpakolt
szerelvény kapott elsőbbséget, hanem egy szellemjárat, ami végig, szinte csodával határos módon
tartani tudta az előírt menetidőt. A MÁV úgy tűnik észre sem veszi, hogy a saját dolgozóit szopatja
be, hiszen az érthetően felpaprikázott tömeg azonnal kiegyenesíti a kaszákat és "Éljen a haza!"
felkiáltásokkal megrohamoz mindent, amin MÁV emblémát lát. Nos a kalauz is ilyen, rajta csattan az
ostor, egy olyan emberen, aki a legkevésbé sem tehet, arról, hogy egyesek munkavégzés címszó alatt
vidám maszturbálásra kapják az órabérüket. Ezek után persze nem csodálkozhatunk azon, hogy a
jegyellenőrzés modora a "Füzesabony és környéke, ÁFÉSZ, 502-es Italbolt" hangulatát idézi. Ezek után
én se lennék kedves, a csalán az én faszomat is csípné. Heves harcok árán, végül elértünk Pilisvörösvár állomásra. Minden tovább utazó boldog volt,
mert aki ismeri a helyi viszonyokat az tudja, hogy ezen az állomáson elég sokan szoktak leszállni, ha
Budapest felől érkezik az ember. Most is így volt, az utasok 60%-a vidáman hagyta el szerelvényt,
szétbaszott ideggel gyújtottak rá a jól megérdemelt cigarettájukra. Így már ülőhely is akadt bőven,
kezdett oldódni a feszültség. De nem! A MÁV tanúbizonyságot téve rendkívüli nagylelkűségéről még
2 vagont csatolt a vonathoz. Mint mondtam ez szinte semennyire sem volt indokolt, annyit viszont
pont lehetett vele baszakodni, hogy újabb percekkel növeljük a késést, valamint 15 percet kellett
várni a szemből érkező vonatra. Végül este 8 órakor be is szivárogtunk Piliscsabára. Azt nem tudom
utána, hogy alakult az expressz sorsa, de gyanítom, hogy nem mentek gördülékenyen a dolgok. Itt
szeretném kifejezni együttérzésemet azokkal az utasokkal, akik még ekkor sem lőtték fel magukat a
Holdra.
Azzal is tisztában vagyok, hogy nem ez az egyetlen ilyen eset Magyarországon, a pannon puma
földjén, ahol mindig van lehetőség egy plusz pár órás kupébulira. Elgondolkodtató, hogy a MÁV
logisztikusai és a komplett vezetőség, honnan veszi a bátorságot arra, hogy az utasai idejével ilyen
módon szórakozzon. Pénzt, egyebet lehet lopni, majd lesz valahogy, de az idő az más, azt nem adja
vissza senki. Nem vagyok egy szociálisan érzékeny ember (nektek kéne annak lenni, baszd meg), de
azért azok a munkások is szeretnének időben hazaérni, hogy beszúrhassák a jól megérdemelt esti
sört, aláverjenek az asszonynak, és kialhassák magukat, akik többek között arra kapják a fizetésüket,
hogy megvegyék a vonat bérletüket. Pénzt fizetnek a MÁV-nak, bár jó kérdés mit kapnak ezért
cserébe. Ugyanis az emberek nem gépek, akiket be lehet nyomni egy konzervdobozba (mit számít a
kényelem, és a körülmény?!) és még ezért fizessenek is.
Így hát feljelentést nem teszek, mert teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a MÁV bármikor
felbérel valami sztárügyvédet, aki pár milla ellenében jogi úton úgy belerejszol a számba, hogy öröm
lesz nézni. Ezért csupán egy apró kérésem van, amivel azt hiszem a ma és máskor is nyomorgó
utazókat is ki lehetne elégíteni, nem csak engem: A MÁV logisztikusai és a felső vezetés minden tagja
lássa el aláírásával az általam megírt nyilatkozatot, azt legyenek szívesek scanneljék be, hogy a lehető
legtöbb internetes oldal számára eljuttathatóvá váljon, így szerezve nagyobb megbecsülést a magyar
nép szemében.
A nyilatkozat szövege a következő:
Én, ............... felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy egy ócska kis szarjancsi vagyok,
mert a rám bízott feladatokat nem látom el a meghatározott hatékonysággal. Egyetemi éveim alatt,
már ha voltak ilyenek, üvöltve vertem a narkós kis faszomat, így hát szerény képességeim nem
jogosítanak fel arra, hogy a magyar és külföldi utasok minden igényének megfeleljek. Szégyentelenül
lopom a pénzt és mások idejét, mert semmilyen állami, vagy civil szerv nem vonhat tetteimért
felelősségre. Valamint nagyon sajnálom, hogy az édesanyám picsája alatt nem volt szecskavágó,
amikor a világra szart.
Dátum, hely, aláírás.
Szíves segítségüket előre is köszönöm.
Maradok végtelen tisztelettel:
* Nándor

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 19. hétfő, 00:30


A legújabb, alsó árkategóriás laptop.

Nem az én művem. Úgy töltöttem le

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 21:53


YELLOW írta: Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Kilefetyelt kőbányai üvegében,
Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Most is visszhangzik a Dreher,
Itt van a Stefl a hasamon,
Kifogy a sör a korsókból,
Akkor is iszom ha nem akarok,
Ha nem fizet senki utamon,
Gyomrom mossa a sör és porzik a vesém,
Az ember mindig jobbat remél,
Sörből lettem és Borrá leszek,
Félek hogy a szeszbe veszek


Ehhez ismerni kel az eredetit is

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:13


Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Kilefetyelt kőbányai üvegében,
Közeli helyeken, dobozos Heineken,
Most is visszhangzik a Dreher,
Itt van a Stefl a hasamon,
Kifogy a sör a korsókból,
Akkor is iszom ha nem akarok,
Ha nem fizet senki utamon,
Gyomrom mossa a sör és porzik a vesém,
Az ember mindig jobbat remél,
Sörből lettem és Borrá leszek,
Félek hogy a szeszbe veszek

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 11:57


Bero írta:
Tiba írta: tényleg no comment
http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-4983185


Ez Puhlviki verdája? Hogy-hogy ?

Jáájjj nem azt akartam linkelni, hanem ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804