Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 09:25 Autóvásárlás

b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.Erre ugye költöttem 200 000-et majdnem.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Amikor vettem volt rajta egy kis horpadás,az gittelték anno,és pár éve kis helyen ledobta a lakkot a fényezés ott.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.Legyenek tökéletesek azok is.A fényezésre kb 200 000-et számoltam jó esetben,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.Egyszer leszedték,mert kontaktos volt,és akkor repedt el...A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Akkor a kettő elvinne 300 000-et...Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Csak brutális módon jön ki a féltengely.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet,leverték a lakkot ott is pár éve...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye A gumit(ami az ajtón van) már 2-szorra cserélték azon az ajtón.Most 3-szorra én ragasztottam fel otthon...Szívás volt eléggé.Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis,vagy észre sem vennék sokáig...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Eddig mindegyik kamuzott valamiben.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket,plusz összekarcolták a középkonzolt is...Szépen belekarcoltak a soft touch bevonatba.Csak azt nem tudom minek kellett hozzányúlni a kézifékhez szilent cserekor...Egyik oldala nem nagyon fog azóta,pluszban lehet cseréltetem a középkonzolt is,amit összeb*sztak.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória,az autóm állapotát figyelembe véve.Az enyém azért korrekt darab a többihez képest tényleg.





Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 09:18 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?

Nekem is ilyen autóm van mint neked(n40-es motorkódú).Én nem vettem észre szerencsére semmi ilyet.Aztán lehet Yellownak van igaza,hogy s*ar az a nafta ahol tankolsz.Tankold a másik naftát amivel jó.De szerintem nálad más a gond...

Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 09:08 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.



én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

Bitu79 Elküldve: 2020-02-23 10:25 Autóvásárlás

Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...

Bitu79 Elküldve: 2020-02-18 16:05 Akkumulátor csere utáni problémák E91 320d

CzTomi írta: Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?


Resetelni kell Inpa-ban.Ha többször próbálod indítani a kocsit,és nem indul v.miért,akkor is beírja ezt a kódot.De köze lehet lemerült akksihoz is.Szerintem akkor is resetelni kell BMW-s szoftverrel.De nem vagyok szaki!

Bitu79 Elküldve: 2019-07-14 21:43 full takaritas

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Hali.Vettem egy tök új kamerát,és a kocsit nemrég tisztítottam meg.Kapott most is egy kézi polírozást is,plusz viaszt.Írjátok meg,hogy szerintetek milyen lett.Tavaly ugye telefonnal csináltam videót,az szerintem nem adta...Ez most rendes kamerával készült.A minőséget állítsátok be hd-re kézzel! Íme a végeredmény:
My Beautiful Car 2

My Beautiful Car 1

Várom a véleményeket.

1x sokat fog érni, ne add el. hiába 1.6, de állapota egynek sem lesz ilyen.
valamelyik műsorba el kellene vinni. pl MűhelyPorno a Totalcar-on, vagy az Értékbecslő a vezess.hu-n.
nekem egyedül a gyári fej hiányzik az összképhez.

Gyári fej megvan,de kazettás.Ezért cseréltem ilyenre 7 éve kb.
Csináltam még 2 videót.Ha valakinek esetleg kellene a gép,akkor eladnám.De 3 misit kérek már,viccen kívül.Amúgy már nem hírdetem sehol,mert tiszta komolytalan emberek kerestek meg...A 2 újabb videó linkje:
My Beautiful Car 3
My Beautiful Car 4
Csorogjon a nyálatok

Bitu79 Elküldve: 2019-06-25 22:08 full takaritas

Hali.Vettem egy tök új kamerát,és a kocsit nemrég tisztítottam meg.Kapott most is egy kézi polírozást is,plusz viaszt.Írjátok meg,hogy szerintetek milyen lett.Tavaly ugye telefonnal csináltam videót,az szerintem nem adta...Ez most rendes kamerával készült.A minőséget állítsátok be hd-re kézzel! Íme a végeredmény:

My Beautiful Car 2


My Beautiful Car 1


Várom a véleményeket.

Bitu79 Elküldve: 2019-06-05 18:24 Féktárcsa és fékbetét

rezso írta:
Bitu79 írta:
rezso írta: Sziasztok!
F20-asom jelzi, hogy hátul 3100km múlva fékbetét csere. (elől még 15000km)
Ránézésre mind a négy fékbetétből sok van.
Megpróbáltam resetelni, de azt írj,a hogy "reset unsuccesful"
Jól értem, hogy eleinte csak vezetési stílus alapján visszaszámlál, majd a kopásérzékelő alapján?Érdemes időben cserélni, hogy kopásérzékelőt ne kelljen?Mennyibe kerül a gyári, és mi a jó alternatíva?https://i.imgur.com/im2GGji.pngElőre is köszönöm.
Engedd ki a kéziféket,aztán az üzemi féket se nyomd le a lábaddal.Így reseteld,és jó lesz...
1 perc keresés volt a neten amúgy.Ha műkszik,akkor adj egy "köszönömöt" a hsz-emre.
Így csináltam, de hiába. Jöhet a csere. Melyik szervízt vagy utángyártott márkákat javasoljátok?Mi történik, ha elérem a nullát?
Ne legyél már fillérb*szó.Ha tellett F20-ra akkor lesz zsé gondolom a fékre is.Szerintem nem lesz semmi különös,csak elkezd mínuszba számolni,amíg tud...Sztem az ATE jó márka,kopásérzékelőből én gyárit vennék.

Bitu79 Elküldve: 2019-06-05 18:14 Féktárcsa és fékbetét

rezso írta:
Bitu79 írta:
rezso írta: Sziasztok!
F20-asom jelzi, hogy hátul 3100km múlva fékbetét csere. (elől még 15000km)
Ránézésre mind a négy fékbetétből sok van.
Megpróbáltam resetelni, de azt írj,a hogy "reset unsuccesful"
Jól értem, hogy eleinte csak vezetési stílus alapján visszaszámlál, majd a kopásérzékelő alapján?Érdemes időben cserélni, hogy kopásérzékelőt ne kelljen?Mennyibe kerül a gyári, és mi a jó alternatíva?https://i.imgur.com/im2GGji.pngElőre is köszönöm.
Engedd ki a kéziféket,aztán az üzemi féket se nyomd le a lábaddal.Így reseteld,és jó lesz...
1 perc keresés volt a neten amúgy.Ha műkszik,akkor adj egy "köszönömöt" a hsz-emre.
Így csináltam, de hiába. Jöhet a csere. Melyik szervízt vagy utángyártott márkákat javasoljátok?
Használd a fórum keresőjét.F20-ról nem nagyon lesz sok találat konkrétan,de találsz sok hasznos infót így is kiindulási alapként.Ez elsősorban e46-os fórum.

Bitu79 Elküldve: 2019-06-05 17:38 Féktárcsa és fékbetét

rezso írta: Sziasztok!
F20-asom jelzi, hogy hátul 3100km múlva fékbetét csere. (elől még 15000km)
Ránézésre mind a négy fékbetétből sok van.
Megpróbáltam resetelni, de azt írj,a hogy "reset unsuccesful"
Jól értem, hogy eleinte csak vezetési stílus alapján visszaszámlál, majd a kopásérzékelő alapján?Érdemes időben cserélni, hogy kopásérzékelőt ne kelljen?Mennyibe kerül a gyári, és mi a jó alternatíva?https://i.imgur.com/im2GGji.pngElőre is köszönöm.
Engedd ki a kéziféket,aztán az üzemi féket se nyomd le a lábaddal.Így reseteld,és jó lesz...
1 perc keresés volt a neten amúgy.Ha műkszik,akkor adj egy "köszönömöt" a hsz-emre.

Bitu79 Elküldve: 2019-05-06 16:27 Társalgó

YELLOW írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve
én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.
Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba
kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.
2 hónap múlva ha lesz zsém,akkor kicseréltetem a 2 db féltengelyt is.Most néztem webshopokban van már 25 000-ért is féltengely.Úgyhogy ez lesz a következő lépés... A kerékcsapágy sem drága,ahogy néztem utángyártott van 6000 ft körül.Ugye az egyiket ki kell valahogy operálni,mert be van gyógyulva a csavar... A lényeg,hogy ez is meg lesz oldva max 2 hónap múlva!

Bitu79 Elküldve: 2019-05-04 15:25 Utánagyártott Sárvédő !

Adamyno írta:
Gebrosz írta:
Bitu79 írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...
Köszönöm szépen a segítséget!
Utána nézek.
Én is ilyet keresek, mert felveri a vizet és tiszta rozsda ott. Most ideiglenesen megoldottam de jó lenne normális megoldást találni a helyzetre(rozsdaátalakítóval lekentem)Az a baj, azt sem tudom melyik ábrán keressem mert annyi féle van Ha esetleg előbb meglesz, beírom ide a cikkszámot.

Azon a részen nekem is van az alján pici rozsda...Ez is szériahiba lehet...Nekem sincs rajta burkolat gyárilag ott.

Bitu79 Elküldve: 2019-05-04 15:18 Társalgó

Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve

Bitu79 Elküldve: 2019-04-30 08:07 Belsõ

YELLOW írta:
basset93 írta: Sziasztok!
Ajtó/ablak zörgéssel találkozott már valaki? Komolyan olyan mintha valami olcsó szarban ülnék, de ez sem igaz mert az ősök suzukija sem zörög. Nem tudom eldonteni hogy az ajtó vagy az ablak zörög... Szóval kérdés: mi lehet? Tömítés?

küzdünk vele. pedig nekem a km sem sok.másik topic-ban nem rég volt téma ismét.sajnos hiába a gyári BMW-s ápoló, pedig sokanesküsznek rá, hiába.az egyik zörgés az ablak felső éle, esetleg sarkai, ahogy bezárnak abba a "filc"-es nútba. a másik a gumikéderek nyiszogása. sok mindent próbáltam már. max 2 hétig volt csend, de ebben nem sok km volt. láttam olyat, hogy valaki elektronikai bandázs szalagot ragasztott a kasznira, ahova a gumikéder odazár.illetve az ajtókárpitoknak is lesz hangja egy idő után.egyébként nem marad más, mint a rádió hangosabbra vétele.
Nekem nem zörög.Be kell kenni glicerinnel,illetve tisztán kell tartani a kédergumit az ajtón.A filces felét is be kell kenni az ajtó kédernek felül,illetve letekerni az ablakot,és ott is kipucolni rendesen,illetve néha lekezeln.Igazából és tavaly kentem be utoljára gumiápolóval,mert össze keni fel-lehúzásnál az üveget.Én csak tisztán tartom,és nem zörög.Lehet csak mákom van...Mikor még vettem a kocsit,ezen is zörgött.Csak meg kellett pucolnom,illetve lekezelni a gumnikat.De lehet valakinél már jobban el van öregedve a gumi,azért zörög.

Bitu79 Elküldve: 2019-04-30 07:56 Társalgó

Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.