John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-03-28 19:33 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16


logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csinálja


először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?

John Elküldve: 2017-03-28 16:10 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16


logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csinálja

John Elküldve: 2017-03-27 23:31 kiegyenlítő tartály

Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16

John Elküldve: 2017-03-23 14:40 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43b16-ban ugye nincs ilyen pillangó ami bepotyoghatna?


nekem úgy tűnik van neked elég problémád az autóval, nem hiányozna még ez is neked.
kicsit olvasgass az oldalon és megtalálod a választ mely motorok érintettek, és azok nem benzinesek.
Problémám nincs,csak sok minden érdekel és sok kérdést tudok feltenni,napi használatban van egyébként

John Elküldve: 2017-03-23 13:46 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok.M43b16-ban ugye nincs ilyen pillangó ami bepotyoghatna?

John Elküldve: 2017-03-22 00:06 vizpumpa

Sziasztok.M43b16-ban van auxiliary waterpump? Csak mert Inpában off állásban van és nem engedi bekapcsolni.A másik kérdésem hogy olyan 90-es tempónál kb 105 és 110 fok közötti a vizem annyi kell neki vagy sok? (kint 20 fokban)

John Elküldve: 2017-03-21 20:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,
Akkor megnyugodtam,azt hittem elbasztam valamit,naponta nem megyek el 30 nál többet Egyébként újratelepítés nélkül nem lehet Angol nyelvre átállítani valahogy az Inpát?


de lehet. a megfelelő helyre a megfelelő fájlt kell másolni. fejből nem tudom. nincs nálam most a gép.
Köszönöm

John Elküldve: 2017-03-21 20:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,
Akkor megnyugodtam,azt hittem elbasztam valamit,naponta nem megyek el 30 nál többet Egyébként újratelepítés nélkül nem lehet Angol nyelvre átállítani valahogy az Inpát?

John Elküldve: 2017-03-21 18:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )

John Elküldve: 2017-03-21 00:25 Chip tuning

viktor írta:
ZsoltR írta: Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat

Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.
Köszönöm én is a tanácsot,ezek szerint igaz a legenda hogy benzinest nem Chipelünk

John Elküldve: 2017-03-16 21:11 M43TU motor

John írta: Sziasztok.(M43b16(tu-asszem ))Injektorokat ha ki akarom szedni az injektorsor bemenő üzemanyag fém csövét hogy tudom kihúzni belőle? Elgörbíteni nem merem mert valami feszíti befelé,mi a taktika?
(Igen Tu:Technisch überarbeitet ) 2000 év November havi

John Elküldve: 2017-03-16 21:07 M43TU motor

Sziasztok.(M43b16(tu-asszem ))Injektorokat ha ki akarom szedni az injektorsor bemenő üzemanyag fém csövét hogy tudom kihúzni belőle? Elgörbíteni nem merem mert valami feszíti befelé,mi a taktika?

John Elküldve: 2017-03-14 17:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,(Tudom megint kérdezek de nem tehetek róla )Adaptáció törlés után (Bms46ds1 vezérlő, moci M43b16, Inpa 5.0 sajnos (Bár valaki küldene már egy Dis progit nekem ),és nem tudom miért nem lehet egyenként a többi adaptációt külön külön, itt egy gomb az egész és az egészet törli,fenébe) megy mint a golyó a kocsi kivéve amíg leállítás után újra nem kapcsolom akkor ugyanolyan szegény.Kérdésem lényege hogy ez természetes hogy csak az első leállításig megy mint a golyó de utána má ismét lomha? (Kipróbáltam hogy 30 km-et kell menni vele és csak utána lekapcsolni de az se vált be..)

John Elküldve: 2017-03-14 09:06 Óracsoport Alukarikák beszerelése

Rendben elnézést,akkor mostantól az új hozzászóláshoz írok válaszokat (lehet megszoktam az Index fórumot ahol 3 éve írogattam még a Tds-időszakomból és az rögzült be hogy (válasz)gombra pöccintek,beírom a mondandóm és küldés gomb,ott valóban egyszerűbb volt a kommentelés de akkor maradok az új hozzászólásnál,köszönöm türelmed

John Elküldve: 2017-03-13 22:28 Óracsoport Alukarikák beszerelése

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Szia,ízekre kaptam egyik sincs eltörve csak az óráé 90 fokkal ferdén volt benne.... Am a két pöcök csont ugyanaz mindkettő,lehet a tied Fl-es és ott van két különfajta pöcök? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=596AE155


[size=8][i]ha nem megy az idézetbe rendesen írni, inkább ne erőltesd rendeszeresen beleírsz, nem a végére. le kell görgetni és az utolsó
alá írni. de amikor már sok-sok idézet van, te rendszeresen beleírsz. ez csak jótanács. de inkább írj új kommentet mindig, ne a válasz funkcióra menj.[/i][/size]

igen igazad van, régen szedtem már szét. közben beugrott, hogy a fehér kereten lévő fülek nyomogatnak, ha forgatjuk a jobbost.


Rendben,elnézést,hálistennek nincs eltörve egyik sem és már állítható az idő is


hát ez nem megy neked.... nem tudom jobban elmagyarázni... még csak telefonra sem lehet fogni, mert néha használom úgy is.

Esküszöm nem direkt csinálom most a legörgettem és a "
Idézet: "alá írtam választ
Most is legörgettem és mellé írtam,így most jó ha nem akkor kidobom a laptopom....