John Elküldve: 2017-03-28 19:33 kiegyenlítő tartály
YELLOW írta:Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?John írta:YELLOW írta:Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csináljaJohn írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16
logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.