John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-07-27 20:56 Klíma

YELLOW írta:
John írta: Igazából a működési elve érdekelne digit klímával kapcsolatban annak hogy az mitől lehet (Úgy tudom fordítva kéne lennie...)hogy ha klíma nélkül megyek az ereje fos a kocsinak viszont ha klímával (22-20 a legkisebb állás amire állítom de leginkább 22 fokra..)közlekedem amint benyomom a gombot a lovak előjönnek kb normál állapotra,ilyenkor több anyagot nyom neki a vezérlő vagy miért nem fogja meg a motort a kompresszor??? Hűtésem kielégítő belül pedig és a fogyim se lesz több klímával mint a nélkül amit senki nem hisz el nekem de ha valaki vezetné érezné a különbséget.. Fordítva van összerakva a kocsim vagy hogy?


te hack-keltél valamit, tudod, amit írta, én nem tudom mire való volt, de lehet motortuningoltad az autót. a klímakompresszor besegít a motornak, így kompresszoros lesz a motorod, amit a klíma gombbal aktiválsz.
Akkor menj vele egy karikát és menet közben kapcsold ki a hópelyhet és meglátod hogy egyből inkább visszakapcsolod mert akkor normál.Nem azt mondtam hogy megy mint a rakéta de érzetre jobban lódúl (Nem kell nagy számokra gondolni hanem érzetre kb 30% érzetkülönbség van ha klímázom..) mint amikor nem világít hópehely.Hangsúlyoznám hogy nem úgy megy mint állat hanem érzetre (de a gyakorlatban is )normálisabban megy.

John Elküldve: 2017-07-27 14:46 Klíma

Igazából a működési elve érdekelne digit klímával kapcsolatban annak hogy az mitől lehet (Úgy tudom fordítva kéne lennie...)hogy ha klíma nélkül megyek az ereje fos a kocsinak viszont ha klímával (22-20 a legkisebb állás amire állítom de leginkább 22 fokra..)közlekedem amint benyomom a gombot a lovak előjönnek kb normál állapotra,ilyenkor több anyagot nyom neki a vezérlő vagy miért nem fogja meg a motort a kompresszor??? Hűtésem kielégítő belül pedig és a fogyim se lesz több klímával mint a nélkül amit senki nem hisz el nekem de ha valaki vezetné érezné a különbséget.. Fordítva van összerakva a kocsim vagy hogy?

John Elküldve: 2017-07-26 10:18 alapjárati probléma

YELLOW írta:
John írta: Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom


azt is ki lehet mérni, csak felesleges, mert úgyis egyben kell cserélni.
igen az hátrány, hogy egyszerű módszerrel nem lehet kizárni. bár esetedben a diag segíthet megmondani melyik hengerben nincs robbanás.
de nyugtasson meg, hogy nálad legalább ez sem gyakori probléma, hogy a trafó rossz legyen. fater Astra H-ban 15ezer után cserélni kellett
Igen ez tetszik amit anno is mondtál hogy ez egy jól be vált moci de ez az egy ami nem tetszik benne és bosszant hogy egybe van (Ahogy hofi mondaná:"Ez egyszerűen felháborító Elvtársak..") Egyébként ha arra kerülne a sor hogy mondjuk haldokolna a trafóm,azt példáúl Inpával hol tudnám megmondani melyik szakasza rossz a trafómnak,az egyenetlenségi járás,vagy dobna rá hibakódot konkrétan hengerre vetítve? (Ennyiben "felháborító Elvtársak")

John Elküldve: 2017-07-26 00:03 alapjárati probléma

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom

John Elküldve: 2017-07-20 23:20 Mi lehet a baj?_

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben.
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.


XD ez jo volt!
Köszi a gyors valaszt, elozo kocsimba nem volt klima ugy hogy kicsit meglepett.
Tavaly mikor megvettem a sajátom én is riadtan kérdeztem a havert mert nekem is az első klímásom,iletve a Tds is az volt de már úgy vettem hogy a kompresszor hiányzott belőle....

John Elküldve: 2017-07-16 11:44 Bugok

viktor írta:
YELLOW írta: képfeltöltés hiba.
úgy néz ki, hogy a költözés után a képfeltöltés nem üzemel jól. ennek oka valószínű, hogy a nagy méretű képeket nem kicsinyíti le automatikusan. feltételezhetően az 1024x768-as mérettől nagyobb képek csak feketén jelennek meg, vagy olyan furán.

a hiba minden bizonnyal este javítva lesz. vagy valamikor...

ui.: a korábbi erotikus felugró tartalommal már nincs senkinek problémája?

Még vannak.

AdBlock-ot érdemes telepíteni

John Elküldve: 2017-07-15 19:24 alapjárati probléma

Sziasztok.Alapjáratom tökéletes de ha lehúzom a légtömeg csatit leáll a motor,ha alapjáratot állító egység lenne hibás akkor is csinálná ha rá van dugva a légtömeg csati nem? M43b16tu

John Elküldve: 2017-07-15 18:56 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta: becsületesen gyűjtöm a km-eket, szinte falom

Ilyen kevés km. van az autódban?



szégyen, de igen... most járok kb. 7000 km-nél az olajjal. és októberben lesz csere a 2 éves az előző műszaki 2 éve olyan 102ezer km környékén volt, mot pedig 110880 ha jól emlékszem.
szerk.: annyit csesztem el, most jut eszembe, hogy úgy kellett volna, hogy 111000-nél nullázni a napi számlálót, és 11:11-re időzíteni pedig anno már elhatároztam, csak most jól elfelejtettem
Nem csak a km-eket hanem a benyát is,fullon van a tankod!


dehogy van fullon, 1 kattanásra tankoltam, és már 52-t mentem vele.
10 év alatt lehet hogy csak ennyi km termelődött bele? Bizti nem visszafelé számol az órád? Gondolom a bicajod használod sűrűbben?

John Elküldve: 2017-07-15 17:55 Társalgó

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta: becsületesen gyűjtöm a km-eket, szinte falom

Ilyen kevés km. van az autódban?



szégyen, de igen... most járok kb. 7000 km-nél az olajjal. és októberben lesz csere a 2 éves az előző műszaki 2 éve olyan 102ezer km környékén volt, mot pedig 110880 ha jól emlékszem.
szerk.: annyit csesztem el, most jut eszembe, hogy úgy kellett volna, hogy 111000-nél nullázni a napi számlálót, és 11:11-re időzíteni pedig anno már elhatároztam, csak most jól elfelejtettem
Nem csak a km-eket hanem a benyát is,fullon van a tankod!

John Elküldve: 2017-07-13 01:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még egy röpke kérdés nem frenetikus de érdekelne.Az oldaltükrök tolatásnál lebillenést minden modul tudja vajon? (Tesco-s parkolóba való tolatásnál jól jönne a fehér csíkokat látni mert mindig tükörből tolatok.. )


nem tudja.
én szépen leállítom és kész. nem kell ezt túl dramatizálni
Oks Csak haverral azon vitáztunk hogy szerinte csak a motorosan behajló tükör tud ilyet.Egyébként melyik funkció lenne ez a modulon belül?



Ezt Bordstein funktion-nak nevezik. Csak az elektromos üleshez jär hivatalosan. Elektromos üles nelkül nem tudja a tükör,hogy hol ülsz,mennyire döntse a tükröt.
Elvileg a villamos szek nelkül is be lehet utolag szerelni.
Köszönöm,nem elektromos az ülésem

John Elküldve: 2017-07-13 01:42 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót...
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.


Nekem is.Én nem használok semmiféle habot sem,csakis ózonos tisztítást.De mondjuk én csak szabadidőben használom a kocsit,az is sokat számít.A pollenszűrő tálcát mindig patyolat tisztán kell tartani,meg cserélni,esetleg tisztítani kell a pollenszűrőt,és ennyi.Akkor nem kell habokat fújni.De a kérdező írta,hogy nem büdös a klímája,akkor nem értem minek akarja habbal tisztítani a hőcserélőt.Teljesen felesleges akkor.De több módszert is összeírtunk neki.Támadhat a fűtőmotor felől egyszerűen,vagy támadhat a kesztyűtartó felől is,kis szereléssel.


Isten őrizz hogy megbontsam míg nem büdös,csak szeretek felkészülni ha eljön az ideje és azért is kérdeztem mert épp 1 éve van nálam a kocsi

John Elküldve: 2017-07-12 19:33 klíma tisztítás

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )


E46-ban kb ennyi jó, hogy a pollenszűrő cseréhez nem kell bontani semmit. de minden máshoz...
egyébként tisztítani, ha van jó szórófejed, lehet pl. penész ölőt is hazsnálni, azzal permetezni, majd deszt. vízzel öblítani. vagy épp gőztisztítóval kigőzolni.
sőt a habot is célszerű deszt. vízzel leöblíteni, hiába lefolyik egy idő után.
Itt a süninél mehet be a hab vagy a penészőlőő is?

John Elküldve: 2017-07-12 18:18 klíma tisztítás

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

(Ebben az a poén hogy az E34Tds-emnek itt volt a pollenszűrője ahol nekünk a süni )

John Elküldve: 2017-07-12 15:44 klíma tisztítás

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?


jaja... kesztyűtartót le kell venni, és oldalról van
Köszönöm

John Elküldve: 2017-07-12 11:08 klíma tisztítás

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )


ki kell venni az előtét ellenállást. azért mondom ezt, mert én így fogom megcsinálni. úgyis cserélnem kell a sünit. illetve a neten is láttam, hogy erről tisztították. a lefolyós részt én találtam már ki, mert a cső felmegy onnan és a fűtésradiátort is át lehet úgy nyomni.
illetve a pollenszűrő felől is be lehet játszani a ventillátor lapátjai között, talán éppen átmegy közte a feje.
Köszönöm,viszont nem tudom pontosan hol az az ellenállás,de ez lenne a süni más néven?