John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-07-12 10:59 klíma tisztítás

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


szerintem pedig ha habot akarsz, akkor a váltó feletti lefolyón keresztül juttatod be és a ventillátor előtét ellenállás felől. ez utóbbinál is kell bontani, de jóval kevesebbet. illetve ennék arra kell figyelni, hogy inkább csak a hőcserélő felé menjen a cucc.
Köszönöm,a ventillátor előtét ellenállás felől hogy kell? (Nem bolygatom egyenlőre de kösz az infót,gondoltam hogy 10 év alatt szerezhettél elég tapasztalatot,ezt nem rosszból írtam.. )

John Elküldve: 2017-07-12 10:57 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )


http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

A fűtésboxban van a párologtató.Ki kell szedni hozzá a fűtőmotort is,hogy rá láss rendesen.Ha nem büdös a klíma,akkor ne szedd szét miatta a fél autót,mert elég buta helyen van,és a műanyag burkolatok könnyen törnek,utána anyázhatsz...
Esetleg válaszd a könnyebbik utat:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY

Ezzel az a baj,hogy a fűtőmotor is kap a habból rendesen,és késöbb zörögni fog...
Szóval ha nem büdös a klíma,akkor elég neki a rendszeres pollenszűrőcsere,és évente egy ózonos tisztítás.A pollenszűrő tálcáját mindig tartsd tisztán,és a pollenszűrőt is fujkáld ki néha levegővel(és persze cseréld,amikor kell),így nem fog tudni elkoszolódni az elpárologtató.

Köszönöm,csak azért kérdeztem mert épp most telt el az első év hogy nálam van de ha nem muszáj akkor nem bontogatom,ezek szerint az előző (Irodista)tulajcsaj akinél 10 évig volt lehet odafigyelt a klímabűzre és előrelátóan tisztogathatta? Azt tudom hogy már a próbakörön is benyomta helyettem a klímagombot (Kényes csajnak tűnt.. )

John Elküldve: 2017-07-11 22:44 klíma tisztítás

Sziasztok,nekem nincs bűz hűt is viszont kb most 1 éve hogy nálam van az autó és azon gondolkodtam hogy lehetne annyira minimálisan bontani hogy a hőcserélőre rá sasolhassak? (Egyáltalán hol van? )

John Elküldve: 2017-07-11 17:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,ez a hiba mit jelent?

John Elküldve: 2017-07-09 15:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Még egy röpke kérdés nem frenetikus de érdekelne.Az oldaltükrök tolatásnál lebillenést minden modul tudja vajon? (Tesco-s parkolóba való tolatásnál jól jönne a fehér csíkokat látni mert mindig tükörből tolatok.. )


nem tudja.
én szépen leállítom és kész. nem kell ezt túl dramatizálni
Oks Csak haverral azon vitáztunk hogy szerinte csak a motorosan behajló tükör tud ilyet.Egyébként melyik funkció lenne ez a modulon belül?

John Elküldve: 2017-07-09 14:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Még egy röpke kérdés nem frenetikus de érdekelne.Az oldaltükrök tolatásnál lebillenést minden modul tudja vajon? (Tesco-s parkolóba való tolatásnál jól jönne a fehér csíkokat látni mert mindig tükörből tolatok.. )

John Elküldve: 2017-07-06 12:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?


szerintem 2-2-nek. FL-esnek 3-3- világít, mert a csomiajtóban lévő is világít.
ha 1-1 világít, akkor nézd meg jobban, szerintem nem ugyanazok az izzók világítanak, balon a szélső, jobbon a belső. ha így van, akkor az USA szélességjelző bekapcsolva maradt. legalábbis nekem így jelez hátul, ha azt aktiválom.
2-2 világít hátúl,akkor így ok köszi

John Elküldve: 2017-07-06 12:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?


AE-t elvileg nappali fényként nem lehet használni, ahol utólagos. vagy lehet, hogy lehet, de annak úgy kell működnie, ahogy a DRL-nek kell. azaz tompított kapcsolásakor le kell kapcsolnia, vagy halványabb fényre kell váltania. igazából a rendőr nem feltétlen baxakszik ezen, inkább műszakin. vagy ha nagyon irritáló vagy neki
Utcsó kérdés igérem,gyújtás nélkül helyzetjelzőn világít az index,ami zabál (ilyenkor nem jár a motor),át lehet módosítani hogy inkább csak gyújtáson világítson az index helyzetjelzőn?

Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?

John Elküldve: 2017-06-29 15:45 Váltógomb csere

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.
Ezen már a radír nem segít.Ez melyik fajta? (Városi kocsi volt 10 évig,sok volt az 1-es meg az üres neki...)



John Elküldve: 2017-06-29 15:45 Váltógomb csere

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?



Nem kell annyira bikából húzni.Tedd üresbe a váltót,aztán felfele húzd a váltó gombot.Elég könnyen lejön,és könnyen el is törik a "tartó pöcke",na akkor aztán vehetsz újat.Ha csak az a bajod vele,hogy kopottas-koszos,akkor előbb pucold meg koszradírral.Ahhoz ne is szedd le.Felesleges újat venni emiatt.Én megsikáltam az enyém koszradírral,és most olyan,mintha új lenne.Anno vettem egy új váltógombot,aminek eltört a "pöcke" felrakásnál,aztán dobhattam ki,mert folyamatosan lejárt váltásnál...Visszatettem a régit,csak jól megpucoltam.

Egy sima műanyag váltógomb(gyári) 12 000 ft...
Ha leszeded,utána újra feltenni nem biztos,hogy sikerül,csak azért javasolom,hogy csak tisztítsd meg a régit leszedés nélkül.Elég ócska anyagból van,az árához képest...Sima műanyag pöcök tartja a helyén,ami könnyen törik.
Ezen már a radír nem segít.Ez melyik fajta? (Városi kocsi volt 10 évig,sok volt az 1-es meg az üres neki...)

John Elküldve: 2017-06-29 13:19 Váltógomb csere

YELLOW írta:
John írta: Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?


nincs ragasztva. ami ragasztva van, az utólagos kókány. vagy lehet a fokozat jelölő embléma alatt van csavar és a rúdba van tekerve, de az is utólagos. de annak nyoma van, ha azt onnan kiszedték.
manuális váltó csak rá van szorulva. nagy erősen kell felfelé húzni, nem tekergetve. vigyázni a tükröt és az orrod be ne törd.
automata csavaros.
Köszönöm.Úgy kell mint egy videón láttam hogy üresből negyedikbe bikából rántani?

John Elküldve: 2017-06-29 01:24 Váltógomb csere

jakuzaa írta:
Pocses írta:
aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.



Nekem lejött simán húzásra. Gyári fa mintázatú gomb volt benne. De mivel a powerfanatic
képgalériájában én is olyan képet találtam,amin egy pici csavar van a plexi alatt,
nekiálltam,és lebarmoltam a plexit,persze a feszegetéstől kitört egy darab a fából
És nem volt alatta se csavar,se semmi,csak a ragasztó
Egyébként az enyémet egy 5-ös nútba illeszkedő műanyag stift fogta. De ezek szerint több fajta variáció létezik.
Üdv: Jakuzaa



Igem régi téma de nekem se jön le próbáltam már és ahogy olvasom van amelyik ragasztott van amelyik csavaros honnan tudhatom az enyém pont melyik?

John Elküldve: 2017-06-27 22:38 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú

(Után néztem mit jelent a Tu e46nál: Technisch überarbeitet azaz Műszakilag átdolgozott )Ez a ketyere (Tu-ban) valami olajnyomás kiegyenlítő http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2084

John Elküldve: 2017-06-27 22:25 316 1.6 motor

atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú

John Elküldve: 2017-06-26 12:14 Klíma

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Kicsit amúgy fura szaga lett neki.Ha nem múlik el,akkor lehet veszek egy újat.







Próbáld ki hogy vedd ki és tedd a napra száradni lehet csak nyirkos és túl hamar tetted be,nem száradt meg,nekem semmi illat (Apropó,csak én nem látom a saját avatar fotómat vagy nem jól töltöttem fel valamit? )



Bugzik az oldal.Nem jó a képfeltöltés.Akik régen tettek fel képeket,csak azoknak látszanak.Teljesen kiszáradt a szűrő.Nyirkosan nem szereltem volna vissza.

Ok

Majd próbáld már ki a kedvemért ha nyitva hagyod a csomi ajtód,és be riasztva be nyúlsz elől (lehúzott ablaknál)akkor neked se riaszt a mozgásra? (csak ha lecsukod a hátulját,bosszantó..) Köszi



Szerintem ez normális,mivel a mozgás érzékelő az utastérben van.A Csomagtérben nincs ilyen.Ha nem így van,akkor a többiek úgyis kijavítanak A mozgásérzékelő csak akkor aktiválódik,ha zárva van minden ajtó(csomagtérajtó is)



Tudom hogy csak az utastérben van mozgásérzékelő de úgy szoktam a nap ellen védekezni (Háttal állok nyugatnak és ha nyitva a hátulja akkor ad árnyékot a kalaptartónak is és nem perzseli a csomiajtó fényezését )ebben csak az a rossz hogy van két neveletlen szemtelen rokongyerek (Sajnos ezt kell mondanom...)és szeretnek benyúlni meg nekidőlni a kocsinak direkt bosszantanak és miattuk csukva kell legyen a csomiajtó hogy elriasszam őket,bizti nem lehet átprogizni?