John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-05 15:12 ASC hiba

bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.

Mármint az én esetemben speed szenzor hiba? Bárdinál olyant találtam hogy kerékfordulatszámjeladó, (Abs)őt kell cserélni? Bal hátsó a rear left ha jól fordítom?




Azaz, 4-5 ezer körül van asszem. Arra számíts, hogya régit valszeg nem egyszerű
kiszedni, nekem ki kellett fúrkálni és kivésni. Mielőtt beteszed az újat egy kis zsírt kenj köré, hogy ha esetleg kerékagy csapágyat kéne cserélni jövőre ezt ne kelljen szétkúrni
Akkor a Bárdi jó drága mert a Jp Group-os 9850 Ft......

John Elküldve: 2017-08-05 14:54 ASC hiba

bricktopm írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.

Mármint az én esetemben speed szenzor hiba? Bárdinál olyant találtam hogy kerékfordulatszámjeladó, (Abs)őt kell cserélni? Bal hátsó a rear left ha jól fordítom?

John Elküldve: 2017-08-04 21:02 ASC hiba

John írta:
szotakdavid írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.
Negyed évente nekem is csinálja,hibakód a következő:Néha bele megy valami kosz vagy mit akar üzenni negyedévente egyszer?

Bocsánat az alja lemaradt... (Féklámpakapcsolót akar sugalni,ki ért hozzá? )

John Elküldve: 2017-08-04 20:58 ASC hiba

szotakdavid írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.
Negyed évente nekem is csinálja,hibakód a következő:Néha bele megy valami kosz vagy mit akar üzenni negyedévente egyszer?

John Elküldve: 2017-08-04 17:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta: Sziasztok!

Kisautómmal autópályáztam, stabil 130-140km\h-s sebességet tartva egyszer fentebb ment a víz hpmérőm a középállástól, picit elvettem a gázt, majd hazáig nem csinálta többet.. Illetve mig nem értem a városba. Ahogy elértem kb az első lámpáig megint kezdte, majd elment egészen az első fehér csíkig is, mire hazaértem.
Mennyire gond ez? A hűtőrendszeremmel elvileg nincs gond, városban soha nem produkál ilyet, vízpumpám új(skf fém,) víz van benne, légtelenítést próbáltam.

Fűrés maxra állítva forgatttam a vizet kiszedett légtelenítő csavarral, és leszedett kupakkal, majd mikor már nem jött légbuborék a légtelenítő csavart visszatettem és beindítottam. járt 5percet, a tágulási tartályt töltögettem néztem, ahogy priccol a viz a kis kiegyenlítőn át. Lehetséges, hogy itt a hiba és még levegős?
Hy.Nemtudom hogy a termosztátod neked is kenfeld-e,nincs-e szakadás a fűtőszáljában,vagy esetleg nem nyit,nekem volt hogy későn nyitott az is okoz melegedést,nézd meg az hogy a hűtőd alsó csöve is forró-e amikor forr a motor,ha meleg akkor nyit a termosz ha forró az alsó ekkor elvileg nyit csak kérdés hogy mikor? (Ez csak egy tipp,nem szentírás de nekem ez okozott ilyent.. )

John Elküldve: 2017-08-04 10:56 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
John írta: (Adaptáció törléskor hány km-után szabad leállítani a mocit?


erre vonatkozólag nem tudok mit mondani. szerintem mindegy, mert folyamatosan megtanulja majd a dolgokat.
Csak mert E39-nél 25-30 km volt a minimum km azért kérdezem hogy minden vezérlőnél ugyanennyi a min km?

John Elküldve: 2017-08-04 00:39 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.
(Adaptáció törléskor hány km-után szabad leállítani a mocit?)

John Elküldve: 2017-08-02 21:16 Katalizátor

BarG írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1?



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi?



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

Rendben de én mint hozzá nemértő honnan látok bele a bontott kat-belsejébe? Vagy mi a trükk mit kell nézni rajta



Garanciát kell kérni rá, hogyha 3 napon belül visszaviszed, akkor visszaadják a teljes vételárat.
A 3 nap elég rá, hogy felszereltesd és megmérjék műszeresen az emissziót. Ha rendben van, akkor jó, megtartod, ha nem jók a mérési eredmények, akkor visszaadod. Így is buksz néhány szerelési költséget és a mérés díját.
Köszönöm

John Elküldve: 2017-08-02 18:55 Katalizátor

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1?



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi?



Kutya fülét 100 000 km az élettartama.Ennek a háromszorosa is lehet akár,vagy több.De ne heréld ki,mert világítani fog a műszerfalad.Autósboltokban(Bárdi,Unix) is tudnak ebben segíteni.A lambda szondák szoktak inkább elromlani,de azok is több százezer kiló méter alatt.Egy jó kipufogó szervízben biztos segítenek.Én biztos,hogy bontottat vennék,ha az enyém elromlana.

Rendben de én mint hozzá nemértő honnan látok bele a bontott kat-belsejébe? Vagy mi a trükk mit kell nézni rajta

John Elküldve: 2017-08-02 18:10 Katalizátor

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1?



Ha kiveszed a katalizátort,azt a computer szerintem érzékeli,és világítani fog a műszerfalad,mint a karácsonyfa. Meg katalizátor nélkül magas lesz a károsanyag kibocsátás,és nem fogják átengedni műszakin.Ha uj kell,akkor sztem lehet hozzá kapni univerzálisat is,ami sokkal olcsóbb,mint az eredeti.

Esetleg veszel bontóba működő eredetit olcsóért



Az univerzálisból melyik gyártó amit ajánlasz vagy mind1? De ha bontóból vennék akkor az is lutri mert úgy tudom a kat élettartama 100.000 km vagy mennyi?

John Elküldve: 2017-08-02 17:43 Katalizátor

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.
Most olvasom,ki adta el az autót és maradt meg a kat-belőle? Biztos hogy én el nem adom egy jó darabig,egyébként a kérdésem lényege az lett volna hogy ha ki herélem a kat-ot igaz hogy olyankor kell olyan progi hozzá ami kat-mentes,vagy csak herélni és a szondáknak mind1?

John Elküldve: 2017-08-01 16:10 8-10 Co érték Help

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg?

Valahogy nekem ez a 24 fokos levegő nem reális a 97 fokos mototorral,hidegnek érzi a légtömeg és bedúsít meleg mocinál is az létezik???

John Elküldve: 2017-08-01 15:30 8-10 Co érték Help

Bitu79 írta:
John írta:
chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?



Ha hideg a motor,akkor kicsit várni kell(pár percet),hogy az érték jó legyen.Ezt is vedd figyelembe.Hideg motornál ugye dúsabb a keverék.

Tavaly a műszakin meleg volt a motor még mondta is a vizsgáztató hogy tartsam a 2000-es fordulatot és azt mondta magas a lambda meg a Co,aztán csaltunk annyit hogy másik autó kipujának az adatait rögzítette hogy átmehessen a vizsgán (Remélem nincs köztünk Rendőr... )Viszont Co mérőm nincs,gondolom Inpa olyat nem tud mérni hogy Co kibocsátás? Szóval csak az elsőt kell lehúzni? Egyedül amit tudok mérni szerintem az az "Befecskendezési mennyiség 1-ütemre vetítve" aminek 7-es a max értéke de azon is túl megy mert kb tűz forró mocinál ez az érték nekem a legalacsonyabb is 90 Mg/As/Zyl... )97.33 fokos motornál,airmass Kgh:9.00 és a Beszívott levegő hőmérséklet amit a Légtömeg érzékel:24.36 fokos,bár ez tavalyi mérés nemtom milyen évszak volt,valami miatt sokat tol szerintem neki és ezért még szaga is van a kipunak,bár fogyi megáll 6.6.3 lityó körül vegyesben,nem lehet hogy hidegnek érzi a mocit a szonda vagy a légtömeg?

John Elküldve: 2017-08-01 14:58 8-10 Co érték Help

chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett
Látom nem mai téma,viszont nekem is magas volt a Co-m tavaly a műszakin,próbára csak az első (Szabályzó) szondát szokták széthúzni és a hátsót (ellenőrzőt) nem szokták?

John Elküldve: 2017-08-01 01:18 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi