Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:31 Segítsetek!

lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítség kellene. A hátsó ablakfűtésem szerintem nagyon nehezen kezdi kiolvasztani az ablakot ill. a felső 3 csík nem is megy. Mi lehet vele a baj, mit érdemes megnézni vagy cserélni benne?!
Válaszokat előre is köszönöm!


Ugy tudom az a felsö 3 az antenna,szoval az nem fog füteni.



Köszi, ezt nem tudtam!
Viszont olyan nehezen olvasztja ki, vajon az mitől lehet?!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:11 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!


Én mostanában fogom Fina ATF-re lecserélni. Kíváncsi leszek rá, hogy az milyen lesz...

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:10 Segítsetek!

Hali!
Egy kis segítség kellene. A hátsó ablakfűtésem szerintem nagyon nehezen kezdi kiolvasztani az ablakot ill. a felső 3 csík nem is megy. Mi lehet vele a baj, mit érdemes megnézni vagy cserélni benne?!
Válaszokat előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-03 21:12 Társalgó

Pitykoo Elküldve: 2015-10-26 18:14 kettõstömegü lendkerék

Jumper írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Szeretném cseréltetni a kuplung-omat, kettőstömegűvel együtt.
Luk vagy Sachs-t ajánljátok?

Köszi:Toma


Luk


Ugyan az....
Én Sachs-ot vettem és mindenbe bele volt írva a Luk és a Valeo felirat is

Pitykoo Elküldve: 2015-10-26 17:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Az korábbi hibákat jelent. Kb. olyan mint egy history.


Köszi! Akkor azokkal nem kell foglalkozni...

Pitykoo Elküldve: 2015-10-25 11:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!

Pitykoo Elküldve: 2015-10-20 18:00 Légtömegmérõ

MattM325 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...



http://www.schmiedmann.hu/1362...reses.aspx

Ha minden igaz ez a cikkszáma:

13621432356

Realoem-es link pedig:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0905




Köszi!
Már közbe kinyomoztam, hogy a gyári az Siemens és nagy valószínűséggel az lesz jó bele.
Van ára sajna, de így is örülök, hogy a másikat visszavették és nem maradt a nyakamon.
És még a gyárit is programozni kell sajna....
De az már a legkevesebb, csak legyen végre jó...


Szia,
Siemenset NEM kell programozni. 3 éve vettem az enyémbe szintén Magnetit, 50km-t bírt és beszart.
Kaszától szereztem bele bontottat és azóta is hibátlan...





Márkaszervizben mondták, hogy a gyári adaptációt vagy mit rá kell tölteni, nem elég csak a hibát törölni...
De már a fene se tudja, hogy mi hogy van....

Pitykoo Elküldve: 2015-10-02 20:39 Társalgó

Pitykoo Elküldve: 2015-10-02 20:19 Légtömegmérõ

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...



http://www.schmiedmann.hu/1362...reses.aspx

Ha minden igaz ez a cikkszáma:

13621432356

Realoem-es link pedig:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0905




Köszi!
Már közbe kinyomoztam, hogy a gyári az Siemens és nagy valószínűséggel az lesz jó bele.
Van ára sajna, de így is örülök, hogy a másikat visszavették és nem maradt a nyakamon.
És még a gyárit is programozni kell sajna....
De az már a legkevesebb, csak legyen végre jó...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-29 19:42 Légtömegmérõ

Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-25 18:33 Hova kössem...

Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hol tudnék átvinni 2 szál vezetéket a motortérből az utastérbe a legegyszerűbb módon, a legkevesebb bontással?


A tűzfal felőli oldalon vannak nyílások, amik közül már most is van használatban néhány, illetve vannak üresek is, amik gumidugóval vannak lezárva. Szerintem ezek valameilyikén.


Sztem a kesztyűtartó mögött az aksitárolónál a legegyszerűbb....

Pitykoo Elküldve: 2015-09-23 20:23 Mi lehet a baj?

balazsnemeth írta:
Pitykoo írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!


Szia!
A komputer kidobta a légtömegmérőt hibának, viszont az ki lett mérve és teljesen rendben volt, teljesítménye viszont 30-40%-al visszaesett, a másik ami gyanús dolog volt hogy állandóan lemerült az aksi és zárlatos is lett. Úgy tudom hogy a légtömegmérőhöz tartozó testkábel volt a ludas.

Hát igen lehet azzal kéne megpróbálkozzunk... Köszi!


Egy próbát megér sztem....
Köszi, megnézem én is azt a test kábelt!

Pitykoo Elküldve: 2015-09-22 21:04 Mi lehet a baj?

balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!

Pitykoo Elküldve: 2015-09-20 19:57 Légtömegmérõ

[quote="szotakdavid"]
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mint ahogy írtam cseréltem légtömegmérőt az általam leírt módon.
Ahogy írtam is a tempomatom egyből jó lett!
Viszont ma ránéztem megint és ez az üzenet fogadott!
Mi lehet a baj, vagy mit csináljak vele?!
Előre is köszönöm a segítséget!


Magneti Marelli...


Ettől nem lettem okosabb...


Gyárit bele. magneti Marellivel nem mész sokra.


Az meg egy kisebb vagyon...
Csak tudnám akkor minek árulnak mást ha csak a gyári jó bele?!
Ezt nem hiszem, hogy visszaveszik....


Nem tudom hol vetted..


Mondjuk az fura lenne ha csak a Bosch jó hozzá...