Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-03-20 10:15 Műszerfal kijelzés

tibee01 írta:
Pocses írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Szia!

Ha az átmérő nem változott mert annyival peresebb a gumma, akkor jól mér az óra. Szerintem mindenki így vált kerék méretet.
Mi volt fent, és mi lett helyette?

Üdv.: Pocses


Szia!

Nőtt a kerékátmérő! 205/55 R16 volt, és 215/50 R17 lett, ez kb 15 mm átmérő növekedést jelent!

Ezért akarok korrigálni!


Nem csoda, hogy változott az átmérő mivel ez nem a rávaló méretű gumi, de Te tudod.

Pocses Elküldve: 2014-03-20 09:35 Műszerfal kijelzés

tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Szia!

Ha az átmérő nem változott mert annyival peresebb a gumma, akkor jól mér az óra. Szerintem mindenki így vált kerék méretet.
Mi volt fent, és mi lett helyette?

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-19 16:26 Mi lehet a baj?

Milan11 írta: Sziasztok!

Következő lenne a problémám. Kb. 1700-as fordulattól 2000-ig zúgó-búgó hang hallatszik a motortérből, mintha lyukas lenne a kipufogó, de 2000 fölött megszűnik és minden rendben van, illetve 1700-as fordulat alatt is minden rendben, csak ebben a tartományban és minden fokozatban csinálja. Valakinek van ötlete? Autó : E46 316i 2002-es


Nem biztos, hogy motor probléma lesz. De tuti valamid rezeg a motortérben, ha mindig abban a bizonyos fordulattartományban és minden fokozatban csinálja. Tolatva próbáltad már abban a fordulatban? Akkor is hallod?

Pocses Elküldve: 2014-03-19 16:22 Motorolaj

YELLOW írta:
lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
ZoleeSRB írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, a gép most futott bele a 200000 ezredik km be, szervizelni szeretném, a kérdésem az lenne, hogy milyen márkájú olajt ajánlotok, és milyen viszkozitásut, és a többi szerviz alkatrészből milyen márkájút vegyek? a kartel gáz szürőt cseréltem kb 30...40 ezerrel ez előtt, szürő nélküli van benne, azt is kellene cserélnem, meg meg mit lenne ajánlott megnézni és esetleg kicserélni? köszönöm a segitséget!


Nem tudom mennyire valódi a KM de ha nincs semmi baja akkor a szokásos olaj+szűrők szíjakat nézesd meg. olajra mindenki mást mond (BMW 05w30),mit használtál eddig?gondolom ha már lementél vele 30-40ezret akkor már cserélted?
Ha az olajlecsapatós kartergázszűrőd van akkor felesleges cserélni, elég megtisztítanod!


A km ert nem tudom biztosra, BMW volt eddig benne, de amint kiderult amit a tavaj is tettem bele nem volt eredeti német olaj hanem olasz, igen cseréltem kartel gáz szürőt, előtte szürős volt benne nem olajlecspatós, igaz 5,5 liter olaj megy bele ? köszi


megmondanád hol van ez a "kartel" gáz szűrő? én nem ismerek ilyet. igaz van olaj kartel, meg drog kartel, meg ilyenek, de az autóban !!! KARTER !!! van


))) Teljesen igazad van , elirtam rendesen


ugyanmááá, este egy olyan srác szájából hallottam face to face, a kartel szót 2x is, hogy... pedig ő eléggé benne van a motorépítésben is. csak hallgattam nem tetetm szóvá, aztán másodjára is úgy mondja. mondom ez nem nyelvbotlás. úgy látom Ganxstáék maradandót alkottak


Én is csak mosolygok az ilyen "szóbotlásokon" egyik motoros barátomnak Ezer5ccázas Gold Wing motorja van, rendszeresen gardán hajtást emleget.

Pocses Elküldve: 2014-03-15 20:14 kormánymû

Bero írta:
Pocses írta:
Bero írta: Sziasztok! Alánézett a szerelő az autómnak és azt mondta hogy lötyög kicsit az axiál csuklóm. Én nem vettem észre semmit sem,Ti csak a kormányösszekötő gömbfejet cserélitek vagy az egész kormányösszekötő rudat? Ezt sürgősen cserélni kell,okozhat nagy bajt? Köszi


Nekem mindkettő oldalon lógott a gömbfej, de mást nem kellett cserélni. Téli gumi cserekor derült ki, a kormányon nem vettem észre semmit.


Köszi! Te kompletten cserélted vagy csak a gömbfej részét?


Képeim között látod, Meyle márkájút vettem az unixban kedvezménnyel 9 papír volt párban a 2ő, 5 papír volt a munkadíj szerelőmnél + 5 papír a futómű állítás.

Pocses Elküldve: 2014-03-15 19:27 kormánymû

Bero írta: Sziasztok! Alánézett a szerelő az autómnak és azt mondta hogy lötyög kicsit az axiál csuklóm. Én nem vettem észre semmit sem,Ti csak a kormányösszekötő gömbfejet cserélitek vagy az egész kormányösszekötő rudat? Ezt sürgősen cserélni kell,okozhat nagy bajt? Köszi


Nekem mindkettő oldalon lógott a gömbfej, de mást nem kellett cserélni. Téli gumi cserekor derült ki, a kormányon nem vettem észre semmit.

Pocses Elküldve: 2014-03-15 18:32 bc

Roland81 írta: Sziasztok!

Van egy 525 TDS kocsim. Olyan problémára keresek megoldást, hogy nem tudom újraindítani az átlagfogyasztás számítását, illetve az időt is belehetne állítani de sehogy nem akar összejönni.
Bc gomb működik, mert lépteti a menüt, de beállítani nem tudok vele semmit.
Segítséget előre is köszi.


Bármelyik funkcióra léptetve tovább nyomod mint 3mp a BC gombját, az aktuális funkciónál törölsz mindent, és kezdi újból 0-ról a számítást.

Pocses Elküldve: 2014-03-14 14:41 Valaki segítsen

kicsi1987 írta:
Tano írta:
kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.


Beakasztottam egy drótot a kilincsbe, meghúztam a kilincset teljesen, de nem nyitódott ki a zár... valakinek valami ötlet?


Mi ez kérem, hogyan lopjunk autót? Hogy lehet mindkettő kulcsot bezárni????? Már bocsi de tömegközlekedéssel kellene járnod.
Ja és nyugodtan meglehet sértődni!

Pocses Elküldve: 2014-03-11 14:12 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Csacsa12 írta:
Pocses írta:
Csacsa12 írta: Rendőri intézkedés győri módra.

Elmondás alapján igyekszem röviden visszaadni, leírni az esetet, remélem sikerül (engem sokkolt első hallásra).

Ma reggel OFF autóval közlekedő páromat megállította egy rendőr, hídon való átkelés után, azzal az indokkal, hogy nincs bekötve a biztonsági öve. Párom meglepve nézi, hogy felejthette ezt el (régebben is nagy figyelmet kapott, de gyerekek születése óta szinte para módra figyeli minden autóban ülő övét), de nem felejtette el, be volt kötve.
Mondja, mutatja a rendőrnek, hogy be van kötve az öv, amire annyit mondott a rend éber őre, hogy a híd felhajtó oldalán álló kollégája szólt át neki, hogy nincs bekötve, biztos a hídon való áthajtás alatt kötötte be és így lesz egy 10k-s csekk ha elismeri, ha nem akkor feljelentés lesz. Természetesen nem ismerte el, mert BE VOLT KÖTVE az öv, szóvá tette a dolgot a rendőrnek, kérve, hogy szóljon azonnal a felettesének. Hipp-hopp máris kibővült körülötte a rendre őrködők száma, köztük az elöjáróval. Így indult meg egy diskurzus, melyben kiderült, hogy BLÖFFÖLNEK néha a rendőrök, hátha beismeri az érintett, hogy a rendőrök láttán kapcsolta be a biztonsági övét. Iratokat elkérték tőle, elvitték másik autóhoz, állítólag ellenőrzésre (reméljük csak arra). Kellő hőfokú beszélgetést követően elengedték csekk nélkül és állítólag fel sem jelentik, de akkor is maradnak kérdések.
-Híd eleji rendőr valótlant állított? Akkor ez mi? Hamis vád?
-Nem ismeri el akkor feljelentik. Eznem a zsarolás egy fajtája?
-Blöff? (Hátha elismerik a szabálysértést) Hogy csinálhat ilyet egy rendőr, mindezt a vezetőjük tudtával.
-Hogy tudod bizonyítani az igazadat, ha mégis feljelentenek? Egyedül vagy, több rendőrrel szemben, főleg ha ezt a dolgot testületileg művelik. Vagy örüljünk, hogy nem lövik ki azonnal a szemünket gumilövedékkel?

Mit lehet tenni ilyen esetben, hogy jogszerű maradhass és a becsületeden se essen fekete pont? Ha elismersz egy szabálysértést amit el sem követtél, az csak csak szabálysértésként lesz elkönyvelve a neved mellett, az marad meg tényként rólad.


Szia!

Az intézkedő rendőr azonosítóját tudjátok? Akkor lehet ellene feszíteni. Főleg ha nagy hírverést csináltok belőle, ha gondolod megadom sógornőm tel. számát a győri rádió vezető szerkesztője.

Üdv.: Pocses


Kösz, az azonosító nem lesz gond ha elfajul a dolog. Akkor biztos lesz egy intézkedő rendőri név, akinek köszönhető az ügy.
Sajnos a párom úgy látja (és ezt látja Ő is a legnagyobb gondnak), hogy nem tudja megvédeni az igazát, ha így vislekednek a rend őrei. Függetlenül attól, hogy az ellenőrzés alatt kell érvelni vagy valamilyen jogi fórumon.
Én még bíztatom, és he kell meg is kereslek a kapcsolatod miatt, amit előre is köszönök.

Szeretnék közlekedni és nem paranoiás módon A-ból B-be jutni, amihez kellene a környezet felé szóló bizalom is. Remélem ez a rendőri viselkedés nem lesz gyakorlat győrben.

Kérdés továbbra is az, hogy tudsz védekezni az ilyen rágalmakkal szemben? Miért kezelnek x-ed rendű állampolgárként?

Üdv,
Cs


Ha kell a segítség akkor szólj majd, és mindenképp informálj minket az ügy alakulásáról. Sok sikert a sünök ellen.

Pocses Elküldve: 2014-03-11 13:56 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Csacsa12 írta: Rendőri intézkedés győri módra.

Elmondás alapján igyekszem röviden visszaadni, leírni az esetet, remélem sikerül (engem sokkolt első hallásra).

Ma reggel OFF autóval közlekedő páromat megállította egy rendőr, hídon való átkelés után, azzal az indokkal, hogy nincs bekötve a biztonsági öve. Párom meglepve nézi, hogy felejthette ezt el (régebben is nagy figyelmet kapott, de gyerekek születése óta szinte para módra figyeli minden autóban ülő övét), de nem felejtette el, be volt kötve.
Mondja, mutatja a rendőrnek, hogy be van kötve az öv, amire annyit mondott a rend éber őre, hogy a híd felhajtó oldalán álló kollégája szólt át neki, hogy nincs bekötve, biztos a hídon való áthajtás alatt kötötte be és így lesz egy 10k-s csekk ha elismeri, ha nem akkor feljelentés lesz. Természetesen nem ismerte el, mert BE VOLT KÖTVE az öv, szóvá tette a dolgot a rendőrnek, kérve, hogy szóljon azonnal a felettesének. Hipp-hopp máris kibővült körülötte a rendre őrködők száma, köztük az elöjáróval. Így indult meg egy diskurzus, melyben kiderült, hogy BLÖFFÖLNEK néha a rendőrök, hátha beismeri az érintett, hogy a rendőrök láttán kapcsolta be a biztonsági övét. Iratokat elkérték tőle, elvitték másik autóhoz, állítólag ellenőrzésre (reméljük csak arra). Kellő hőfokú beszélgetést követően elengedték csekk nélkül és állítólag fel sem jelentik, de akkor is maradnak kérdések.
-Híd eleji rendőr valótlant állított? Akkor ez mi? Hamis vád?
-Nem ismeri el akkor feljelentik. Eznem a zsarolás egy fajtája?
-Blöff? (Hátha elismerik a szabálysértést) Hogy csinálhat ilyet egy rendőr, mindezt a vezetőjük tudtával.
-Hogy tudod bizonyítani az igazadat, ha mégis feljelentenek? Egyedül vagy, több rendőrrel szemben, főleg ha ezt a dolgot testületileg művelik. Vagy örüljünk, hogy nem lövik ki azonnal a szemünket gumilövedékkel?

Mit lehet tenni ilyen esetben, hogy jogszerű maradhass és a becsületeden se essen fekete pont? Ha elismersz egy szabálysértést amit el sem követtél, az csak csak szabálysértésként lesz elkönyvelve a neved mellett, az marad meg tényként rólad.


Szia!

Az intézkedő rendőr azonosítóját tudjátok? Akkor lehet ellene feszíteni. Főleg ha nagy hírverést csináltok belőle, ha gondolod megadom sógornőm tel. számát a győri rádió vezető szerkesztője.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-10 16:36 Motorolaj

dbpeti írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ha 10W40 kellene bele akkor, milyen olaj legyen az,

- ...


Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?

Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi



Tibitibitibi én biztos hogy a kisebb probléma felől haladnék a nagyobb felé, és nem fordítva.
Előszöris, mi van ha nincs is gond? 6000km alatt egy decit sem kellett beletölteni, szépen megeszegette azt a fél litert amit most pályán utánatöltöttél, sztem ez eddig teljesen normális. Bár az én 28-asom érné be ennyi olajjal Utána mondtad, hogy kérte még az olajat, Pesttől visszafelé. Akkor indulj ki abból, hogy 7ezer km alatt megevett egy litert. Azt meg nem hiszem pl, hogy 6000 km-ig egy grammot nem evett,most meg hirtelen kilyukadt a blokk oldala egy kósza verébtől vagy nemtudom, és kiokádta a maradék egy litert (mennyivel mentél Tibi? 300-al?) Simán hihetőbb, hogy ezalatt a 7000 km alatt szépen fokozatosan ette meg, ami azért valljuk be, teljesen baráti és normális

Szóval Tibi én a következőt tenném: Oké, azt látom, és el is hiszem nektek, hogy a 10w-s olaj nem megoldás, és nem ajánlott. Viszont mielőtt kicserélem a komplett motort, elkezdenék méregetni. Az ingyen van. Mittomén, minden hétfőn reggel hidegen megnézem a nívót. Eszi? Ha nem akkor nyugodás van, ha igen, akkor keresném az okokat, a legolcsóbbnál kezdve. Lehet h csak egy egyszerű kartergázszűrő. Májusba úgyis olajcsere, (mert ugye egy gondos bmw tulaj km-től függetlenül évente lecseréli az olajat hmm? ) Füstöl kéken? Mi van ha szelepszárszimmering? Az se egy ökör ára, azt pedig végképp nem hiszem, hogy még ennél is nagyobb a gond. Ismerem az autót, azzal a motorral szerintem az égvilágon semmi baj

Úgyhogy szerintem nyugi van. Olajcsere, szűrőkkel, (akár kartergázszűrőt is), átnézni a csöveket, tömítéseket, aztán mérés, és majd aztán aggódás





Tuti, hogy szivárog valahol az olaj, ezek a blokkok még nemigazán voltak híresen jók a tömítettségükről, arról nem is beszélve, hogy mind1ik bimmer motor eszi az olajat az a Qrva hosszú csereperiódus miatt amit anno a "nagy nyugaton a klágenkurtiak " szépen be is tartottak miközben tiporták az ótópályán ami a csövön kifér.

Pocses Elküldve: 2014-03-09 20:34 Motorolaj

dbtibi írta: Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ha 10W40 kellene bele akkor, milyen olaj legyen az,

- ...


Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?

Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi


Szivárgásod nincs sehol? Olajteknő, szűrőház, vezérlésnél stb...

Pocses Elküldve: 2014-03-09 20:10 Motorolaj

dbtibi írta: Sziasztok,
kérném a véleményeteket, tapasztalataitokat olajfogyasztással kapcsolatban.

Adott egy '98-as, 318i, megtett-199000km, 7ekm-el az olajcsere után (BMW olaj 5W30 - megbízható forrásból).

6000km környékén jelezte hogy kevés az olaj(sárgán) töltöttem utána(fél litert) a nívószint megfelelő lett. Tegnap voltunk vele Pesten, tegnap visszafelé jövet is jelezte hogy kevés az olaj (flakonban maradt fél liter utánatöltés utána a hiba megszűnt).

Kérdés az hogy :

- ezek a motorok így eszik az olajat(Corsa 1.2-be nem kellett utánatöltenem soha ), nincs ezen semmi furcsa, egy BMW-s-nél mindig legyen 1flakon olaj plusszban vész esetére

- az olaj elhasználódott ennyi idő alatt, 5-6000km-ig nem írt ki hibát most jelentkezik a hiba

- 10W40-et kell kipróbálni következő olajcserénél, azt hátha nem eszi,

- ...

Kinek milyen ötlete van, mik a tapasztalataitok ?
Köszi előre is mindenkinek,
Üdv:
Tibi


Szia!

Nekem is kb ennyi megtett km alatt fogyott el 1L 5W-30 szerelőm 5W40 ezt ajánlotta bele, de semmiképpen sem 10W40 et! Igaz amikor néztem az olajfogyasztást akkor még rendesen szivárgott az olajszűrőháznál. A túl hosszú olajcsere periódus miatt fogyasztják az olajat sajna anno a gyártó ennyit adott meg. Ha jól tudom tavaly nyáron vették felére vissza a max megtehető km-ert.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-07 18:29 Autóvásárlás

nickname írta:
Pocses írta:
samir860504 írta: Üdv mindenkinek!

BMW vásárlás előtt állok, ezért is ajánlották sokan az oldalt.
Egy 1999. 11. havi kiadású E46 316i-t néztem ki magamnak, Németországból hozták be. Utánajártam egy két oldalon és azt olvastam, hogy az újonnan Németországban forgalomba helyezett 316-osokat 1895 ccm-es motorral szerelték és ez tartósabb, stb...ez valóban így van?.
A véleményeteket szeretném kérni a fenti típusról. Érdemes e megvenni, mire kell jobban odafigyelni, mik lehetnek az esetleges típushibái?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Szia!

Nekem is ez az évjárat van ezzel a motorral szerelve. Én nagyon megvagyok elégedve főleg a nyomatékával, ami már 2500/min fordulatnál a maximum rendelkezésre áll! Kellemes meglepetés a kis 105 lovas motortól. Fogyasztása meg nem több mint egy 1.4 Astrának ugye arról nem is beszélve, több mint kettőszáz kilóval nehezebb is mint az Opel.
Mindenképp hozzáértőt vigyél magaddal ha tudsz olyat aki olvas is a computerében, rozsdásodást az ajtók éleinél keress + a sárvédőknél. Próbakörnél ne sajnáld eltiporni neki de ha van lehetőség emeld is fel nézz alá. Próbálj ki minden elektromos felszereltséget a működésük miatt.

Üdv.: Pocses


Az 1.4 astrárol sok mindent el lehet mondani, de azt hogy jól fogyaszt azt semmi képpel sem. "A legnagyobb balekság volt azzal az erőtlen szar alul méretezett motorral megvenni"



Azért ez így ebben a formában nem volt igaz az 1.4 Twinport motorra.

Pocses Elküldve: 2014-03-07 15:13 Autóvásárlás

samir860504 írta: Üdv mindenkinek!

BMW vásárlás előtt állok, ezért is ajánlották sokan az oldalt.
Egy 1999. 11. havi kiadású E46 316i-t néztem ki magamnak, Németországból hozták be. Utánajártam egy két oldalon és azt olvastam, hogy az újonnan Németországban forgalomba helyezett 316-osokat 1895 ccm-es motorral szerelték és ez tartósabb, stb...ez valóban így van?.
A véleményeteket szeretném kérni a fenti típusról. Érdemes e megvenni, mire kell jobban odafigyelni, mik lehetnek az esetleges típushibái?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Szia!

Nekem is ez az évjárat van ezzel a motorral szerelve. Én nagyon megvagyok elégedve főleg a nyomatékával, ami már 2500/min fordulatnál a maximum rendelkezésre áll! Kellemes meglepetés a kis 105 lovas motortól. Fogyasztása meg nem több mint egy 1.4 Astrának ugye arról nem is beszélve, több mint kettőszáz kilóval nehezebb is mint az Opel.
Mindenképp hozzáértőt vigyél magaddal ha tudsz olyat aki olvas is a computerében, rozsdásodást az ajtók éleinél keress + a sárvédőknél. Próbakörnél ne sajnáld eltiporni neki de ha van lehetőség emeld is fel nézz alá. Próbálj ki minden elektromos felszereltséget a működésük miatt.

Üdv.: Pocses