Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-03-04 11:43 EWS+Kulcs...

dzsanista83 írta: Üdv az uraknak!
következő lenne a gondom,elhagytam a taviranyitos kulcsomat.csak 1db van (pótkulcs) ami nem alkalmas az auto távoli lezárásâra valamint a riaszto sem műkodik mert belul v.pillanto alatt lévő piros jelzo sem villog ha lezarom kulccsal.
kulcs programozasban tud valaki segiteni? bmw márka szervizet kerülném,ha lehet.
valamit ha veszek egy nyers uj távirányítót akkor fel tudom e tanitani a szokásos módszerrel.vagy mindenkepp bonyorultabb programozás kell neki. sorry ha esetleg volt ilyen téma mâr de sajna nem talatam.
válaszotokat előre is köszi.


Szia!

Vele beszéltél már?

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977

Jut eszembe az elhagyott kulcsot minél előbb tiltasd le!

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-03 13:56 Autóvásárlás

vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html

Pocses Elküldve: 2014-03-03 13:48 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.

Pocses Elküldve: 2014-03-03 13:34 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.

Pocses Elküldve: 2014-03-03 12:31 Autóvásárlás

vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.

Pocses Elküldve: 2014-03-03 12:16 Segítsetek!

rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó

Pocses Elküldve: 2014-03-02 11:37 vizpumpa

Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.



Oksa! Köszi!
Veszek bele már holnap csak valahogy el kell jutnom oda!


Nincs mit, szívesen.

Pocses Elküldve: 2014-03-02 11:27 vizpumpa

Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.

Pocses Elküldve: 2014-03-02 11:15 vizpumpa

Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.

Pocses Elküldve: 2014-03-02 07:48 BMW C1 - robogó :)

anubisz írta:
mmike írta:
minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.




Főleg ahogy olvastam, még ha gondol egyet,csak úgy le is éghet,jókedvében.


Erről nem is olvastam, motor ide vagy oda, szerintem ez egy elb@szott egy konstrukció a BMW-től hormonzavaros telefonfülke! (a "benzintyúk" üléséről nem is mondanék semmit)

Ha minden jól megy idén ilyen motorom lesz:



Széles utat!

Pocses Elküldve: 2014-02-28 13:00 BMW C1 - robogó :)

csbalu írta:
anubisz írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


gondolom ilyeneket elolvasol. Szerintem felejtsd el.

http://totalbike.hu/tesztek/20...ehet_szar/


Természetesen mindent elolvastam már róla ami a neten fellelhető.
Ősmotorosok zsigerből fikázzák, mert nem motor hanem mozgó telefonfülke, értem én.
Nekem közel sincsenek ilyen elvárásaim és szempontjaim, főleg nem előítéleteim mint a cikk írójának. Habár nagyon szeretem a Totalcar-t de néha azért nekik is moderálni kéne magukat, függetlenül ettől a cikktől.
Főleg, hogy amikor megjelent közel sem ilyen véleménnyel voltak róla.
http://totalbike.hu/tesztek/c1_200/


Szerintem városba vegyél egy kényelmes 125 ös robogót tökéletes arra a napi 10 km-re.
Én a Honda márkát favorizálom, persze ez csak az én véleményem...

Pocses Elküldve: 2014-02-26 11:07 Fûtõventillátor

anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.

Pocses Elküldve: 2014-02-22 17:38 BMW kulcsok

Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?

Pocses Elküldve: 2014-02-22 17:35 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


ha a csomagtér nyílik, akkor veszi a jelet, tehát a tanítás nem lesz megoldás úgy gondolom. ezért nem is írtam.


Köszönjük Mr. sárga, azt írsz amit csak akarsz...
Mint ahogy mindenki más is...

Pocses Elküldve: 2014-02-22 17:29 BMW kulcsok

Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses