Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-01-21 21:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


nekem úgy rémlik, hogy a 28i-re is ha 25i szívósort raknak sokkal jobb. a 28i szívótorok átmérője kisebb, mint a 25i-jé.


Szívótorok ide - oda, nekem is bejövős!

Pocses Elküldve: 2014-01-21 20:15 Társalgó

Neo954 írta:
dodo7701 írta: 27BB hibakod mit takar


27BB CDKANWS - Camshaft control outlet - VANOS

Vezérműtengely, vezérlés probléma, valószínűleg jeladó hiba.


Szevasz Neo!

Jó volt találkozni beszélgetni, remélem a tavaszi tervezett "labanciába" kirándulásra sok márkatársat össze tudunk majd verbuválni...

Pocses Elküldve: 2014-01-20 16:58 alufelni

YELLOW írta:
ans777 írta:
Methos írta:
ans777 írta: Üdv, ilyen felnit keresek, 2003-as E46-ra, mint ami a linken látható, 17-esbe. (A képen ennél nagyobb van.)
Tudnátok segíteni, h hol lehetne vásárolni?
http://img.carstyling.hu/userc...910941.jpg

Sokat megnéztem, és ez az egy ami tetszett, jó lenne rátalálni erre a típusra.
Vagy esetleg nagyon hasonló is érdekel, a lényeg, h 17-esnél nem akarok nagyobbat.
Köszönöm a segítséget.


Ha mégis elmennél 18ig akkor e46 ra való szuper szettet tudnék ajánlani...nyári gumival....


Maradok 17-esnél. De azért köszi, h gondoltál rám!


szerintem nem fog szépen kinézni, ez a felni nagyban jó. sőt szerintem 17-es nem is van belőle.


"17-es nem is van belőle"

Ezen betojok.....

Pocses Elküldve: 2014-01-18 20:06 Rohadás

hanzi320 írta:
Pocses írta: Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.




Köszönöm az infót, majd utánajárok a dolognak. Meg egy fényező ismerősömmel megvizsgáljuk,milyen nagy a korrózió mértéke.


Ha már átütött a rozsda, akkor szerintem nincs értelme javítóíveket venni, hanem komplett csere, és mielőtt felrakod azelőtt kezelni a belső oldalát is.

Pocses Elküldve: 2014-01-18 19:33 Rohadás

Enyém mint látod még FL előtti. 5ezer volt az unixból kedvezménnyel a Klokkerholm sárvédő + 20ezer a fényező.
Ja igen csak a balt cseréltem a jobboldalinak semmi baja, igaz volt anno egy balesetünk is így muszáj is volt, bár ettől független is cseréltem volna.
Képeim között meglesheted.


Pocses Elküldve: 2014-01-18 18:33 Rohadás

dzsoki írta:
Pocses írta:
hanzi320 írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.


A "pár hólyag"-al nem is volna gond, csak az belülről kifelé rohad, ami sokkal durvább ott ahol nem látszik. Nekem a bal első volt hólyagos, vettem újat és az lett belülről alvázvédővel kezelve kívülről + ugye fényezve.


majd én is figyelgetem erősen, de egyenlőre az enyémen sehol semmi,
pár karc a lakkon, de rohadás sehol.
maradjon ez még így és megvan a boldogságom!!!



Dobj fel képet róla, +csodálnánk páran tuti...

Pocses Elküldve: 2014-01-18 18:15 Üzemanyag minõsítés és átverések!

hil írta:
Darius írta:

Nyugat magyaroszagra az Omw Kutakra becsujhelyrol viszik a benzint es a gazolajat is es ott az alap gazolaj sem savas,Vas megyeben az avia kutakra is O mw osztrak uzemanyag megy,sot meg sok agip kutra is. Ennyi.


Sziasztok!
Nem értek hozzá, de szerintem nem az alapanyagtól függ az, hogy az üzemanyag savas vagy sem. Tehát a kőolaj bárhonnan származhat, nam az határozza meg, hanem a lepárlás. A MOL üza. sem savas valószínűleg, hanem a gyártás során valami technológiai bukfenc vagy eljárás miatt talán kénezik azt vagy kénnel katalizálnak, ami benne marad nyomokban a késztermékben és az égés során lesz talán savas kémhatású. Nem vagyok vegyész, nem értek hozzá, csak így gondolom....

Vas megyében több kúton láttam már Slovnaft (lehet nem jól írtam) tartálykocsiból tölteni a kutat.
hil





Műszakvezető kollégám mesélte, sógora 7 évig üzemeltetett ótópályán (Móvár környékén) benya kutat, ő azt mondta semmi különbség nincs az extra ill. alap benya között, csak a színezék más, de azt arany áron mérik.

Pocses Elküldve: 2014-01-18 17:13 Rohadás

hanzi320 írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.


Ennyi!!!!!
Respekt és tisztelet!



Sziasztok.Sajna pár hólyag nekem is van a két első sárvédő íven, de hamar lejavíttatom, amíg nem nagyobb a baj.De ha jól tudom az az e46-nak az egyik gyenge pontja.Mert máshol egy árva hiba sincs rajta.


A "pár hólyag"-al nem is volna gond, csak az belülről kifelé rohad, ami sokkal durvább ott ahol nem látszik. Nekem a bal első volt hólyagos, vettem újat és az lett belülről alvázvédővel kezelve kívülről + ugye fényezve.

Pocses Elküldve: 2014-01-18 15:45 Társalgó

Neo954 írta: Sziasztok!

Köszi a jókívánságokat!

Ilyen felnit kapott.


Üdv.:Neo



Hy!

Kedden majd +lesem ha fent lesz...

Pocses Elküldve: 2014-01-18 15:41 Társalgó

dodo7701 írta: sziasztok. van egy 316ti inditaskor nehezen indul és majnem leáll meg nag azuzemanyag fogyasztás mi lehet a gond


Szia!

Hibakódot kellene kiolvasni abból nagy valószínűség, hogy kiderül mért csinálja...

Pocses Elküldve: 2014-01-16 16:13 Társalgó

Neo954 írta: Sziasztok!

Ma van az autóm születésnapja!
Kapott is ma 4 alufelnit télire!

Üdv.:Neo


Szevasz!

Drakula a vasadnak, még1X minimum legalább ennyi évet kívánok a szép BMW-D nek.

Pocses Elküldve: 2014-01-15 20:11 Műszerfal kijelzés

Robi1201 írta:
Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziaszto olyan problemam lenne hogy ha ra adom a gyujtast nem villagit a check lampa tudna valaki ebben segitni?


van típus ahol nem világít, de a tiéd nem az. szerintem vidd el diagra. mióta nálad van azóta nem világít? ha igen akkor az előző tulaj valószínű leragasztotta bent, és kitudja milyen hibát tárolhat az ECU. el kéne vinni egy diagra szerintem.


2napja van nalam egyebkent a legtomegmero rossz akkor vilagitania kene?

Ertem es egyebkent milyet vettel bele ? Markailag)



igen akár világíthat... már csak azért is mert a lambda biztos rossz jelet mér, és azt kijelzi.



Mert egyebkent azt produlkaja hogy ha reggel hideg a motor fulladozik az auto mig kinem jon a mutato a kek mezobol..


Ugyanez volt a hiba nálam is míg ki nem lett cserélve a légmennyiségmérő, szerény keverék. ( kevés benyát kapott ). Világított a lámpa!





Egyebkent milyet vettel bele Hella??? Meg illetve azt hallottam hogy teleputeni ebbol mi az igaz? Mert ha nem kell akkor kicserelnem sajat magam..


Nem kérdeztem a márkát és nem is néztem. Majd 3ezret mentem már a csere óta nincs vele gond. ( mint írtam gyári bontott ) Azon aggódott a szerelőm, ha mégsem az a hiba akkor ő fizeti az alkatrészt. De nagyon precíz, mérnökként évekig dolgozott a német BMW gyárában a kollégája meg lakatos műhelyfőnökként melózott.

Pocses Elküldve: 2014-01-15 16:17 Műszerfal kijelzés

Robi1201 írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziaszto olyan problemam lenne hogy ha ra adom a gyujtast nem villagit a check lampa tudna valaki ebben segitni?


van típus ahol nem világít, de a tiéd nem az. szerintem vidd el diagra. mióta nálad van azóta nem világít? ha igen akkor az előző tulaj valószínű leragasztotta bent, és kitudja milyen hibát tárolhat az ECU. el kéne vinni egy diagra szerintem.


2napja van nalam egyebkent a legtomegmero rossz akkor vilagitania kene?



igen akár világíthat... már csak azért is mert a lambda biztos rossz jelet mér, és azt kijelzi.



Mert egyebkent azt produlkaja hogy ha reggel hideg a motor fulladozik az auto mig kinem jon a mutato a kek mezobol..


Ugyanez volt a hiba nálam is míg ki nem lett cserélve a légmennyiségmérő, szerény keverék. ( kevés benyát kapott ). Világított a lámpa!

Pocses Elküldve: 2014-01-14 19:58 Egyenetlen alapjárat

Itt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...gmero.html

olvass vissza a tisztításról.

Pocses Elküldve: 2014-01-14 19:07 Egyenetlen alapjárat

Robi1201 írta:
Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta: Sziasztok van egy 2002 e46 320ci Bmw olyan jelenseget produkal hogy amikor hideg a motor akadozik az alapjarat olyan mintha lefulladna illetve docog, de amikor eleri az uzemi hofokot akkor semmi baja nincs (vizmutato felig) Ez lenne a problemam
Koszonom a segitseget illetve a valaszokat


Szia!

A "docog" az mit jelent? Nincs benn hidegen erő, várni kell míg melegszik? A "vízmutató félig" az akkor függőlegesen áll?
Nálam a légmennyiségmérő cseréje előtt volt ez a tünet hidegen erőtlenség, fulladt amíg ki nem mozdult a kék sávból. ( szerény keverék a mért kevés átáramló levegő miatt )


Sajnos nincs lehetosegem kiprobalni De egyebkent csak ugy lehwt letesztelni ha masikat rakok bele? Mert ikazabol nem szeretnek feleslegesen megvenni. De ahogy te is elmondtad valoszinu ez lesz a baja.

Igen ninncs benne ero es olyan az alapjarat mintha kiesne a motor belole annyira rangat de amikor kijon a kek savbol semmi bjaja sincs


Dettó ez volt a hibám nekem is. Check control lámpa nem világít? Nekem bejelzett. Többen ajánlották már a légmennyiségmérő csati lehúzását és úgy próbálni, " átlagot számol" nálam nem jött be még rosszabb lett. Gyári bontott lett beletéve, mikor elhoztam szerelőtől fülig ért a mosolyom akkora különbség volt.


Check lampa nem vilagit meg ez idaig...Most rakerestem az ebayen Mert Munchenben lakom es olyam 30euro ujonnan csak azt nem tudom hogy erdeme e utangyartot venni


Azt semmiképpen sem ajánlotta a szerelőm. Vagy gyári új, vagy gyári bontott beszerelési garival, de ha van lehetőséged akkor próbáld ki egy "kölcsön cserével" mielőtt veszel egyet.





Sajnos nincs lehetosegem kiprobalni De egyebkent csak ugy lehwt letesztelni ha masikat rakok bele? Mert ikazabol nem szeretnek feleslegesen megvenni. De ahogy te is elmondtad valoszinu ez lesz a baja.



Nem biztos, hogy ez a hiba mivel hibát sem jelez a lámpa. Jó lenne gépre kötni és esetleg a tárolt hibát kiolvasni.