Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-01-03 18:32 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gerencsert írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás


Igen, elfér.


azt mondod nem volt jó az agy átmérő. BMW-re árulta? ha igen, akkor annyi, hogy E39-re való, amihhez 4db tehermentesítő gyűrű kellett volna, amit kb 2ezerből megesztergálnak, savállóból kicsit drágább. viszont az ET35 meg nem stimmel E39-nek. akkor viszont lehet hogy fosvágen transporterre való volt, az alutec is árulkodhat, mert szeretik hazsnálni hozzá. ugye a transporter lyukosztása egyezik a BMW-vel. nem mindegyik, de valamelyik igen. hmm...
a másikra kérdésre megkaptad a választ.


Tano! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszodat. Akkor ezek szerint nyugodtan megvehetem, ha úgy alakul.

YELLOW! Igen, úgy árulta a srác, hogy BMW 3-as sorozaton volt fent. Az egyik haverjáé volt állítólag. Ezért is mertem megvenni kb. 1,5 hónapja. Csak ma jutottam el odáig, hogy megnézzem egyáltalán jó-e az én autómra. Láss csodát: 5x110-es, ET35-ös, agyátmérő 70 mm!!! Ez abszolút nem BMW-re való. Nem tudom, hogyan sikerült ezt így összehoznia a srácnak, de rendes volt és úgy néz ki, hogy vissza fogom kapni a pénzemet, mivel ő cseszte el


Szerintem így is "simlis" a srác!
Amit + legközelebb veszel, azt ott helyben próbáld fel mind a 4et, abból baj nem lehet.

Pocses Elküldve: 2014-01-03 17:31 Üzemanyag fogyasztás

Neo954 írta:
interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!



Szia!
Ha légtömegmérő probléma okozza a fogyasztásod, akkor igencsak füstölnie kell.
Próbáld meg lehúzni a légtömegmérő csatlakozóját, akkor azthiszem középértéken számolja a levegő-üzemanyag arányt. Nézd meg akkor, hogy fogyaszt de nagyon sokat ne menj így vele.
Az olaj problémád meg szerintem inkább szelepszár szimmering, de el nem hiszem, hogy nem okádik kék füstöt az autód.
Ha mégsem, akkor valahol elfolyik az olajad, és nem az égéstérbe jutva távozik a motorból.

Elsőre ennyit tudok hozzászólni a témához.
Majd még több infót írj, aztán akkor jobban megy az ötletelés.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

A légmennyiségmérő csati lehúzást én is eljátszottam annó, de sokkal rosszabb lett mintha rajta hagytam úgy, hogy már sz@r@kodott.
Az olajfolyást +ugye látná Ő is ekkora mennyiségnél jól látható bárhol parkol egy pár órát.

Pocses Elküldve: 2014-01-03 16:16 Üzemanyag fogyasztás

interlagos írta: Hát nem vagytok túl segítőkészek...
Enyém az autó kvázi újkora óta, a motor nem volt benne megfőzve, szervószivattyún, gyújtótrafón kívül semmi hibája nem volt 10 év alatt, az olajat is szigorúan 10e KM-enként cserélem. Kartergázszűrő lehet a probléma? Kérlek segítsetek, mert ez a fogyasztás megesz engem is!

A kartergázmembrán cseréjével tuti nem oldódik meg a fogyasztásod, én is cseréltettem mikor anno megvettem a vasam. De csere előtt sem evett többet. Viszont légmennyiségmérő cseréje után több lett a fogyasztásom, de azért mert szerény volt a keverék nem evett de nem is ment hidegen. Lehet nagyon dús a keveréked akkor meg tolja a sok mért levegő mellé a benyát! ( csak tipp )
Bakker amennyi olajfogyasztása van a verdádnak, szinte hihetetlen a futásteljesítmény, vagy végig 2 állásban ON/OF volt a gázpedál használva eddig. Majdnem csak az olajszűrőt kéne cserélned 10ezrenként.
Az üzemanyag fogyasztásodról már nem is beszélve, a karbisok zabáltak ennyit anno sor6 ban.




bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
interlagos írta: Sziasztok!

Van egy 2003-as 330Ci-m, a következő gumimérettel: elől 225/40/18, hátul 255/35/18.
Az utóbbi 2 hónapban eléggé megugrott az autóm fogyasztása, hibakód nincs, elvileg minden jó az autóban diagnosztika szerint, viszont mégis sokat eszik+ fogyasztja az olajat is (gyári BMW olaj, 5w30-ból 10.000km alatt elfogyaszt simán 3-4 litert..
Városi fogyasztás: 17-18liter
Autópálya fix 140-tempomat: 12,5 liter

Eddig pályán 140-tempomattal fogyasztott 9 litert, városban a plafon 12-13 volt. Mi okozhatja ezt a nagy fogyasztást? Inpával olvasva hibakód nincs, sem a motorvezérlőben, sem az autó egyéb rendszereiben. Az autóban valós!! 130.000 km van!

Üdv!


Biztos nem volt szétfőzve a motor és a karterszelep is rendben van, azért van ez...



..karterszelep plusz a hozzá tartozó csövek is újak biztosan..


Tutira...

Ezután jön majd a " pedig már hátsó lámpát és ablaktörlő lapátot is cseréltek márkaszerviben, de a hiba megmaradt" ....




Pocses Elküldve: 2014-01-01 14:47 ELLOPTÁK!!!

YELLOW írta:
csova írta:
a tetves anyját érdekli az a vas...
felőlem bele is szarhatnak a csomagtérbe.
itt mindenkinek mekkora a pofája..



akkora nagy, hogy nem győznék teleszarni
újoncként talán neked a legnagyobb. remélem ezt Te is érzed
a többiek lehet nem lesznek ilyen finomak...

de azt persze én sem értem, hogy hogy valaki ezért regisztrál ide, hogy ezt bejelentse. talán valóban a rendőrségnek kellene szólni. peace!


Így van!!!
Majd félreállna a szája csova-nak ha az ő vasáról lenne szó!
Majd jön a kérdéseivel ki is lesz segítve asszem...

Pocses Elküldve: 2013-12-30 10:24 Társalgó

anubisz írta: Schumacher állapota kritikus balesete után

http://sport.hir24.hu/sportolo...rhazba/#a3

http://www.vezess.hu/forma1/el.../49104/#a3



Nagy F1 rajongó vagyok, meg kell valljam soha nem volt a kedvenceim között Sumi.
De bízom benne, hogy felépül mert ettől függetlenül nagyon sajnálom, ami történt vele.
Sajnos ez van nem tud a legtöbb sportoló "elülni a valagán" visszavonulásuk után sem.

Pocses Elküldve: 2013-12-29 18:31 Fóliázás

toki24 írta: Nekem itt anno a golf-ra 16-ot mondtak a hátsó 3-ra (3ajtós volt) akkor ezen van 7 felület sacc\kb 25 körül 30 plafon szerintem is.

Na meg milyet érdemes felrakni?! Nem szeretném hogy full fekete legyen, sötét de még átlátható azért.


Nekem anno az Astrán volt 80%-ot sötétített a hátsószélvédőn volt és a kettő hátsóajtó ablakain + az első szélvédőn egy csík felül ez volt kerek 20 papír itt Győrben.
A legsötétebb az 90%-os, bratyóm Fabia kombiján az van, teljesen jól kilátni este is.

Pocses Elküldve: 2013-12-29 18:20 Hidegindításkor "himbál" a motor

bikaherri írta: Sziasztok4
Bmw E36 316i compact
Olyan gondom van, hogy indításnál elég nehézkesen van meg az alapjárat.
Ez hidegen még rendben van, akkor pár másodperc és pár himbálás után megvan, de melegen esély sincs rá, csak ha gázzal indítok.
Légtömegmérőről ha leveszem a csatlakozót akkor is ugyan úgy fenn áll a probléma.
Valami ötlet, hogy mire nézzek rá esetleg?


Ez így elég nehezen megoldható, diagolni kellene de mindenképpen hozzáértőhöz vidd.
"Majrélámpa" nem világít a műszerfalon?

Pocses Elküldve: 2013-12-26 20:37 316i alapjárat

gzsazsi71 írta:
Pocses írta:
gzsazsi71 írta: Segitseget szeretnek kerni! 316ti e46 compact -om van,hidegen szepen jar ,e ha bemelegszik ingadozik az alapjaratom,cserelve lettek gyertyak,holtpont jelado,legtomegmero,kompresszio jo 1
3-14 hengerenkent!De valamikor szinte leakar allni maskor pedig felporog a motor! Menet kozben ebbol semmi sem erzekelheto jol megy es gyorsul is! Ja lambdaszona hibat ir ki 1-4 henger nel! Csereltem de nem javult Kerlem vki segitsen! Koszonom


Szia!

Nézz rá a gyújtótrafókra is, bár az is dobna hibát ami diagoláskor kiderülne. Meg bevillanna minimum erős kigyorsításoknál a majrépilács is.


Szia! Koszi a gyors valaszt ! Mi az a majrepilacs es mitol gyulladna ki?


A műszerfalon a motor check engine kontroll. A bimmerek ilyen "hule" biztosak, hogy ezzel jeleznek ha valami nem klappol a rendszerben, ami nagyon jó...

Pocses Elküldve: 2013-12-26 11:00 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta: Tegnap este jártunk Dobogókőn. Nem volt hó és jég se, csak mentünk elég tempósan 120d, 320d és 318i.

Szentendre felől Dobogókőre fel, majd le Esztergomba és haza a 10esen. Átlagosan 80as tempó volt, kanyarokban is rúgtuk amennyire lehetett, aztán egyenesekben 100-130 körül.

120d- 7,4 L 2 személlyel 225/55 16

320d- 7,6 L 4 személlyel 225/55 16

318i- 8,4 L 4 személlyel 205/50 15


225/50 R16 ez a gyári méret. A másik 205/60 R15-ben de abban nem vagyok biztos.
Nekem a téli R15 195/65.

Pocses Elküldve: 2013-12-26 10:38 316i alapjárat

gzsazsi71 írta: Segitseget szeretnek kerni! 316ti e46 compact -om van,hidegen szepen jar ,e ha bemelegszik ingadozik az alapjaratom,cserelve lettek gyertyak,holtpont jelado,legtomegmero,kompresszio jo 1
3-14 hengerenkent!De valamikor szinte leakar allni maskor pedig felporog a motor! Menet kozben ebbol semmi sem erzekelheto jol megy es gyorsul is! Ja lambdaszona hibat ir ki 1-4 henger nel! Csereltem de nem javult Kerlem vki segitsen! Koszonom


Szia!

Nézz rá a gyújtótrafókra is, bár az is dobna hibát ami diagoláskor kiderülne. Meg bevillanna minimum erős kigyorsításoknál a majrépilács is.

Pocses Elküldve: 2013-12-25 13:31 Autóvásárlás

Luki írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Luki írta: Ha van egy alvázszámom.Akkor megtudhatom, hogy mi az előélete az autónak és milyen felszereltségek vannak benne?


Ha előéletet nem is de aktuális állapotot a szerelőm is +mond de csak helyben ha elviszed hozzá. 3 papírt szokott kérni ezért.


3 papírt?
forgalmit, jogsit, személyit?


Ez jó, eszembe sem jutott...

Ja igen majd elfeledtem! Csak a legelső alkalommal kér gubát amíg nem ismer. Ezután már ha átnéz bármit is a kérésedre, nem fogad el azért pénzt mert tudja, hogy vele fogod javíttatni. Nagyon patent szerelő és lelkiismeretes.



Valóban mi az a 3 papír?



Anyakövi kivonat, népszava, és budi papír.
Na most má tudja mindenki.....

Pocses Elküldve: 2013-12-25 10:27 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pocses írta:
Luki írta: Ha van egy alvázszámom.Akkor megtudhatom, hogy mi az előélete az autónak és milyen felszereltségek vannak benne?


Ha előéletet nem is de aktuális állapotot a szerelőm is +mond de csak helyben ha elviszed hozzá. 3 papírt szokott kérni ezért.


3 papírt?
forgalmit, jogsit, személyit?


Ez jó, eszembe sem jutott...

Ja igen majd elfeledtem! Csak a legelső alkalommal kér gubát amíg nem ismer. Ezután már ha átnéz bármit is a kérésedre, nem fogad el azért pénzt mert tudja, hogy vele fogod javíttatni. Nagyon patent szerelő és lelkiismeretes.

Pocses Elküldve: 2013-12-25 10:11 Műszerfal kijelzés

Robin68 írta:
Pocses írta: Tegnap este én is rányomtam a záró gombra mikor már zárva volt, nekem is világít ekkor a belsőtér világítás, ami ugye nem is furcsa. De nemrég próbáltam akkor meg nem kapcsolt fel.


Ha zárás után rá nyomsz még egyszer a záró gombra akkor kikapcsolja a belsőtér érzékelőt. Ez azért van, mert ha pl. kutyát, macskát hagynak bent akkor ne visítson az autó orrba-szájba. Ha jól emlékszem ezt a kezelési könyben olvastam, de ezt megint át kellene böngészni.
De biztos lesz aki ezt vagy megerősíti, vagy lehülyéz .


Hát az enyémben tuti nem, mert nincs riasztó.
De egyedi rablásgátló az van.

Pocses Elküldve: 2013-12-25 09:58 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
nickname írta:


oké de még mindig nem vagyunk közelebb ezt vágom, de én totál úgy emlékszem, hogy a fény szenzor a másik oldalon van

de a belsőtér világítás bekapcsolását csak figyeli valami. leírom még 20-jára is. hogy gyújtás levételkor nappal, amikor napsütés is van, akkor nem kapcsol be a belsőtér világítás, míg este, vagy rossz fényviyzonykor felkapcsol. ajtók még zárva vannak!!!
értelem szerűen a lámpamodulon lévő szenzornak kellene figyelnie ezt, mert ugye a belső tér fényességét kell nézi, hogy az alapján kapcsoljon vagy sem. de a másik szál, hogy az ajtókat a GM vezérli, ergő nyitás zárásnál (távos kulcs) is a GM kapcsolja be a belső világítást (ha zárva van és újra rányomok a zárásra akkor is felkapcsol a világítás), és mivel az esőszenzor is GM vezérelt, vagyis ő szedi be a jelét, így meg akkor az a logikus, ha a esőszenzor melleti fényszenzor érzékeli ezt.
igazából qrvára mindegy, csak jó lenne tudni. érdekesség képpen.


Igen végül is tök mind111 lenne, de cseszi az ember buciját. Nekem pl. nem kapcsolja fel ha rányomok +ban a bezárásra miután már zárva. De hazakísérő fény van az enyémen is. Gondolom kulcs programozás kérdése, de nem zavar.


a hazakísérő fény az más. az akkor van, amikor nincs benne a kulcs sem, magad felé villantasz a refivel, és égve marad a beállított percig, vagyis mádospercig, ha jól emlékszem 75sec a legkisebb idő. az a hazakísérő fény elvileg.
mondjuk én nem néztem még, ez plussz rányomás, hol van beállítva, de jó, mert a garázsba nem kell kapcsolni pilácsot, csak rányomok újra és elég a közlekedésre ez a fény, ami a belső térből gyün.


Tegnap este én is rányomtam a záró gombra mikor már zárva volt, nekem is világít ekkor a belsőtér világítás, ami ugye nem is furcsa. De nemrég próbáltam akkor meg nem kapcsolt fel.

Pocses Elküldve: 2013-12-25 09:54 Autóvásárlás

Luki írta: Ha van egy alvázszámom.Akkor megtudhatom, hogy mi az előélete az autónak és milyen felszereltségek vannak benne?


Ha előéletet nem is de aktuális állapotot a szerelőm is +mond de csak helyben ha elviszed hozzá. 3 papírt szokott kérni ezért.