Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-04-21 10:49 hûtõ

kalmaristi írta: Sziasztok!!
Valaki cserélt már otthon sajátkezüleg hűtöt?? Valami útmutatás kéne


HY!

Én csak kombináltat, felülfagyasztósat.
Na viccet félretéve. 2 hete kb öntöttem a hűtőmbe Liqui Moly márkájú tömítő adalékot, mert szerelőm szerint nagyon pici a szivárgásom, ezért megfoghatja, bár nagy fentartásai vannak ezekkel az anyagokkal szemben, eltömődés ügyileg ( főleg a fűtő radiátor ). Majd kiderül használt avagy sem, ha nem akkor valószínű egy valeo hűtő lesz véve helyette az unixból.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-04-21 10:20 kerékcsapágy

Motorosgyik írta: Sziasztok! Tavaly vettem a gépet és téli gumi volt rajta. Menet közben halkan zúgott valami. A német kereskedő azt mondta hogy a guminak van ilyen hangja, ha lecserélem megszűnik.A régi autómnak is ilyesmi volt a hangja a téli szettel, így hittem neki. A kocsi a regadó miatt állt 8 hónapig, most kezdtem el járni vele és a hang egyre erősödik.Balos kanyarban csendes, de egyenesben és jobbosban hangos. Hátulról jön és ha jól hallom akkor jobbról. De akkor miért pont a jobb kanyarban hangos? Nem akkor kellene halkabbnak lennie? Kerékcsapágy hiba egyáltalán? Gyorsításra magasabb, lassításra mélyül a hang.


Szia!

Nekem a bal hátsó csapágyam lett cserélve, de terheléssel ( kanyarban ) vagy simán egyenesmenetben is ugyanúgy búgott, a sebesség növekedésével erősödött a hang.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-31 20:32 BMW kulcsok

seti71 írta:
Tano írta:
seti71 írta: Sziasztok!
Következő problémába ütköztem : a kulcs nyitja - zárja az autót gyújtást rátudom adni de az autó nem indul.Másik kulcs tökéletesen működik!Mi lehet az első kulcs baja?
Válaszokat előre is köszönöm !


Próbáld meg párosítani az autóval, korábban már le lett írva sokszor hogyan.


Sajna nem segített.Más ötlet elképzelés?Lehet , hogy meghalt a kulcs ?


Ütögesd meg a kulcsot finoman pl. a szőnyeghez függőlegesen tartsd és a zár részével lefelé, lehet kontakt hibás belül a kulcsban a nyáklapon az egyik alkatrész.

Pocses Elküldve: 2014-03-30 17:03 Kopogás hátulról.

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026



amit hoz csapágyast, az első tengelyre hozza


Igen tudom, ennek ellenére így hívják a hátsót is.

Pocses Elküldve: 2014-03-30 14:55 Kopogás hátulról.

YELLOW írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
laci320d írta:
pomzi írta:
laci320d írta: Üdv! Valakinek fáradt már el a hátsó lengés csillapító tetelyén a toronycsapágy? Illetve ha igen mi volt a jelenség? :


Benézett a lengéscsillapítóm a csomagtartóba

Előtte nem kopogott?

Toronycsapágy? Lehet, hogy én vagyok alul informált, vagy túl tudatlan, vagy csak nekem nincs de ott gumi szilent van. És ha arról van szó akkor természetesen elfáradhat. A cseréje kb 10 perc. A Bárdinál a SACHS kb. 3500FT/db.
Most cseréltem csillapítókkal együtt azért tudom .


abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.

Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....



mivel multilink a felfüggesztés hátul, ezért van forgás, nyílván nem olyan mértékű, mint elől. de mondom én is meglepődtem, amit láttam. keresném a képet, de nem lelem.

szerk.: na megtaláltam, de azt benéztem akkor, valóban nincs benne csapágy, na akkor viszont kár, hogy akkor nem pofáztam be


Az enyémhez találtam csapágyast és a nélkülit is, igaz a neve mindegyiknek Toronycsapágy:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=4026

Pocses Elküldve: 2014-03-27 20:58 Motorolaj

YELLOW írta: köhöm...





tudom tudom, vagy az olaj beszállító ugyanaz és más cimke kerül rá, vagy ugyanaz a doboz beszállító





1-es 3-as versenyzőt már vettem. Miről beszélünk??? Nevetséges...
Műszakvezetőm neje 7 évig mol kúton dolgozott, mesélte az extra benya annyiban különbözik, hogy az adalék más benne ezért más a színe, de ennyi! Semmi pluszt nem ad. De aranyáron mérték az adalékot, vigyáztak is rá rendesen. Gondolom a legtöbb olajjal is így lehet.

Pocses Elküldve: 2014-03-27 20:48 hûtõ

MattM325 írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Na megvan a diagnózis, nagyon kicsi a szivárgásom amit lehetséges, hogy tudom kezelni hűtőtömítő adalékkal.
Használt már valaki ilyet, és ha igen esetleg ajánlhatna márkát.
Unix oldalán néztem Valvoline, vagy Liqui Moly márkákban ezek közül jó lehet valamelyik?

http://bolthely.hu/webautoshop...__250_ml__

Persze ha így nem sikerül akkor egy Valeo hűtő lesz a vége.

Üdv.: Pocses



Én nem tennék bele. Ki tudja milyen dugulásokat okozhat.


Igen most olvasok én is utána, megoszlanak a vélemények.

Pocses Elküldve: 2014-03-27 19:37 hûtõ

Szevasztok!

Na megvan a diagnózis, nagyon kicsi a szivárgásom amit lehetséges, hogy tudom kezelni hűtőtömítő adalékkal.
Használt már valaki ilyet, és ha igen esetleg ajánlhatna márkát.
Unix oldalán néztem Valvoline, vagy Liqui Moly márkákban ezek közül jó lehet valamelyik?

http://bolthely.hu/webautoshop...__250_ml__

Persze ha így nem sikerül akkor egy Valeo hűtő lesz a vége.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-27 10:06 hûtõ

Nemrég szinte az összes hűtőcsövem ki lett cserélve, most erre kiderült szivárog valahol a hűtőm. Hűtő ki majd, elvisz javíttat utána vissza a vasba.
Már nem őszinte a mosolyom.....

Ja! Remélem utána meg 1 hónapon belül a kiegyenlítőtartályt kell majd cserélni!

Pocses Elküldve: 2014-03-27 10:02 Autóvásárlás

YELLOW írta: Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?


Én is hozzászóltam anno a cikkhez.

Pocses Elküldve: 2014-03-26 15:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Győrben is foglalkozik jégkár javítással, horpadásokkal, egy idősebb fószer, az Opel Nádor szalon területén van a műhelye.

Pocses Elküldve: 2014-03-26 07:06 Autóvásárlás

jons írta: Sziasztok!

Egy nagyon kedves barátom szeretne autót venni. Ki is nézte ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7726998

Hátul szőnyegek alatt, nem látni horpadás nyomát. Elöl a tornyok, ami látszik belőle szépek. Olajbetöltőnél nézve nem aranybarnát láttam, hanem inkább sötétbarnát. Szagra jó. Ülés nincs kiülve, de a szegély már kopásnak indult. Kormány sima, kopott de nem szakadt. Felszereltsége szerintem igencsak alap pl xenon sincs benne. Fékbetétek, tárcsák offon.

Véleményem szerint valami nem oké vele, de nem tudom, hogy mi. A km állítólag valós, ámde ennek ellentmond a diag. Tévedhet ekkorát?
Szervizbe el lehet vinni ha akarja a vevő. Kereket ad hozzá, télit, nyárit felnin.
Azonkívül van benne valami utólagos GPS-es riasztós valami, ami a tulaj szerint is meríti az akksit. 3 éve vett bele másikat, mert az előzőt már leszívta teljesen. Mostanában nincs vele gondja elmondása szerint. Viszont az autó napi használatban van, gondolom ezért nem tudja lemeríteni ez a vacak. Azonkívül 1 kulcs hiányzik.

Ma voltunk megnézni, diagolni mit mutat.
És ez fogadott: (máshol nem volt hiba)
27C3 CDKTOENS - Signal oil level sensor (TOENS)
Error counter: 0
Logistic counter: 0
1. Umweltsatz
Mileage 2630 km
Engine speed (nmot) 1960.00 /min
Supply voltage (ub) 8.95 V
Engine temperature (tmot) -4.50 degrees C
Intake air temperature (tans) 65.25 degrees C

2. Umweltsatz
Mileage 418110 km
Engine speed (nmot) 10200.00 /min
Supply voltage (ub) 24.02 V
Engine temperature (tmot) 143.25 degrees C
Intake air temperature (tans) 143.25 degrees C
Warnschwelle Oelverlust ausgeloest
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
-------------------------------------------------------------
2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet
Error counter: 0
Logistic counter: 0
1. Umweltsatz
Mileage 2940 km
Engine speed (nmot) 1960.00 /min
Engine temperature (tmot) 102.75 degrees C
Ambient temperature (tumg) -21.75 Grd C
Supply voltage (ub) 7.25 V

2. Umweltsatz
Mileage 198370 km
Engine speed (nmot) 10200.00 /min
Engine temperature (tmot) 143.25 degrees C
Ambient temperature (tumg) 143.25 Grd C
Supply voltage (ub) 24.02 V
Lage der Phasenflanken oder Einbaulage ausserhalb Toleranz
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
=============================================================
Szeretném ha egy kicsit beszélnénk róla!

Köszönöm.



Tavaly vett Bratyóm ezzel a felszereltséggel + bőr belsővel 2004-est 1.8cért, igaz 211ezerrel. Furcsa, hogy 4,5 év alatt nem javíttatta le a sárvédőn a hibát és nem lett korrodált. A km óra állásról, nekem is azt mondta a szerelőm alsó hangon 3kiló a minimum, a kormányomról ítélve, de vagy valós a km óra állásom vagy nagyon szépen át lett írva mindenhol. Az alapfelszereltségről meg annyit, nézd + az enyémet.....

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-03-25 11:26 Fékjavítás

laleeboy írta:
Pocses írta:
laleeboy írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!
Túl vagyok egy hátsó fékjavításon ! De a kerékagy visszaszerelés nem megy
Kérdésem :Ki kell vennem a féltengelyt? Szerszám boltba találok olyan szerszámot amivel behúzatom??
Vagy magamnak kell valamit össze eszkábálni



Miért kellett levenni a kerékagyat?


Gondolom cserélte a mögötte lévő porvédőlemezt, nálam is lett cserélve mikor a csapágy ugye, akkor már legyen új az is.


Igaz

Szerintem a csapágyat vissza lehet nyomni egy otthon barkácsolható cuccal


Reméljük akkor már nem a régit rakja vissza, hanem vett újat ha már szétszedte.

Pocses Elküldve: 2014-03-25 10:50 Fékjavítás

laleeboy írta:
kalmaristi írta: Üdv Mindenkinek!
Túl vagyok egy hátsó fékjavításon ! De a kerékagy visszaszerelés nem megy
Kérdésem :Ki kell vennem a féltengelyt? Szerszám boltba találok olyan szerszámot amivel behúzatom??
Vagy magamnak kell valamit össze eszkábálni



Miért kellett levenni a kerékagyat?


Gondolom cserélte a mögötte lévő porvédőlemezt, nálam is lett cserélve mikor a csapágy ugye, akkor már legyen új az is.

Pocses Elküldve: 2014-03-20 11:35 Műszerfal kijelzés

rece65 írta:
Pocses írta:
tibee01 írta:
Pocses írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Szia!

Ha az átmérő nem változott mert annyival peresebb a gumma, akkor jól mér az óra. Szerintem mindenki így vált kerék méretet.
Mi volt fent, és mi lett helyette?

Üdv.: Pocses


Szia!

Nőtt a kerékátmérő! 205/55 R16 volt, és 215/50 R17 lett, ez kb 15 mm átmérő növekedést jelent!

Ezért akarok korrigálni!


Nem csoda, hogy változott az átmérő mivel ez nem a rávaló méretű gumi, de Te tudod.

Nekem is olyan méretű volt a téli szett,és 225/45 R17 lett a nyári.
Így jó a váltás és rávaló a mostani gumi?
Ebben az esetben marad a kerék átmérő és a sebességet is helyesen mutatja az óra?
Üdv!



225/45 R17 ez jó méret.

Itt könnyű ellenőrizni:

http://gumisarok.hu/gumi_meret_valto_tablazat.php