Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-02-04 12:09 Autóvásárlás

csbalu írta:
Pitykoo írta:
Totyasrac írta:
Pitykoo írta:

Köszi! Hát igen ettől félek én is, hogy ott minden szép és jó, aztán hazahozom és apránként kiderül, hogy egy pénztemetőt vettem..
Magánszemélynél meg most nincs olyan ami igazán tetszene..
Inkább akkor várok még egy kicsit, hátha....


Nos, azért azt érdemes tudni, hogy a magánemberek sem semmik - letagadják a hibákat, nem akarják elfogadni az értékvesztést (mittomén 4M-ért újonnan vett autót 2x alaposan megtörnek, majd sérmentesként akarják 6 évesen fél ár felett adni, és még rengeteg ilyennel találkoztam.
Az én lelkiismeretem tiszta, soha semmilyen hibát vagy sérülést nem titkoltam el, volt aki 7 évvel később (amikor ő adta el a tőlem vett kocsit) hívott hogy most adja el és semmi különösebb baj nem volt vele azóta sem...

És van egy (egyetlen egy) nepper ismerősöm, akiben teljesen megbízom; hozzá visszajárnak a vevők. Ő nem egy autón akar sokat kaszálni, hanem inkább pörgeti a dolgokat. Sajnos ami E46 volt neki, az kéziváltós dízel volt, az is elment 3 nap alatt (általában az alsó egy harmadba lövi be az árat a fenti okok miatt).


Hát igen, sose lehet tudni mit vesz az ember! Sajna a legutóbbi kocsivásárlásomkor is így volt, hogy minden jó aztán 1 év múlva elkezdtem rá költeni és már a vételár többszörösénél járok, nem szívesen futnék bele megint egy ilyenbe....
Van egy ismerősöm aki németből hoz be kocsikat és ő átvizsgáltatja őket, cseréli amit kell és úgy adja el garanciával...
Benne reménykedem még hátha talál egy nekem valót...
Látom sok hirdetésen is hogy sok kilométer szinte semmi extra és mégis magas az ára és az évjárat se olyan nagyon jó....
Hogy azok miben reménykednek?! ...
Minden esetre nem egyszerű vásárolni...


Úgy gondolom, hogy aki egy picit körültekintően vásárol alkatrészt, és bizonyos esetekben megelégszik a gyári bontottal az az E46-ot már normális áron fent tudja tartani, szervizelni. Sajnos rengeteg lehúzkodós kifejezetten BMW szerelő akad. Akik mondjuk szerelnek E60-at vagy újabb szériás 3-asokat is, de a cerkájuk ugyan úgy fog egy 1 millás E46-nál is mint a másik 3-4 millás kocsinál.
Szerintem aki nem ért a szereléshez az nyugodtan keressen fel itt a fórumon egy két embert aki "negyedrészt" üzletszerűen BMW-zik és szerel, biztos hogy sokkal jobb áron tudja majd fenntartani a kocsiját a jövőben mint hozzá nem értő, típusismerettel NEM rendelkező, általános szerelők!


Kettő példa a szerelőm javításáról, csak BMW-kel foglalkozik:

Bal hátsó fékem ragadt, megrendelt gyári alkatrész ( javítókészlet ) munkadíjjal együtt 10 ropi.
Mindkettő kormányösszekötőm cseréje Meyle márkájúra, ( párban 9 ropi én vittem ) + 5 ropi a munkadíj. Ez ugye akkor nem is rossz szerintem. Miközben mellettem a kollégája egy új típusú 3as dezsőt javított.

Pocses Elküldve: 2014-02-02 13:00 Autóvásárlás

gzu11 írta:
m_attila írta:
viktor írta:
Darius írta:
gzu11 írta:
Darius írta:
gzu11 írta:
tiborpapp írta: Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?


Szia!

Ha a fogyasztás a lényeg, akkor diesel...
Fateromnak volt korábban 2003-as, benzines, E46 316i-je (1.8-as, 116 LE motor), manuális váltóval, neki mindig 7,2 - 8,3 L/100 km volt a fogyasztása vegyesben, pályán persze lement 6,7 L/100 km környékére.
Nekem most egy 2004-es 1995 cm3-es, automata váltós, diesel, E46-osom van, átlagfogyasztásom 5,4 L/100 km vegyesben, pályán 4,4 L/100 km.

Fenntartásban mind a kettő egy szinten van, mert a benzinesnek is vannak nem olcsó költségei...
Ezt saját tapasztalatból mondom és nem a kisujjamból kiszívva!

De a legfontosabb, hogy állapotot vegyél, ne km-t...
Remélem tudtam segíteni!!!

G.



Hagyjuk már a mellébeszélést!Ne is haragudj de nekem volt 2004/7 havi 320d-m városba télen 8-9 litert evett,nyáron 6,5-7litert ,kinnt tempomat országút 100 5,5...autopálya 140 tempomat 5,5-6... és az enyém kézi 6 os váltós volt patika motorikus állapotba 147ezer kmerrel...Anyám 1.5 szívódízel saxoja nem eszik 4,4-et pedig az nem egy atomerőmű....





Inkább azt hagyjuk, hogy mit kell a másikat kritizálni, és az állításait meghazudtolni...
Nekem is 2004/2 havi a kocsim, 124ekm van benne, és elhiheted, hogy patika, mert ma pl. csak azért igazoltatott két rendőr srác, hogy megnézzék az autót...

Azt viszont teljes mértékben aláírom, hogy minden a megtett távtól függ!!!
Én szinte csak hosszabb úton használom és városban csak hétvégente!
Én egy tank gázolajjal 950-1150 km megyek ténylegesen!
Számolj vissza, ha ennyire fenn vagy akadva a kapott adaton...
Egyik ismerősömnek is pont ilyen volt, neki manuális váltóval 4,2 is volt a fogyija, megpakolva + 4 személy pályán, városban pedig 4,8...
Persze ha taposod neki ez is megeszik 8-at is, de az már annak a baja aki így jár vele...
És igen pályán 120 km/h, tempomat be, szakadó eső, 380 km-es táv, 4,4 L/100 km, mondj azt amit akarsz...

Csak városban, rövid távon valóban hamarabb ki lehet nyírni, mint az "igénytelen" benzinest, ez tény!
De a kérdés csak a fogyasztásra tért ki, nem pedig a használatra...



Ez nem kritizálás volt csupán az igazság.... Automata 320d-vel 4.4 fogyasztas...mesélj mèg kérlek...



Nem tudom mi a bajod. e46 20d-vel hosszabb útra féltartállyal indultam és telivel érkeztem, Haza indulás előtt mindig le kellett fejteni a felét, hogy ne csurogjon ki a haza úton.






GZU11

Kérted Dariust, hogy számoljon vissza...
Én jó vagyok matekból, de segítenél kiszámolni az alábbi képletet ?
950.1150 egy tank írtad, vegyük a kettő közötti értéket

63/1100x100 ??

Ennyit eszik az autód átlagba!

És továbbra is áll az ajánlatom, feldobnám a forgalmimat egy 4,8 literes városi fogyasztású 20d ellen



Tisztelt m_attila!

Tetszik ez a szőrszálhasogatás, kicsit mókásnak találom, de Te tudod…
Igen, az én általam kijelentett km-ek 950 – 1150, egy tank üzemanyaggal (63 L-es tankkal számolva, mert nem vágtam alá nagyobbat), normál vezetési stílus, vegyes használat…
De számoljunk akkor 1050 km-el, hogy még jobban sz@rakodjunk a dl-ekkel, így kereken 6 (automata váltóval), VEGYES használattal, ami alatt főleg autóutat, néha pályát, hétvégenként pedig várost (dugók, lámpák, tötyögés-lötyögés) értek…

A Te művészi képleted alapján ez az érték 5,72 L/100 km…
1150 km-es távon pedig 5,47 egészen pontosan…
Ha taposom, én se megyek többet 750 km-nél, ahogy írtam korábban, így 8,4 az átlag, de akkor minden lámpánál kigyorsítás, zömében város és rövidtáv…

A 4,2 - 4,8-at azért írtam, mert egy ISMERŐSÖM tette ezt a kijelentést, mielőtt vásároltam az autót, mivel neki pont volt ilyen autója még korábban, csak manuális váltóval…
Az ő forgalmiját nem tudom felajánlani, de jelenleg E92 30d-je van, amihez még neked kéne hozzácsapnod a családból egy másik forgalmit…

Én 380 km-et mentem mikor megvásároltam az autót (pályán), 1/4 tank gázolajjal. Ezt valóban én írtam, és azt is, hogy 120 km/h, tempomat be (szakadó eső), nem álltam meg sehol, nagyvárost (BP.) érintve…
4,4-et mutatott a BC, de ha segítségül hívom a kiváló képletedet egy kicsit megspékelve (mert bízva kiváló matektudásodban, miért is ne???), 63/4/380x100 (szigorúan balról jobbra haladva) = ide le sem merem írni az értéket, mert rögtön máglyára küldesz…

Na, ennyit a fogyasztásokról, én senkit nem akarok meggyőzni, megbántani meg végkép nem áll szándékomban senkit, de ez egy közösségi oldal, ahol mindenki megírhatja a tapasztalatait, meglátását, véleményét, de azért ne lépjünk már egymás szájába, nem kell itt szájkaratézni, meg f@rkat méregetni…

Nem lett volna egyszerűbb, ha leírod a kérdező-érdeklődőnek, hogy nekem igaz E90-es autóm van (lehet van tapasztalatod E46 20d-vel is), de az én fogyasztásom 7 – 8 L/ 100 km közötti vegyesben, városban, faluban, korcsolyapályán, vagy akár a Holdon…

Remélem nincs harag, mert én ide nem kötekedni járok!

Üdv:
gzu11



U.i.:
Berakhattam volna ezt a képet is a tisztelt érdeklődőnek, de ez tényleg nem tükrözi a valóságot vegyes használatban...
A gyengébb matekosok kedvéjért, tankolás után készült a kép, 110 ténylegesen megtett és nem traileren szállított km után!!! A BC szerint mutatott érték az „elvileg még megtehető” táv…

http://www.carstyling.hu/cs_im...588303.jpg








Szerintem reális, ezt úgy mondom, hogy nekem benyás van ráadásul az öregebb 8 szelepes motorral. Az enyém is BC szerint tele tanknál simán kiír megtehető táv 850 km. Ami ugye vegyes üzemben 7.4L/100 km és ennyi is amit mértem után számolva.

Pocses Elküldve: 2014-02-01 11:40 Futómû és hibái

YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.

Pocses Elküldve: 2014-01-31 15:26 Vicces :)

óvodában:
-na gyerekek,ki miért szereti a Szandit?
-én azért,mert szépen énekel!
-én azért,mert jól táncol!
-én azért,mert nem izzad benne a lábam!

Pocses Elküldve: 2014-01-31 12:13 Autóvásárlás

csbalu írta:
hancurozo írta:
csbalu írta: Ebben hol a tempomat?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7574723


Ha csak az hiányozna belőle.
Azt írja, "működő extrákkal". Nem sok mindennek kell működnie.


Sosem értettem meg az embereket akik ilyen összeálíltásban rendeltek autókat.
Mondjuk 2002-ben még sok olyan ember volt aki azt mondta hogy az automata klíma szar ő jobban tudja állítgatni ezért nem basz ki pénz. a Navi meg kurva nagy szám volt még ha nem is színes kijelzős, mert 12 éve az iszonyat nagy feature volt.


Én rühelltem a manual klímát, soha nem tudtam jól beállítani, nincs is párja a digitnek, és még az én vasam fitymálták le hogy alap...

Pocses Elküldve: 2014-01-31 04:18 Társalgó

csbalu írta: Ha valaki esetleg turbócserén gondolkodna

http://aprod.hu/hirdetes/garre...693ee6c75e


Anno lányomék lagziján egy turbó volt az asztali dísz! Akkora volt, pont belefért volna egy 16 L horganyzott vödörbe. Vőm mondta nevetve pont ekkora van a 4-as Golfban is.
1.9 TDI 260 LE 5.4/100 km/h



Már eladta, de mondta kéne valami amivel lehet nagyot lépni...

Basszus tegnap lemostam a vasat, megint rá kellett jönnöm gyönyörű autónk van, de biztos csak elfogult BMW-s vagyok mint Ti!



Pocses Elküldve: 2014-01-31 03:31 Autóvásárlás

tiborpapp írta: Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?


Én mint benyás autót használó a dízelt ajánlanám, de csakis akkor ha évente mész legalább 25ezeret. ( ezért lehet kapok a "kályhásoktól" ) Amúgy az enyém és a bratyeszomé pedig nem egyformák a motorok, egyforma a fogyasztásuk megközelítőleg.

Pocses Elküldve: 2014-01-28 19:16 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.



Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"


Köszönöm a választ, ezen majd betojtam.
Én már nem írok rá semmit értelme nincs...

Pocses Elküldve: 2014-01-28 19:01 Hifi beszerelése e46-ba

dzsoki írta: asszem itt kicsit megkavarodtak a kommentek
pffffffff


+ ám, pedig nem szoktam katyvaszban körmölni kérem...

Pocses Elküldve: 2014-01-28 18:55 Hifi beszerelése e46-ba

dzsoki írta:
Pocses írta:
dzsoki írta: "Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.
"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt




Valami proGléma vagyon itt a rendszerben.

"(nem röhögni)" ez jó wazz. Nekem tökéletesen megfelel amit gyárilag bele raktak sz.tem szépen szól, rádió vs transzmutter azon + csakis metál zene, disco zenét nem hallgatok.




azt Crampus írta!!

persze kinek mire van igénye...
Nálam is csak a húrokat szaggatják!!!![/quote]

Pocses Elküldve: 2014-01-28 18:52 Társalgó

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.


Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.


nem mondtam cseréljen ki mindent. azt írtam ki ha cserélni kell, mert egy rossz, mondjuk trfaó vagy gyertya, akkor célszerű a többit is. leírtam visszább, amit írtatok, hogy diag nélkül étcserélésekkel ki lehetett volna szűrni, vagy csak lehúzni sorba a trafókat, hogy melyiknél nem változik semmi. én értem amit mondasz


Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???

Pocses Elküldve: 2014-01-28 18:46 Hifi beszerelése e46-ba

dzsoki írta: "Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.
"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt


[/quote]



"(nem röhögni)" ez jó wazz. Nekem tökéletesen megfelel amit gyárilag bele raktak sz.tem szépen szól, rádió vs transzmutter azon + csakis metál zene, disco zenét nem hallgatok.

Pocses Elküldve: 2014-01-28 18:35 Mi lehet a baj?

ArkyCsaba írta:
ArkyCsaba írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.

Köszi mindenkinek!!!
Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo




Sikerült megoldanom a problémát:levettem a kis takaró műanyagot,hogy megolajozzam, ahogy írtad és észrevettem,hogy laza a bowden. Így ráfeszíettem és tökéletes.Persze azért már be is olajoztam,ha már szétkaptam.
Köszi a segítséget

Csabi


Na kérem akkor jó lett. Volt kollégám mondása: az olaj nem hazudik.

Pocses Elküldve: 2014-01-28 18:27 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


Pontosan!
Nem kell mindig minden cserélni, csak azt ami rossz! Bratyóm vasában is 2 db trafót kellett cserélni ezért nem is lett mind a 4 cserélve tök feleslegesen.
Ezért hagytam a francba a hibakód kiolvasást mert ha még látom, tudom, kitörlöm akkor is javítani kell, meg ugye jobb a hozzáértő aki hosszú évek óta ezzel foglalokzik mint pl. a szerelőnk aki több évig mérnökként dolgozott a BMW gyárában.

Pocses Elküldve: 2014-01-28 16:41 Társalgó

Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


Nekem is ez volt a tünet, légmennyiség mérőcsere lett a vége. Ki lehetett olvasni a hibát, ( szerény keverék ) de konkrétan nem a mérőre utalt. De a cseréjével megszűnt a hiba.

Üdv.: Pocses