YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-03-24 22:48 Autóvásárlás

Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...

YELLOW Elküldve: 2020-03-24 10:32 EWS+Kulcs...

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát


igen lehetséges. de lehet magában a kulcsban is sérült a tekercs, vagy ahhoz tartozó valamilyen alkatrész. mert ugye a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs gerjesztését a kulcsban lévő "dolgozza" fel és adja tovább az akksinak. de ott vannak illesztő alkatrészek, kondik, ellenállások. van akinek letört, de szétszedéskor is sérülhet.
csak azt nem tudom kell-e gyújtás... mert a kulcsot 1-es fokozatban is érzékeli, ha benne van. lehet már akkor is tölt. ezt sajna nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2020-03-24 10:29 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is Jó ez csak vicc volt


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...


ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.


Igen, azért értem, hogyan lehet kikapcsolni a klímavezérlőt, csak arra értettem, más modelleknél ott az OFF gomb. Ha jól tudom, akkor E46-nál független a menetszéltől a beáramlás, pl ha legalacsonyabb fokozatra teszem a légbefúvást, az ugyanaz lesz állva, meg 100-nál is nem? De gondolom ez a "ventilátor független" légbeáramlás a régebbi Suzuki-féle kategóriáknál van, ahol a manuális klíma még valóban manuális, nem találni mögötte semmi elektronikát, ellenben az E46 manuálisával.


igen manuál klímánál jobb, de pl nekünk az Opelban digit klíma volt, mégis, ha a venti nem ment, akkor jött be az utastérbe a levegő. ott viszont leállítás után, illetve gyújtáskor is lehettt hallani, hogy nyitnak a csappantyúk. e46-nál meg akkor nyit, ha vilégít a vezérlő, tehát megy a venti. kivéve ha úgy van beállítva, hogy nyisson ki mindig. van egy funkció a vezérlőben, amit programozni lehet, ami ezt irányítja. ilyenkor leálíltott állapotban, mikor az autó parkol, nyitva vannak. indítod az autót bezárnak. mindaddig úgy marad, amíg a ventit el nem indítod vagy le nem állítod az autót. ez ilyen álló helyi szellőztetés. a nyomás különbségek miatt az autón keresztól szellőztet. ez akkor nem jó, ha füstölnek a környéken, vagy sok a por, de a port a szűrő elvileg megfogja.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 22:47 EWS+Kulcs...

Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 22:37 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is Jó ez csak vicc volt


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...


ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 19:56 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is Jó ez csak vicc volt


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 11:45 E46 klíma vezérlő panel

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 10:37 E46 klíma vezérlő panel

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...


Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.


bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 10:31 E46 klíma vezérlő panel

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.



én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.


Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség


hát nekem a régi is tudja...

YELLOW Elküldve: 2020-03-22 22:30 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.



én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

YELLOW Elküldve: 2020-03-22 17:21 xenon próbléma.

muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.


Tudnál esetleg egy olyan szakembert ajánlani aki jártas e dologban? Én személy szerint nem nagyon szeretném szétszedni.


igazából nem, de bárki akinek jó kézügyessége van. ráadásul titkolod merről vagy. gondolom az ország másik végébe nem utaznál miatta.

YELLOW Elküldve: 2020-03-22 16:56 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

TomyMU írta: Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 100-as benzintől (Shell V-Power) ingadozik az alapjáratom. Sima 95-östől semmi nem volt. Tudom, akkor simát tankoljak, de miért lehet az, hogy ingadozik a 100astól?


én emiatt nem tankolok a shell-nél 100-ast... több éve rossz. csak az OMV 100-as a jó.

YELLOW Elküldve: 2020-03-20 20:01 xenon próbléma.

muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 20:30 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 17:02 Műszerfal kijelzés

MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak! Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi!


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.