YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-07-15 07:20 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta: Hat igen.
Nalunk lehetoseg szerint ki van huzva minden elektromos tortenet aminek lehet keszenleti modja.
A tartossagrol mondanam,hogy retro erositoket javitottam mostansag (Volt technics,sony,philips,panasonic,unitra) azokbol azert Nem sporoltak ki az anyagot.
A panasonic 70-es gyartasu,a puffer elkoi 35voltosak de a rajz szerint alapbol 37V-t merheto a labukon.
Szoval volt tures rendesen.

Az unita ws 311D-t a hulladekudvarbol mentettem meg.
Vittunk le veszelyeshulladekot stb. Kerdem a csavot nincs-e valami rossz erosito kidobva,aztan elhoztam ezt a kis tunerjaval.
Tap levagva,bizti kimenve.
3 tranyo es egy teljesitmenyellenallas csere utan mar szolt az egyik csatorna,a masikon viszont amit mondtam meg volt nyulva egy ellenallas.
Csere utan szolt az is.
Azota is negy videotont hajt a garazsban.
Ja nem mellesleg van vagy 5 kilo

https://youtu.be/Lh_V3xGDqhY


nekünk pont egy ilyen szett van. Videoton RA 6350 Aida Már csak a fadoboz miatt sem könnyű. de hát elég, ha megnézed a fejegységeket is. kínai android pille, egy normális 1DIN-s fej mennyivel nehezebb. pedig már ez sem a régi technika. szóval a tápoknál erősítőknél még mindig igaz, ha van súlya, az rossz nem lehet.
Videoton RA 6350 Aida

YELLOW Elküldve: 2020-07-14 23:19 Gumiméret-futómû

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.


Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.

Be kell állítani a futóművet és jó lesz.


az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna.
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.

Ennek az autónak nagyon jó a futóműve, csak sokan nem tudják vagy akarják beállítani rendesen. Súlyok és a hátsó futómű sokszor vagy kimarad, vagy csak érintőlegesen foglalkoznak vele. Ha minden paraméter oké akkor nem viszi a nyomvályú. Nekem ET35-ös felni és 225/45R17 nyári van de a nehezebb kormányzást kivéve semmivel se rosszabb mint az ET47 205/55R16 téli. A gyári terpesztés nem koptatja a gumit ha megfelelő a nyomás.


195-ös a télim, és ott érezni, hogy mennyire nem viszi. vagyis nem igaz, mert mióta az új téligumim van, ami V mintás szintén, durva "karmokkal" kicsit azon is érezni. na de akkor sem olyan, mint a szélessel. szóval én ezt tapasztaltam ki.

YELLOW Elküldve: 2020-07-14 23:01 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Egy elektronikai oldalon (H.E.) egy AM vetelre alkalmas radiot javasoltak.Egy olyan frekire tekerni ahol nincs adas.
Kozel rakni hozza es nyomkodni.
Na melo utan ez lesz az elso.


jelzem jó lett a mosógép... maradt plusz alkatrész is, csak nem cseréltem ki, bár lehet magammal csesztem ki... de semmi pupujka nem volt a kondikon. igazából egy AC/DC korlátozó IC-t kellett, amit 950 körül adtak, egy ellenállás, és egy tekercset cseréltem. ezeken látszott a baj, bár a tekercsen mértem azért, de valami hurkája kifolyt. OFF

hát nem tudom még nem próbáltam az AM-et bezavarja-e. lehet már telefonra is van valami program...
már most nem tudlak hívni (bárki kéri ne add ki a számom), elfogyott az egyenleg... már így is túlfizetésem lesz.
de majd írd meg mi történt.



Termeszetesen nem adom ki.
Nos annyi,hogy 3 radion vegigtekertem az osszes frekit de semmi valtozas nem hallhato amikor nyomogatom a nyitas gombot.Az mukodik ugye azert probaltam azzal.
Holnap suzuki lengokar csere utan kicserelem a masik relet is aztan irok.


amúgy az intruderhez be lehet állni, bár elég sok autó állt ott is, nem kell fizetni. megkérdeztem a nénit, mert előtt felhívtam van-e alkatrész mielőtt elkocsikázok. szóval mondta nyugodtan menjek be leparkolhatok, amíg vásárolok. bár egyik oldalról elég szűk kapun lehet bemenni, a másik oldalról behajtani tilos van, de tutti ott járnak be.


Meg se probaltam oda beallni.
Tuti felakad
Mekkorra patka van ott XD
A lenyeg,hogy jo a mosigep
Ha mukodik akkor mas hibas alkatresz nemigen van...

Jut eszembe ha valami kell onnan szolj nyugodtan,szinte minden nap jarok Miskolcon aztan valakivel elkuldetem vagy valami xD


asszony kocsijával voltam, gyári magasságú Stilo. de állt bent egy ültetett BMW E39, valahogy bement az is. de azért vettem, mert a net hozott többet is. az a durva, hogy amik nekem vannak vaci új alkatrészek, de vagy 12 éve szereztem rakat ellenállást, meg vannak szoci újak, de mind érték alatt vannak. amiket vettem újakat, azok meg felette. de az egyik gyári is, amire azt hittem hibás. szóval álltó helyükben is gyengül még az ellenállás is. 15 évig baja nem volt a Whirpool-nak, semmi, amúgy mintha új lenne, csak a műanyag sárgult be, de rozsda is még csak most kezdte el a fedelét. ez lett egy Ariston helyett, ami fél év alatt 3x ment tönkre. van egy újabb Whipool is ZEN 6. érzék, akár az előző, csak ez inverteres ZEN. A motorra 20 év gari van, de hát sosem megy tönkre kb. az elektronikát meg... ha szerelőt hívok 30ezer minimum. ha meg mindent a legolcsóbb helyről tudtam volna venni, 500Ft-ból meg van. mondjuk nálunk csak addig van a gép is bedugva amíg mosok vele, amúgy nincs áram alatt. ezért is bírja sokáig, meg azért a 6. érzékes 95ezer+ Ft-os gépekkel nem szokott baj lenni.
mindegy hamar megjártam, csak még haza sem értem, hívtak, hogy a macskát elütötte valami, állatorvos, medence törés. pff... csak azt nem tudom, hogy tudott a kerítésen bemászni, mikor a hátsó lábára fel sem bír állni. szóval a mai nap mozgalmas. ja és a cica anyja, most kezdett el egy órája szülni, jön az utánpótlás. már terhes volt volt, mikor ivartalaníttatni akartuk, de 10 év körül lehet fogadott cica, és nem javasolták. két kicsi is most ment volna, de így sztornó az is.

YELLOW Elküldve: 2020-07-14 20:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Egy elektronikai oldalon (H.E.) egy AM vetelre alkalmas radiot javasoltak.Egy olyan frekire tekerni ahol nincs adas.
Kozel rakni hozza es nyomkodni.
Na melo utan ez lesz az elso.


jelzem jó lett a mosógép... maradt plusz alkatrész is, csak nem cseréltem ki, bár lehet magammal csesztem ki... de semmi pupujka nem volt a kondikon. igazából egy AC/DC korlátozó IC-t kellett, amit 950 körül adtak, egy ellenállás, és egy tekercset cseréltem. ezeken látszott a baj, bár a tekercsen mértem azért, de valami hurkája kifolyt. OFF

hát nem tudom még nem próbáltam az AM-et bezavarja-e. lehet már telefonra is van valami program...
már most nem tudlak hívni (bárki kéri ne add ki a számom), elfogyott az egyenleg... már így is túlfizetésem lesz.
de majd írd meg mi történt.



Termeszetesen nem adom ki.
Nos annyi,hogy 3 radion vegigtekertem az osszes frekit de semmi valtozas nem hallhato amikor nyomogatom a nyitas gombot.Az mukodik ugye azert probaltam azzal.
Holnap suzuki lengokar csere utan kicserelem a masik relet is aztan irok.


amúgy az intruderhez be lehet állni, bár elég sok autó állt ott is, nem kell fizetni. megkérdeztem a nénit, mert előtt felhívtam van-e alkatrész mielőtt elkocsikázok. szóval mondta nyugodtan menjek be leparkolhatok, amíg vásárolok. bár egyik oldalról elég szűk kapun lehet bemenni, a másik oldalról behajtani tilos van, de tutti ott járnak be.

YELLOW Elküldve: 2020-07-14 19:29 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
Egy elektronikai oldalon (H.E.) egy AM vetelre alkalmas radiot javasoltak.Egy olyan frekire tekerni ahol nincs adas.
Kozel rakni hozza es nyomkodni.
Na melo utan ez lesz az elso.


jelzem jó lett a mosógép... maradt plusz alkatrész is, csak nem cseréltem ki, bár lehet magammal csesztem ki... de semmi pupujka nem volt a kondikon. igazából egy AC/DC korlátozó IC-t kellett, amit 950 körül adtak, egy ellenállás, és egy tekercset cseréltem. ezeken látszott a baj, bár a tekercsen mértem azért, de valami hurkája kifolyt. OFF

hát nem tudom még nem próbáltam az AM-et bezavarja-e. lehet már telefonra is van valami program...
már most nem tudlak hívni (bárki kéri ne add ki a számom), elfogyott az egyenleg... már így is túlfizetésem lesz.
de majd írd meg mi történt.

YELLOW Elküldve: 2020-07-14 08:15 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!


Koszonjuk a csere tiszta, irtam p.u.-t.




Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?

https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP

Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...

Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.


mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.


régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.



A kulcsba rendeltem akksit,eddig elem volt benne.
Beforrasztom legyen kontakt.
A mikrokapcsolot meg tegnap kimertem miutan beszeltunk,zarja az aramkort ahogy kell.
Valahogy nem lehet kimerni a kulcsot h adja-e a jelet?
Valami kutyu kellene amit bezavar ha nyomom a gombot.


kulcsmásolós tudja mérni, ahol csinálnak autókulcsot. az a baj nem emlékszem tavaly vettem egy rakat garázskapu nyitót, de egyik sem lett jó, azt hiszem az egyik vette a kulcs jelét, úgy csinált mintha betanulta volna, de nem működött. mondjuk a kapunyitóval is ezt csinálta. de a jelet az érzékelte. csak gondolom a kódolása a jelnek nem stimmelt.

YELLOW Elküldve: 2020-07-13 19:49 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!


Koszonjuk a csere tiszta, irtam p.u.-t.




Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?

https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP

Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...

Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.


mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.


régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.

YELLOW Elküldve: 2020-07-13 19:41 Gumiméret-futómû

b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.


Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.

Be kell állítani a futóművet és jó lesz.


az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna.
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.

YELLOW Elküldve: 2020-07-13 19:33 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!


Koszonjuk a csere tiszta, irtam p.u.-t.




Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?

https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP

Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...

Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.


mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

YELLOW Elküldve: 2020-07-12 23:08 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.

YELLOW Elküldve: 2020-07-12 22:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!

YELLOW Elküldve: 2020-07-11 16:29 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 23:12 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 22:20 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 21:57 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.