Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 11:20 Motorolaj

krissz írta: Hali, milyen olajat ajánlotok egy 2002-es 320i-be? 2.2-es 170LE-s verzió. Előző tulaj 5W-40 Mobil1 olajat tett bele, de azt olvastam 5W-30 vagy 0W-30 kell bele. 9000km van a mostani olajban, ezer km múlva cserés.. két olajcsere közt rá kell töltenem 5-6 decit, hogy jó legyen a szint. Láttam a Castrol új olaját, a Titanium FST-t.. érdemes kipróbálni, van valakinek már tapasztalata?

krissz


még nincs, de nincs kizárva jövőre az lesz... bár kevés az infó eddig én csak C3 minősítést láttam, ami pedig részecske szűrős dízelek jelölése. leírásban benne van, hogy benzin üzemű motorokhoz, sőt van külön dízel változata, szóval ezért nem értem a C3 jelölést.
remélem Szemy megnézni a vonalkódot első 3 számjegyét, ha 400 körüli, akkor jó lehet, mert német gyártású. én 0w-t nem tennék bele, eleve olajevős blokk a tiéd. 5w-40 az ideális neked.

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 10:51 Motorolaj

Superpippo írta:
YELLOW írta: tegnap a H Astránkba belekerült az Eneos hyper premium 5w-30-as olaja. érdekességkép a vonalkód szerint angliában gyártott (509), de ebben semmi meglepő nincs ugye. sokan mondják német autók nem szeretik, főleg vw-esek, és konszern autói, mert eszi az olajat. a réginek nem volt vw minősítése, ennek már van, 2014.14. gyártású. kiváncsi leszek az opelban mit tud. mondjuk ebben garantált 35ezer km körül van. ha eszi akkor szar az olaj


Szia! Nekem is ez az olaj van a Bömbibe. Én teljesen meg vagyok vele elégedve.Legközelebb is ezt rakom bele vagy Mobil 1-et.


én tudom, hogy jó olaj, de most jött el az ideje, hogy ki is próbáljuk. csak leírtam miket szoktak mondani.

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 10:40 Motorolaj

tegnap a H Astránkba belekerült az Eneos hyper premium 5w-30-as olaja. érdekességkép a vonalkód szerint angliában gyártott (509), de ebben semmi meglepő nincs ugye. sokan mondják német autók nem szeretik, főleg vw-esek, és konszern autói, mert eszi az olajat. a réginek nem volt vw minősítése, ennek már van, 2014.14. gyártású. kiváncsi leszek az opelban mit tud. mondjuk ebben garantált 35ezer km körül van. ha eszi akkor szar az olaj

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 10:14 klíma tisztítás

ózonos klímatisztítás közben, amikor hűt a klíma mint a veszedelem. 16°C-ra állítva, kijövő hőfok 1,7°C. szinte fagyaszt. és sosem volt még töltve a klíma. indítás után 10 perccel ez a kép fogadott.


YELLOW Elküldve: 2014-05-28 09:13 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



tudod ide a legtöbben akkor írnak, amikor gond van. ez is egy mérőszám. nem mindneki a társaság miatt jön fel. szóval ez alapján annyira nincs is sok gond azokkal a motorokkal.

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 08:14 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
hil írta:
tomy1228 írta:
hil írta: Sziasztok!
Most vettem az autóra új gumikat (Dunlop), a régiek kissé öregek voltak már. Az új gumi ugyanaz a méretű mint a ledobott Michelin volt, azonos nyomásra fújta (2,3 elöl, hátul) és azt veszem észre, hogy az úthibák sokkal jobban szólnak, (nagyobbat dörren/csattan az autó). Vajon mitől lehet ez???

hil


Lehet hogy régi nem volt defektürő amit meg most vettél az az és sokkal keményebb az oldalfala,ezért lehet hogy átmész egy 20 forintoson és azt is megérzed!


Szia!
Köszi a választ, azt elfelejtettem írni, hogy a mostani gumi sem defekttűrő, de lehet abban valami, hogy az oldalfala esetleg keményebb. A régi 12 éves volt(tudom, szégyen ezt leírnom), lehet, hogy annak az oldala már annyira puha volt?
hil



Nézd meg a gumi oldalfalán a terhelési indexét, minél nagyobb a szám annál terhelhetőbb és annál keményebb, érezhető komfortváltozást okoz a gyári előírástól való eltérés...
( én kipróbálnám picit kisebb nyomással ... )



a nyomás nem sokat ér, ha csökkented én már próbáltam
viszont jobb a gumi tartása tempós kanyarban ha nagyobb a terhelési index szám. szóval valamit valamiért alapon mennek ezek...

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 08:03 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

YELLOW Elküldve: 2014-05-28 07:58 Chip tuning

ateszka86 írta: Hali. Ismeri valaki: Török György Soltvadkertről?


a szülei, a szomszédok biztos

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 18:26 Mi lehet a baj?

kriminalee írta: Sziasztok, az mitől lehet hogy néha néha olyat csinál az autó hogy egyszerűen nem akar felgyorsulni , ez hosszabb távoknál szokott előfordulni, hiába nyomom a gázt egyszer csak megtorpan a motor és csak nagyon lassan kezd felkúszni a fordulatszámmérő , e46 320i


akár bármi is lehet.
lehet el van lustulva, néha meg kell pörgetni.
vagy üzemanyagellátással van gond (szűrő, AC, injektor, akármi), vagy a légtömegmérő van belustulva, esetleg a lambda szonda.

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 18:24 Bmw Mp3

registszabi írta: Sziasztok!
1 éve lettem büszke BMW tulaj. Még mindig csak ismerkedünk. De eddig abszolút pozitív a benyomás. Az asszony kezd féltékeny lenni...

Most a tanácsotokat szeretném kérni. Már érdeklődtem szakszervízben is, de nem tudtak válaszolni. Szóval az E90LCI-mben Business navi-hifi rendszer van, ami tökéletesen viszi a CD-re és a DVD-re is megírt MP3-akat (ha épp ő is úgy akarja). Nem tudok rájönni a hiba okára. A lemezt a becsúsztatáskor beolvassa, ki is ír minden szám címét gyönyörűen a központi kijelzőre, majd elkezdené lejátszani a számokat, de van amit lejátszik, van amit pedig kb.1 másodperc gondolkodás után átugrik. Elég sűrűn ugrik át számokat. Volt hogy egy egész albumon átlépegetett így.
A lemezeket írtam már NERO-val meg IMGburn free-vel (amivel a navi DVD-t is meg lehetett írni, és az is működik). A leglassabb sebességgel írom, utána hibaellenőrzéssel. Elvileg minden ok a lemezekkel. De ő valamiért mégis válogat. Ugyanazon lemezen lévő számok közül az egyik mp3-at lejátssza, a másikat nem.
Találkozott már valaki ilyen hibával??
Mi lehet a megoldás??


Annyit vettem észre egyenlőre, hogy azokat az mp3-akat nagy átlagban lejátszotta, amiket megvágtam az MP3DirectCut programmal. Amik viszont eredeti (netes ) formátumban lettek felírva a lemezre, azok nem tetszettek neki. Lehet, hogy ez a vágóprogram átírt valamit az mp3 fájl tagban, és azért volt hajlandó ezeket az editált mp3 fájlokat lejátszani ??? Egyenlőre nincs megoldásom rá, és ez zavar egy kicsit.
HELP!!
Köszönöm előre is!



szia!

igaz nekem régi típus van, de nekem a "noname" CD-k jöttek be, pl.: Traxdata, Memorex. ezeket 16x-osan szoktam írni. anno próbáltam márkás, tartósabb újra írható CD-ket, 4x-esen is írni, de vagy "meg akad a tű" vagy kidobálja a CD-t és nem akarja beolvasni.
a másik amire még én gyanakodnék az, hogy amit leszedsza netról, azoknak dinamikus a bitrate-jük, amit szerkesztesz, azoké szerkesztés után állandó lesz. lehet a dinamikust nem tudja feldolgozni. abban is lehet valami amire gyanakszol. szerintem mindig az a jó, ha rövid ékezet mentes nevük van a fájloknak, semmi plussz karakter, vonatkozik ez a tag-ra is.

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 17:45 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

ricsi2117 írta: Sziasztok!
Az a problémám a kocsival, hogy bemelegszik a motor, és letilt. Be se lehet indítani a motort, csak forgatja. Aztán lehül, be lehet megint indítani, bemelegszik letilt. Mi lehet a baj?


vez.mű tengely jeladó, vagy keverem a főtengely jeladóval?
bár azt tudom, hogy lehetne akár hőszenzor is, ugyanis olvastam általánosságban, hogy ha oylan értéket küld, akkor az ECU tiltja, leállítja a motort. én ezekre gyanakodnék

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 15:13 Fûtés - Klíma

david01 írta:
YELLOW írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!
Új vagyok az oldalon most vettem egy E46-os 320d-t és olyan gondom van a klímával hogy bekapcsol hideget is fúj de a kompresszor ki-be kapcsolgat és az autó alatt sem látható a kondenzvíz valaki találkozott már ilyen hibával és ha igen költséges a javítás??


a ki/be kapcsolás normális is lehet, nem feltétlen probléma. csak akkor kapcsol be, ha a hőcserélőn keresztül melegebb levegő jut be, mint ami ben van állítva, mert akkor újra hűteni kell. a kondenzvíz sem feltétlen kell. főleg hosszú klímázás után van nyoma.


Köszi a segítséget ez megnyugtatott egy kicsit de viszont nem tudom a multkor mikor leállítottam az autót és be volt kapcsolva a klíma a középső szellőzőkön furcsa gőzszerű hideg levegő jött befele mellesleg nem kicsit büdös volt és ezért gondoltam hogy nem tud esetleg elfolyni a kondenzvíz vagy ilyesmi


az is előfordulhat... a váltó felett van valahol akivezetés, meg tudod nézni

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 15:06 Fûtés - Klíma

david01 írta: Üdv mindenkinek!
Új vagyok az oldalon most vettem egy E46-os 320d-t és olyan gondom van a klímával hogy bekapcsol hideget is fúj de a kompresszor ki-be kapcsolgat és az autó alatt sem látható a kondenzvíz valaki találkozott már ilyen hibával és ha igen költséges a javítás??


a ki/be kapcsolás normális is lehet, nem feltétlen probléma. csak akkor kapcsol be, ha a hőcserélőn keresztül melegebb levegő jut be, mint ami ben van állítva, mert akkor újra hűteni kell. a kondenzvíz sem feltétlen kell. főleg hosszú klímázás után van nyoma.

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 13:18 Futómû és hibái

BarG írta:
YELLOW írta: a legtöbb autót viszi a nyomvájú, lehet az új is aminek oylan szerencsétlen a nyomtávja, hogy pont rosszul esik. a legjobbak a kis autók, vagy a túl nagyon. azoknál nem érezni annyira. a szélesebb gumi meg csak kombó az egészre, nagyobb felületet jobban visz minden útfelület dőlés....


Szerintem jó nagy szerepe van a futúműgeometriának, futóműkonstrukciónak. Eddig én is panaszkodtam, hogy a 225-ös kerekek mennyire mennek összevissza a nyomvályún. Most a szintén 225 széles, 45- magas, de 18" átmérőjű kerekek az F32-n sokkal-sokkal kevésbé érzékenyek a nyomvályúra, mint a 225/45R17-ek az E46-on.


igen, de az egyik ok, hogy nagyobb a nyomtáv, mint az E46-nak. a másik, hogy a kormány teljesen más ha minden igaz, nem ad annyi visszajelzést az útról. E46 kormánya ebből jó, hogy elég közvetlen. persze ez megint olyan, hogy akinek az automata, meg a kényleem a fontos, az pont ezt nem fogja szeretni benne.

YELLOW Elküldve: 2014-05-27 10:44 Gyújtógyertya.

Puli írta:
szilaszlo írta: Sziasztok!

Van egy 95-ös E36 316i-m, eddig nem volt semmi komolyabb baja, olajcsere, gyertyacsere (NGK), fék stb... de most van egy kis bibi úgy érzem egyenetlenül jár a motor, néha az egyik henger be se indul aztán gázadásra megjavul, de persze nő az olajszint. Most cseréltem benne olajat ráadásul... 4 liter helyett 5L-ert engedtem ki belőle. Castrol Magnatec 5w-40-t használok mert sose ette.

A kérdésem az lenne, hogy érdemes csak a gyertyákat cserélni? kb 15.000-et futottak 3 év alatt vagy itt valami komolyabb probléma rejtőzik? Szét kellene szedni a motort?


Nekem is volt ilyen (1 henger nem indult...) az izzító relém egyik kábele volt zárlatos...


és mivel a rendszer próbálkozik beindítani a hengert, ezért néha fecskendez az injektor, ami ugye gyújtás híjján az üzemanyag nem ég el, lefolyik a gyűrűk mellett, ezért hígul az olaj.