Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-12-08 15:09 Segítsetek!

kgabor írta:
YELLOW írta:
kgabor írta: Sziasztok!
E46 diesel azt csinálja,hogy amikor elfordítom a kulcsot, nem mindíg kapcsolja rá a gyújtást. Néha csak többszöri elfordításra. Mi lehet ennek az oka? A gyújtáskapcsoló betét esetleg? Köszönöm.


igen nagy valószínűséggel az, vagy annak kontakt hibája.


Szia. Köszönöm szépen. Ha nekiállok kicserélni van valami buktató? Immobi vagy valami?
Vagy csak csere és kész....?


sosem cseréltem még. de elvileg ha a zár marad, csak a kapcsoló részét kel cserélni, akkor semmit nem kell tanítani.

YELLOW Elküldve: 2019-12-08 08:38 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMWcolose46 írta: Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??


ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.

YELLOW Elküldve: 2019-12-08 08:34 Segítsetek!

kgabor írta: Sziasztok!
E46 diesel azt csinálja,hogy amikor elfordítom a kulcsot, nem mindíg kapcsolja rá a gyújtást. Néha csak többszöri elfordításra. Mi lehet ennek az oka? A gyújtáskapcsoló betét esetleg? Köszönöm.


igen nagy valószínűséggel az, vagy annak kontakt hibája.

YELLOW Elküldve: 2019-12-04 16:33 alapjárati probléma

CzTomi írta: Sziasztok! Az autó : e46 320cd automata
Probléma: állora fékezésnél 1 pillanatra megemeli az alapjáratot valamint a pillanatnyi fogyasztás mérő is felmegy kb 5 literig utána vissza áll normálisra. Elméletileg 1 gyertyám rossz ez okozhatja ?


néha csinálja benzinesnél is. akkor van gáz, ha majdnem végállásig kimegy.

YELLOW Elküldve: 2019-11-30 19:12 ABS-rõl általában

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt


mondjuk most, hogy agyalok, először az opelba is volt kontakt, csak a sebesség nem ment és nem mért km-t. aztán nem volt már kommunikáció egyáltalán.

YELLOW Elküldve: 2019-11-29 22:27 ABS-rõl általában

hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

YELLOW Elküldve: 2019-11-29 16:48 ABS-rõl általában

viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

YELLOW Elküldve: 2019-11-28 16:33 AIR-BAG (légzsák)

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Jol olvastam,hogy e46-nal csak programozva lehet offolni az anyos oldali legzsakot?


jaja, ezért nem is lehet előre rakni gyerekülést, ott a jelzés.
én személy szerint nem is javaslom, ha kikapcsolható lenne, akkor sem.

YELLOW Elküldve: 2019-11-25 20:09 Nagyobb sebességnél rezonálás

Daniel4774 írta:
YELLOW írta:
katonaza írta:
Daniel4774 írta: Sziasztok az lenne a problémám hogy üresben való guruláskor 20km /h alatt hátsó rész alját valami ütné ( sebbeségbe nem csinálja akkor se ha kinyomom a kuplungot és sebbeségbe van, csak akkor csinálja ha üresbe van felengedett kuplunggal, másik probléma hogy 40km /h fölött elkezd rezegni az egész autó közben mély dübörgő hangot ad ki ( fordulatszámtol függetlenül 2esbe 2500 fölött 3asba 4esbe 1500tol kezd, ha szépen tartom a gázt akkor nem csinálja, csak gyorsításkor


< 10% esélyt adok neki, de azt az 5 percet megéri:
Húzd meg a hátsó felnik csavarjait.
Én szívattam már meg magam. Így is.


lehet nem is rávaló a felni... hanem 5-ösre, aztán a közepe nem fekszik a tehermentesítőn...


Biztos hogy jó mert mikor felraktam a téli felnit gumikkal együtt akkor több, mint egy hónapig ezt nem csinálta, minden simán futott ::


az egy dolog. mert lehet a csavar odafogta aztán most mozdult el. kicsi a különbség, kb 0,75mm-ről beszélünk durván sugárban, átmérőben meg 1,5mm-ről. ennyi a különbség.
milyen felnid van? tudod a típusát? vagy kép is jó lenne róla.

YELLOW Elküldve: 2019-11-25 17:38 Nem nyílik!

southboy írta:
southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.


Tegnap kicseréltem a modult egy másikra de sajnos as sem hozott sikert ugyan úgy nem reagál semmire. Rá mértem az antenna modul tápjára is mindenütt 12v nak kell lennie?


Nos meg oldódott a problémám. Kábelezés szétégett egészen a grund modulig nem oldott le a biztosíték és összeolvadt az atyaúristen is . Újra kábeleztem kicseréltem vezetékeket mi összeéget 6 szál . És működik.
Köszönőm az instrukciókat.
További hibamentes kilométereket kívánok honfitársaknak.


köszi a visszajelzést! sajnálom!
nem érezted a szagát? azért a biztinek utána kell járni, lehet nagyobb rakott bele valaki, mert mindig kiégett, aztán ez lett a következménye. közben meg lehet valamelyik zár rossz. ami nagyobb áramot vesz fel.

YELLOW Elküldve: 2019-11-22 19:09 Nagyobb sebességnél rezonálás

katonaza írta:
Daniel4774 írta: Sziasztok az lenne a problémám hogy üresben való guruláskor 20km /h alatt hátsó rész alját valami ütné ( sebbeségbe nem csinálja akkor se ha kinyomom a kuplungot és sebbeségbe van, csak akkor csinálja ha üresbe van felengedett kuplunggal, másik probléma hogy 40km /h fölött elkezd rezegni az egész autó közben mély dübörgő hangot ad ki ( fordulatszámtol függetlenül 2esbe 2500 fölött 3asba 4esbe 1500tol kezd, ha szépen tartom a gázt akkor nem csinálja, csak gyorsításkor


< 10% esélyt adok neki, de azt az 5 percet megéri:
Húzd meg a hátsó felnik csavarjait.
Én szívattam már meg magam. Így is.


lehet nem is rávaló a felni... hanem 5-ösre, aztán a közepe nem fekszik a tehermentesítőn...

YELLOW Elküldve: 2019-11-20 17:11 Karosszéria (javítás?)

panelsniper írta: Sziasztok!
Annyiban szeretnék infót kérni, hogy az E46 Touring (facelift előtti)sárvédői passzolnak a Limousinehoz is?
Találtam két sárvédőt amit egy Touringból bontottak, de nem merem megvenni mert nekem Limousineom van.
Köszi!
D


a kettő egyforma én úgy tudom.

YELLOW Elküldve: 2019-11-20 17:09 Első ablaktörlő

gommer01 írta: Sziasztok!

E65, ablakmosó folyadék nem "spriccel". A szivattyút hallom hogy megy, de a lötty nem jön. Mi/hol lehet a gond? A tartály természetesen fullon van.


nyilván valahol dugulás van akkor, vagy el van nyomódva a cső. azt ne várd, hogy pontosan megmondjuk hol lehet ez. meg kell nézni. lehet a spricni is rossz.

YELLOW Elküldve: 2019-11-20 17:08 N46 és N42 motorok

Bpeter99 írta: Sziasztok! BMW E46-ot szeretnék venni és azt szeretném kérdezni,hogy a 318i a 2.0L 143Le motor mennyire meg bízható? Mire kell oda figyelni ? Milyen árban érdemes nézni ilyen motoros e46-ot? :
Válaszokat előre is köszönöm!
Ul.: jó estét!


olvass vissza, vond le a konklúziót. sokszor más topic-ban is el lett már mondva. van kereső, tanulmányozd, használd.

YELLOW Elküldve: 2019-11-19 22:52 Fûtés - Klíma

Psrac82 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)

Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.

Mi lehet a gondja?

Válaszotokat előre is köszönöm.


középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.