bricktopm fórum hozzászólásai

bricktopm Elküldve: 2017-11-18 22:52 Légtömegmérõ

negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.

bricktopm Elküldve: 2017-11-17 00:20 Mi lehet a baj?

Coolpalesz írta: Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni egy probléma megoldásában. Előre szólok, hogy nem vagyok bmw szakértő így nem tudom szakszerűen megfogalmazni a problémát.
Az adott autó egy 2006-os e90 330xi 258le. A probléma az vele, hogy magas fordulaton (5500 környékén) "befullad" a motor és kigyullad a engine lámpa. Ha ez megtörténik akkor a motor elkezd darabosan járni és megnő a rezonancia is. Ez a probléma rögtön megoldódik ha újra indítom a motort. A probléma csak magas fordulaton nagy gáz adás után jön elő. Hétköznapi használatban ha nem pörgetem magas fordulaton a hiba nem jelentkezik még nagy sebességnél sem. Van esetleg valakinek tippje mire utalhat a hiba?
Előre is köszönöm.


Gyujtótrafó, vagy injektor. Inkább előbbi. De diag ajánlott.

bricktopm Elküldve: 2017-11-15 22:57 Mi lehet a baj?

Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


Az elsőre BC-ből nézz hőmérsékletet, hátha csak a hőmérő k rvult el. Ha nem termosztát, esetleg a kuplung nincs-e berohadva.
Egyébként érdemesebb lenne elektromosra cserélni, majd nyári dugóban érzed ennek a negatív hatását.
A másikra pedig vagy szervószivattyú csere, vagy beletörődsz. Ajánlom az utóbbit, én cseréltem szivattyút 1.5éve, az egész rendszer át lett mosva, új ATF olaj stb.fél évig volt néma, azóta ugyan úgy búgni kezdett. 60 pár ezer,, tehát...
Garis még mindig, viszont ahhoz hogy érvényesítsem a garit le kell szedni, felküldik "kivizsgálásra" amíg az autó persze áll... így marad a búgás.

bricktopm Elküldve: 2017-11-15 18:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Ha dobsz egy képet, hogy mid van meg mit zártál össze megprobalom kitalalni. 7 8 korul amugy az akku plusz meg a generatorrol jovo fesz vez plusz szokott lenni. Az enyemen ha osszezarom nem tortenik semmi, de ez nalad lehet mashogy.

bricktopm Elküldve: 2017-11-15 16:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény

bricktopm Elküldve: 2017-11-14 15:08 Olajzabálás

Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért .

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka

bricktopm Elküldve: 2017-11-13 18:50 Olajzabálás

Insigma írta:
bricktopm írta:
Insigma írta: Sziasztok,

Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el?


Járó motornál vedd le az olajbetöltő sapkát, ha változik az alapjárat, egyenetlenebb lesz, de helyre is állítja magát, majd visszahelyezéskor megint változik és helyreáll, akkor a karterszűrőd jónak bizonyul.
Az olajház alsó tömítését nézd meg, sőt én igazából cserélném egyből. Nekem ott folyt az olaj, városban kb egy csepp se ment el, ellenben 3000es fordulattól kb priccolta kifele. 300km 1liter olaj. a kocsi alatt sosem volt tócsa, mivel a váltón meg a blokk oldalánment végig az olaj

Amúgy megtapasztaltam, hogy ha elégeti az olajat, tehát pl szelepszár szimmeringes, akkor az első lambda csoportodat túlvezérli, a másodikat nem(amennyiben még jó a katalizátorod.)


Köszönöm a jó tanácsokat, holnap ki is próbálom.
Olajszűrőház tömítést cseréltettem 2 éve, de már akkor is fogyott, csak nem ennyire.
Most egy ideje viszont nagyon.
Amúgy mindig Castrol 5w30at veszek bele, de lassan már többe kerül az olaj mint az üzemanyag
Ezt kellene valahogy behatárolni hogy motorkopás vagy elfolyik az olaj.
Abban reménykedem, hogy ennyit nem tud elégetni, mert akkor felérnék egy füstgéppel is
Amúgy tök rendben van az autó, nem szeretnék megválni tőle...


Ha gyári és jó a katalizátorod simán benyeli ezt a mennyiséget is és nem füstöl, de első körben én a folyást keresném. Nézd át alulról a blokk oldalát, váltó tetejét nem olajos-e. meg a kormánymű.

bricktopm Elküldve: 2017-11-13 18:00 Olajzabálás

MattM325 írta:
Insigma írta: Sziasztok,

Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el?


Nekem is az olajszűrőház tömítése volt a ludas, viszont mikor már sehol sem szivárgott, akkor is kellett 1,5-2 liter olaj 10e-ként, előtte 3l.
De az igazi oka a gyűrűk, és a 2003.0x hónap előtt gyártottaknál a szelepszárszimmering.
De itt egy cikk, tökéletesen leírja a lényeget:>

Olajfogyasztás M54


Milyen olajjal hazsnálod\tad?
Nekem 5w40 et csipegeti, 10-et kb egyáltalán nem. De télire mindig 5öst teszek bele.

bricktopm Elküldve: 2017-11-13 17:31 Olajzabálás

Insigma írta: Sziasztok,

Most hétvégén mentünk egy kicsit többet az autóval, és nem fogjátok elhinni mi történt.
Szépen feltöltöttem az olajat a maximális szintig, lenulláztam a kilométer számlálót és figyeltem, mikor fog kigyulladni az olajszintjelző lámpa. Kereken 390 km után menet közben el kezdett világítani. Utána meg is mértem és minimum szinten volt megint. Azt nem tudom hogy hova tűnik el az olaj, de kék füstöt nem látok, néha egy kicsit pamacsol. Olajszűrőház, szelepfedél tömítések rendben, az autó alatt nincs olaj. A hűtő radiátorral szemben van egy vastagabb cső, annak a tetején látok egy kis sűrű fekete olajsár szerűséget kiszivárogni. Ha szelepszár szimeringes akkor mit kellene tapasztaljak és mit akkor ha mondjuk kartergáz szűrő probléma. Valakinek esetleg ötlet hogy merre induljak el?


Járó motornál vedd le az olajbetöltő sapkát, ha változik az alapjárat, egyenetlenebb lesz, de helyre is állítja magát, majd visszahelyezéskor megint változik és helyreáll, akkor a karterszűrőd jónak bizonyul.
Az olajház alsó tömítését nézd meg, sőt én igazából cserélném egyből. Nekem ott folyt az olaj, városban kb egy csepp se ment el, ellenben 3000es fordulattól kb priccolta kifele. 300km 1liter olaj. a kocsi alatt sosem volt tócsa, mivel a váltón meg a blokk oldalánment végig az olaj

Amúgy megtapasztaltam, hogy ha elégeti az olajat, tehát pl szelepszár szimmeringes, akkor az első lambda csoportodat túlvezérli, a másodikat nem(amennyiben még jó a katalizátorod.)

bricktopm Elküldve: 2017-10-29 15:38 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

délután lenne egy kis programom egy e46-tal, ami hidegen alapjáraton rázza a váltó kart. Pici gázadásra abbahagyja, illetve menet közben sem produkálja? Esetleg valami ötletetek rá így hirtelen?

Illetve az lenne a kérdésem, hogy INPA -ban hol találom az ide vágó élő adatokat? Pl üzemanyag befecskendezés, üzemanyag-levegő keverési adatok?

bricktopm Elküldve: 2017-10-26 21:45 Mi lehet a baj?

Noresz írta: Sziasztok.

Kis segítséget szeretnék kérni vagy lehet valakinek megtörtént. A problémám, hogy az üzemanyag szint(dizel) nem mutat jól. A müszerfal szerint kb 9 liter es 135 km-re elegendő üzemanyag volt benne, de az auto leált, elfogyott az üzemanyag, majd tettünk bele dizelt es ment.
Kicseréltem az üzemanyag tartályban az uszokát, de a probléma nem oldódott meg nem mutatja helyesen az üzemanyag mennyiséget.
E46 2001 évjárat.

Mit tudnék még esetleg megnézni vagy kicserélni?


BC ből olvasd ki hány litert lát teletanknál, ha rossz értéket ír a szenzorozásnál\óracsoportnál kell keresni a gondot, ha jó értéket ír akkor csak simán sz r az átemelő szivattyúd. Ha kiveszed és adsz neki 12-t megtudod működik-e, vagy sem.

bricktopm Elküldve: 2017-10-23 00:19 Nem tudom mi a baja az autómnak

pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.

bricktopm Elküldve: 2017-10-15 09:41 klíma tisztítás

YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.


Értem, szóval ha auto gomb aktív kapcsolgatja a kompresszort is? Vagy csak a motortér felől küld be meleget?


nem. az AUTO gombnak két funkciója van. amikor benyomod, akkor mind a befújás helyét, mind a befújás erősségét automatán szabályozza. ilyenkor ami be van állítva hőfok, azt akarja a legrövidebb idő alatt elérni. tehát az elején, ha mondjuk 10 fok van a kocsiban, lehet 25 fokos meleget is fog betolni, ha a hűtővízből rendelkezésre áll annyi meleg. ha nem kell annyi meleg levegő, akkor kevesebbet kapcsol, vagy épp mésfelé tereli a levegőt, csökkenti a fordulatot a befúvásnak.
ha kézzel állítasz az erősségen, akkor az AUTO mód félig még aktív, tehát a befújás helyét még kezeli, meg a hőfokot. ez fordítva is igaz. ha rányomsz valami befúvásra, láb, ablak, test, akkor a venti erősség még automata marad, amennyiben azt is nem piszkáltad meg manuálisan.
ha az AUTO gomb nem világít, és nincs is a kijelzőn kijelezve, akkor ha 20 fokra van állítva, akkor mindig 20 fokot küld be, persze amikor már rendelkezésre áll annyi hő a hűtővízből. úgy tudom ebben külön elektromos rásegítés nincs, csak egy másodlagos pumpa, ami a kiskörből is benyomja a melegvizet, ettől lassabban melegszik majd a motor be.
remélem jól írtam és érthetően.
klímát csak te tudod be vagy kikapcsolni. persze a klímát lekapcsolgatni le tudja, de ha alapból nincs elindítva, ő nem kapcsolja fel.


Értem.
Azt hittem ezzel a klíma panellal önmagában a kocsi képes fűteni is a kompresszor és a gáz segítségével. Igazából egy 328CI-ben (ismerősömé) fűt is a klíma, viszont abban én nem vagyok biztos, hogy gyári megoldás.

bricktopm Elküldve: 2017-10-14 21:18 klíma tisztítás

YELLOW írta:
bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.



Értem, szóval ha auto gomb aktív kapcsolgatja a kompresszort is? Vagy csak a motortér felől küld be meleget?

bricktopm Elküldve: 2017-10-14 12:22 klíma tisztítás

Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.