csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2014-12-11 10:00 Társalgó

blueman írta: Az új bmw m4 téli reklámfilmje:
https://www.youtube.com/watch?v=IiXEenC3Ew4

Annyira tetszik, hogy ha lenne a bankszámlámon pénz már venném is, impulzus vásárló lennék?
Nektek, hogy tetszik az autó?




Azé ezsekutya videó
https://www.youtube.com/watch?v=-wM6PEQ_UBE

csbalu Elküldve: 2014-12-10 09:02 Autóvásárlás

Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerintem az X1 is dögös, és nem feltétlen családi autó, viszont tény, hogy mindenki az anyuka kocsijára asszociál. Frankó rajta a nagy hótoló az első lökös alján
Szerintem összeszedettebb autót kapsz X1-ből mint E90-ből egységnyi áron, de nyilván ez nem egy törvényszerűség.
Jó az X1, nekem tetszik az üléspozíció, habár én a földön szeretek ülni más autókban. Talán könnyebb is pakolni, nagyobb a térérzet benne, nem annyira bunkeres mint az E90-es széria.
Szerintem technikailag nincs nagy különbség a 2 modell között, hasonló alapokra épülhetnek.

csbalu Elküldve: 2014-12-09 13:50 Társalgó

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Van vkinek utólag berakva alu pedálszett? Nézegetem a performance-t, de az árával nem nagyon tudok megbarátkozni főleg, hogy 15 körül már lehet venni 3 pedál+lábpihentetőset.
Nem túl gagyi az amit ennyiért adnak?
Előre is köszi a válaszokat!


nekem van. amúgy jah gagyi. mármint éles a sarok egy-két pedálnál. a gumi ami benne van, az üreges amúgy, tehát elvileg jobban kopik, mondjuk nekem meg van avyg 6 éve, de nem nagyon kopott, igaz inkább városban használom, ami még koptatná is. illetve a kis pedálok nincsennek olyan ívben meghajtva, mint amilyen az eredeti íve. plusz ugye át kell fúrni a gyárit (persze a gumit le kell venni a gyáriról) ami annyira nem egyszerű a hely miatt. nekem sokszor kilazulnak a csavarok. ja és lesz csavar ami hosszú, amiből le kell majd vágni méretre. úgy gondolom, egy jó marós simán meg tudja csinálni. már most nem raknám bele, csak nincs szívem kidobni, amikor vettem, akkor még égett bennem a tuning láz jah és a lábpihentető sem passzol pontosan, pedig direkt E46-ra vettem.



THX!
akkor még emésztem a dolgot
Mondjuk nekem már eleve az sok, hogy rajta van az M az összesen. Egy sima 320d-ben barokkos túlzás lenne, bár lehet adna +10 pacit a járgánynak


Tévedsz, 15 lovat dob!!!!

csbalu Elküldve: 2014-12-09 13:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.


egy valamit el tudok még képzelni, vagy többet is. szokás olyat csinálni, hogy az eredeti helyén lévő OBD II egy kamu csatlakozó. és máshova van eltéve az eredeti. ugye ez azért jól is jöhet autótolvajok ellen. mondjuk ez mégsem jó nyom,mert ha jól értettem a blúcuccos az tudott csatlakozni.
akkor ott valami vagy a kábellel van, vagy a szoftver telepítése közben nem jól lett beállítva valami, port, környezeti változók.


Vagy gyönyörűen tönkretettétek mind a 2 diag kábelt egy új FTDI driverrel ami "megöli" a hamis chipeseket.
Port átirányításokra figyeljetek, COM1 fontos általában, megfelelő driver, ilyen problémák szoktak általában előfordulni. Ha már gyújtást, illetve gyújtás elvételt jelez az INPA akkor már csak a program adatbázisa lehet problémás, netről össze lehet kukázni azt is. Többet nem tudok segíteni én sem, privátban sem Ha vissazolvastok JONS kolléga megosztott jó diag programot, azzal próbálkozzatok, akkor legalább a program biztos jó lesz és csak a portokkal és a kábellel kell játszani.

csbalu Elküldve: 2014-12-09 10:10 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta:
csbalu írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Eddig Omv és Shell normál dieselt tankoltam az autómba.
Most kipróbálnám a Lukoil alap diesel-jét.
Mennyivel rosszabb mint az előzőleg tankolt üzemanyag,van-e tapasztalat vkinek a Lukoil dieseljéről?(aki esetleg huzamosabb ideig tankolta)

Úgy csinálom majd hogy teszek hozzá minden alkalommal a piros Spuri adalékot!
Így rendben lehet vagy felejtsem el a Lukoilt??

Üdv!


elvileg az alap, NEM prémium üzemanyagok mindenhol ugynaazok, max másképp van színezve. tehát MOL-os. az hogy adott kutakon játszanak-e valamivel, kevbernek hozzá pl benzinhez több E85-öt az már urban legend téma, hogy menniyre igaz vagy sem. szóval én ezt tudom elmondani.

Köszi!

Másnak nincs tapasztalata a Lukoil-al,fogyasztás,minőség,mennyire szennyezi a motort stb..?
A Spurival lehet arra a szintre hozni az alap dieselt mintha a prémium-ot tankolnám,vagy annak a közelébe?(gondolom nem.. )


Kútja válogatja. Ahol tankoltam többször semmi baj nem volt. Aztán 1x tankoltam egy forgalmas LUK-on 17. kerületben és iszonyat rossz fogyasztás valamit eszetlen füst jött ki a kocsiból.... 130nál evett vagy 8 litert... a következő tankolásnál ismét visszaállt a rendes fogyasztás és füst. Aztóta többször tankoltam LUK-on, nem volt semmi de azt a kutat hanyagolom.
Igazából az E85 mentes diesel lenne a legjobb, de azt sajna nehéz beszerezni.


Szerintem minden kúton kapni E85 mentes dízelt!


És melyik az? A barátomék Schwechatból hozatják az aggregátoraikba 3000 literével, gondolom van valami különbség azért.

csbalu Elküldve: 2014-12-09 10:05 Ékszíj tárcsa

leroyclub írta:
anubisz írta:
leroyclub írta: Valaki tudna adni egy pontos típust hogy milyen ékszíj kell. A nagyobbra gondolok. A bárdinál elvileg nincs csak unixnál. Viszont nem tudom melyik az. Contitech? De a gyári jobb?


Miért nincs a Bárdinál? kapásból 3 dobott. SKF GATES BOSCH is van stb de nem tudni milyen motor van pontosan a kocsidba
6 PK X 2080


Nem azt mondtam hogy egyaltalan nincs, de en gyarit szeretnek ami elvileg contitech. Es az nincs bardinal. A tobbi nyikkan ha jol tudom


Szoták Dávid urat keresd, nekem ő csinálta a mutatványt

csbalu Elküldve: 2014-12-08 16:03 Üzemanyag fogyasztás

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Eddig Omv és Shell normál dieselt tankoltam az autómba.
Most kipróbálnám a Lukoil alap diesel-jét.
Mennyivel rosszabb mint az előzőleg tankolt üzemanyag,van-e tapasztalat vkinek a Lukoil dieseljéről?(aki esetleg huzamosabb ideig tankolta)

Úgy csinálom majd hogy teszek hozzá minden alkalommal a piros Spuri adalékot!
Így rendben lehet vagy felejtsem el a Lukoilt??

Üdv!


elvileg az alap, NEM prémium üzemanyagok mindenhol ugynaazok, max másképp van színezve. tehát MOL-os. az hogy adott kutakon játszanak-e valamivel, kevbernek hozzá pl benzinhez több E85-öt az már urban legend téma, hogy menniyre igaz vagy sem. szóval én ezt tudom elmondani.

Köszi!

Másnak nincs tapasztalata a Lukoil-al,fogyasztás,minőség,mennyire szennyezi a motort stb..?
A Spurival lehet arra a szintre hozni az alap dieselt mintha a prémium-ot tankolnám,vagy annak a közelébe?(gondolom nem.. )


Kútja válogatja. Ahol tankoltam többször semmi baj nem volt. Aztán 1x tankoltam egy forgalmas LUK-on 17. kerületben és iszonyat rossz fogyasztás valamit eszetlen füst jött ki a kocsiból.... 130nál evett vagy 8 litert... a következő tankolásnál ismét visszaállt a rendes fogyasztás és füst. Aztóta többször tankoltam LUK-on, nem volt semmi de azt a kutat hanyagolom.
Igazából az E85 mentes diesel lenne a legjobb, de azt sajna nehéz beszerezni.

csbalu Elküldve: 2014-12-08 11:26 Első ablaktörlő

elgeri írta:
kzste írta:
andree írta:
YELLOW írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy gyári ablaktörlő lapátot hol lehet jó áron vásárolni?
Illetve ha nem gyárit veszek akkor ti mit ajánlanátok helyette? 2005-ös E46 Coupera kellene

Válaszotokat előre is köszönöm!


én csak gumit cserélek benne. csak nehéz jófajtát találni.


A gyári nagyon jó választás, itt a fórumon is találsz olyat aki tud neked jó árban.


Kiről lenne szó? Engem is érdekelne a gyári megoldás!


Nem épp most, de általánosságban engem is érdekelne ki tud gyári alkatrészt szerezni


Nem reklámozok, de épp árul vezérműláncot is a főoldalon, ő pl tud!

csbalu Elküldve: 2014-12-08 10:34 elektromos ablakemelõ_

Bero írta: Sziasztok! Bekötöttem nemrég hátulra is az elektromos ablakot. Utólag is köszönet Tano-nak és kempelennek. Bontott gyári alkatrészekből van,és minden be van építve. A kérdésem,hogy nektek ha le van engedve a hátsó ablak és záráskor nyomva tartjátok a slussz kulcson a zárógombot akkor felmegy a hátsó ablak is vagy csak a két első? A második kérdésem,hogy az első elektromos ablakemelő kapcsolón van egy gomb elvileg ami zárja az összes ablakot,elől is hátul is. Na én,ha benyomom ha nem nekem mindig működik! Mit ronthattam el? Mindent WDS alapján kötöttem és nem tudom mi a hiba. Ja és fel is lett programozva a grund modulba a hátsó ablak plusz becsípődésgátló is. Köszönöm a segítséget előre is!




csbalu Elküldve: 2014-12-05 15:33 Izzítás vezérlõ

bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...

csbalu Elküldve: 2014-12-05 14:48 Radio navi csereje nagy kepernyösre

YELLOW írta:
csbalu írta: Srácok, ez egy ugyan olyan bicaj mint az Androidos telefon.
Látsz leírva számokat, adatokat, de mégis van valami különbség a gagyi kínai és mondjuk a Samsung között (attól függetlenül h nekem iPhone-om van ).
Ők beleteszik a kínai keverő erősítőt a kínai végfokkal (ami általában egy eredeti TDA IC koppintása). A végerősítőt alapkacsolással üzemeltetik fele annyi alkatrészből, a kijelző ugyan tudja ugyan azt a felbontás mint a "nagyoké" de mégsem annyira jó a betekintési szöge vagy a kontrasztja. A Bluetooth-ból pont hiányzik az a + 3 hét fejlesztői munka amivel mindig tökéletesen működik, nem mellesleg ebből is a kínai koppintás van benne.
Szóval minden benne van "elvileg" de az összhatás mégsem az.
Papíron egy Peugeot 306-os is tudhatja azt amit egy BMW, de azért mégsem ugyan az... Csak pont az az alapos átgondoltság hiányzik belőle ami ahhoz az "érzéshez" kell.

Ezek a fejegységek 1 kaptafára készülnek csak más más előlapot tesznek rá, így jó lesz 1000 féle kocsiba. Lehet hogy egy alacsonyabb kategóriás autóba elmegy egy gyengébb minőség, de amikor nem úgy kattan a kis tekerőgomb mint a többi, az bizony nagyon idegesítő.

Csak egy kis észrevétel. Amikor Robinson kollégának szereltük be a cuccát nem fért el az az antenna adapter amit küldtek hozzá a fűtésboxtól! Egész egyszerűen biztos vagyok benne, hogy senki nem próbálta bele egy E46-ba. 2 átalakítóval tudtuk megoldani, hogy jó legyen és elférjen.

Ennek ellenére azoknak akik mondjuk egy Kazettás Business CD-ről váltanak, ajánlanám, hiszen ahhoz képest ugrás, óriási. De azért a gyári nagynavi kidolgozási minőségét ne várjuk (még ha az ezekhez képest buta is).

Ja és természetesen mindenkinek mások az igényei, így nem szabad leszólnunk azokat akik nem fektetnek akkora hangsúlyt a kiemelkedő minőségre.


az elején lévő hasonlattal nem teljesen értek egyet. már csak annak tekintetében, hogy egy átlag mobilfelhazsnáló kb 1-2 évente telefont vált és ugyanolyan hardverű kínai telefon fele annyiba kerül, mint egy koreai márka, ami szintén kínai. lehet hosszabb távon rosszabb a kínai, mert nekem is a 4 éves kínaim már visszhangzik, de az akksi még tökéletes,és amúgy semmi baja nincs. itt általában kamerában van eltérés főképp, ott érezhető jobban a minőség.
nem mellesleg én dolgoztam mobilgyártásban és is továbbra is elektronyos területen vagyok,és az alkatrészek is ugyanúgy kínaiak, nyílván nem a fullgagyi, ami némely tápegységben is van, de majdnem.
arról nem beszélve, ha neked is lesz elég tőkéd simán lehet saját márkád, mint pl a myaudio, ami magyar, mármint a márka. volt pénz, létrehoztak egymárkt, álmodtak neki egy dizájn, de maga a hardver ugyanaz mint bármely, más telefonban, ugyanott szerelik össze, esetleg nem first pass-os termék, hanem van rajta javítás. attól az még átment a teszten. számtalan ilyen bérgyártó cég van. de ezt neked nem hiszem, hogy magyarázni kell. nyilván fejegység tekintetében, egy gyári követelmény jóval másabb, tudom. de egy ilyen eneon, meg meg hasonló alap márkák tekintetében annyi különbség lehet, hogy éppen melyik (mondjuk kijelző) beszállítótól jött be anyag. valószínű aki tud szerezni másik beszállítósat, simán csereszabatos. én továbbra is azt mondom, egy autóba szerintem nem annyira fontos a hangzás. nem igazán értettem anno a volvo s80-nál nagyon izéltek a 20 millió hangszóróval, meg dolby, meg mit tudom én. minek? komolyan nem értem.
szóval simán jók ezek egy autóba. az biztos, hogy a gyenge hardveres verziókért pénzt kár kiadni, mikor az androidosak sokkal jobbak, nem sokkal drágábban.


Te abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy ahol Te dolgozol a nagy gyártók "eredeti" alkatrészeit kapjátok meg, amik természetesen ugyan úgy kínából érkeznek, de többnyire az anyacég minőségi követelményeinek megfelelően gyártják és ellenőrzik őket. Természetesen itt is előfordul hogy izom szart küld 1-1 beszállító vagy megbízó és azt kapjátok, de ez más tészta, hagyjuk..
Ezeket az alkatrészeket máshol is legyártják, lekoppintják, azonban ezek már közel sem azt a minőséget képviselik, mivel egyszerű kópiák, ellenőrizetlen alapanyagból, utólagos teszt stb.. nélkül.. így olcsóbbak. Na ebből gyártják a kínai gyártók ezeket a mocsadékokat...
Rengeteg ilyen chipet lehet találni a világhálón, kezdve a most kitört FTDI botrányról és még sorolhatnám. Tele van az ALIBABA. Ugyan így megtalálhatóak a gagyi végfok IC-k a gagyi kijelzők és végtelenségig sorolhatnám! Aztán ezek beépítésével megszületik "A CSODA MASINA" ami papíron tudja, de valójában mégsem... viszont olcsóbb!
Ugyan ez jellemző a szoftverre is, és annak finomhangolására, lehet valamin Android, meg lehet valamin hardware-re tökéletesen optimalizált Android is!

Ugyan ez a helyzet a minőségi és a gagyi vagy félgagyi kínaiak között. A minőséget meg kell fizetni, persze ha valakinek ezek nem szempontok, csak kijelző legyen szíve joga.

csbalu Elküldve: 2014-12-05 10:12 Izzítás vezérlõ

Puli írta:
sve21 írta:
Tano írta:
sve21 írta: Sziatok!A kérdésem az lenne hogy van egy 136le e46,az izzító relén megmértük a delejt és a 4 izzítógyertyakábelen nem volt áram a többi kábelen lehetet delejt mérni.Most akkor rossza a relé vagy vmi más gond van?A bejövő áram is rendben van (cserélni kelett a 100A biztosítékot).Olvastam valahol hogy csak 5 fok alatt izzítanak ezek a dieselek ennek van vmi valóság alapja?


Hi!
Természetesen előfordulhat hogy rossz a relén belül az érintkezés, a kontaktok tönkremehettek a nagy áramfelvételtől illetve az idő vasfogától. Az hogy kattog csak azt jelenti hogy behúz, de ha nincs delej a kimenetén ahogy írtad, akkor nem vezeti át az érintkezőkön az áramot.
Nem csak 5 fok alatt izzít. Az izzításnál a hűtőfolyadék hőmérséklete számít. 6-20 fokos vízhőfok esetén kb 2 mp-ig izzít, 20 fok felett nem izzít. 6 fok alatt pedig több ideig. Ezt jobban látni a műszerfalon is, mert a többi lámpa már elalszik addigra. Ezen kívül még van utóizzítás is, amíg a vízhőfok el nem éri a 40 fokot.


Hi!
Köszi a szakszerű,precíz,gyors segítséget!Akkor nagy valószínűséggel cserés lesz a relém.Mit érdemes bele tenni használt gyári vagy van ebből utángyártott új is?




Én pár éve a Kaszánál vettem használt gyárit és azóta jó...



Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok

csbalu Elküldve: 2014-12-05 10:01 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Srácok, ez egy ugyan olyan bicaj mint az Androidos telefon.
Látsz leírva számokat, adatokat, de mégis van valami különbség a gagyi kínai és mondjuk a Samsung között (attól függetlenül h nekem iPhone-om van ).
Ők beleteszik a kínai keverő erősítőt a kínai végfokkal (ami általában egy eredeti TDA IC koppintása). A végerősítőt alapkacsolással üzemeltetik fele annyi alkatrészből, a kijelző ugyan tudja ugyan azt a felbontás mint a "nagyoké" de mégsem annyira jó a betekintési szöge vagy a kontrasztja. A Bluetooth-ból pont hiányzik az a + 3 hét fejlesztői munka amivel mindig tökéletesen működik, nem mellesleg ebből is a kínai koppintás van benne.
Szóval minden benne van "elvileg" de az összhatás mégsem az.
Papíron egy Peugeot 306-os is tudhatja azt amit egy BMW, de azért mégsem ugyan az... Csak pont az az alapos átgondoltság hiányzik belőle ami ahhoz az "érzéshez" kell.

Ezek a fejegységek 1 kaptafára készülnek csak más más előlapot tesznek rá, így jó lesz 1000 féle kocsiba. Lehet hogy egy alacsonyabb kategóriás autóba elmegy egy gyengébb minőség, de amikor nem úgy kattan a kis tekerőgomb mint a többi, az bizony nagyon idegesítő.

Csak egy kis észrevétel. Amikor Robinson kollégának szereltük be a cuccát nem fért el az az antenna adapter amit küldtek hozzá a fűtésboxtól! Egész egyszerűen biztos vagyok benne, hogy senki nem próbálta bele egy E46-ba. 2 átalakítóval tudtuk megoldani, hogy jó legyen és elférjen.

Ennek ellenére azoknak akik mondjuk egy Kazettás Business CD-ről váltanak, ajánlanám, hiszen ahhoz képest ugrás, óriási. De azért a gyári nagynavi kidolgozási minőségét ne várjuk (még ha az ezekhez képest buta is).

Ja és természetesen mindenkinek mások az igényei, így nem szabad leszólnunk azokat akik nem fektetnek akkora hangsúlyt a kiemelkedő minőségre.

csbalu Elküldve: 2014-12-04 09:15 Business rádió kérdés

papaiatis írta:
csbalu írta:
papaiatis írta: Sziasztok,

Kaptam egy BMW Business CD fejegységet, aminek nem működik a kijelzője, de elvileg olvassa a CD-t és rádiót is lehet vele hallgatni. Jelenleg ki van szerelve.
Kérdés, hogy így kiszerelt állapotában ki lehet-e próbálni valahogy?
Annyit már kiderítettem, hogy a barna kábel a föld, a barna/piros a 12V. Bontott kábelköteg rá van dugva 2 hangszóróval. Ha az előbb említett két kábelre adok áramot akkor mintha bekapcsolna és be is húzza a CD-t, illetve ki is tudja adni, de nem pörgeti fel.

Berakni kocsiba most nem tudom, a kijelzőt próbálom megjavítani / cserélni benne.

Referenciaként itt a rádió csatlakozójának lábkiosztása:
http://forum.e46fanatics.com/a...1089824812

Köszi,
Attila


Nem lehet. Disabled feliratot ír ki ha csak ráadod a tápot. Világítani világít, de hangot nem ad ki magából. Kocsiba kell rakni, hogy működjön.


Köszi. Gondolom kellene a 7-es I Bus csatira is kötni valamit, azért nem működik.


Igen, egy autót kell rákötni Amiben van I-BUS. Anélkül nem fog működni sajnos Próbálkoztam már én is vele, de nem ment. Most veszek egy gyújtáskapcsolót, motorvezérlőt, EWS-t, km órát és hozzájuk kábelköteget, pont ezért, hogy asztalon tudjam tesztelni a navikat és a rádiókat.

csbalu Elküldve: 2014-12-03 16:35 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Szasza03 írta: Sziasztok!
Valakinek van esetleg tapasztalata erről az Android-os fejegységről?
Árban és tudásban egész jónak tűnik, hátha használ már itt valaki ilyet.
http://racingbazar.hu/egyeb/na..._dvd_usb_1




Mit remélsz ettől az eladótól aki arra nem vette a fáradtságot, hogy készítsen egy leírást a készülékhez, ne csak google translate-el fordítsa le? Szerintem biztos van neki gyári supportja, sőt még meg is javítja Neked a fejet fél év után ha beszarik, inkább e-bayről vegyél!