csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2014-11-03 10:14 Társalgó

Robinson írta: Sziasztok,

FULL EXTRÁS FACELIFTES E46-ot keresek Budapesten olyan tulajjal, aki ráérne egy 10 perces fényképezésre (az autódat, nem téged ), és nem bánja, ha cikk készül az autója képeivel

Ok, nem baj, ha nem full extra, de olyanok ne jelentkezzenek, akiknek nincs az autójukban ezek valamelyike, azaz ez a minimum:

- CD-s nagy navi (DVD-s, azaz MK4 naviolvasóval, TV modullal)
- Sport, elektromos, memóriás, fűthető, derék és combtámaszos ülések (minimum félbőr)
- Elektromosan behajtható, fényre sötétedő tükrök
- Esőszenzor
- Automatikus, xenon (gyári, lámpamosóval!) fényszórók (ha van kanyarfény, mégjobb)
- Digitális klíma
- Tolatóradar
- Keréknyomás ellenőrző
- 4 elektromos ablak

Ha ettől többet tudsz mutatni, annak csak jobban fogok örülni

Minél közelebb van a ráncfelvarrás időpontjához (ergo minél régebbi az autó) annál jobb!

Jelentkezés privátban vagy a robinson kukac bmwfanatics.hu email címen,

Köszönöm!



Mindig csak a pornófilm forgatás.

csbalu Elküldve: 2014-10-30 16:03 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

jlaci74 írta:
laszlo0918 írta:
gyurigyuri írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
Lassan kipróbálom én is.




Üdv!
Valószínűleg ostoba a kérdés, de....
Ezt a tisztítási módot a 150Le-s common rail-nél hogyan kell elvégezni?


Engem is érdekelne ez a téma


http://wepptermekek.hu/wepp-te...l-tisztito


Gyerekek aki ilyet árul.....
http://wepptermekek.hu/wepp-termekek/hutotomito

Ez az ördög találmánya.... Nekem a feketelista élén van, a vizezett ukrán benzin mellett és a hasonló TOP termékek mellett

csbalu Elküldve: 2014-10-30 15:57 Egr szelep

leroyclub írta: EGR szelep koszolódás okozhat füstölést? Nem csak akkor füstöl ha nagyon odalépek hanem akkor is ha csak kicsit. A füst fekete kormos. Ha egyhelyben állok és ugy adom a gázt, akkor a kipufogo alatt teljesen fekete lesz a beton. Elég zavaro hogy elkezdek elözni és hagyok magam mögött egy fekete felhöt...


Nembaj, egyre több autóban széria a ködlámpa
(bocs a trollkodásért )

csbalu Elküldve: 2014-10-29 16:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
csbalu írta: VIGYÁZAT! Az új FTDI driverek tönkreteszik a kínai kábelekben található hamis FTDI chipeket! Ergo mama a kábel nem fog kommunikálni többet a PC-vel!
http://www.hwsw.hu/hirek/53085...river.html

Legyetek körültekintőek mielőtt drivert szereztek be! Helyre lehet hozni, de magunkat szivatjuk vele.



ezért célszerű olyan kábelt venni, amihez adnak driver-t. az biztos jó hozzá.


Aki új BMW Standard Tool telepítőt használ és már nem virtuális gépben futtatja a diagot(habár én csak abban csinálnám), annak a Windows már automatikusan felteszi a drivert és nyilván a legújabbat, tehát tönkreteszi majd az adaptert. Figyeljen mindenki oda!

csbalu Elküldve: 2014-10-29 16:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

VIGYÁZAT! Az új FTDI driverek tönkreteszik a kínai kábelekben található hamis FTDI chipeket! Ergo mama a kábel nem fog kommunikálni többet a PC-vel!
http://www.hwsw.hu/hirek/53085...river.html

Legyetek körültekintőek mielőtt drivert szereztek be! Helyre lehet hozni, de magunkat szivatjuk vele.


csbalu Elküldve: 2014-10-28 15:30 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Prof írta:
hld írta:
bmw320d4 írta:
Prof írta:
csbalu írta:
Prof írta:
hld írta: Hello,

Van egy kis problémám 2008/1 havi CCC modulos professional navimmal. Az előző tulaj nem használta a navit, én töltöttem rá a 3 dvd-s 2014-es térképet. Ott kezdődött a probléma hogy a cél megadásánál többször befagyott, néha rövid - néha hosszabb időre. Aztán elkezdett később a disc error-t kivágni, mikor új címet akartam megadni. Nem mindig, de akkor dvd kivesz és vissza. Vagy navi restart (Eject+hangerő szabályozó nyomásával), vagy autó újra indítás. Valamelyik után helyre szokott állni. Illetve most már többször előfordult hogy gondol egyet és újra indul a navi menet közben vagy elindulásnál nem kapcsol be egyből.

Egy szoftver frissítés nem oldaná meg a problémát vagy modul cserés?

Köszönöm a segítségeteket.


Ez bizony a DVD egység cseréjéével oldható meg csak. kb 28.000 ft a szerkezet.

Persze lehet benne cserélni külön lézer fejet is, de állítólag nem jó megoldás mert a mechanika is eldobja magát nemsokára.


Sajnos ennyiből csak a drive vagy csak a lézer csere van meg, a kettő együtt nem. A drive nem szokott azért annyira sűrűn tönkremenni, de lézerfej simán eldobja magát, elég egyenlőre azt cseréltetned szerintem!


A lézerfejet tartalmazza a mechanikai egység. tehát az ár az változatlan, tudom mert kb 2 hónapja cseréltem.

65839273195 29.800 ft.


Az utolsó válasz a helyes.



Akkor ha cserélem "65839273195" ezt, akkor ez megfog oldani minden problémámat? A fagyást és az indokolatlan újra bootolásokat? Vagy csak a disc errort?



99% -ban igen , nálam megoldódott.


Elnézést akkor a félretájékoztatásért! Ha teljesen lefagy az egész rendszer, indokolatlanul újraindul, más hardveres probléma is lehet, de első körben mindenképp érdemes a Drive cserét megejteni, főleg ha ezzel kapcsolatos műveleteknél jön csak elő!

csbalu Elküldve: 2014-10-28 09:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ute107 írta:
jons írta:

A fizikai gép lényegében mindegy, ha a kábel drivere jó (usb esetén). Soros portnál nincs ilyen móka. Ami lényeges az a virtuális gépekben van beállítva. De a leírásban benne van a szükséges minimális beállítás.


Értem.
Nekem van két kábelem. Egyikkel működött az INPA Xp-s gépen. Most egyik kábelt sem tudom használni a Win7-es rendszer alatt. Szóval most ebben látok megoldást, ha nem elmegyek valakihez aki feltelepíti...


Xp-re külön telepíteni kell az FTDI drivert. Ez egy olyan chip ami a soros kommunikációból USB-set csinál "virtuális soros port". Ez bele van építve minden adatkábelbe, tulajdonképpen ez a "lelke". Mivel a virtuális gépnek nem szívesen adnunk netet, meg amúgy sem biztos hogy a buta XP megtalálja ajánlom innét letölteni a megfelelőt,
LINK TÖRÖLVE!!!
rámásolni a virtuális gépre (VMware-n csak rá kell húzni) és az ismeretlen hardver telepítésénél betallózni ennek a mappáját (ő majd kikeresi belőle a megfelelő filet). mindezek előtt át kell engedni a virtuális gépre az az USB portot amiben a kábel van, úgy hogy az a virtuális gépben a COM1 porton jelenjen meg. (ezt úgy emlékszem port átirányítás néven találjátok meg). Ha a virtuális gép elindulásakor még nem volt bedugva a kábel akkor külön "connect"-elni kell a jobb alsó sarokban az USB-s fülön. (ilyenkor hibaüzenetet dob az anya oprendszer h leválasztódott az adapter.

Csak akkor fog menni a történet ha az eszközkezelőben látjátok valamilyen K-CAN vagy hasonló néven az adaptert és annak tulajdonságaira kattintva a COM1 port látható.

remélem tudtam segíteni egy picit én is.

Kiegészítés:
VIGYÁZAT! Az új FTDI driverek tönkreteszik a kínai kábelekben található hamis FTDI chipeket!
http://www.hwsw.hu/hirek/53085...river.html

Legyetek körültekintőek mielőtt drivert szereztek be! Helyre lehet hozni, de magunkat szivatjuk vele.






csbalu Elküldve: 2014-10-28 08:47 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Prof írta:
hld írta: Hello,

Van egy kis problémám 2008/1 havi CCC modulos professional navimmal. Az előző tulaj nem használta a navit, én töltöttem rá a 3 dvd-s 2014-es térképet. Ott kezdődött a probléma hogy a cél megadásánál többször befagyott, néha rövid - néha hosszabb időre. Aztán elkezdett később a disc error-t kivágni, mikor új címet akartam megadni. Nem mindig, de akkor dvd kivesz és vissza. Vagy navi restart (Eject+hangerő szabályozó nyomásával), vagy autó újra indítás. Valamelyik után helyre szokott állni. Illetve most már többször előfordult hogy gondol egyet és újra indul a navi menet közben vagy elindulásnál nem kapcsol be egyből.

Egy szoftver frissítés nem oldaná meg a problémát vagy modul cserés?

Köszönöm a segítségeteket.


Ez bizony a DVD egység cseréjéével oldható meg csak. kb 28.000 ft a szerkezet.

Persze lehet benne cserélni külön lézer fejet is, de állítólag nem jó megoldás mert a mechanika is eldobja magát nemsokára.


Sajnos ennyiből csak a drive vagy csak a lézer csere van meg, a kettő együtt nem. A drive nem szokott azért annyira sűrűn tönkremenni, de lézerfej simán eldobja magát, elég egyenlőre azt cseréltetned szerintem!

csbalu Elküldve: 2014-10-27 09:27 Manuális klíma - Digit klíma

JKNAVI írta:
gfeco írta:
lenes írta: Sziasztok.
Tud valaki abban segíteni hogy a manuális klímapanelemet kicseréltem digitálisra a csatlakozók megegyeznek minden működik de meleg levegőt nem akar fújni mi lehet a probléma? Lehetséges hogy nem kompatibilis? Klímát vezérli irányváltókat is ventilátort is csak a fűtéscsapot nem




Szia
Én úgy tudom a fűtésbox más manuál és digitklímásnál.
Azt nem kis meló cserélni.


Kérdezd meg bmw320d4 Mikit, mert csinált ilyet és úgy emlékszem azt mondta, hogy egyforma a fűtésbox, de valamelyik csatlakozóban fel kell cserélni az érintkezőket.


Ezt az információt kérlek osszátok meg velünk is itt ha pont került az ügy végére. Eddig én is úgy tudtam hogy cserélni kell.

csbalu Elküldve: 2014-10-20 12:03 Belsõ

Sokat látott fórumtársaim!

Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy "mitől" halkabb az E90 az E46-nál, hiszen az FL előttiekben még E46 dízel is van ráadásul.
Természetesen tudom, hogy a hangszigetelése jobb, de pont az a kérdés, hogy hol és mivel, jobb? Hol vastagabb, vagy hol használnak más anyagokat a hangszigetelésre?

Előre is köszi a válaszokat!

csbalu Elküldve: 2014-10-20 09:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta:
Tano írta:
srac25 írta: Hali

Sajnos annyit haladtam előre hogy a DIS fent van a gépen. INPA müxik de a DIS-t képtelen vagyok komunikációra bírni valahol elakadnak az 1-esek meg a 0-ák kiborit


Az átírni valókat átírtad?


Persze! De folyamatosan keresem a hibát de eddig semmit nem találtam
Érdekes hogy az INPA gond nélkül müködik


Nincs rövidre zárva az a 2 pin a csatlakozóban ami néhány típushoz kell?

csbalu Elküldve: 2014-10-18 12:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



az a baj, hogy a VMWare nem támogat minden fajta procit. nem az op rendszer a baj, hanem a proci nem kompatibilis. nekem semmilyen VMWare-rel sem jó. vagy venni kell egy olyan lapitopot, amiben támogatott proci van, vagy más program kell. esetleg meg kell próbálni egymásik virtuális gép emulátort.


VMWare-hez van egy patch amivel támogatja a "nem kompatibilis" procikat is. Nekem Workstation 9-hez van! (de még nem kellett használnom). Ha gondoljátok lövök róla egy dropbox linket ha kell valakinek!

VMware Unlocker - Hardware Virtualization Bypasser

Ilyen néven találtok hozzá neten is Patch-et! Spóroltam Nektek egy új laptopot (habár ezt én is az után tudtam meg hogy vettem egy "új" laptopot



csbalu Elküldve: 2014-10-18 10:48 angel eye

Thomasito írta:
blueman írta: Gondban vagyok...
Eljött az ideje, hogy vegyek angel eyes-t...
AZ SMD nem tetszik, szerintem közel áll a rondához.
A CCFL gyorsan megdöglik ( 2év ).
A COB tetszik, viszont semmi review-t nem találtam róla, használ valaki ilyet?

köszi



Én is nézegettem a COB-os AE-t. Eddig csak ilyen leírást találtam róla:
105 COB LED-es a legújabb technológia.
Kicsit kékesebb a színe mint az SMD-nek.
Karikánkénti trafó van hozzá, ezért több a hibalehetőség
és mivel új még kevésbé kiforrott.
Élettartama is még csak saccolható.


http://www.jofogas.hu/pest/105...941047.htm

Az SMD ledes csak közelről feltűnő, viszont nagy a fényereje és nem hal meg mint a CCFL. Nekem ez a COB-os csak azért nem tetszik, mert inkább már lilásba hajlik a színe. (Nekem 5000K-s xenon van bent, attól nagyon elütne. Egy 7000K-s mellett viszont nem lehet annyira vészes.)

Ha a hagyományos 66db-os SMD nem jött be neked, akkor ez is megoldás lehet:
120 SMD LED-es véleményem szerint a legjobb,
ugyanaz az elve mint a 66osnak, csak több kisebb LED van rajta,
ezért már fél méterről nézve folyamatos a fénye.
2014 Január óta egy anyagból készítik az áramköri lapját
azóta 1 hibás sem volt belőle.


A lényege az hogy egy közös panelre vannak ráültetve a LED diódák, míg az SMD ledeknél 1 kis beforrasztható egységben egy dióda van, amit egymás mellé egy külön panelre forrasztanak. A COB paneleknél így sokkal kisebb távolságra vannak egymástól a világító diódák, így egybefüggőbb fényt adnak! Hátránya hogy ha 1 kis dióda tönkremegy nem tudod cserélni, mint mondjuk egy sima SMD ledes panelnél. Az tény, hogy az SMD paneleknél kitalálták hogy valami iszonyatos fényerejű LED-eket alkalmaznak ami vakít és undorítóan is néz ki. Azokat is kordában lehet tartani, ha csökkenti az ember a feszültségüket, akkor egész tűrhető eredményt lehet elérni, de legalább 2 méter úgy is kell h egybefüggőnek nézzen ki!

csbalu Elküldve: 2014-10-18 10:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta:
srac25 írta:
YELLOW írta:
srac25 írta: Üdv Mindenkinek!

Ma jött el az a nap hogy volt 1 kis időm foglalkozni a diagnisztikával gyakorlatban (eddig csak olvasgattam róla hogy? mit? miért?hogyan stb stb). Építettem 1 interface-t az inpa működik is vele rendesen(szerintem).
Olyan kérdésem lenne hogy a DIS-t is szeretném kipróbálni viszont a gép amit erre szánok nem 1 erőmű és a vmware-t nem szereti. mit ajánlanátok helyette.
a pc amiről megy a diag egy 478as tokozású 2.6GHz-es cerka 512Mb ram a vmware visszadobja már a telepítés elején hogy nem jó a cpu.

Várom az ötleteket!
Előre is köszönöm


hasonlóan jártam én is. én hazsnálom az NCS Expert-et helyette, bár az annyira nem felhasználóbarát.


Eddig a vmvare 10-et próbáltam most szedem le a 7-et hátha az jó

A 7-es jó a gépen csak beállítási probléma van (meg hőfok )



Miért nem csináltok 2 partíciót a gépen, az 1iken megy egy windows xp az összes diag programmal a másik partíción pedig a mindennapokban használatos win7 vagy win8. Indulásnál frankón ki lehet választani melyik induljon el, megcsinálja magának a Windows azt a boot menüt. Nekem is ez volt az alapkoncepció, aztán VMware lett a vége. Olvastam pár helyen, hogy az NCSExperthez sem kell WinXP, elég neki az is hogy XP módban indítod el (állítólag!).
A nagyobb parák a frissítéssel, meg net eléréssel csak a VW csoport programjainál voltak/vannak, mert ott használhatatlanná tette az ODB adaptert, ha kapott netet és befrissült a progi.

csbalu Elküldve: 2014-10-17 11:28 Valaki segítsen

Street_xTp írta: Sziasztok !

Esemény : Cseréltem ülés szettet, annyi különbséggel hogy jobb kormányos ülés került a bal kormányosomba, szép , passzol , nem szakadt stb..

Probléma: Világít a légzsákos lámpa a műszerfalon, vagy is a súly vagy milyen érzékelő amit az ülés alatt rádugtam nem stimmel.

Kérdés: Valaki tud ebben segíteni ? Tud valaki a csatlakozóhoz valami ellenállást rakni hogy működjön rendesen ?

Budapest és környékéről !

Köszi előre is.


Ki lehet kapcsolni gyárilag, hogy ne vegye figyelembe az ülésfoglaltság érzékelőt! Ezt javaslom inkább mint az ellenállást és a diódát.