jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-11-12 21:19 Motorgenerál!

Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza








jrtom Elküldve: 2012-11-11 18:34 manuális váltó

Nekem az 1-est vette nehézkesen , de az olajcsere sokat javított rajta (castrol syntrans ment bele). Olyan mint a vaj. Én általában ha már gurul a kocsi akkor ritkán rakok 1-est, de a 2-est veszi szépen ha visszafele rakom kettőbe.

YELLOW írta:
jrtom írta: Modjuk ha 10-el gurulsz akkor szerintem tök fölösleges 1-est kapcsolni simán elviszi 2-essel is. Ha csak nem nagyon kikell tiporni a lelkét.


én nem állítom, hogy nem én vagyok a hülye... lehet eddig nem figyeltem... nekem most inkább a kettes volt furcsa, aztán csodálkoztam az 1-esen. neked, hogy veszi menet közben nagyobb temponál?


jrtom Elküldve: 2012-11-11 18:16 manuális váltó

Modjuk ha 10-el gurulsz akkor szerintem tök fölösleges 1-est kapcsolni simán elviszi 2-essel is. Ha csak nem nagyon kikell tiporni a lelkét.

jrtom Elküldve: 2012-11-11 16:09 Segítsetek!


YouTube videó

kecsurobi írta:
jrtom írta: 99.99%, hogy gyújtáskapcsoló lesz a bajság.

kecsurobi írta: Valaki segítsen!
Ráadom a gyújtást és az ellenőrző lámpák nem égnek ki, és így nem is lehet beindítani. Mi lehet az oka? Indítórelé?? Ha igen, akkor az hol található?? légy szíves, segítsetek, ha volt már vkinek ilyen problémája!!!!!




Valaki azt mondja gyujtás kapcsoló betétt a baj valaki tud egy linket küldeni ahol megmutatja a cserélyét.


jrtom Elküldve: 2012-11-11 15:24 légzsak_

A csat mellett lenézel és ott, a külsőt azt meg egy műanyag burkolat takarja el.

tucsok írta:
jrtom írta: Kikéne olvasni gyári progival is mert ezek az univerzális gépek tudnak hülye hibákat kiírni. Egyébkén övfeszítő szokott lenni a legtöbbesetben, kontaktspray a nagycsatinál meg a patronoknál meg egy kicsit megnyomkodni a pineket és jószokott lenni. A vezetőoldalon két övfeszítő is van. Jó munkát.
tucsok írta:
tucsok írta:
jrtom írta: Mi volt a hiba amit kitöröltél???

tucsok írta: sziasztok E60 2003 ejáratu kocsim van menetkozben ki irta hogy rückhaltsystem gestört. kinullazas utan 1-2 napig nem irja maj utanna vissza jon a hiba mit kell keresnem mi lehet rossz a vezetékeken nem látni semmit. köszi :





ez amit a kep is mutat



vezerloegység szakadt



merre lehet telálni az ov feszitoket



jrtom Elküldve: 2012-11-11 14:59 Segítsetek!

99.99%, hogy gyújtáskapcsoló lesz a bajság.

kecsurobi írta: Valaki segítsen!
Ráadom a gyújtást és az ellenőrző lámpák nem égnek ki, és így nem is lehet beindítani. Mi lehet az oka? Indítórelé?? Ha igen, akkor az hol található?? légy szíves, segítsetek, ha volt már vkinek ilyen problémája!!!!!


jrtom Elküldve: 2012-11-11 14:58 manuális váltó

Amikor bemelegedett akkor se vette az 1-2-t? ÉS ha beerőlteted akkor van reccs, mert akkor lehet szinkronos tényleg.

YELLOW írta: na nekem sem ok valami.... tegnap nem volt semmi. reggel mentem dolgozni autóval, semmi error. megálltam parkolóba. vége a 8 órás munkának, ülök az autóba, rakom 1-esbe, semmi érdekesség. szépen megyek vele, majd kanyar miatt vissza akartam rakni 2-esbe, és nem tudtam, csak nagyon nehezen. próbáltam egyesben és oda meg végképp nem megy. az autó közben gurult. megálltam itton a kapu előtt nézem, simán veszi a fokozatokat, ahogy kell. gyanús kezdett lenni, mondom nézzük meg gurulás közben és csak nagyon nehezen akarta venni az 1-est, 2-est. minden más fokozat jó menet közben csak ez a kettő error-os.
én kuplungra kezdtem gyanakodni, de nem csúszik. lehet a szinkrongyűrűvel van valami? ha az autó nem gurul, akkor nincs vele gond!
kicsit beszartam most


jrtom Elküldve: 2012-11-11 14:54 légzsak_

Kikéne olvasni gyári progival is mert ezek az univerzális gépek tudnak hülye hibákat kiírni. Egyébkén övfeszítő szokott lenni a legtöbbesetben, kontaktspray a nagycsatinál meg a patronoknál meg egy kicsit megnyomkodni a pineket és jószokott lenni. A vezetőoldalon két övfeszítő is van. Jó munkát.
tucsok írta:
tucsok írta:
jrtom írta: Mi volt a hiba amit kitöröltél???

tucsok írta: sziasztok E60 2003 ejáratu kocsim van menetkozben ki irta hogy rückhaltsystem gestört. kinullazas utan 1-2 napig nem irja maj utanna vissza jon a hiba mit kell keresnem mi lehet rossz a vezetékeken nem látni semmit. köszi :





ez amit a kep is mutat



vezerloegység szakadt


jrtom Elküldve: 2012-11-11 14:18 légzsak_

Mi volt a hiba amit kitöröltél???

tucsok írta: sziasztok E60 2003 ejáratu kocsim van menetkozben ki irta hogy rückhaltsystem gestört. kinullazas utan 1-2 napig nem irja maj utanna vissza jon a hiba mit kell keresnem mi lehet rossz a vezetékeken nem látni semmit. köszi :



jrtom Elküldve: 2012-11-10 21:57 Autóvásárlás

Nelegyél szerelmes mert ez eléggé rommá volt törve, asszem valami elég mély árokból szedték ki. Meg milyen aktív kormány, M-esbe soha nem volt!

zoliika írta: Szerelmes vagyok ebbe a dögbe


jrtom Elküldve: 2012-11-10 20:15 Motorgenerál!

Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza




jrtom Elküldve: 2012-11-07 21:34 Hűtővíz..:S

Hőfokjeladó a blokk oldalában a szívósor alatt.

Misi88 írta: Sziasztok!
Hétvégén vásároltam egy 525 tds-t és a vízhőfok jelző teljesen hideg állapotban is azt jelzi hogy forr a víz. Járatom egy kicsit hogy melegedjen majd fel pörgetem kb 3000 ig
és le esik a víz hőfok normál állapotba.
meg teszek vele kb 10-15 kilométert én nem megy fel közép állásba csak a kék jel végéig.
Mi lehet a gond?
A víz hőfok jeladó vagy a hűtő gomba vagy mind kettő?
Kérlek segítsetek!
Válaszotokat előre is köszönöm!


jrtom Elküldve: 2012-11-07 20:55 Fékjavítás

Oks, ezt megbeszéltük.

gampetibor írta:
jrtom írta: Ez azért durva, hogy valaki itt tart!

hil írta:
gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


Szia!
Ezt ugye nem gondoltad komolyan?????




Hat ez van, nem lehet mindenki olyan okos mint Te! Ezért is kérdezek és nem állok neki magam berhelni. Inkább segíts, ha pedig nem tudsz akkor ne is szólj hozza. Köszi


jrtom Elküldve: 2012-11-07 20:14 Fékjavítás

Ez azért durva, hogy valaki itt tart!

hil írta:
gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


Szia!
Ezt ugye nem gondoltad komolyan?????


jrtom Elküldve: 2012-11-04 20:30 Akkumulátor

Az a lényeg, hogy a Te kocsidban 90Ah-s AGM akku van és ilyet is kéne beletenni.
A Banner amit hozott a kocsihoz az jó bele mert az is AGM, de ha nem AGM-et raksz bele akkor kódolni kell a kocsit. Egyébként meg minden akkucserét regisztrálni kell és azt csak géppel lehet.

jokerface írta: Hát nem lettem okosabb ez ügyben