jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-10-13 21:42 DSC, DTC - E90

Az SZL-nél lesz valami bajság. Az a kormánykapcsoló egység, abban van a kormányszögjeladó is. Sajnos volt már bajság velük, szerintem a tiedben is az szórakozik.

satis írta: Sziasztok!

Egymás után két nap előfordult, éjszaka tartottam hazafele autópályán, 110Km/h tempomat. Majd tempomat kikapcsolt, DSC faliure felirat jelent meg a főkijelzőn, a műszerfalon pedig ennek megfelelő sárga háromszög. Majd 2 másodperc után el is tűnt, majd minden normál üzemben működött is.
Inpával olvastam, az alábbi bejegyzések vannak:
Errors

Egyébként a DSC működik, ki/be kapcsolható.
Ami fura, hogy mindkét esetben pontosan ugyan ott tartottam az autópályán, talán ha 20m különbség lehetett, nyilván véletlen...
Valamint mindkét éjszaka már hideg volt, olyan 5-6 fok és nagyon párás volt a levegő/ autó, remélem csak kontakt hiba valamelyik jeladónál.
Ha valakinek volt már hasonló "hibával" tapasztalata, szívesen veszem, ha megosztja.

Üdv.:
Attila.



jrtom Elküldve: 2012-10-13 21:21 Klíma automatika hiba

Gyanítottam, hogy Te is belekerültél a nepperek csapdájába sajnos, de így legalább most jó minden.

kbalint írta: Megjavítottuk a hibát...
Manuális klíma panel bekerült a helyére és 1 vezetéket kellett normálisan megforrasztani egy csatlakozónál....
Minden szuperül működik !


jrtom Elküldve: 2012-10-12 21:37 Beszerelések utólag

Nincs itt semmi kavarc. A fényszenzor is ott van fent az esőszenzor mellett.

jons írta:
szotakdavid írta: Rakott már be valaki Fényszenzort utólag??

Elvileg az esőszenzor vezérli ezt is nem??mi kell még lkm modul és még??

Üdv D.


Itt van egy kis keverc szerintem. Az esőszenzor fent van a szélvédőn.
A fényszenzor meg az lkm-en.

Mit szeretnél ebből kihozni?



jrtom Elküldve: 2012-10-12 21:01 Valaki segítsen

Mindenképpen diag!!! Lehet a turbó haldoklik.

funez írta: Sziasztok

Mostanában elég lomha a szekér és nem úgy gyorsul ahogy kéne. Nem vettem észre semmilyen hibát és nem is ír ki semmit, mondjuk elég hangos az utastérbe a motorzaj. Ha vki tud segíteni megköszönném.


jrtom Elküldve: 2012-10-11 21:40 Tolató radar

Megkéne nézni géppel milehet a baj. Azok is egy vezérlőről müködnek, éehet ott van gubanc. Vagy érdemes megpróbálni levenni az akkusarut egy félórára és vissza. Sokszor segít.

vfts37 írta: Szia!

Köszi a segítséget, valóban a PDC vezérlő volt elázva...! Már orvosolják a problémát! Abban tudsz még nekem segíteni, hogy a tükrök egyik pillanatról a másikra miért állhattak meg...?? Állítás közben egyszer csak megállt, azóta nem mozdul egyik oldali sem! Hol kezdjük, hol lehet a probléma, illetve mi az ami ilyenkor tönkre mehet?? Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!

Üdv!





jrtom írta: A múltkor már írtam, hogy szerintem beázott valahol a kocsi, nem tudom megnézted-e, de most hogy mondtad a PDC akkor szerintem kukkants be a jobb hátuljába mert nagy eséllyel a PDC vezérlőd ázott el. Kiveszed az eü csomagot meg az oldalburkolatot és ott lesz mögötte.

vfts37 írta: Sziasztok!

Segítenétek nekem abban, hogy miért állhatott meg a radar az autómon? Egy E87ről van szó, teljesen megkergült az elektromossága egyik napról a másikra, aztán rendbe jött, de a tolatóradar nem műxik...Anno volt hasonló problémám de akkor kontaktos volt és legalább az autó sémája megjelent, illetve villogott a gombnál lent! Most nem jelenik meg a séma sem nem villog a gomb sem! Ja és nem mellesleg a tükrök sem mozdulnak? Van köze egymáshoz a két dolognak? Mivel kivel kezdjem a dolgot? Légyszi aki tud segítsen, mert eladnám az autót, de így nem egyszerű....
Köszi előre is mindenkinek!

Szép napot!






jrtom Elküldve: 2012-10-11 20:44 Egr szelep

Szeva!

Karterszelőztetővel szokott lenni gond a 6 hengereseknél.
Ahogy az elöttemszóló is mondta, ha leveszed az olajbeöntősapit akkor megkell, hogy változzon a motor járása és akkor jó a szelep nem szív falsot sehol. De ha viszont ilyen dudálós hangja van vagy nem változik meg a moci járása akkor nem jó. Nem egyszerű a cserélye a szelepnek, de a szívósort nem kell levenni hozzá mert az mégnagyobb szívás lesz. Az összes csövet cserélni érdemes mert törik mint a ropi a régi, meg megy egy gumicső a szelepről a nívópálcához az szokott kilyukadni.

czinege írta:
hil írta:
czinege írta: Srácok!A benzines mocciknál milyen jelenséget okoz a kartergázszűrő eltömödése???????


Szia!
Én úgy tudom: időnként esetleg erősen ingadozik az alapjárat, kihúzod az olajszint pálcát, akkor megváltozik a motor járása és ha leveszed az olaj betöltő sapkát, akkor pumpálást lehet érezni.
Ha rosszul tudom, akkor majd valaki kijavít



Köszi szépen!még valamit:Ha lebontom a szivosort mekkora annak az esélye hogy olyan csövet találok ami szét van szakadva,el van érve és itt fals levegőt sziv???Mert szerintem ez lesz a hiba,1-2-3 henger leáll terhelés alatt!


jrtom Elküldve: 2012-10-11 20:27 Trükkök és okosságok

Szereld ki az üvegből az aluöntvényt amibe a tengely van. A tengelynél van egy kis zéger amit akkor látsz meg ha kicsit megpucolod vagy megkapargatod egy hegyes csavarhúzúval és az alatt meg egy gumigyűrű. Utánna fújd be csavarlazítóval, várj 10 percet és gumikalapáccsal vagy tegyél rá fát akkor sima kalapáccsal kilehet ütni a hüvelyből. utánna polírpapírral megcsiszolod adsz neki egy kis zsírt és örökös.

Melch06 írta: Képzeljétek berohadt a hátsó ablaktörlőm,a Turingomba remélem a motornak nincs baja.
Azt halottam, hogy tegyem be az öntvényt colába az majd fellazítja. Szerintetek ???


jrtom Elküldve: 2012-10-10 17:44 N42B18A valami zakatol a motorban

Azért van pár kiló súly a J.E. keréken.

[quote="YELLOW"]több embernek is ígértem, hogy levideózom a motor hangot.
Sajnos a garázsban sok hang visszaverődik, és a fényképező bizonyos frekvenciájú hangokat jobban felerősít. pl lezárt mocitetővel a videón marha hangos, valójában nem. szóval nem értem. visszanézve totál hangos zörejek vannak.

olyan dolgok érdekelnének a videóval kapcsolatban (hozzáértők és akinek hasonló motoros van), hogy indításnál, leállításnál hallani-e valami olyat, vagy látni-e oylan bemozdulást, bólintást, ami esetleg aggodalomra adhat okot? gondolok itt motortartó bakra lendkerék hibára. teszem hozzá leállításnál sem ilyen durva, csak a borítás erősíti fel szerintem. illetve 3:10 után hallani egy fura hangot. ott a termosztát nyitna ki? mert kb akkor hagyja el a kék mezőt a mutató.


YouTube videó

jrtom Elküldve: 2012-10-09 20:17 Fûtõventillátor

Vehetsz bontottat is csak akkor az újjabfajtát vegyed. A réginek kevesebb meg vastagabb hűtőtüskéi vannak az újjabnak viszont sűrűbb és vékonyabb meg az alja műanyag.

kecsurobi írta: üdv ebböl a süniböl ujat vagy bontottat érdemes jobban veni
bontott 8000ft
uj 16400ft


jrtom Elküldve: 2012-10-08 20:31 Fûtõventillátor

Igen simán lemeríti.

kecsurobi írta: üdv

Ez a süni azt is okozhatja hogy idönként bekapcsol a vetilátor a kocsiban.
És két nap alatt lemeriti az aksit új aksit.




jrtom Elküldve: 2012-10-08 20:29 Akkumulátor

Ventillátorvégfok a rendes neve.

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/
A 3-as a süni.
kecsurobi írta: Üdv

az lenne a problémám hogy ha 2 napig áll a kocsi valmi lemeríti az akumlátort.
Beültem a kocsiba és magától megy a ventilátor.mi lehet a probléma?süni ha igen akkor annak mi a pontos neve?


jrtom Elküldve: 2012-10-08 19:20 Termosztát

Próba. Elektromos előmelegítő vagy kályha van benne?

valter320d írta: akkor azt mondod tul tömény? ettöl is lehet hogy nehezebben melegszik?
első lépésben megcsinálom.


jrtom Elküldve: 2012-10-08 19:09 Termosztát

Az 50 fokos fagyálló az elég tömény, nehezebben is veszi át a hőt.
Szerintem hígitsál rajta, a -35 fok az optimális. A vízpumpa kenése meglesz így is. Nem szibériában vagyunk.

valter320d írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta:
szotakdavid írta:
probiker írta: Sziasztok!
320d touringom van 2001-es. Az utóbbi időben gyakran kigyulladt a sárga hűtőfolyadék lámpa a műszerfalon. Elvittem egy szerelőhöz, azt mondta hogy a vizpumpából szivárog a fagyálló, és kicserélte a vizpumpát. Nem mentem le vele 100 km-t sem és ujra kigyulladt a sárga lámpa. Megálltam hogy töltsek utána fagyállót, de fél óra várakozás után sem tudtam felnyitni a tartályt a nyomás miatt. Megérintettem a hűtőt és az hideg volt. A szerelő szerint csak maradt egy kis levegő a rendszerben és azért volt kevés a folyadékszint. Szerintem más a probléma, gyanús nekem a termosztát. Tudtok e segiteni? Volt valakinek hasonló problémája? Köszi, István


vízhőfokod h áll?


általában 90 fok hajtás közben.



Mindig annyi vagy vissza megy??


A mutató az nem mozdul sem lefelé sem felfelé, felmelegszik és utána ott áll. Titkos menüvel viszont még nem hajtottam, holnap akarom kipróbálni, és akkor pontosan megtudom hogy ingadozik e a hőmérséklet.



Légtelenítést csínáld meg rendesen van 5db azt hiszem.Én inkább a vízpupát nézegetném.

Hy David nem jött a mail. Az enyém azt csin hogy megyek vele 6km és még nem érte el az üzemit mennyi dő kell neki hogy beálljon középre föleg hogy mostmár jönnek a hdegek fagyálló benne 50 fokos.


jrtom Elküldve: 2012-10-07 21:48 Autóvásárlás

A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....




jrtom Elküldve: 2012-10-07 21:45 Autóvásárlás

Tudod, Akinek nem inge ....

valter320d írta:
jrtom írta: Tévedésben vagytok mert a 35d az is 3000cm3-s motor csak két tubóval!

bd93 írta:
valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért




Én ezt tudom csak a kolléga nem sőt az 550d ben is csak 3000moci van csak 3 turboval