jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-09-02 19:56 Műszerfal kijelzés

Minél elöbb menjél vele szervízben, mert a legrosszabb esetben nem fog kioldani a kormányzár. Kell csinálni egy kormányzárhibaszámláló nullázást.

318de90 írta: Sziasztok!

Van egy E90 318d-m és a műszerfalon középen megjelent egy kormány és rajta egy lakat mindez pirosban!
Az autón látszólag minden jó működik, de ez nem akar elmúlni.
Mi a baja, szervizig lehet vele menni?

Válaszokat előre is köszi



jrtom Elküldve: 2012-09-02 19:37 320d Motor

A vezérműláncnak nincs csereperiódusa. Nagyon sokat kibír(legalábbis a régebbiek az újjabbakról ez nem mondható el) Ha megnyúlik azt lehet hallani majd. De nem jellemző. Van jópár bmw amik 5,6,7százezer km-t elment és semmi baja a láncnak.

norbeee írta: Sziasztok!

Lenne egy hülye kérdésem. A 320D vezérműlánca mennyi km élettartamra van tervezve, mennyi után kell cserélni? Érdekes a dolog mert mi van ha visszapörgetik az órát és mondjuk dupla annyi van a motorban és az ember meg ül a seggén hogy ó még azt nem kell cserélni. Nálam az óra 170e mutat, de mi van ha mégsem?

hm?


jrtom Elküldve: 2012-09-02 17:20 Elsõ lámpák

Hát az ilyen kínai lámpákkal mindig vannak valami gürcök. Elméletileg belehet építeni, de a gyakorlatban majd meglátod. Illeszkedési gondok biztos lesznek.

gampetibor írta: Szerintetek ez gond nélkül beszerelhető az eredeti helyére?
A link neve


jrtom Elküldve: 2012-09-02 16:28 Féktárcsa és fékbetét

Műszerfalról is kilehet ütni. Gyújtásra rakod utánna nyomod a gombot a műszerfalon addig amíg előjön a szervíz, utánna a bajuszkapcsolón lévő pöcögtetővel kitudod választani melyik szervízt akarod visszaállítani, de a soronkövetkezőt fogja felkínálni. Ha kiválasztottad akkor nyomod a BC gombot amíg kinem nullázza.

Jim24 írta: Sziasztok,

Féktárcsát és fékbetétet cseréltem az autón (E90 N47D20A). A fékbetétek szervizintervallum kijelzőjét csak OBD-n keresztül lehet visszaállítani vagy létezik más megoldás is?

Köszönöm az infót előre is.


jrtom Elküldve: 2012-09-02 16:22 Valaki segítsen

Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!









jrtom Elküldve: 2012-09-01 21:24 NAVI Language?

Volt egy francia rendszámos F30 abban is volt magyar nyelv.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: F30 már alapból tudja a magyart.


Ha magyar piacos, akkor igen. Szürkeimport esetén marad Dabó és az ibac ja, meg az 56 rongy.


jrtom Elküldve: 2012-09-01 20:48 NAVI Language?

F30 már alapból tudja a magyart.

bmw320d4 írta:
Melch06 írta:
bmw320d4 írta:
MitoGabor írta:
bmw320d4 írta:
Bombolo írta:
bmw320d4 írta:
Most készült el a magyarítás, és nem csak E90-hez, hanem minden prof navis autóhoz.

Gondolom hangja még az eredeti, csak a felíratok magyarok, igaz?


Még igen, de már folyamatban van a hang is, 1-2 hét kérdése az egész, már csak a hangok felmondása van hátra.


És ez mennyi pénz lesz? Vagy ingyen kirakod a fórumra ?


Ja, ingyen lesz, csinálok egy FTP-t és bárki szabadon letöltheti az anyagot, sõt még gépet is adok hozzá.
Eleinte szerettem volna érte pénzt is, de mivel csak 8 havi munkám van benne, ezért nem kell érte semmi, ennyit bármikor dolgozok ingyen.

Árakról privátban...


Szia !
Szeretnék érdeklődni E46 turingom van nagy navigációval németül és Angolul beszél, szeretném ha tudsz segítenél. Persze nem ingyen gondoltam. Előre is köszönöm.


Csak E60-E70-90,F01,F07,F10,F25,F30 -asba tudok magyar nyelvet varázsolni


jrtom Elküldve: 2012-09-01 20:44 Segítsetek!



bmw320d4 írta:
valter320d írta: Azt a mennyi gond van itt,de ami működik utánna az elkisér életed végéig!!

Értem BMW!!!!!! Halálos lételem! Megmérgez!!!! Nem szabadulsz tőle imádom és nem hagyom el sosem!!!!


Mi ez? Krisnás költő lettél?



jrtom Elküldve: 2012-09-01 18:45 Segítsetek!

Inpát nem ismerem, csak a DIS-t meg az ISTA-t. Viszont a hiba az EWS manipuláció ugyan ez a többinél is. De nem hiszem, hogy bonyolult lehet.

tbadzs írta:
jrtom írta: Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?



Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.



jrtom Elküldve: 2012-09-01 18:07 Segítsetek!

Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.

tbadzs írta: No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?


jrtom Elküldve: 2012-08-31 17:09 Társalgó

Bocsi javítok. A DSC 2002 után alapból járt az e46-ba.

csbalu írta:
jrtom írta: E46-ban soha nem volt angel eyes. Amit látsz az utólag beszerelt. a dsc meg kb 2002-től volt bennük.
Redna írta: Hali!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Faceliftes E46osokban alapfelszereltség-e már az angel eyes (halogén lámpában is?) és a DSC? (és ha igen mindegyikben ki lehet kapcsolni?)
Válaszokat köszönöm előre is!




DSC is rendelhető volt alapból ASC+T jár hozzájuk. Kikapcsolni ki lehet ha sokáig nyomod a gombját. Akkor elkezd világítani a műszerfal közepén a kipörgésgátlónak és a jobb alsó sarokban a féknek a visszajelzőlámpája. Ha csak röviden nyomod meg a gombot akkor csak részlegesen kapcsolod ki.


jrtom Elküldve: 2012-08-31 17:05 Társalgó

Lekéne venni a szíjjat és megnézni a görgőket úgy, hogy melyik szól.
Az 5-ös az egy vezető görgő.

david88 írta: Sziasztok!

Kb. 50 km megtétele után, mikor bemelegszik a motor, akkor a szíjak felől sípoló hang jön.

Magasabb fordulaton elhallgat, de mikor alapjáratra visszaér, akkor megint sípol.

Görgő vagy a szíj lehet a probléma? Van valakinek valami ötlete?

Találtam leírást, képpel, de ezen két görgő van, nekem viszont csak egy.


Valakinek van valami ötlete, hogy a képen az 5-ös görgő mi lehet?

Köszönöm a segítséget.


jrtom Elküldve: 2012-08-31 17:03 Társalgó

E46-ban soha nem volt angel eyes. Amit látsz az utólag beszerelt. a dsc meg kb 2002-től volt bennük.
Redna írta: Hali!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Faceliftes E46osokban alapfelszereltség-e már az angel eyes (halogén lámpában is?) és a DSC? (és ha igen mindegyikben ki lehet kapcsolni?)
Válaszokat köszönöm előre is!


jrtom Elküldve: 2012-08-27 20:43 Segítsetek!

Igen csak egy nyomógomb és nem marad benyomva.

kisg325 írta: Sziasztok!

Megtudná mondani valaki,hogy E46-nál az elektromosan behajtható tükröknek a kapcsolója egy egyszerű mikrokapcsoló? Ergo ha benyomok egy ilyen kapcsolót,akkor az nem marad úgy,ugye?

Még sosem láttam ezt a fajta tükör kapcsolót,azért kérdezem.

Előre is köszi!


jrtom Elküldve: 2012-08-27 20:38 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.