nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2015-02-10 18:01 Motorolaj

YELLOW írta:
nickname írta:
Még véletlenül se gyári olajat, akkor talán nem kellene kísérletezgetni.


hát biztos nem raknék bele "gyárit", de ez az én véleményem. nekem a Castrol SLX Powerflow 0w-30 vált be a legjobban. de amikor EDGE-sítve lett ez is, és többféle ország kódja szerepel a vonalkódon, azóta mellőzöm inkább. mivel webshop-ból rendelek, nem tudok válogatni. hiába kommentezem ki



Mire alapozod a véleményed az évi 10.000 megtett kilométerre ?

nickname Elküldve: 2015-02-10 16:00 Motorolaj

bocyzx10r írta:
YELLOW írta:
bocyzx10r írta:
YELLOW írta: na idénre megvettem az Eneos-t.
meglepő, de 5w-40 Eneos Hyper Premium olajat választottam. kipróbálom. igaz nyár még messze van, és a jelenlegi olajban is olyan 5ezer km van. és már 1,5 éve benne van. jó sokat mentem a visszaszámláló is 20ezret jelez még... mielőtt vettem megnéztem a jelenlegit és a 0w-40 Aral Super Tronic most mintha elkezdett volna fogyni. ez fura, mert a Castrol nem csinálta ezt. igaz mostaában jobban van pörgetve. persze nem vészes, csak most 5 ezernél ott van a szint, ahol korábban 10ezernél volt. max alatt 2mm-rel.
egyébként nekem van egy teóriám. a jó olajak csak literes kiszerelésben kaphatók. Az eddig vett Castrol és Aral-ból nem volt csak literes és kartonos kiszerelés. Az Eneos-ból meg van 4 literes. az Eneos csúcsolajaiból sincs csak literes érdekes módon. lehet csak túl kombinálom, de ez az észrevétel.


Hali!

Kollégam már kipróbálta az eneost 20d-ben...nem túl jó tapasztalattal zárta. 8000alatt min alá csökkent az olajszint...előtte is és azóta is castrol magnatec dieselt 5w40 használt és azzal minden stimmelt 15000ig.


MEglátjuk...most én is szemezgetek, jövő héten esedékes az olajcsere.


én inkább jókat hallok az olajról. farenak is ez van 5w-30-ban off autóban (benyás), de eddig jó. majd kiderül.

szerk.: haver V8-asába ezt ajánlottam neki, előtte 10w-40 volt benne, mert ette. ebből meg alig csipeget. én is kíváncsi vagyok, én nagyon kevés rosszat olvastam róla, más olajakból sokkal több negatívum van. munkatársamnak Mobil 3000 X1 is 8ezernél összeesett. mármint elkezdte nagyon enni, dízelben.


Jah...kinek mi...próbálkozni kell hogy egy adott autónál melyik válik be


Még véletlenül se gyári olajat, akkor talán nem kellene kísérletezgetni.

nickname Elküldve: 2015-02-10 10:55 Motorolaj

bocyzx10r írta: Szevasztok!

Biztos volt már téma...de melóhelyről nem nagyon van időm visszalapozgatni.
E46 320d FL... úgy tudom ha olajszűrőt is cserél az ember akkor 5liter olaj kell bele...
van aki viszont esküdözik nekem hogy 5,5...nem akarom túltölteni.
Valaki?

Előre is köszi!


5.5

Olaj szűrőt meg minden olajcserénél cserélni kell, abban nincs LongLife változat.

nickname Elküldve: 2015-02-10 09:07 Külsõhömérséklet kiirás

DonJoker írta: Sziasztok!
Kis NAVI van az autómban. Ha mínuszok vannak, akkor néha a NAVI -40 fokot mutat (néha jó az érték!) a műszerfalon viszont mindig jó az érték.
Ez miért van?
Köszönöm!



Ha veszed a fáradságot és vissza olvasol választ kaptál volna rá.

egyébként a külső hőmérséklet mérő szenzorod ment tönkre.

nickname Elküldve: 2015-02-10 07:25 izzítógyertya

voroskontos88 írta: Sziasztok. Új vagyok itt az oldalon és Bmw tulajdonosok körében is. Az autó egy 2006os 320D. Múlt héten még működött viszont kicsit egyenetlenül járt. Leellenőriztük, egy izzítógyertyát cseréltünk.Azóta indításnál az izzítás visszajelző FEL SEM VILLAN és elég rosszul indul a kocsi.
Valakinek valami tuti tippe?
köszönöm előre is!



Ember legyen a talpán aki ezt így megmondja neked, a hiba lehetőségek tárháza elég széles spektrumon mozog

nickname Elküldve: 2015-02-10 07:15 bmw diagnosztika

szotakdavid írta:
raul227 írta: a bmw 20 pines kábelhez megy az elm 327es?


elm 327 semmire nem jó



De olcsó és nekik az kell

nickname Elküldve: 2015-02-09 17:11 Társalgó

gfeco írta:
sutius írta: Sziasztok,
a VALEO márkáju sünirol hallott már valaki?:


Igen,nekem is az van,sőt a gyári is az volt.
Ne aggodj jó lesz.



A gyári az BEHR / hella

nickname Elküldve: 2015-02-06 19:01 képek

csatis1 írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
ezt jobb kormányosról építetted át ?


hát le a kalappal az átépítés miatt, mert sokan az ablaktörlőt hagyni szokták, de itt még az is át van építve. nem tudom lenne-e egyáltalán valami ami árulkodhatna, hogy jobbos volt. max a VIN decoder


Köszi!
Igen, jobbos volt. Egy dolgot nem fejeztem még be, a zárat nem raktam át a bal oldalra. Megvan az is és a vezetékelés is kész, csak át kell szerelni. Meg gondolom egy kis programozás...


A záron mi van fordítva ?


A kulcsos zár mindig a vezető felől van. (Az anyósülésnél pedig csak takaró.) De még szereltem át a bal oldalra...



De idiota vagyok , tényleg. Egyébként szép.

nickname Elküldve: 2015-02-06 18:30 képek

csatis1 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
ezt jobb kormányosról építetted át ?


hát le a kalappal az átépítés miatt, mert sokan az ablaktörlőt hagyni szokták, de itt még az is át van építve. nem tudom lenne-e egyáltalán valami ami árulkodhatna, hogy jobbos volt. max a VIN decoder


Köszi!
Igen, jobbos volt. Egy dolgot nem fejeztem még be, a zárat nem raktam át a bal oldalra. Megvan az is és a vezetékelés is kész, csak át kell szerelni. Meg gondolom egy kis programozás...


A záron mi van fordítva ?

nickname Elküldve: 2015-02-06 17:17 képek

csatis1 írta: 99%-ban elkészült az M3 coupe. A jobbos lámpamosó takaró majd a motorháztetővel és az első lökössel együtt lesz fényezve és kap még egy polírt.

Davech-nek köszönet a fotókért!
(az összes kép eredeti méretben)

Enjoy:













































































ezt jobb kormányosról építetted át ?

nickname Elküldve: 2015-02-06 09:18 Alufelni méretek

sevcsenko írta: Sziasztok

E90 LCI re szeretnék 18-as szettet venni és tanácsot szeretnék kérni a méreteket illetően.
????

Előre 225/45 R18 gumi, felni 8 J X 18
Hátra 255/40 R18, 8.5 J X 18

VAGY

Előre és hátra is 225/45 R18 gumi, felni 8 J X 18

Előre is köszi
Üdv mindenkinek
Sev



8x18 esetében a gyári gumi méret 225/40 R18

nickname Elküldve: 2015-02-02 14:04 Társalgó

csbalu írta:
Szemy írta: Szia Robinson!

Elöször is gratulalok az uj paripahoz es rögtön lenne is ehhez kapcsolodoan egy kerdesem. Az E60-es szeriaban meg vagy elegedve a hatso labterrel? Elegendöen nagy?

Tegnap probaltam egy F10-es limuzint, ami alapvetöen nekem nagyon tetszik, de amikor beallitottam magamra a vezetöülest (ugy, ahogy a mostani automban is van), bizony hatul a labter nagyon kicsi lett, pedig nem vagyok egy hatalmas ember a magam 178 cm-evel es 85 kg-javal. A vall- es fejterrel semmi gond nem volt hatul, de bizony a labter borzasztoan szüknek bizonyult. Öszinten szolva nem volt öszinte a mosolyom, ezt az elado is eszrevette.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen a velemenyed.
Szemy


Én nem tudom hogy a 2m-es németekből 4db hogyan tuszkolja be magát egy E60ba.. egy E90be meg főleg. Az új A6 komiban el lehet férni, múltkor beleültem, de azt sem mondanám lötyögősnek. Egész egyszerűen nem tudom elképzelni miért csinálják ezt! 7-est sokan "elvből" nem vesznek, mert nincs szükségük rá. Miért nem lehet az 5-ösöket is normális méretűre csinálni, nem lenne konkurencia a 7-esnek szerintem.



Mekkora hely kell nektek ?

nickname Elküldve: 2015-02-02 08:24 Hifi beszerelése e46-ba

Tihi01 írta: Sziasztok!

Egy hete vettem meg első autómat, ami egy E46-os.
Ugye gyári kazettás autórádió van benne amit le szeretnék cserélni egy CD vagy akár DVD-s fejegységre. Ilyen navis rendszer kicsit drága lenne most szóval bőven elég egyenlőre egy fejegység. A kérdésem az lenne, hogy mit is kell vennem hozzá és milyet? (beépítőkeret, stb.)

Köszi a válaszokat előre is!



Gyári cd esetén - Fejegység "plug and Play"

1 din fejegység esetén - Beépítőkeret és ISO átalakító kábel. "meg lehet az antennához is kell átalakító"

nickname Elküldve: 2015-01-28 22:18 Alufelni méretek

YELLOW írta:
InsaneWombat írta:
YELLOW írta:
InsaneWombat írta:
YELLOW írta:

de előlre nem kell szélesebb felni. a táblázatban meg írja hátra a 9" ET30-at. Ez azt jelenti, hogy hátra pl a 8,5"-ból felmenne az ET25 is így durva számítás alapján.
én azt tudom javasolni, ha 8" széles felnit akarsz, akkor hátra mehet a 245/40-es gumi, de javaslok ilyen Nankang márkát, mert az valójábban nincs olyan széles. így normálisabban fog állni. ha pl dunlop-ot veszel az tutti idétlen elsz rajta, mert szélesebb ugyanazon mérettel. engem sem zavar, hogy nem terepszt a 245 a 8"-on még éppen elviselhető a látvány, egyenes az oldalfal. de ha enniyre dilemmás vagy, inkább maradgy körben a 225/45-nél és a 8"-nál.



Rendben köszönöm a tanácsokat. Akkor valószínűleg marad a 225-ös, 255-ből amúgy is eléggé szép ára van a defekt tűrő abroncsoknak.


szerintem ne vegyél defekt tűrőt. de amúgy a 245-ös is elég. tudom nincs se pótkerék se semmi gondolom. de az defektűrő csak tönkre vágja a futóművet.


Ez új számomra. Tudom, hogy merev a fala meg stb, de tönkretenné a futóművet? :O Gyárilag is azzal szerelik... És igen valóban nincs pótkerék. Én nyugodtabb lennék defekt tűrővel mint egy sima defekt javító szettel...



igen csak nem magyarországra való a defekt tűrő. persze más országban is vannak szar utak, de a járható km-hez képest nálunk elég magas ez az arány. a guminak fontos csillapító szerepe is van. mivel merevebb a fala az RFT, így a gátló, és szilentek jobban kapnak, meg sorolható még. maguknak spórolnak a gyártók, viszont neked többet kell majd egyéb költségekre költeni. én a 7 év alatt nem kaptam defektet, pedig nem egy csavart tekertem ki a gumiból, vagy fémszilánkot vájtam ki belőle. nyílván autópályán azért egy durrdefektnél biztos sokat jelent az RFT.



Már megint mért darálod a hülyeségedet ? Mit csinálnál ha pont egy külföldi autópályán kapsz defektet normál gumival ? 500 euróért lehúz a tréler az autó pályáról.

nickname Elküldve: 2015-01-28 12:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
lela írta: Azt szeretném kérdezni hogy feltelepítettem az INPA-t 5.0.2 verziót.
Van e ettől frissebb, érdemes e feltenni frissebbet az én autómhoz vagy ezzel maximálisan kiaknázok minden funkciót?
A telepítési leírásban nem szerepelt hogy be kell állítani a környezeti változót.A program elindult hibát nem írt, de kocsira még nem dugtam csak a diag kábel van beledugva.Korábban írtátok itt hogy azt be kell írni a windowsba.Milyen problémát okoz ha nincsen beírva?
Mondjuk mikor telepítettem egy ilyet kiírt:
Hiba a loadlibrary("richtx32.ocx") függvényben-a megadott modul nem található.
Kell e ezzel foglalkozni?
Esetleg az INPA használatija van e valakinek, nem szeretném hazavágni valamelyik vezérlőt?!

Köszi előre is!


Ha rendesen telepítetted, akkor beírta magát a környezeti változókhoz. Le tudod ellenőrizni.
Ha akarsz mondjuk DIS-t is használni, akkor elég az 5.0.2, mert az újab csomagban lévő ediabas-szal nem fog menni a DIS. Magát az adatbázist ettől függetlenül tudod frissíteni ha szükséges.
Az inpa könyvtárban van némi doksi leírás, de kisérletezgethetsz is vele, mert ez alapvetően diagra való, nem fogsz vele átírni olyan dolgot amitől tönkremenne az autó. Némi szótáras segítséggel ki lehet igazodni benne.


Nem érte miért kell ilyen görcsösen ragaszkodni a DIS -hez.