pneurob fórum hozzászólásai

pneurob Elküldve: 2012-12-30 20:14 320d Motor

bmw320i írta:
Lacika1986 írta: Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!


majd mindjárt ajánlja pneurobi hogy menjél józsiho , mer ő mindent kicserél még azt is amit nem kell, de fasza lesz a gép


Nem tudom honnan vetted ezt az ajánlgatós dolgot, pár napja írtam a szervizajánlóba. Én csak azokat merem ajánlani, akik profi munkát végeznek és ismerem őket. Ezek Józsi Gyenesdiásról és Miki Nyíregyházáról. Van még egy E60 M5 vevőnk, akinek sok hasznos cuccot építettek be Pintérék (Bp.) tökéletesen. Őket személyesen nem ismerem, de csak jót hallottam róluk.

pneurob Elküldve: 2012-12-30 20:00 320d Motor

anubisz írta:
Lacika1986 írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!


én se találtam itt olyat akihez bevittem volna az injektorokat tisztíttatni( Győr ), inkább levittem ide.
http://www.injektor.hu/


Nem ismerem, de állítólag Kapuváron van egy nagyon jó BMW szerviz. Nem én állítom, csak hallottam a vevőinktől. De hát ezt mindenki döntse el maga.

pneurob Elküldve: 2012-12-30 19:50 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
hp16 írta: köszi,a hűtőrendszert kell légteleníteni,vagy csak a radiátort?hol keressem a szelepet?azt csak ki kell nyitni és várni?
köszi


Szerintem azt az 500 Ft-ot nyugodtan rászánhatod, hogy egy szerelő lelégtelenítse.


Ilyet nem szabad itt mondani.


Miért?


hát, hogy vidd szerelőhöz az már lassan szégyen lesz, ha valaki még oda jár .


Pedig néha egyszerűbb lenne, ha azt nézzük, hogy több kárt csinál mint hasznot.
Persze, oldja meg mindenki (én is azt mondom) de ha azt sem tudja, hogy hol van a kocsi eleje akkor inkább...


Mikivel teljesen egyetértek, persze csak akkor ha van a környéken normális BMW műhely, nem feltétlen a márkaszervizre gondolok. Több napig görcsölsz,10x kérdezgetsz a fórumokon, aztán belenyúlsz a gépbe és még akkor sem vagy biztos benne, hogy jót csináltál-e. Nekem olyan szerencsém van, hogy 15km-en belül van egy profi BMW szerviz. Amikor elszállt a főtengely szíjtárcsám, szerencsére simán odaértem vele. Ki lett cserélve a szíjtárcsa, a szíjak valamint ki lett teljesen tisztítva a víz- és klímahűtő is. Az egész kb. 50 percet vett igénybe. Kérdezem a srácot aki csinálta, hogy ment ilyen gyorsan. Kb az 500-adik volt a tiéd, csak szedem, meg pakolom, nagyon oda sem kell nézni.

pneurob Elküldve: 2012-12-30 19:31 320d Motor

Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.



pneurob Elküldve: 2012-12-29 23:28 320d Motor

Milan írta: Valakinek van valami tippje, mitől van az, hogy egyszer "küllőre" indul
másszor csak 2-3-4 tekerésre a motor?
Gép csak az izzótógyertyát írja ki hibának, kettő cserés, nade ez melegen
is ugyanígy van, nincs köze a hőmérsékletnek hozzá.
(150 lovas 2003-as 320d, 204D4.)


Valamelyik injektor lesz a ludas, egyszerű résolajméréssel megállapítható melyik a hibás. Hozzáértő szerelőnél 10 perces mutatvány. Ha meg ott jársz, cseréltesd ki a 2 gyertyát is.





pneurob Elküldve: 2012-12-29 00:25 730d

Adam009 írta: Sziasztok!
Látom nem nagyon pörög ez a topic, de azért megpróbálom
Gondolkodom mostanában egy 730d vásárlásán. Mivel még nem volt ilyenem ezért megpróbálok róla informálódni úgy általában. Olvastam róla ezt is azt is de jó lenne ha felhívnátok a figyelmem mit kell feltétlenül megnéznem rajta, mielőtt megvenném.
Nagyjából egy 2005-2006-os faceliftes-t szeretnék, de olvastam, hogy ezt is "hamisítják". Szóval minden tanácsot szívesen veszek, köszi!


Nekem 7 éve van E65 730d, most ünnepelte a 10-ik születésnapját, 220k van benne. Tavaly minden lehetséges dolog ki lett rajta cserélve úgy 180k körül. Szívósor, leömlő, hátsó lengőkarok, jobb első lengőkar, csomagtér teleszkópok, főtengely szíjtárcsa, szíjak, bal ajtófék, bal ablakemelő szerkezet, 1db injektor, karterszűrő, váltóolajszűrő és olaj + komplett hűtőtisztítás és önindító tervszerű megelőző karbantartás. Ja és persze a féktárcsák és betétek is. Nem volt egy olcsó dolog, de teljesen tökéletes az autó, bármikor el mernék indulni egy Londoni vagy Moszkvai útra is. Sajnos ez mind kell a hetesnek, mert csak így működik tökéletesen.



pneurob Elküldve: 2012-12-29 00:05 320d Motor

Puli írta: Urak,

van valakinek infója,hogy a vezérműláncot mikor érdemes cserélni?
Olvastam egy tesztben,hogy 300.000 km után érdemes!
Valakinek tapasztalat?

Köszi


Ennyi km-nél nem feltétlen szükséges, függ a motor állapotától is, mennyire van széthajtva. Ha már cserélsz, akkor cseréld ki a feszítőt és a vezetősíneket is.

pneurob Elküldve: 2012-08-05 07:05 Cápa uszony BMW -re

Raymi írta: Sziasztok!

E46 coupe-ra keresek cápa antennát, de csak a ragaszthatót, de nem találok sehol normálisat! Lehetőleg ezüst színűt! Ha esetleg tud valaki, kérem jelezzen!

schmidtrajmund@gmail.com

Előre is köszi

R.


http://www.schmiedmann.hu/HAJF...reses.aspx

pneurob Elküldve: 2012-07-09 22:14 Klíma

Helioport írta: Pont most csütörtökön mondom a klímás palinak, hogy a hideg nem annyira hideg, mire ő megmért amit megtudott, aztán kijelentette, hogy minden sirály, viszont a klímahűtő KÍVÜLRŐL koszos, nem belülről. Azt mondta, szedessem szét a hűtőt, legyen a hűtők között legalább egy 8-10 centi, hogy le tudjam mosni, és király lesz. Én ehhez nem értek, de ha valaki érez magában annyi affinitást, hogy egy hétvége egy-két órájában Pest megyén belül megoldja pénzért persze az ne tartsa magában!!!


Nem igazán jó megoldás. A hűtővizet le kell engedni és kivenni a vízhűtőt. Így alaposan át lehet mosni kívülről. Aztán hozzáférsz a klímahűtőhöz is, amit sűrített levegővel szépen ki lehet pucolni.

pneurob Elküldve: 2012-07-03 22:22 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

YELLOW írta:
jokerface írta: Yellow,4000Ft-ot már ne sajnáljál magatoktól belépőre. Még ha 1 napra is mentek.
Szinte ingyen van,mégha nem is használjátok ki mind a 3 napot.


kérdeztem valamit. ha nem muszáj minek fizessek? csupán érdeklődöm.


Tavaly voltunk a leveleki találkozón, nagyon szimpatikus jó csapat, sok barátot szereztünk. Akinek lehetősége van, ne hagyja ki. Köszönet a szervezőknek és a résztvevőknek.



pneurob Elküldve: 2012-07-03 22:18 Valaki segítsen

soma320i írta: Sziasztok!!!!
Valaki igazán segithetne nekem abba hogy a blokba lévő csavarok mente szét van menve,vettem hozzá fellújító készletett,de így sem jó!!mert így az egész perselyt felhúzza!!!!Valkit keresek aki tudna segiteni!!!


Szerintem keress egy normális szerelőt, ha még egyáltalán orvosolható a dolog. A BMW motor nem barkácskategória.

pneurob Elküldve: 2012-07-02 19:56 330d motor

tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.

pneurob Elküldve: 2012-06-29 23:37 Differenciálmû

lalada írta: sziasztok!
jobb hátsó difi szilentet vagy szimmeringet cserélni nagy meló?
és mennyibe kerül egy ilyen?
köszi


A BMW 3 órát ad meg a cserére. Az árat itt látod: hátsó szilent

pneurob Elküldve: 2012-06-27 21:18 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Mivel gyárilag van benne NAVI sajnos kell hozzá a kábel.

Dance írta: Üdv mindenkinek!
E46-omhoz szeretnék venni egy dynavin (vagy az ahhoz hasonló) 16:9-es fejegységet, viszont ahhoz a 17 vagy 40 pin-es csatlakozó kéne. Az én kocsimban meg ez a gyári egérnavi van cd-tárral, és csak a képen látható csatlakozóm van. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? A Schmiedmann honlapján láttam ezt az 5m-es kábelt a gyári navis kocsikhoz. Vajon erre van szükségem? Köszönöm előre is.



pneurob Elküldve: 2012-06-27 20:23 Heeelp...!

Pedig jó hozzá pl. a LUK 624 3292 00 kuplungszettje, itt a link mihez jó: lista

jrtom írta: Gyakorlatban sem jó rá.

YELLOW írta:
kempelen írta:
funez írta: Sziasztok

Az lenne a kérdésem hogy az én kocsimhoz (M47 163L) jó e a 177 lovas N47-esböl való lendkerék és kuplung??

Köszi



Elméletben mind a lendkerék, mind a kuplung és szerkezetének cikkszáma eltérő, így elméletben eltérőek.

Nos majd jön valaki, aki tudja majd mit jelent ez a gyakorlatban.


sokszor a gyakorlatban ez csak annyit jelent, hogy mivel újabb típushoz kell, ezért új cikkszámhoz rendelik, így többet tudnak érte elkérni. láttam már ilyet. amúgy nem tudom ebben az esetben mi van.