wizzaerr fórum hozzászólásai

wizzaerr Elküldve: 2015-08-10 10:01 Hibakód

nagyiii írta: Sziasztok.
Van három hibakódom amivel nem tudok mit kezdeni.
9D12 Belső akkumulátor! ezt hol találom?
E194 unknown fault code
4152 Bemeneti terelőlap aktiválás szakadt
Előre is köszönöm.


Az elsőhöz ez segíthet
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=676838

wizzaerr Elküldve: 2015-08-10 09:55 320d turbó hiba

wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


7végén szétszedtem a kocsit, leírom a tapasztalatokat, hátha segít valakinek. A fenti linken elérhető video jól szemlélteti, hogy egy 3-4cm-es repedés a turbócsövön milyen módon befolyásolja a turbónyomást...azért épült fel lassan a turbónyomás és ezzel együtt azért nem akart rendesen gyorsulni az autó, mert a levegő az egr-re csatlakozó turbócső alján található résen keresztül a motortérbe távozott. Még pénteken próbáltam újat rendelni a lángnál (14e Ft), de külső raktáron sem volt. Hívtam környékbeli bontókat,(Győrújbarát, Sümeg) de nem bontottak bmw-t. Úgyhogy végül elmentem a helyi bontóba, keresgéltem az összegyűjtött csövek között és találtam egyet, amiből kb.7 cm-t levágva az eredetihez nagyban hasonlító csövet kaptam. Ezen kívül levettem az intercoolert és nekiestem sterimóval. Ajánlom mindenkinek, mert a többévnyi bogár, levél, mocsok ami a hűtő és az intercooler között megbújt meglepő volt. Összeraktam, érezhetően jobban húz és bár sokat nem autóztam még azóta, úgy tűnik, hogy a kormolás is megszűnt.


wizzaerr Elküldve: 2015-08-06 19:42 320d Motor


[/quote]
Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.
[/quote]

1.Hibakódot tárolt?
2.Erős kormolás van?
3.Egr szelep nyit-zár?
4.Turbo geometriát mozgatja "az a kar"? https://www.youtube.com/watch?v=W3zOrUHxhFg

Én nem vagyok szakértője a témának, de egy szerelőnek ezek segíthetnek a hiba pontos behatárolásában.

wizzaerr Elküldve: 2015-07-29 09:27 320d turbó hiba


Idézet:

Itt a takarításra való spray.
http://store.sgconsult.hu/inde...uct_id=245



Köszi! Számolj be majd, hogy meddig tartott a művelet, milyen volt a geometria és javult-e valamit a helyzet! Mikor is lesz a műtét?

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 21:06 Lökhárító

horisz2 írta: Hali!
Facelift előtti e46-on szeretném lecserélni az első lökhárítómat M packet 2-esre!
Az lenne a kérdésem, hogy a dobbetét első részét is kell cserélnem?
Mert a "parts catalog" szerint más a cikkszáma az M-eshez tartozónak!
Ki kell cserélnem vagy össze lehet hozni a régivel?
Köszi előre is: Roland


tudom, hogy nem ezt kérdezted, de faceliften a dobbetét első részt nem kell cserélni, a 2 fékhűtő csövet viszont igen

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 12:08 320d turbó hiba

SP_323i írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”?
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.


erről én is hallottam
jó lenne tudni mi az

wizzaerr
megelőzés
nálam teljesítmény vesztést eddig a légtömegmérő okozott


A légtömegmérő az élő adatok szerint nekem jónak tűnik. Szerintetek? (video az első hozzászólásomban)

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 10:30 320d turbó hiba

SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”?
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?

wizzaerr Elküldve: 2015-07-28 09:35 320d turbó hiba

papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”?
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?

wizzaerr Elküldve: 2015-07-27 18:27 Segítség!!!

lela írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Már a 2. napja rosszalkodik a weboldal.Periódikusan(kb. 20 másodpercenként) lefagy egy pár másodpercre...



én nem tapasztalok ilyet, bár néha, pont amikor sokat írok, és küldeném, akkor lefagy.
engem ez idegesít jobban:


Igy van nekem lefagy mindig,ezert nem tudok soha irni kb 3 napja. De ez a hiba csak Chrome böngeszönel fordul elö,IE11-el semmi gond. Chrome kidob egy ablakot,hogy az oldal nem reagäl. Szerintem a hiba a böngeszöben van.


Akkor valamelyik javascript b@szakodhat...szóval valamelyik reklám miatt van :/


Én firefoxot használok és nálam is szarakodik. kb 5-10 mp enként kiírja hogy nem válaszol. Kiváltképp mikor üzit írok.


chromeban nincs hibaüzenet, de üzenetíráskor fagy itt is (most is)

wizzaerr Elküldve: 2015-07-27 16:46 320d turbó hiba

Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E

wizzaerr Elküldve: 2015-07-11 18:45 Kardántengely és társai

bmw320d4 írta:
wizzaerr írta: sziasztok!

Ez a kardánkereszt kopott, vagy ennyi holtjáték még elmegy?
(290e km van az autóban...)

https://drive.google.com/file/...sp=sharing

Ha valaki ért hozzá, legyen szíves megválaszolni! Köszi!


Kuka.


Köszönöm!

wizzaerr Elküldve: 2015-07-11 13:44 bmw diagnosztika

kpeter írta:
Bero írta:
kpeter írta: üdv,

tudnátok nekem ajánlani bluetoothos vagy wifis obd olvasót e46-hoz amit okostelóval lehet használni? egyébként ezek a ketyerék meg tudják mondani a valós kilóméterállását egy autónak, ha az tekerve volt?


Felejtős...


a kérdésem melyik része felejtős? az első vagy a második?


Bluetoothos vagy wifis obd olvasóval nem fog menni, mert okostelefonra nincs olyan bmw alkalmazás ami kiírja a valós kilométeróraállást. Lehet, hogy van egy pár dolog amit okostelefonon keresztül is ki tudsz olvasni (bár én még nem próbáltam ilyet), de ahhoz, hogy a valós kilométert megtudd számítógépre, kábelre, szoftverre és nem utolsó sorban ismeretekre van szükség, mert tudnod kell, hogy melyik modul tárolja ezeket az információkat. Szóval ezért felejtős:S

wizzaerr Elküldve: 2015-07-11 13:32 Kardántengely és társai

sziasztok!

Ez a kardánkereszt kopott, vagy ennyi holtjáték még elmegy?
(290e km van az autóban...)

https://drive.google.com/file/...sp=sharing

Ha valaki ért hozzá, legyen szíves megválaszolni! Köszi!

wizzaerr Elküldve: 2013-07-27 00:48 320d Motor

nemethgeza írta: Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza


Sárga színű motort ábrázoló led világít a műszerfalon? Magyarul beírt valami hibát?

wizzaerr Elküldve: 2013-04-16 09:26 Gyári Xenon Lámpa

David írta: Sziasztok!

Tud nekem valaki abba segíteni hogy a 2004-es e46 touringba a gyári xenon trafó az milyen gyártmány? Valószínűleg megadta magát. Milyen árban van ennek a cseréje? Lehet-e más trafóval helyettesíteni vagy csak a gyárival? Esetleg ha valaki cserélt már mik a tapasztalata? Válaszokat előre is köszönöm!


http://www.ebay.co.uk/itm/FORD...926wt_1122

Én ilyennel helyettesítettem a gyárit, meg vagyok vele elégedve. Még vaterán találtam 8ezerért, de elég nagy szerencsém volt...sajnos inkább drágábban mennek.