gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 19:17


Superpippo írta: Sziasztok! A mai nap több km autózás után megálltam egy piros lámpánál. Egyszer csak leesett az alapjárat és leállt a motor. Ezután félreálltam az alapjárat ingadozott leesett többször. A hiba csak üzem meleg motornál jelentkezik.A műszerfalon hibalámpa nem jelez vissza hibát.Plusz még arra is figyelmes lettem, hogy amikor járó motornál felnyitottam a motorházat ingadozó alapjáratnál, olyan hang jött motortérből mintha valahonnan jönne a levegő (szivó, fújó hang). Mi lehet a hiba? Majd elviszem kiolvasásra de addig is foglalkoztat a kérdés.Kösz a segítséget! Üdv


Szia
Mielött nagy költségekbe vernéd magad érdemes féktisztítóval átfújkálni a levegőcsöveket,hátha valahol falsot szív.Ezt ugy veszed majd észre hogy felpörög a motor.Ha szerencséd van és csak valahol el van fáradva te is kitudod cserélni.
Érdes az alapjárati motort is kitisztítani,hátha csak megragadt,
Valamint megtudod nézni a kartergáz membránra menő gumicsövet hogy ott van esetleg gebasz.
Lehet a kartergázszelep rossz,azt ugy tudod megnézni hogy összeszorítod kézzel a rámenő gumicsövet ami a motor mögött megy a pollenszürő alatt,és akkor ha kisimul az alapjárat akkor a szelep rossz.
Persze nincs kizárva hogy nagyobb és más baj van de ezeket még otthon meg tudod nézni és nem kerül semmibe.

lecso_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz lecso_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 18:17


Superpippo írta: Sziasztok! A mai nap több km autózás után megálltam egy piros lámpánál. Egyszer csak leesett az alapjárat és leállt a motor. Ezután félreálltam az alapjárat ingadozott leesett többször. A hiba csak üzem meleg motornál jelentkezik.A műszerfalon hibalámpa nem jelez vissza hibát.Plusz még arra is figyelmes lettem, hogy amikor járó motornál felnyitottam a motorházat ingadozó alapjáratnál, olyan hang jött motortérből mintha valahonnan jönne a levegő (szivó, fújó hang). Mi lehet a hiba? Majd elviszem kiolvasásra de addig is foglalkoztat a kérdés.Kösz a segítséget! Üdv


Nekem E36 van, de nálam is előfordult (és sok E36-nál láttam, mindegyik 316i), hogy a levegőcső a harmonikás résznél kirepedt. Ettől nekem is esett az alapjárat. Bár érdekes módon, nekem meleg motornál nem. Inkább indítás után, vagy tolatásnál

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 18:10


Sziasztok! A mai nap több km autózás után megálltam egy piros lámpánál. Egyszer csak leesett az alapjárat és leállt a motor. Ezután félreálltam az alapjárat ingadozott leesett többször. A hiba csak üzem meleg motornál jelentkezik.A műszerfalon hibalámpa nem jelez vissza hibát.Plusz még arra is figyelmes lettem, hogy amikor járó motornál felnyitottam a motorházat ingadozó alapjáratnál, olyan hang jött motortérből mintha valahonnan jönne a levegő (szivó, fújó hang). Mi lehet a hiba? Majd elviszem kiolvasásra de addig is foglalkoztat a kérdés.Kösz a segítséget! Üdv


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 13:25


bmwe46white írta: Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?


nem jár darabosan? nem olyan szubarus a hangja? ha ez is van, akkor a gyújtó trafók közül szállt el valamelyik. legalábbis nekem ilyen volt, amikor 3 henger ment csak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 12:23


bmwe46white írta: Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?


Szia!

Mindenképp gépre kellene kötni a technikát, mert itt elég széles skálán mozoghat a hiba forrása. Az adatlapod ha kitöltenéd kicsit részletesebben, akkor bizonyára tudni fog valamelyikünk Neked ajánlani a közelben megbízható szerelőt, vagy esetleg konkrétan tud segíteni hibakiolvasásban vannak a fórumon többen is, akik nagyon szívesen segítenek.

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz bmwe46white

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 08:52


Sziasztok,

Nekem is van egy kis problémám az e46 316i-vel, a következő probléma lett vele az elmúlt napokban, az alapjárat ingadozik hidegen és melegen is, volt olyan hogy nehezen indult be és olyan is hogy indítás után rögtön megállt bár ez nagyon ritkán a fogyasztás is megnőtt nagyon és a ami kis erő volt benne eddig az is elhagyta pl. 100 felett már nagyon nehezen megy feljebb ha " gyorsabban " megyek pl. 70-80 és kiveszem üresbe akkor nagyon lehet érezni az egész kocsin hogy rázkódik járt már valaki így mi lehet a probléma forrása ?

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 17:48


Az világos, hogy Ő kb mit és hogyan szolgál, a hangjával sincs bajom mert ahogy láttam más videókon kb ekkora hangúnak kell lennie, de az nem világos, hogy amikor működik és a hideg indítás van akkor miért van akkora batár diesel hangja az autónak. A javítási tippet köszönöm nektek. Úgy gondolod a videó alapján, hogy ez a hang nem túl egészséges a befúvó esetében?

tamas32 írta:
tamas32 írta:
hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil



Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .


video





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 17:40


tamas32 írta:
Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .


video[/quote]

Szia!
Néztem a videót, de azt nem mutatja be, hogy azt a forgó tárcsát, ami a sűrítést csinálja, hogyan lehet levenni a tengelyről. Én itt akadtam el.
Még nem vertem szét, mert megmenteném....
hil



tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 17:06


tamas32 írta:
hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil



Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .


video

tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 16:58


hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil



Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 14:13


jgbobo írta: Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil



jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 17. szombat, 13:58


Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 12. szombat, 15:13


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Sajnos megnéztem és egy darabot ki is törtem a végéből. Így majd cserés lesz akkor. A fojtó szelepet megfogom nézni.Esetleg valami tanácsok a takarításról??
És köszönöm a segítséget.

Szívesen! Azért jó lenne, ha lenne valami eredmény is
Módszeresen tisztíts ki minden keverékképzéssel kapcsolatos alkatrészt, nézd meg a gumigyűrűket, tömítéseket, nézd meg nincsenek e elöregedve. Féktisztítóval vagy tiszta alkohollal tisztítsd ki a légtömegmérőt és a fojtószelepet, és minden csövet, amit a környéken találsz, de éles tárgyat ne használj a tisztításhoz

Megjött az úl kartergáz csövem is.Összeraktam az új karter szeleppel.Továbbra is ingadozik az alapjárat és melegen sem pörög fel 4000 jobban.Viszont hallgatóztam egy kicsit, és olyan mintha a 4 hengernél valami kifújna.Olyan sziszegő hang hallatszik.Lehet, hogy ott szívna falsot??

A folytószelepen van 2 elektromos csati.Mik volnának azok?Linkelek képet is.:

A levegő szűrő ház oldalán is találtam egy elektromos csatlakozót:

Bal oldali a fojtószelep pozíció szenzor a jobb az alapjárati "motor" az alsó meg valami benzingőz elvezetéssel kapcsolatos asszem!



Újabb fejleményem van az alapjáratban és a fordulatszámban. Az új karterszelep+új vákumcső=Nincs alapjárat nem pörög max:4500
Új kartercső+régi karterszelep= van alapjárat és kipörög max 5500-ig. De még mindíg lusta és erőtlen.Esetleg még további fals levegőt szívhatna valahol??


kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 10. csütörtök, 10:56


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Sajnos megnéztem és egy darabot ki is törtem a végéből. Így majd cserés lesz akkor. A fojtó szelepet megfogom nézni.Esetleg valami tanácsok a takarításról??
És köszönöm a segítséget.

Szívesen! Azért jó lenne, ha lenne valami eredmény is
Módszeresen tisztíts ki minden keverékképzéssel kapcsolatos alkatrészt, nézd meg a gumigyűrűket, tömítéseket, nézd meg nincsenek e elöregedve. Féktisztítóval vagy tiszta alkohollal tisztítsd ki a légtömegmérőt és a fojtószelepet, és minden csövet, amit a környéken találsz, de éles tárgyat ne használj a tisztításhoz

Megjött az úl kartergáz csövem is.Összeraktam az új karter szeleppel.Továbbra is ingadozik az alapjárat és melegen sem pörög fel 4000 jobban.Viszont hallgatóztam egy kicsit, és olyan mintha a 4 hengernél valami kifújna.Olyan sziszegő hang hallatszik.Lehet, hogy ott szívna falsot??

A folytószelepen van 2 elektromos csati.Mik volnának azok?Linkelek képet is.:

A levegő szűrő ház oldalán is találtam egy elektromos csatlakozót:

Bal oldali a fojtószelep pozíció szenzor a jobb az alapjárati "motor" az alsó meg valami benzingőz elvezetéssel kapcsolatos asszem!


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 14:58


Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
kalmaristi írta: A csövet is szokták cserélni(vagy legalább pucold át)
Azért kéne diag más problémák is lehetnek (holtponti jeladók,légtömegmérő)

Így van, plusz ha még nem tetted meg, a fojtószelepet is tisztítsd ki


A fojtó szelep hol van?? A cső az eléggé viseletes.Cserélni kéne lehet.Milyen csövel lehetne kiváltani a régit?? Az új az 11 pénz.Van valami egyszerűbb megoldás is?

A légtömegmérő után van, így néz ki.
Nincs egyszerűbb megoldás, csak újjal tudod kiváltani, ha csak el van koszolódva, brigéciollal, vagy valami erősebb zsíroldóval ki tudod tisztítani.


Sajnos megnéztem és egy darabot ki is törtem a végéből. Így majd cserés lesz akkor. A fojtó szelepet megfogom nézni.Esetleg valami tanácsok a takarításról??
És köszönöm a segítséget.

Szívesen! Azért jó lenne, ha lenne valami eredmény is
Módszeresen tisztíts ki minden keverékképzéssel kapcsolatos alkatrészt, nézd meg a gumigyűrűket, tömítéseket, nézd meg nincsenek e elöregedve. Féktisztítóval vagy tiszta alkohollal tisztítsd ki a légtömegmérőt és a fojtószelepet, és minden csövet, amit a környéken találsz, de éles tárgyat ne használj a tisztításhoz

Megjött az úl kartergáz csövem is.Összeraktam az új karter szeleppel.Továbbra is ingadozik az alapjárat és melegen sem pörög fel 4000 jobban.Viszont hallgatóztam egy kicsit, és olyan mintha a 4 hengernél valami kifújna.Olyan sziszegő hang hallatszik.Lehet, hogy ott szívna falsot??

A folytószelepen van 2 elektromos csati.Mik volnának azok?Linkelek képet is.:

A levegő szűrő ház oldalán is találtam egy elektromos csatlakozót:

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 09. szerda, 15:03