Ez egy archivált weboldal! bővebben

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 19:02


szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 16:13


szuszta84 írta: ami törött volt az már alapból kiesik mert nem fogok egy törtött autót venni mert azt valószínűleg nem azért törték össze mert egyszer véletlenül nekimentek vminek hanem mert nem kímélték. Remélem igazad van és nem lesz lutri.


Most vagy naív vagy, vagy nagyon magasra helyezted a lécet, és nem fogsz tudni autót venni. Szerintem inkább fogadd el a tényt: a 10-11 éves autók túlnyomó többsége sérült volt. Nem kell fejreállásra gondolni, de egy lekoccolt sárvédő, lebarmolt lökhárító teljesen normális dolog - hiszen HASZNÁLT autót veszel.

Ugyanakkor butaság lenne emiatt lemondani egy autóról. A sérülésmentesség helyett inkább azt vedd figyelembe, hogy ha volt balesete (mindig azt feltételezd, hogy volt) akkor hogyan javították. Ha szépen, igényesen javították, gyári alkatrészekkel, és kinézetre/működésre problémamentes - akkor baj nem lehet.

Ez olyan dolog, hogy én most fogtam egy rókát az autóval, de úgy lett javítva, hogy ha nem írom le a fórumban, akkor senki nem tudja róla megmondani, még a gyári szerelők sem. Az ilyen apróbb koccanások semmit sem befolyásolnak, és ha szépen lettek javítva, akkor nem is szabad ilyesmi miatt lemondani az autóról.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha 10-11 éves autót nézel, akkor nyugodtan hagyd otthon a rétegvastagságmérőt... vagy átvered vele magad, vagy felbosszantod magad tök feleslegesen.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 15:54


szuszta84 írta:
Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Én csak diaggal mennék átnézetni (Inpa, Dis). Ha esetleg találsz fórumtársat akinek van diagja és ránéz neked az a legjobb. Vagy szakszervíz ahogy a kollega is mondja. Ez olyan 10-15k-ban megáll. De hajlamosak ott lehúzni a kocsit, úgyhogy abból sem kell mindent elhinni.
Én úgy gondolom, hogy ha a kocsi elektronikusan rendben van és nem rozsdál sehol, akkor emberi összegből helyre lehet hozni, ha a futóműben nem stimmel valami. A motorba meg nem lát bele senki. Annak idején egy szerelő barátommal mentünk (bmw fan ő is), meg egy diag géppel, nem is bántam meg, mert azóta is jó az autó. Hogy magán személytől veszed-e vagy kereskedésből az jó kérdés. Én magánszemélynél nézelődnék első körben. Sok mindent le lehet szűrni abból, hogy milyen környezetben van, ki a tulaj, mit mond el az autóról, hogyan mondja ilyesmi. Amitől kicsit is fázol nem szabad megvenni. Látni fogod majd úgyis.

Hol vagy helyileg?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 05. csütörtök, 15:55

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 15:22


Bero írta:
szuszta84 írta:
Bero írta:
szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Most leírom: Ne térdelj bele az anyósülésbe!!!! Én ezzel szoptam,ülésfoglaltság jelző beszar tőle! futómű,igen gyenge pont, ablakok (idősebb autónál) ez nekem pl most jött elő nemrég. Nekem az önindító is behalt bár ezt nem nevezném típushibának. Az AC pumpa viszont gyenge pont,figyelni kell rá. Légzsákokkal szoktak még gondok lenne,de általában nem vészes a javításuk (kábelszakadás stb) nekem ezek jutottak most eszembe,kipufogóval nekem semmi gond nem volt!


Köszi a jó tanácsot anyósülés ügyben Igazából azért is érdeklnének ezek a "típushibák" hogy ha már ott fogok tartani h megnézek egy kettőt mi az amire feltétlenül rákérdezzek, megnézzek. Meg ugye a Coupé jellegéből fakadóan nem akarok egy széthajtott rommátört szart venni megpróbálnám kiszűrni a lehető legjobbat a legjobb áron. Látom neked egy 16-osod van. Mennyire gyenge mert azt hallottam h nem érdemes ilyen kicsi motorral venni mert meg fogom bánni. Érdekelne, h erről mi a véleményed. Egyébként köszi a választ sokat segített.


Hali! Hát 1.6-ost ne vegyél,én már 1000x megbántam! Benzinesből minimum 320I ! Az enyém nagyon nagyon gyenge! A régi 1.6 os opelem jobban ment Na,de ez van Már sokszor leírtam,de akkor még 1x: Ha autót akarsz venni,nézz sok helyen. Legyen leinformálható,a gyári sorozatszámok,alváz számát stb írd le, az alapján lehet nyomozgatni. Vidd el egy jó szerelőhöz aki ért hozzá,plusz ami még fontos egy jó diagos!! Ő megmond mindent az autóról! Itt a fórumon is van pár ember aki nagyon ért hozzá,nyugodtan fordulhatsz hozzájuk!


Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 05. csütörtök, 15:31

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 15:13


szuszta84 írta:
Bero írta:
szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Most leírom: Ne térdelj bele az anyósülésbe!!!! Én ezzel szoptam,ülésfoglaltság jelző beszar tőle! futómű,igen gyenge pont, ablakok (idősebb autónál) ez nekem pl most jött elő nemrég. Nekem az önindító is behalt bár ezt nem nevezném típushibának. Az AC pumpa viszont gyenge pont,figyelni kell rá. Légzsákokkal szoktak még gondok lenne,de általában nem vészes a javításuk (kábelszakadás stb) nekem ezek jutottak most eszembe,kipufogóval nekem semmi gond nem volt!


Köszi a jó tanácsot anyósülés ügyben Igazából azért is érdeklnének ezek a "típushibák" hogy ha már ott fogok tartani h megnézek egy kettőt mi az amire feltétlenül rákérdezzek, megnézzek. Meg ugye a Coupé jellegéből fakadóan nem akarok egy széthajtott rommátört szart venni megpróbálnám kiszűrni a lehető legjobbat a legjobb áron. Látom neked egy 16-osod van. Mennyire gyenge mert azt hallottam h nem érdemes ilyen kicsi motorral venni mert meg fogom bánni. Érdekelne, h erről mi a véleményed. Egyébként köszi a választ sokat segített.


Hali! Hát 1.6-ost ne vegyél,én már 1000x megbántam! Benzinesből minimum 320I ! Az enyém nagyon nagyon gyenge! A régi 1.6 os opelem jobban ment Na,de ez van Már sokszor leírtam,de akkor még 1x: Ha autót akarsz venni,nézz sok helyen. Legyen leinformálható,a gyári sorozatszámok,alváz számát stb írd le, az alapján lehet nyomozgatni. Vidd el egy jó szerelőhöz aki ért hozzá,plusz ami még fontos egy jó diagos!! Ő megmond mindent az autóról! Itt a fórumon is van pár ember aki nagyon ért hozzá,nyugodtan fordulhatsz hozzájuk!

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 15:12


Coyote írta:
szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Azt gondolom, azért nincs sok írás a benzinesek részéről, mert egészen jól sikerült ez a sorozat. Az, hogy "rohadékony" a kipufogó, vagy át kell nézetni a futóművet, nem BMW specifikus dolog.
Az autó jellegéből (BMW kupé) adódóan leginkább arra néznék rá, hogy a karosszéria legyen rendben (remélhetőleg nem drifteltek vele 11 éven át) és az olyan alapvető dolgokat csekkolnám, hogy eszi, esetleg ereszti-e valahol az olajat... Front sérülés esetén hűtő, klíma állapota a lényeges, de ez megint csak általános dolog.

Szerintem nem akkora lutri benyás BMW-t venni, főleg nem ebből a jófajta sorozatból


Ja hát az ilyenek h olajszivárgás alap h megnéz az ember de ami törött volt az már alapból kiesik mert nem fogok egy törtött autót venni mert azt valószínűleg nem azért törték össze mert egyszer véletlenül nekimentek vminek hanem mert nem kímélték. Remélem igazad van és nem lesz lutri.

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 15:08


Bero írta:
szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Most leírom: Ne térdelj bele az anyósülésbe!!!! Én ezzel szoptam,ülésfoglaltság jelző beszar tőle! futómű,igen gyenge pont, ablakok (idősebb autónál) ez nekem pl most jött elő nemrég. Nekem az önindító is behalt bár ezt nem nevezném típushibának. Az AC pumpa viszont gyenge pont,figyelni kell rá. Légzsákokkal szoktak még gondok lenne,de általában nem vészes a javításuk (kábelszakadás stb) nekem ezek jutottak most eszembe,kipufogóval nekem semmi gond nem volt!


Köszi a jó tanácsot anyósülés ügyben Igazából azért is érdeklnének ezek a "típushibák" hogy ha már ott fogok tartani h megnézek egy kettőt mi az amire feltétlenül rákérdezzek, megnézzek. Meg ugye a Coupé jellegéből fakadóan nem akarok egy széthajtott rommátört szart venni megpróbálnám kiszűrni a lehető legjobbat a legjobb áron. Látom neked egy 16-osod van. Mennyire gyenge mert azt hallottam h nem érdemes ilyen kicsi motorral venni mert meg fogom bánni. Érdekelne, h erről mi a véleményed. Egyébként köszi a választ sokat segített.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 13:50


szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Azt gondolom, azért nincs sok írás a benzinesek részéről, mert egészen jól sikerült ez a sorozat. Az, hogy "rohadékony" a kipufogó, vagy át kell nézetni a futóművet, nem BMW specifikus dolog.
Az autó jellegéből (BMW kupé) adódóan leginkább arra néznék rá, hogy a karosszéria legyen rendben (remélhetőleg nem drifteltek vele 11 éven át) és az olyan alapvető dolgokat csekkolnám, hogy eszi, esetleg ereszti-e valahol az olajat... Front sérülés esetén hűtő, klíma állapota a lényeges, de ez megint csak általános dolog.

Szerintem nem akkora lutri benyás BMW-t venni, főleg nem ebből a jófajta sorozatból

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 13:46


szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Most leírom: Ne térdelj bele az anyósülésbe!!!! Én ezzel szoptam,ülésfoglaltság jelző beszar tőle! futómű,igen gyenge pont, ablakok (idősebb autónál) ez nekem pl most jött elő nemrég. Nekem az önindító is behalt bár ezt nem nevezném típushibának. Az AC pumpa viszont gyenge pont,figyelni kell rá. Légzsákokkal szoktak még gondok lenne,de általában nem vészes a javításuk (kábelszakadás stb) nekem ezek jutottak most eszembe,kipufogóval nekem semmi gond nem volt!

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 13:23


Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 12:04


szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 10:31


Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 14:45


Én is néztem a wikit. 2008/9-töl irja a váltást.
De ez a verda meg 2007/9-es. Persze lehet,hogy elirták a dátumot.
Majd dumálok vele.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 14:40


jokerface írta: Nekem is a fehér kombi tetszik. De 2007/9 már volt faceliftes változat?
Úgy tudom csak 2009-ben lett frissités nem?



a wikipedia szerint:

Touring (E91):

September 2005 to September 2008

Touring Refresh (E91 LCI):

from September 2008


szóval volt valami frissített változat, lehet az amit mi látunk


*szerk, most látom hogy a tied meg 2007/9, akkor storno






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. január 04. szerda, 14:42

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 14:37


Nekem is a fehér kombi tetszik. De 2007/9 már volt faceliftes változat?
Úgy tudom csak 2009-ben lett frissités nem?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 04. szerda, 14:37