Ez egy archivált weboldal! bővebben

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 15:05


Bero írta:

Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


Szia Bero!
Én azért ezt így nem mondanám! Nekem 1,8i van, az ugye 1900-as motor és semmi bajom vele. Van összehasonlítási alapom kontra e36 320i coupe, ami ugye 150Le, komolyan mondom 90-ig megverem a 320i-t gyorsulásban.
Ezen a linken lehet nézegetni az adatokat, itt is látható a 318i és320i között tized másodpercek vannak, nem hiszem, hogy azt valóságban észre lehet venni.
Szerintem meg a 318i igenis jó választás!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 15:18

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 14:44


sztem YELLOW-nak címeztedaz alábbit!
ez jó lehetne akár !
18i azaz 2 literes mocival..


Idézet: Szia Coyote,

Na ez egy érdekes téma amit felvetettél számomra. Ezt már én is néztem meg utánaolvasgattam h van olyan 1.6-os ami igazából 1895 ccm és van olyan 1.8 as ami meg 2141 ccm(ha jól emlékszem erre de nem biztos) Gondolom a tied az az 1.8as 1.6os? Szóval az N42-es motorkódú az a jó féle 1.6os Talán akkor érdemes körülnézni ebben a tartományban is. Te, hogy veszed észre milyen a tied?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 14:46

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 14:33


YELLOW írta:
Bero írta:
szuszta84 írta:
Bero írta:

Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


azé az 1.8-at ne hasonlítsd az 1.6-hoz főleg ne az 1.9-es 1.6-hoz.
nem azért mert nekem 1.8-as van, de bőven jó. az N42-es motorral szerelt 316 1.8-as, az N42-es motorral szerelt 318 pedig 2000-es. anniy, hogy négy hengeres. (N42, N45, N46 szinte ugynaaz, de az N42 a legjobb). havernak van egy cabrió E46 318 és az enyém jobban megy, persze a kabrióban azé van súly. az tény, hogy az M43-as motorok tényleg gyengék. ha évjáratot és árakat nézem, akkor csak régi mocisat talál facelift előttit. szerintem ha közelben van ismerőse, pl az általam említett 1.8-asos, akkor próbálja ki, vagy egy kereskedésben próbáljon ki egyet, ha van.
egy biztos nekem nem kellene 6hengeres 320i 150 lovas verzióban, mert ami előnye van, az a hangja, meg magasabb sebességnél, pl 160-180 fölött erősebb egy picit, de addig semmivel nem jobb. arról nem is beszélve, hogy azonos körülmények között egy N42 1.8-as jó 1,5-2 literel kevesebbet eszik.
ha már venni akar, akkor 325i az alja, vagy érje be az 1.8-al.





Szia Coyote,

Na ez egy érdekes téma amit felvetettél számomra. Ezt már én is néztem meg utánaolvasgattam h van olyan 1.6-os ami igazából 1895 ccm és van olyan 1.8 as ami meg 2141 ccm(ha jól emlékszem erre de nem biztos) Gondolom a tied az az 1.8as 1.6os? Szóval az N42-es motorkódú az a jó féle 1.6os Talán akkor érdemes körülnézni ebben a tartományban is. Te, hogy veszed észre milyen a tied?

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 14:25


balesz írta:
szuszta84 írta:
balesz írta:
szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Szia,

ha 2,2m a felső határ, akkor talán ez? 320ci

erről az autóról volt már korábban is szó itt a fórumon itt



Szia,

Megnéztem amit mutattál csak egy baj van vele autómata és az nálam nem nyerő de maga az autó az szép. de már nézegetem a kisebb motorosokat is és ezt találtam ami még jól is néz ki http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5367587


státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 12:42


szuszta84 írta:
balesz írta:
szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Szia,

ha 2,2m a felső határ, akkor talán ez? 320ci

erről az autóról volt már korábban is szó itt a fórumon itt



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 12:42

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 11:02


Bero írta:
szuszta84 írta:
Bero írta:

Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


azé az 1.8-at ne hasonlítsd az 1.6-hoz főleg ne az 1.9-es 1.6-hoz.
nem azért mert nekem 1.8-as van, de bőven jó. az N42-es motorral szerelt 316 1.8-as, az N42-es motorral szerelt 318 pedig 2000-es. anniy, hogy négy hengeres. (N42, N45, N46 szinte ugynaaz, de az N42 a legjobb). havernak van egy cabrió E46 318 és az enyém jobban megy, persze a kabrióban azé van súly. az tény, hogy az M43-as motorok tényleg gyengék. ha évjáratot és árakat nézem, akkor csak régi mocisat talál facelift előttit. szerintem ha közelben van ismerőse, pl az általam említett 1.8-asos, akkor próbálja ki, vagy egy kereskedésben próbáljon ki egyet, ha van.
egy biztos nekem nem kellene 6hengeres 320i 150 lovas verzióban, mert ami előnye van, az a hangja, meg magasabb sebességnél, pl 160-180 fölött erősebb egy picit, de addig semmivel nem jobb. arról nem is beszélve, hogy azonos körülmények között egy N42 1.8-as jó 1,5-2 literel kevesebbet eszik.
ha már venni akar, akkor 325i az alja, vagy érje be az 1.8-al.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 11:04

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 10:49


szuszta84 írta:
balesz írta:
szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 10:11


balesz írta:
szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 23:56


szuszta84 írta:
hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.


Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 00:05

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 21:31


szuszta84 írta:

Festékréteg mérőt tudok szerezni de a scanner az érdekelne, h hogyan lehet hozzájutni. Vagy bérbe lehet venni tőled Elég borsos ára van ahogy néztem. Ja hát ha vki nem engedi rádugni a gépre ott biztos van vmi bibi.


Sajna az enyémhez még nem tudtam hozzá jutni, pedig nagyon kéne már, de laptop is kell hozzá, amúgy kölcsönbe el tudnám küldeni, csak most pár hétig nem.



státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 21:15


hil írta:
szuszta84 írta:

Szia!

Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.


Szia!
Ha van, vagy tudsz szerezni festék réteg mérőt, az jó segítség lehet, mert ha sérült is volt az autó, azért nem mindegy, hogy gittel javították, vagy korrekt módon. Azzal azért ezt el lehet dönteni. A diagnál én a BMW scanneremet szoktam vinni, mert az több olyan helyről is kiolvassa a Km állást, amit a DIS vagy INPA nem. Ezeket is lehet persze állítani, de az már eléggé költséges mutatvány, általában nem szaroznak vele. Ha meg nem engedik rádugni a diagot (volt már ilyen) bármennyire csábító az autó, szerintem helyből felejtős.



Festékréteg mérőt tudok szerezni de a scanner az érdekelne, h hogyan lehet hozzájutni. Vagy bérbe lehet venni tőled Elég borsos ára van ahogy néztem. Ja hát ha vki nem engedi rádugni a gépre ott biztos van vmi bibi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 21:06


szuszta84 írta:

Szia!

Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.


Szia!
Ha van, vagy tudsz szerezni festék réteg mérőt, az jó segítség lehet, mert ha sérült is volt az autó, azért nem mindegy, hogy gittel javították, vagy korrekt módon. Azzal azért ezt el lehet dönteni. A diagnál én a BMW scanneremet szoktam vinni, mert az több olyan helyről is kiolvassa a Km állást, amit a DIS vagy INPA nem. Ezeket is lehet persze állítani, de az már eléggé költséges mutatvány, általában nem szaroznak vele. Ha meg nem engedik rádugni a diagot (volt már ilyen) bármennyire csábító az autó, szerintem helyből felejtős.



státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 20:58


jons írta:
szuszta84 írta:
Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Én csak diaggal mennék átnézetni (Inpa, Dis). Ha esetleg találsz fórumtársat akinek van diagja és ránéz neked az a legjobb. Vagy szakszervíz ahogy a kollega is mondja. Ez olyan 10-15k-ban megáll. De hajlamosak ott lehúzni a kocsit, úgyhogy abból sem kell mindent elhinni.
Én úgy gondolom, hogy ha a kocsi elektronikusan rendben van és nem rozsdál sehol, akkor emberi összegből helyre lehet hozni, ha a futóműben nem stimmel valami. A motorba meg nem lát bele senki. Annak idején egy szerelő barátommal mentünk (bmw fan ő is), meg egy diag géppel, nem is bántam meg, mert azóta is jó az autó. Hogy magán személytől veszed-e vagy kereskedésből az jó kérdés. Én magánszemélynél nézelődnék első körben. Sok mindent le lehet szűrni abból, hogy milyen környezetben van, ki a tulaj, mit mond el az autóról, hogyan mondja ilyesmi. Amitől kicsit is fázol nem szabad megvenni. Látni fogod majd úgyis.

Hol vagy helyileg?




Szia!

Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 20:46


hil írta:
szuszta84 írta:

Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?



Szia!
Igazat adok Coyote kollégának a töréssel kapcsolatban. Ha szépen van megcsinálva, akkor sokat nem számít, meg nem is új autót veszel. A hibát inkább abban látom, hogy cupét és ekkora motorral általában azok vesznek, akik ész nélkül hajtják is (persze vannak kivételek), így sokkal könnyebb kifogni valami esetleg látszólag szép, de széthajtott darabot. Ennek észrevételéhez a Te odafigyelésed is szükséges.



Hy!

Ezzel is tisztába vok h vki azért vesz nagy motorosat mert hajtja is. Csak nem mindegy hogyan. Mert lehet ésszel is hajtani vmit meg ész nélkül. És egy olyan kocsi amin nincs egy ép elem az valószínű h az utóbbi kategóriába tartozik és az ilyet tuti nem veszem meg. Nekem ez a meglátásom. Egyébként köszi a hozzászólást. de a nagy dilemmám továbra is az h érdemes e 2millió alatti árfekvésüt nézni vagy azok valószínű h a kigyilkolt belüek? Mert ugye a km.óra állás az elég szubjektiv fogalom itt Mo-n! Arra nem lehet hagyatkozni.

státusz szuszta84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 20:39


Coyote írta:
szuszta84 írta: ami törött volt az már alapból kiesik mert nem fogok egy törtött autót venni mert azt valószínűleg nem azért törték össze mert egyszer véletlenül nekimentek vminek hanem mert nem kímélték. Remélem igazad van és nem lesz lutri.


Most vagy naív vagy, vagy nagyon magasra helyezted a lécet, és nem fogsz tudni autót venni. Szerintem inkább fogadd el a tényt: a 10-11 éves autók túlnyomó többsége sérült volt. Nem kell fejreállásra gondolni, de egy lekoccolt sárvédő, lebarmolt lökhárító teljesen normális dolog - hiszen HASZNÁLT autót veszel.

Ugyanakkor butaság lenne emiatt lemondani egy autóról. A sérülésmentesség helyett inkább azt vedd figyelembe, hogy ha volt balesete (mindig azt feltételezd, hogy volt) akkor hogyan javították. Ha szépen, igényesen javították, gyári alkatrészekkel, és kinézetre/működésre problémamentes - akkor baj nem lehet.

Ez olyan dolog, hogy én most fogtam egy rókát az autóval, de úgy lett javítva, hogy ha nem írom le a fórumban, akkor senki nem tudja róla megmondani, még a gyári szerelők sem. Az ilyen apróbb koccanások semmit sem befolyásolnak, és ha szépen lettek javítva, akkor nem is szabad ilyesmi miatt lemondani az autóról.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha 10-11 éves autót nézel, akkor nyugodtan hagyd otthon a rétegvastagságmérőt... vagy átvered vele magad, vagy felbosszantod magad tök feleslegesen.


Jaja teljesen igazad van. Lehet rosszul fejeztem ki magam. Az nem érdekel ha úgy volt "összetörve" ahogy leírtad de ha mondjuk a fél eleje már egyszer odalett akármilyen szépen is lett megcsinálva akkor sem lesz máár az eredeti.Ezzel azt monbdom h a rommátörtet nem venném meg. Teljesen egyértelmű h 10 éves autó nem lehet makulátlan mert aki ezt mondja az hazudik. A mostani autómnak is vannak kisebb esztétikai hibái mégis teljesen jó.