Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 19:07


xlzx írta:
YELLOW írta:

na már megint jön valaki kraft-tal...
hát mert annyira rutinos lehetsz, mint amikor a TV-ben látom, hogy húú 2 centis hó lebénította a közlekedést, ost a szerencsétlen elsőkerekessel úgy indul el, hogy padlózza... számtalan videó van róla, amikor a BMW-vel nem tud menni de tökig áll a gázon. nem tudom miylen adottságaid vannak a környezetben, de lehet lendületből kellene felmenni.... mingyá keresek videót, ha megtalálom


van rutinom bőven. én nem istenítem a dsc rendszert. javarészt úgyis ki van kapcsolva


nem találom a videót, de ez marha jó


YouTube videó

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 18:58


YELLOW írta:

na már megint jön valaki kraft-tal...
hát mert annyira rutinos lehetsz, mint amikor a TV-ben látom, hogy húú 2 centis hó lebénította a közlekedést, ost a szerencsétlen elsőkerekessel úgy indul el, hogy padlózza... számtalan videó van róla, amikor a BMW-vel nem tud menni de tökig áll a gázon. nem tudom miylen adottságaid vannak a környezetben, de lehet lendületből kellene felmenni.... mingyá keresek videót, ha megtalálom


van rutinom bőven. én nem istenítem a dsc rendszert. javarészt úgyis ki van kapcsolva

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 18:50


xlzx írta:
YELLOW írta:
én DSC nélkül is eltudtam úgy indulni, hogy ne kaparjon meg, szóval nem kell parázni nagyobb hóban sem. gondf akkor van ha felül az alja.



mert nincs elég kraft én meredek utcában lakom, ilyenkor télen csak a tolatás jöhet szóba. sokat járok a hegyekbe csúszkálni, ott se szabad megállni mert nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudok elindulni,dsc ide vagy oda



na már megint jön valaki kraft-tal...
hát mert annyira rutinos lehetsz, mint amikor a TV-ben látom, hogy húú 2 centis hó lebénította a közlekedést, ost a szerencsétlen elsőkerekessel úgy indul el, hogy padlózza... számtalan videó van róla, amikor a BMW-vel nem tud menni de tökig áll a gázon. nem tudom miylen adottságaid vannak a környezetben, de lehet lendületből kellene felmenni.... mingyá keresek videót, ha megtalálom

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 18:04


YELLOW írta:
én DSC nélkül is eltudtam úgy indulni, hogy ne kaparjon meg, szóval nem kell parázni nagyobb hóban sem. gondf akkor van ha felül az alja.



mert nincs elég kraft én meredek utcában lakom, ilyenkor télen csak a tolatás jöhet szóba. sokat járok a hegyekbe csúszkálni, ott se szabad megállni mert nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudok elindulni,dsc ide vagy oda



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 17:40


savi írta: Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni autóvásárlással kapcsolatban. Egy E46 320d Touring ot (mindenképp dieselt szeretnék) szeretnék vásárolni, 2001-2002 évjárat körülit. Igazából Ausztriában dolgozom, és az ingázáshoz kellene. Meg persze mert nagyon tetszik!!! Újabbat pedig azért nem szeretnék, mert nem akarom minden pénzemet vásárlásra költeni, kell gondolni a karbantartásra is!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?

Gondolkoztam 330d xd ben is, az biztos jobb lenne, de egyrészt drágább is, és nincs nagyon szükségem ekkora motorra. (bár ez még nem 100%)
Lehet szerintetek még ebből a kategóriából nem lelakott, hanem igényes, megbízható és jó állapotút venni? (néztem párat, képeken szép, de élőbe ki tudja)

Váltó típusa is kérdéses számomra, kényelmesebb lenne az automata, de van a családban egy újabb fajta 530D és annak volt baja a váltóval, ezért tarok tőle! (kb 6 L olaj hiányzott belőle, a szerelő nem vette észre, h szivárog belőle, váltóvezérlőt akart cseréltetni! Magánszerelő, de csak BMW vel foglakozik, elvileg hivatalos képviselő vagy minek is mondják) Persze ez nem a kocsi hibája volt!
Vélemény az idősebb váltókról?

Km tudom hogy sok van ezekbe már, nem akarok 150 000 el ilyen kocsit találni, mert lehetetlen, de a megbízhatóság fontos lenne!

Remélem tudtok segíteni pár hasznos információval, és mielőbb élvezhetem a saját BMW met!
Bocs, ha valaki számára baromságot írtam vagy kérdeztem, de ez van, nem vagyok profi.

Előre is köszönök mindenféle infót és tanácsot!

Üdv: egy "remélhetőleg" leendő BMW-s


elektromos diffi???
én azt mondom mindenképp 2002 utánit nézz, ami facelift-es. abban már DSC van, ami sokkal jobb mint a sima ASC. havas utón eszméletlen. hamég biztosabbra akarsz menni, akkor automata váltó mindenképp jobb csúszós úton talán jobb választás, bár én azt mondom, jobb kuplungolni, ha gáz van
én DSC nélkül is eltudtam úgy indulni, hogy ne kaparjon meg, szóval nem kell parázni nagyobb hóban sem. gondf akkor van ha felül az alja.
viszont morotban megbízhatóbb a régi 136 lovas, de abban nem lesz DSC (kivéve Robinson és bmw320d4)
szóval szerintem facelift-est vegyél.

státusz savi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 17:31


Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni autóvásárlással kapcsolatban. Egy E46 320d Touring ot (mindenképp dieselt szeretnék) szeretnék vásárolni, 2001-2002 évjárat körülit. Igazából Ausztriában dolgozom, és az ingázáshoz kellene. Meg persze mert nagyon tetszik!!! Újabbat pedig azért nem szeretnék, mert nem akarom minden pénzemet vásárlásra költeni, kell gondolni a karbantartásra is!

Első kérdésem felétek az lenne, hogy mennyire lehet vele havas úton közlekedni, mert erre nincs hóból hiány, és télen nem csak nézegetni szeretném. Ezekbe van már állítólag elektromos difi, ez mennyire megbízható?

Gondolkoztam 330d xd ben is, az biztos jobb lenne, de egyrészt drágább is, és nincs nagyon szükségem ekkora motorra. (bár ez még nem 100%)
Lehet szerintetek még ebből a kategóriából nem lelakott, hanem igényes, megbízható és jó állapotút venni? (néztem párat, képeken szép, de élőbe ki tudja)

Váltó típusa is kérdéses számomra, kényelmesebb lenne az automata, de van a családban egy újabb fajta 530D és annak volt baja a váltóval, ezért tarok tőle! (kb 6 L olaj hiányzott belőle, a szerelő nem vette észre, h szivárog belőle, váltóvezérlőt akart cseréltetni! Magánszerelő, de csak BMW vel foglakozik, elvileg hivatalos képviselő vagy minek is mondják) Persze ez nem a kocsi hibája volt!
Vélemény az idősebb váltókról?

Km tudom hogy sok van ezekbe már, nem akarok 150 000 el ilyen kocsit találni, mert lehetetlen, de a megbízhatóság fontos lenne!

Remélem tudtok segíteni pár hasznos információval, és mielőbb élvezhetem a saját BMW met!
Bocs, ha valaki számára baromságot írtam vagy kérdeztem, de ez van, nem vagyok profi.

Előre is köszönök mindenféle infót és tanácsot!

Üdv: egy "remélhetőleg" leendő BMW-s

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 22:58


hil írta:
jokerface írta: 20d-re se mondanám,hogy rossz lenne,de tényleg aki dizelben gondolkodik,az inkább 30d-t vegyen.
(van hasonlítási alapom,ezért írom ezt)
Aki meg mindenképp benzin,az szerintem is inkább egy 2,5l-es motorral vegyen. De az a legjobb módszer,hogy végig kell próbálgatni a motortípusokat egymás után és akkor már van összehasonlitási alap. Igy nem érhet csalódás utólag.
Senki ne kapkodja el a vásárlást


Sziasztok!
Bocs, hogy belevaú már megint amihez nem értek, de: lehet itt dobálódzni a lóerőkkel, köbcentikkel, de azt senki nem veszi figyelembe, hogy mire akarja használni az autót. Országúton vagy városban, napi használatban munkához vagy villogni, magát mutogatni egyszer egyszer, ki fizeti a tüzelő anyagot (saját zsebből, vagy cég fizeti).
Ezek azért mindenképpen fontos paraméterek. A magam esetét tudnám csak említeni: sokat megyek, cég fizeti (de nem mindegy, hogy a hónap végén mi marad belőle nekem, ugye 10Ft/ Km a törvényes elszámolási alap. Én pont ezért kerestem 1,8i-t. Nekem az átlagom 8l körül szokott lenni. A 320i ebből nem jön ki, mert az bíza városban (ezen most Bp-t értek az állandósult dugókkal, amikor van, hogy fél óra alatt lehet megtenni 2-5 Km-t) akár 15l is lehet a fogyi. És ne mondja nekem senki azt, hogy a 318/320, vagy a többi között elenyésző a különbség, mert nem igaz. Ültetés szintúgy: Itt helyenként akkora fekvő közegeket tettek, amiknek a leküzdéséhez már akár BMP kéne, járdára való felállásról meg már nem is érdemes beszélni és a mélygarázsok sem kímélnék az autó alját(még ültetés nélkül is vigyázni kell).
Tehát én azt mondanám, ha a fentieket is figyelembe vesszük, bár a kérdező ezekre nem tért ki, akkor mindjárt nagy változás lenne a javaslatok terén.


És tudom, sokaknak nem fog tetszeni jelen írásom, nem vitatkoznék ezen mert minek, ez az én tapasztalatom, véleményem.






Én teljesen egyetértek! Bár a mai benzin-diesel árak mellett,sem olcsó az én kis 1.6osom se M3-at se azért vesznek,hogy munkába járjanak vele


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 22:04


jokerface írta: 20d-re se mondanám,hogy rossz lenne,de tényleg aki dizelben gondolkodik,az inkább 30d-t vegyen.
(van hasonlítási alapom,ezért írom ezt)
Aki meg mindenképp benzin,az szerintem is inkább egy 2,5l-es motorral vegyen. De az a legjobb módszer,hogy végig kell próbálgatni a motortípusokat egymás után és akkor már van összehasonlitási alap. Igy nem érhet csalódás utólag.
Senki ne kapkodja el a vásárlást


Sziasztok!
Bocs, hogy belevaú már megint amihez nem értek, de: lehet itt dobálódzni a lóerőkkel, köbcentikkel, de azt senki nem veszi figyelembe, hogy mire akarja használni az autót. Országúton vagy városban, napi használatban munkához vagy villogni, magát mutogatni egyszer egyszer, ki fizeti a tüzelő anyagot (saját zsebből, vagy cég fizeti).
Ezek azért mindenképpen fontos paraméterek. A magam esetét tudnám csak említeni: sokat megyek, cég fizeti (de nem mindegy, hogy a hónap végén mi marad belőle nekem, ugye 10Ft/ Km a törvényes elszámolási alap. Én pont ezért kerestem 1,8i-t. Nekem az átlagom 8l körül szokott lenni. A 320i ebből nem jön ki, mert az bíza városban (ezen most Bp-t értek az állandósult dugókkal, amikor van, hogy fél óra alatt lehet megtenni 2-5 Km-t) akár 15l is lehet a fogyi. És ne mondja nekem senki azt, hogy a 318/320, vagy a többi között elenyésző a különbség, mert nem igaz. Ültetés szintúgy: Itt helyenként akkora fekvő közegeket tettek, amiknek a leküzdéséhez már akár BMP kéne, járdára való felállásról meg már nem is érdemes beszélni és a mélygarázsok sem kímélnék az autó alját(még ültetés nélkül is vigyázni kell).
Tehát én azt mondanám, ha a fentieket is figyelembe vesszük, bár a kérdező ezekre nem tért ki, akkor mindjárt nagy változás lenne a javaslatok terén.


És tudom, sokaknak nem fog tetszeni jelen írásom, nem vitatkoznék ezen mert minek, ez az én tapasztalatom, véleményem.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 22:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 21:27


YELLOW írta:

sajnos el kell mondjam a mostani japán autók sem olyanok már mint régen. kb 2000-2002 óta már a toyoták sem olyanok. arról nem beszélve, hogy sokat már törökországban gyártanak. én nem beszéllek rá a BMW-re, de ha japán, akkor inkább Mazda 6, azok még echte japánok. (persze nem a legújabbra gondolok)
BMW-nél ki kell fogni. sajnos magyarországon forgalomba helyezett BMW-knél elég nehéz kifogni szupert. sokan azé vettek újonnan mert volt pénz, nem is kímélték, mert tudták 3-4 évre vesznek. ha jó BMW-t akarsz célszerűbb németbe menni. észak németországban még olcsóbb is, igaz messzebb van.
minden autónak van baja, csak nem minden márkának vannak fanatikusai, akik fórumba tömörülnek, és megosztják tapasztalataikat. talán ezért nem olvasni más márkákról "rémeket".


csak, hogy igazoljam magam, ma ahogy vártam az asszonyt melóhelyen, a parkolóban velem szemben egy toyota auris és egy corolla verso. az új auris-on kettő azaz 2 db vonószemtakaró is van a lökösben persze a régebbi verso-ban csak egy. azé jelent valamit

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 17:26


20d-re se mondanám,hogy rossz lenne,de tényleg aki dizelben gondolkodik,az inkább 30d-t vegyen.
(van hasonlítási alapom,ezért írom ezt)
Aki meg mindenképp benzin,az szerintem is inkább egy 2,5l-es motorral vegyen. De az a legjobb módszer,hogy végig kell próbálgatni a motortípusokat egymás után és akkor már van összehasonlitási alap. Igy nem érhet csalódás utólag.
Senki ne kapkodja el a vásárlást

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 17:14


jokerface írta: 330d
És aki azt mondja nem,akkor még nem ült olyanban.
YELLOW,ki kéne próbálnod a tiéd után. És a fogyasztás különbség se lenne egetverö. Tudom,Te benzinpárti vagy. De lehet egy kör után átcsábulnál


én a 30d-re sosem mondtam, hogy szar. hát ha dízel, akkor csak ez. 20d soha

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 16:39


jokerface írta: 330d
És aki azt mondja nem,akkor még nem ült olyanban.
YELLOW,ki kéne próbálnod a tiéd után. És a fogyasztás különbség se lenne egetverö. Tudom,Te benzinpárti vagy. De lehet egy kör után átcsábulnál


szomszédomnak 330cd-je van, ültem már benne, vezettem is, tényleg jó autó! és gyorsulásban pariban van az enyémmel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 06. péntek, 17:36

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 16:36


szuszta84 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
szuszta84 írta:
Bero írta:

Szia,

megnéztem mit adnak 2m alatt hahu-n, konkrétan 3 autó volt, ami teljesítette a feltételeid
(ha jól szűrtem le 320ci-től felfele és 2000-től), ezek alapján NEM ÉRDEMES!

*megj: phulviki autója még mindig szép 320ci


Szia!

Ja hát ez az én bajom is, h olyan kevés választási lehetség van, hogy nem egy hamar lehet megtalálni a megfelelőt. Ahogy már többen is írták kompromisszumot kell kötnöm. Amit mondasz 320Ci-t azt én is megnéztem és télleg gyönyörű de azért az már drága lenne ennél vmivel olcsobbat szeretnék úgy max 2,2-őt löttem be magamnak. De lehet h lejjebb adom és még a 318i-is belefér a dologba. Ez a kompromisszum Nem lesz egyszerű. Tegnap egyébként megnéztem az osztrák hazsnáltautót is de hát ott drágábban adják ezeket a gépeket mint itthon pedig abban reménykedtem h ott azért olcsób lesz de egy nagy szart


Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


azé az 1.8-at ne hasonlítsd az 1.6-hoz főleg ne az 1.9-es 1.6-hoz.
nem azért mert nekem 1.8-as van, de bőven jó. az N42-es motorral szerelt 316 1.8-as, az N42-es motorral szerelt 318 pedig 2000-es. anniy, hogy négy hengeres. (N42, N45, N46 szinte ugynaaz, de az N42 a legjobb). havernak van egy cabrió E46 318 és az enyém jobban megy, persze a kabrióban azé van súly. az tény, hogy az M43-as motorok tényleg gyengék. ha évjáratot és árakat nézem, akkor csak régi mocisat talál facelift előttit. szerintem ha közelben van ismerőse, pl az általam említett 1.8-asos, akkor próbálja ki, vagy egy kereskedésben próbáljon ki egyet, ha van.
egy biztos nekem nem kellene 6hengeres 320i 150 lovas verzióban, mert ami előnye van, az a hangja, meg magasabb sebességnél, pl 160-180 fölött erősebb egy picit, de addig semmivel nem jobb. arról nem is beszélve, hogy azonos körülmények között egy N42 1.8-as jó 1,5-2 literel kevesebbet eszik.
ha már venni akar, akkor 325i az alja, vagy érje be az 1.8-al.





Szia Coyote,

Na ez egy érdekes téma amit felvetettél számomra. Ezt már én is néztem meg utánaolvasgattam h van olyan 1.6-os ami igazából 1895 ccm és van olyan 1.8 as ami meg 2141 ccm(ha jól emlékszem erre de nem biztos) Gondolom a tied az az 1.8as 1.6os? Szóval az N42-es motorkódú az a jó féle 1.6os Talán akkor érdemes körülnézni ebben a tartományban is. Te, hogy veszed észre milyen a tied?


ha jól tudom akkor nincs olyan 318 amiben 2.2-es motor van, az m54-es motorcsalád legkisebb tagja volt a 2.2-es benzines (m54b22) ezeket szerelték 3-masokba és 5-ösökbe is, és a típusjel 320 és 520 volt. ez volt a belépőszintű sor6

lalada által linkelt 318ci 1995 ccm-es, sor4-es. sztem azt is érdemes lehet megnézni.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 15:30


330d
És aki azt mondja nem,akkor még nem ült olyanban.
YELLOW,ki kéne próbálnod a tiéd után. És a fogyasztás különbség se lenne egetverö. Tudom,Te benzinpárti vagy. De lehet egy kör után átcsábulnál

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 06. péntek, 15:14


hil írta:
Bero írta:

Én inkább költenék,ne vegyél 1.8at! Az nokedli de komolyan. Én minimum 20-ast vennék! Később úgyis költeni fogsz a kocsira,szervíz-benzin-csinosítgatás. Inkább gyűjts egy kicsit még az erősebb motorra! Mindent,csak ne 1.6-1.8


Szia Bero!
Én azért ezt így nem mondanám! Nekem 1,8i van, az ugye 1900-as motor és semmi bajom vele. Van összehasonlítási alapom kontra e36 320i, ami ugye 150Le, komolyan mondom 90-ig megverem a 320i-t gyorsulásban.
Ezen a linken lehet nézegetni az adatokat, itt is látható a 318i és320i között tized másodpercek vannak, nem hiszem, hogy azt valóságban észre lehet venni.
Szerintem meg a 318i igenis jó választás!




Nekem 20d-m van, meg vagyok vele igaz elégedve de ha megint autóvásárlás előtt állnék természetesen maradnék a márkánál, de 30d-ben gondolkodnék! Hiányzik a plusz 54 Le amit a 30d tud és a fogyasztása se sokkal több mint a 20d-nek!