Ez egy archivált weboldal! bővebben

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 13:51


jokerface írta: http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...62495.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...56407.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...80157.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...39499.html

Ezeket nézegettem ki még. Nektek melyik tetszik a legjobban?
Igérem többet nem linkelek be verdákat. Már csak ha meglesz
De addig is a véleményetekre kíváncsi lennék


Én a fehér kombit venném, főleg mivel faceliftes

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 13:45


jokerface írta: http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...62495.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...56407.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...80157.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...39499.html

Ezeket nézegettem ki még. Nektek melyik tetszik a legjobban?
Igérem többet nem linkelek be verdákat. Már csak ha meglesz
De addig is a véleményetekre kíváncsi lennék


ahogy nézem a 4. a legjobban felszerelt. mindegyik tetszik, de mivel kombit nem vennék (egyenlőre) így mindegyik tetszős.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 13:42


http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...62495.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...56407.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...80157.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...39499.html

Ezeket nézegettem ki még. Nektek melyik tetszik a legjobban?
Igérem többet nem linkelek be verdákat. Már csak ha meglesz
De addig is a véleményetekre kíváncsi lennék

Scotty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Scotty

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 22:29


Oliver kedves "szomszéd"!
Ha az autotrder-n keresel kocsit, akkor célszerű egy útvonalra összeválogatni több lehetséges jelöltet.Nem tudom pontosan, hogy merre élsz és milyen szempontok alapján állítod be a keresést.Sajnos elég sok a sablonosan megfogalmazott hirdetés.Én nem sajnáltam az időt és megnéztem néhányat.Általában élőben derült ki, hogy repedt a szélvédő, fényszóró, iszonyatos karcok a fényezésen.Volt hogy el se kértem a kulcsot, mert mint laikusként is láttam, hogy mind a négy féktárcsa gatya, a gumikról ne is beszéljünk tehát min. plusz egy ezrest rá kéne dobni.Aztán volt olyan eset, hogy szintén élőben mondták se road tax se MOT, de sikerült tőlem 300mérföldre találni egyet ami aránylag egyben van.Azért ez sem volt meglepiktől mentes.Hihetelen, de az összes szerviz számlát megkaptam és mivel mind márkaszervizes volt ezért gondoltam nagy baja nem lehet.Tehát nem egyszerű a dolog.
Sok sikert a keresgéléshez!

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 13:16


kikerestem : ilyeneket olvass!
sok sikert.


Olivier1982 írta:
JANI77 írta: "kedves oliver"!nagyon sokan az utolsó forintjukat erőn felül is belerakják az autójukba/nohh ez a "rongyrázás" ahogy vmelyik kolléga állította joggal/ és nem marad "háttér" a szervízelésre..."addig nyújtószkodj ,amíg a takaród ér!!"" ez csak egy vélemény.....


"Kedves JANI77"
Koszonom, hogy figyelsz erre, de mar emlitettem is, nem a szervizkoltseggel van gond, hogy esetleg nem tudnam kifizetni, hanem ha megnezzuk 98-tol gyartottak, az mar 14 eves modell!!!! Jo nyilvan nem 98-asat veszek en sem, de akkor sem fiatal modell, es csak arra voltam kivancsi nagyatlagban mennyire szervizigenyes ez a tipus, mivel laikus vagyok a temaban! De mar paran PM-ben is valaszoltak, es felvilagositottak! Tehat a lenyeg, nem azzal van gond, hogy esetleg nem tudnam szervizet fedezni, hanem azzal, hogy nekem elsosorban megbizhato auto kell, foleg ha ingazom UK-es Mo. kozott! Es nem szeretnem minden negyobb tura utan szervizbe hordani, mert megteheti az ember, de az mar szamomra teljesen logikatlan dolog, foleg igy hogy lassan a csaladalapitas is befigyel. De meggyoztek, hogy nem kell aggodnom, bar mas forumon volt olyan is, aki azt irta ne vegyek "tizeneves szart,akarmilyen modell is"! De a lenyeg, mivel, imadom, tetszik, megveszem, es ha nem lesz az amit en vartam tole, akkor max csere, es mindenki happy, legalabbis en! En aminek orultem volna, egy kisebb osszefoglalo, amik esetleg a fobb tipushibai, amik surubben elojohetnek, amikre esetleg figyeljek.

Udv




Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 12:08


JANI77 írta: "kedves oliver"!nagyon sokan az utolsó forintjukat erőn felül is belerakják az autójukba/nohh ez a "rongyrázás" ahogy vmelyik kolléga állította joggal/ és nem marad "háttér" a szervízelésre..."addig nyújtószkodj ,amíg a takaród ér!!"" ez csak egy vélemény.....


"Kedves JANI77"
Koszonom, hogy figyelsz erre, de mar emlitettem is, nem a szervizkoltseggel van gond, hogy esetleg nem tudnam kifizetni, hanem ha megnezzuk 98-tol gyartottak, az mar 14 eves modell!!!! Jo nyilvan nem 98-asat veszek en sem, de akkor sem fiatal modell, es csak arra voltam kivancsi nagyatlagban mennyire szervizigenyes ez a tipus, mivel laikus vagyok a temaban! De mar paran PM-ben is valaszoltak, es felvilagositottak! Tehat a lenyeg, nem azzal van gond, hogy esetleg nem tudnam szervizet fedezni, hanem azzal, hogy nekem elsosorban megbizhato auto kell, foleg ha ingazom UK-es Mo. kozott! Es nem szeretnem minden negyobb tura utan szervizbe hordani, mert megteheti az ember, de az mar szamomra teljesen logikatlan dolog, foleg igy hogy lassan a csaladalapitas is befigyel. De meggyoztek, hogy nem kell aggodnom, bar mas forumon volt olyan is, aki azt irta ne vegyek "tizeneves szart,akarmilyen modell is"! De a lenyeg, mivel, imadom, tetszik, megveszem, es ha nem lesz az amit en vartam tole, akkor max csere, es mindenki happy, legalabbis en! En aminek orultem volna, egy kisebb osszefoglalo, amik esetleg a fobb tipushibai, amik surubben elojohetnek, amikre esetleg figyeljek.

Udv


JANI77
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2005

státusz JANI77

Újonc

Elismertség: 14% (5 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 20:59


"kedves oliver"! Valószínűleg gyenge vagyok matekból de az is lehet,hogy csak teljesen máshogy élünk,máshogy számolunk....imádom az autómat,mindig rendben tartom de nem csak annak élek,nem csak azért dolgozom,hogy autóm legyen....de ezt te tudod!általában ez egy kicsit "otthoni" mentalitás és ezért is vannak /nahh meg az utak miatt/ olyan szar állapotban az autók!!nagyon sokan az utolsó forintjukat erőn felül is belerakják az autójukba/nohh ez a "rongyrázás" ahogy vmelyik kolléga állította joggal/ és nem marad "háttér" a szervízelésre..."addig nyújtószkodj ,amíg a takaród ér!!"" ez csak egy vélemény.....



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 15:18


Beszéltem az egyik szlovák BMW klubos sráccal,aki volt már megnézni. Azt mondta nagyon szépen jár a motorja,húz is rendesen,ahogy egy három literesnek kell. A futóművel minden rendben volt,nem ingott,stabil és kemény volt. Hát olyan tipikus M-es.
Külsején van pár pici karc,de semmi komoly szerinte. Belseje nagyon szép,nincs leamortizálva. Csak a sofőr felöli napellenző járt le mindig. De ez gondolom orvosolható,vagy már meg is csinálta a tulaj.
Egy valami végett nem vette meg,az pedig az iDrive hiánya volt. Neki ez fontos volt. Nekem nem fontos.
Röviden ennyi. Köszi a hozzászólásokat fiúk.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 14:56


anubisz írta:
jokerface írta: Üdv skacok!
Egy 2006-os E90 330d-nél sok a 170e KM a motorban szerintetek? Vagy ez még nem olyan vészes,ha rendszeresen karban volt tartva? Erröl lenne szó:

330d



Az nem,de mindenképpen nézesd meg Márkaszervizben,hogy állították e az órát,ott megmondják.
Ha bele volt nyúlva,akkor nem 20- at tekernek vissza,az biztos,minimum 50- et. Láttam már sok Dízelt, amiket Márkakereskedés árult. 4,5 évesen,már 250,280 ezer volt bennük.


Dízel BMW-nél ez a normál eset, az évi 40-50.000 km simán hihető. Az enyém átlagosan 27.000 km-t ment évente, ez még eléggé alacsony is...

A 170.000 km semmi egy BMW-nek - persze használatfüggő, érdemes a futóművet is átnézetni, esetleg turbodiagnosztikát végeztetni. A km óra állása legfeljebb lelkiekben okozhat megnyugvást, egy szépen karbantartott, valódi szervízkönyves autónál a 250.000 km sem gáz. Attól is függ, hogy mennyit használnád persze, 10.000 km körüli éves futásnál tökmindegy.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 13:43


jokerface írta: Üdv skacok!
Egy 2006-os E90 330d-nél sok a 170e KM a motorban szerintetek? Vagy ez még nem olyan vészes,ha rendszeresen karban volt tartva? Erröl lenne szó:

330d



Az nem,de mindenképpen nézesd meg Márkaszervizben,hogy állították e az órát,ott megmondják.
Ha bele volt nyúlva,akkor nem 20- at tekernek vissza,az biztos,minimum 50- et. Láttam már sok Dízelt, amiket Márkakereskedés árult. 4,5 évesen,már 250,280 ezer volt bennük.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 13:32


Üdv skacok!
Egy 2006-os E90 330d-nél sok a 170e KM a motorban szerintetek? Vagy ez még nem olyan vészes,ha rendszeresen karban volt tartva? Erröl lenne szó:

330d



Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 12:36


Koszi Coyote!
A vasarlast kb marcius-aprilisra tervezem, de ugynez ki marad a Bomos.
Abban igazatok van ha nem jon be, max lecserelem fiatalabb japanra. De biztos vagyok benne, hogy jo lesz

A LExusrol anno volt 1 cikk is a Totalcaron:
"A szeleprugók nem megfelelő működését fedezték fel néhány Lexus motor esetében” – szól a sajtóközlemény: a nem megfelelő működés pedig bizony törést jelent, mint kiderült.

Kétszázhetvenezer autót érint a probléma, ami nem csak a presztízs szempontjából jelentős veszteség a Toyotához tartozó Lexus márka számára, hanem közvetlenül, a szervizelési költségek miatt is. A szeleprugók cseréje ugyanis nem fél órás műtét: hivatalos óradíjjal és alkatrészárakkal számolva többszázezres tétel a javítás autónként..."Forrás



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 02. hétfő, 12:37

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 08:16


Coyote írta: Azért azt tegyük tisztába: azonos törődés és futásteljesítmény mellett a 3 éves japánnak ugyanannyi baja van mint a 6 éves BMW-nek. A szervíze egy forinttal sem drágább, sőt!!!

Ezt 3 japó után állítom. A 2000-es években a japánok nagyon rámentek a cost savingre, és nagyon csalódott voltam. Az exem a Toyotánál dolgozik, sokat lógtam náluk anno a szervízben - hát én Lexust sem fogok venni már, az tuti.

Olivér, te meg vegyél egy 330ci-t ha évi 30.000 alatt mész vagy 330cd-t ha ennél többet. Imádni fogod, de ha mégsem jönne be, már márciusban cserélheted


Mi gondok voltak a Lexusal? Pedig az hírlik,az milyen üzembiztos kocsi. Toyota is hányszor nyerte ezt a kategóriát.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 02. hétfő, 07:40


Azért azt tegyük tisztába: azonos törődés és futásteljesítmény mellett a 3 éves japánnak ugyanannyi baja van mint a 6 éves BMW-nek. A szervíze egy forinttal sem drágább, sőt!!!

Ezt 3 japó után állítom. A 2000-es években a japánok nagyon rámentek a cost savingre, és nagyon csalódott voltam. Az exem a Toyotánál dolgozik, sokat lógtam náluk anno a szervízben - hát én Lexust sem fogok venni már, az tuti.

Olivér, te meg vegyél egy 330ci-t ha évi 30.000 alatt mész vagy 330cd-t ha ennél többet. Imádni fogod, de ha mégsem jönne be, már márciusban cserélheted

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 23:50


Olivier1982 írta:
bmw320d4 írta:
250-300 hetente az albérlet (egy normális!), egy day travelcard 6,60, sonkás szendvics a Costa-ban 5,20 , english breakfast + tea + toast egy húszas...

Orulok, hogy felvilagositanak mikor itt elek Egyebkent meg az az idiota aki ennyit kolt reggelire En itthon reggelizem, minosegibb kajat, negyed ennyibol
Lakas 500£/honap, nagyon elvagy varazsolva, nemtom nekem 2 szobanal, nappalinal, +konyha furdo, belso parkolonal nem kell tobb! Ja egyebkent ne Londonbol indulj ki
Na de ez mind mind OFF, es elnezest erte, elnezest a tobbiektol is a tudatlansagomert, tenyleg csak infot kerestem!
Minden jot nektek!



De nem kaptad meg a választ így sem?