Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 18:33


ksziszi írta: CAR-TOM kft-től vettem egy 316ti-t visszatekert km órával, és 1 db.kulccsal, mert elhallgatták a kulcs hiányát.Kérdésem, mit lehetne tenni a most ,hogy kitudódott a km tekergetés?


ha nem egyedül voltál az autó foglalózásánál és az átvételnél, akkor perelhető, ugyanis elhallgatták a dolgot. elvileg fél évig perelheted őket a megvételtől.
a km óra tekerés nem állapot befolyásoló leginkább, hanem értékcsökkentő "tétel". ergó ezzel is meg lettél lopva, ugyanis ha tudod a valós km-t, akkor lehet meg sem veszed, vagy jóval alacsonyabb áron. ha van türelmed és pénzed, akkor érdemes perelni, később minden költséget visszaperelhetsz tőlük. hogy megéri-e? azt neked kell eldönteni.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 17:58


ksziszi írta:
Köszi.BMW márkakereskedésben mondták:10 kulcsot gyártanak mindenik BMW-hez.3-db kerül az első tulajhoz,7db marad náluk,ebből lehet rendelni drágán.


Nem gyártanak le egy kulccsal sem többet, mint amit az új autó átvételekor kapsz...

Az igaz, hogy regisztrálják mennyit rendelsz utólag és egyszer szólnak majd, hogy többet nem lehet. De az hogy 10-et gyártanak felejtsd el.

Ha kérsz pluszban és megrendeled, akkor gyártják le neked.

Amúgy tényleg 45-50 körül van a rombusz formájú távirányítós. A műanyag pedig 12 körül.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 17:54


anubisz írta:
ksziszi írta: Igazad lehet csak nagyon bosszant a dolog , meglopottnak érzem magam,mert az autó nem volt olcsóbb ,mint a nem tekergetett és 2-3 kulcsos BMW-k. Igaz,hogy csak gyári kulcsot lehet rendelni 45-50 ezer forint körül?


Nem gondolod komolyan,hogy be tudod bizonyítani,ki,mikor hol tekert vissza belőle. csak a kefét rágod.felejtsd el,be kel nyelni. Enyém is tekerve volt. BMW nem veszel itthon tekerés nélkül,csak az ujjakat,amiket csak szakszervizben kezeltek,papír meg vezetve rendesen. Máskor be kel íratni az adásvételibe,ha BMW szakszerviz kimutatja hogy vissza volt tekerve,3,6,8 napon belül vissza viheted. Ha nem megy bele,el kel felejteni a kocsit. Bár ha tetszik úgy is megveszed,hidd el.
Majd az új törvény talán javít a helyzeten, talán jobban védve leszünk,mivel büntethető lesz aszem börtönnel, 2 évig ha jól tudom.


Kulcsot itt kérdezd meg http://www.kulcszarszerviz.hu/...ry/67.html
csak találomra másoltam be egyet. szerintem nem kell gyárit rendelned hozzá,az biztos duplájába kerül,és nézz körül több helyen. Írd be a keresőbe hogy Chipes kulcs másolása,BMW. Nem tudom minek akkor a Google. Néha olyanokat kérdeznek,mikor ott a kereső,és a válasz. Nem értem, de ne vedd sértésnek.


Köszi.BMW márkakereskedésben mondták:10 kulcsot gyártanak mindenik BMW-hez.3-db kerül az első tulajhoz,7db marad náluk,ebből lehet rendelni drágán.Ezért nem kerestem máshol. Németországban pár hónappal ezelőtt sok ember letartoztattak óratekerés miatt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:58


ksziszi írta: Igazad lehet csak nagyon bosszant a dolog , meglopottnak érzem magam,mert az autó nem volt olcsóbb ,mint a nem tekergetett és 2-3 kulcsos BMW-k. Igaz,hogy csak gyári kulcsot lehet rendelni 45-50 ezer forint körül?


Nem gondolod komolyan,hogy be tudod bizonyítani,ki,mikor hol tekert vissza belőle. csak a kefét rágod.felejtsd el,be kel nyelni. Enyém is tekerve volt. BMW nem veszel itthon tekerés nélkül,csak az ujjakat,amiket csak szakszervizben kezeltek,papír meg vezetve rendesen. Máskor be kel íratni az adásvételibe,ha BMW szakszerviz kimutatja hogy vissza volt tekerve,3,6,8 napon belül vissza viheted. Ha nem megy bele,el kel felejteni a kocsit. Bár ha tetszik úgy is megveszed,hidd el.
Majd az új törvény talán javít a helyzeten, talán jobban védve leszünk,mivel büntethető lesz aszem börtönnel, 2 évig ha jól tudom.


Kulcsot itt kérdezd meg http://www.kulcszarszerviz.hu/...ry/67.html
csak találomra másoltam be egyet. szerintem nem kell gyárit rendelned hozzá,az biztos duplájába kerül,és nézz körül több helyen. Írd be a keresőbe hogy Chipes kulcs másolása,BMW. Nem tudom minek akkor a Google. Néha olyanokat kérdeznek,mikor ott a kereső,és a válasz. Nem értem, de ne vedd sértésnek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. június 16. csütörtök, 17:04

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:22


Igazad lehet csak nagyon bosszant a dolog , meglopottnak érzem magam,mert az autó nem volt olcsóbb ,mint a nem tekergetett és 2-3 kulcsos BMW-k. Igaz,hogy csak gyári kulcsot lehet rendelni 45-50 ezer forint körül?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:12


tschikosch írta:
ksziszi írta: CAR-TOM kft-től vettem egy 316ti-t visszatekert km órával, és 1 db.kulccsal, mert elhallgatták a kulcs hiányát.Kérdésem, mit lehetne tenni a most ,hogy kitudódott a km tekergetés?


Kell tudnod bizonyítani is,hogy ők tekerték vissza.Ha ők azt mondják,hogy már így került hozzájuk,akkor folyik tovább a szar...
Nem egyszerű az ügy.



Utólag könnyű okosnak lenni, hogy ezt vásárlás előtt kellett volna kideríteni, de ez már nem segít rajtad... szerintem a kulcs hiányát elbuktad, a km óra állás miatti reklamációt meg akkor fogadhatnák el, ha ez befolyásolná az autó állapotát. Szerintem a több km nem számít rejtett hibának...
Származik ebből bármi károd?

Ha igen, és tegyük fel, ha dokumentummal tudod igazolni, hogy mennyi volt a km, akkor talán lenne esélyed bíróságon (megéri???). Ha te pereled be őket, feltételezve, hogy ők tekerték vissza, akkor az ő kötelességük bebizonyítani, hogy nem ők tették, hanem ennyivel vették. Így visszamehet az ügy még egy lépcsőt, az előző tulajdonosig. Ha nála is vissza volt tekerve akkor szívás van, az egy újabb per lehetne csak (esélytelen). Ha nála viszont nem, és bizonyítani is lehet, akkor a CAR-TOM marad a szarban.
Szerintem erre már volt precedens, érdemes ügyvédet, jogászt kérdezni róla. De csak akkor, ha van rá pár százezred, és tényleg megéri belemenni (2 milliós autónál vagy az alatt szerintem nem éri meg.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:05


Azt tudom bizonyítani,hogy vissza van tekerve és,hogy a CAR-TOM-tól vettem,persze a CAR-TOM-kft azt állítja nem ők voltak. Hiába kérem 2 nappal a vásár után, vásárolják vissza az autót csk 20%-al alacsonyabb áron hajlandóak! A 2-ik kulcs hiányát csk a foglaló kifizetése után árulták el.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 15:52


ksziszi írta: CAR-TOM kft-től vettem egy 316ti-t visszatekert km órával, és 1 db.kulccsal, mert elhallgatták a kulcs hiányát.Kérdésem, mit lehetne tenni a most ,hogy kitudódott a km tekergetés?


Kell tudnod bizonyítani is,hogy ők tekerték vissza.Ha ők azt mondják,hogy már így került hozzájuk,akkor folyik tovább a szar...
Nem egyszerű az ügy.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 15:50


CAR-TOM kft-től vettem egy 316ti-t visszatekert km órával, és 1 db.kulccsal, mert elhallgatták a kulcs hiányát.Kérdésem, mit lehetne tenni a most ,hogy kitudódott a km tekergetés?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 15:41


csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Jó hogy felhoztad ezt a pillangó szelepes dolgot ez mindem 320d-ben benne, van, én úgy tudtam, hogy csak az automatában van benne és a kézi váltósban nincsen? Bár ez ezt a320d motornál kell megkérdeznem. Észre vettél valami változást, hogy nincsenek benne?


Az enyémben még benne vannak a szelepek, és nem voltak javítva vagy cserélve - minimum 156000 km alatt semmi baja nincs az autónak, ami el is várható szerintem
Talán nem törvényszerű, hogy tönkremennek, de ha mégis, akkor azt előjel nélkül teszik, egyik napról a másikra...

Amúgy a pillangószelepes topikban mindent megtudsz a témáról, nekem elégséges volt az ottani infó. A többiek nem tapasztaltak semmilyen változást és a működése alapján nem is szabad, hogy változást tapasztalj.



Köszönöm beleolvastam, ezek szerint érdemes ki venni őket és le dugózni, jobb a békesség, ne legyen később nagyobb kár. Kár, hogy nem lehet itt Magyarországon beszerezni ilyen dugó készletet


Ha nem baj hogy áll az autó pár napot,akkor vedd ki a pillangót,egyet vigyél el esztergályoshoz,és az alapján megcsinálja aluból. Ha kell nyomtasd ki a fényképet,a swirl flap-ról,így könnyebb elmagyarázni neki,mit is akarsz.Olcsón megúszod,nekem 4000 Ft-ért csinálta esztergályos a 4 db-ot,plusz még vettem 4 új O-gyűrűt (olaj és vegyszerálló kell,hogy legyen!) párszáz ft-ért,de a régit is felrakhatod rá,ha nincs elkopva.


státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 14:46


Coyote írta:
csavitouring írta: Jó hogy felhoztad ezt a pillangó szelepes dolgot ez mindem 320d-ben benne, van, én úgy tudtam, hogy csak az automatában van benne és a kézi váltósban nincsen? Bár ez ezt a320d motornál kell megkérdeznem. Észre vettél valami változást, hogy nincsenek benne?


Az enyémben még benne vannak a szelepek, és nem voltak javítva vagy cserélve - minimum 156000 km alatt semmi baja nincs az autónak, ami el is várható szerintem
Talán nem törvényszerű, hogy tönkremennek, de ha mégis, akkor azt előjel nélkül teszik, egyik napról a másikra...

Amúgy a pillangószelepes topikban mindent megtudsz a témáról, nekem elégséges volt az ottani infó. A többiek nem tapasztaltak semmilyen változást és a működése alapján nem is szabad, hogy változást tapasztalj.



Köszönöm beleolvastam, ezek szerint érdemes ki venni őket és le dugózni, jobb a békesség, ne legyen később nagyobb kár. Kár, hogy nem lehet itt Magyarországon beszerezni ilyen dugó készletet


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 13:22


csavitouring írta: Jó hogy felhoztad ezt a pillangó szelepes dolgot ez mindem 320d-ben benne, van, én úgy tudtam, hogy csak az automatában van benne és a kézi váltósban nincsen? Bár ez ezt a320d motornál kell megkérdeznem. Észre vettél valami változást, hogy nincsenek benne?


Az enyémben még benne vannak a szelepek, és nem voltak javítva vagy cserélve - minimum 156000 km alatt semmi baja nincs az autónak, ami el is várható szerintem
Talán nem törvényszerű, hogy tönkremennek, de ha mégis, akkor azt előjel nélkül teszik, egyik napról a másikra...

Amúgy a pillangószelepes topikban mindent megtudsz a témáról, nekem elégséges volt az ottani infó. A többiek nem tapasztaltak semmilyen változást és a működése alapján nem is szabad, hogy változást tapasztalj.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. június 16. csütörtök, 13:24

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 12:44


Jó hogy felhoztad ezt a pillangó szelepes dolgot ez mindem 320d-ben benne, van, én úgy tudtam, hogy csak az automatában van benne és a kézi váltósban nincsen? Bár ez ezt a320d motornál kell megkérdeznem. Észre vettél valami változást, hogy nincsenek benne?
Tudom, hogy drága autók ezért is, szeretnék én is egy jó állapotút és inkább drágább autót venni, persze az is tudom, hogy használt autó és költeni is kell majd rá. A km kérdés érdekes, mert sajnos nagyon sokan tekergetik az órát.
Igen, és fogyasztás is számít





Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves Coyote és lacaca

Köszönöm, a válaszotokat.
Én is diesel ellenes voltam, és tudom, ha azt mondom, hogy egy 20d fent tartani, olcsóbb, mint a mostani autómat, nem biztos, hogy jól járok, mert egy benzines autóval, sokkal kevesebb gond van, mint egy diesele-el, kérlek, cáfoljatok, meg ha nem így van. Itt a turbó, befecskendező fejek, egr-re gondolok, a többi a mostani autómban is van, ami tönkre mehet. Persze mondhatjátok, hogy ha egy olcsón fenntartható autót szeretnék nem BMW vegyek, de ez már az 5.BMW-m, így nincs más választásom
De igen számít a fogyasztás, és reménykedem, hogy egy jó autót fogok ki


Megértelek, nekem ugyanez volt a dilemmám, de mivel még csak 3 hete van meg a BMW, nem tudom a választ a kérdésedre. A pillangószelepes téma mindenképp törődést igényel (én kivetetem az izzitógyerta-cserénél.) Ezen kivül csak a turbóért és a kettős tömegű lendkerékért aggódok - de ez olyan dolog, hogy megpróbálok rá vigyázni, de az előző 150k km-t nem tudom visszacsinálni, se leellenőrizni.
Szerintem a benyással nincsenek ilyen rizikók, ez tény... de ahogy számoltam, évi 30.000 km esetén megtérülhet (előző autóm 1.8 benya, átlagfogyasztás 8.2 liter) még a 200e Ft-os javitási költség is. Figyelembe kell venni, hogy a gázolaj olcsóbb egy picivel, kevesebbet zabál a gép (nálam 6.8-at eszik, de 85% autópálya (140km/h) van ebben), és gázolajat azért lehet szerezni innen-onnan okosban
Mindenesetre a BMW vásárláskor kellett egy jó nagy adag "leszarom" attitűd - ha évi 100k javitási többlet gondot okozna, nem vennék BMW-t. Ezt nem nagyképűségből mondom, de szerintem inkább ez a hozzáállás reális, mint az, aki minimálbérből vesz új autót... Esetleg havi 100 nettóból BMW-t.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 11:33


csavitouring írta: Kedves Coyote és lacaca

Köszönöm, a válaszotokat.
Én is diesel ellenes voltam, és tudom, ha azt mondom, hogy egy 20d fent tartani, olcsóbb, mint a mostani autómat, nem biztos, hogy jól járok, mert egy benzines autóval, sokkal kevesebb gond van, mint egy diesele-el, kérlek, cáfoljatok, meg ha nem így van. Itt a turbó, befecskendező fejek, egr-re gondolok, a többi a mostani autómban is van, ami tönkre mehet. Persze mondhatjátok, hogy ha egy olcsón fenntartható autót szeretnék nem BMW vegyek, de ez már az 5.BMW-m, így nincs más választásom
De igen számít a fogyasztás, és reménykedem, hogy egy jó autót fogok ki


Megértelek, nekem ugyanez volt a dilemmám, de mivel még csak 3 hete van meg a BMW, nem tudom a választ a kérdésedre. A pillangószelepes téma mindenképp törődést igényel (én kivetetem az izzitógyerta-cserénél.) Ezen kivül csak a turbóért és a kettős tömegű lendkerékért aggódok - de ez olyan dolog, hogy megpróbálok rá vigyázni, de az előző 150k km-t nem tudom visszacsinálni, se leellenőrizni.
Szerintem a benyással nincsenek ilyen rizikók, ez tény... de ahogy számoltam, évi 30.000 km esetén megtérülhet (előző autóm 1.8 benya, átlagfogyasztás 8.2 liter) még a 200e Ft-os javitási költség is. Figyelembe kell venni, hogy a gázolaj olcsóbb egy picivel, kevesebbet zabál a gép (nálam 6.8-at eszik, de 85% autópálya (140km/h) van ebben), és gázolajat azért lehet szerezni innen-onnan okosban
Mindenesetre a BMW vásárláskor kellett egy jó nagy adag "leszarom" attitűd - ha évi 100k javitási többlet gondot okozna, nem vennék BMW-t. Ezt nem nagyképűségből mondom, de szerintem inkább ez a hozzáállás reális, mint az, aki minimálbérből vesz új autót... Esetleg havi 100 nettóból BMW-t.

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 11:11


Kedves Coyote és lacaca

Köszönöm, a válaszotokat.
Én is diesel ellenes voltam, és tudom, ha azt mondom, hogy egy 20d fent tartani, olcsóbb, mint a mostani autómat, nem biztos, hogy jól járok, mert egy benzines autóval, sokkal kevesebb gond van, mint egy diesele-el, kérlek, cáfoljatok, meg ha nem így van. Itt a turbó, befecskendező fejek, egr-re gondolok, a többi a mostani autómban is van, ami tönkre mehet. Persze mondhatjátok, hogy ha egy olcsón fenntartható autót szeretnék nem BMW vegyek, de ez már az 5.BMW-m, így nincs más választásom
De igen számít a fogyasztás, és reménykedem, hogy egy jó autót fogok ki
Igen a menet teljesítmény is fontos, így a 30d lenne szimpatikus a 6 henger miatt, de ez nagy lépés a számomra és a fenntartása is magasabb összeg.
A benzines autók olyan csöndesek, és ezért egy kicsit tartok, a zajtól és a járás kultúrától, mert szeretem a csöndet, sokat akarok Egyszer ültem egy 20d-ben, de sajnos menni nem tudtam vele, hideg motornál, nagyon rázott ez normális, és ha bemelegszik jobb lesz, vagy pedig valami rossz volt a motorban?
Menetdinamika is gondolom jobb lesz, a nagyobb a nyomaték miatt.

Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket