Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 13:19


Tényleg nem biztos, hogy jól emlékszem KTX-380 e46 ezüst, sötét ezüst touring M packet. Nin itt a tulaja?

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 13:09


K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...

tipikus villantós kocsik ezek, ha épphogy van rá pénz megveszi, és annyit csináltat meg, amennyit feltétlenül, megkerülhetetlenül kell. nem mindenki olyan hülye márka/autófetisiszta, mint mi, hogy megfelelően karban tartsa. a pinamágnes működik halott szilentekkel/szarakodó jeladóval is...

Coyote írta: kereskedés tette rá a kezét

és komoly haszonkulcsot, Zotyi 1 misivel olcsóbban hirdette emlékeim szerint


Ha akkor láttam volna az autóját biztos, hogy azonnal megveszem 1 misi plusz basszus

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 13:08


YELLOW írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta:
csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!


Hihető, hogy az utolsó szépen karban van tartva, de:
- az ott az elején horpadás, vagy csak balszerencsés tükröződés?
- a km valós lehet? Nem feltételezek semmi rosszat, csak gyanúsan kevés az évjárathoz, felszereltséghez képest, ráadásul kereskedés tette rá a kezét ahogy látom - és ők szeretik tekergetni az órát.

Ha tényleg megbízható autó kell, talán érdemesebb ezt választanod, de kérdés, hogy az 1 millás különbséget megéri-e. Ha a többire rádobsz 5-600.000 Ft javítást vagy szépítést, még akkor se vagy árban ott. Megfontolandó.


én az elsőt választanám, abban hihehtő a km. a másik kettőben eléggé ki van már ülve az ülés. az uccsóról Zotyi tud konkrétat mondani, de hogy abban valamikor visszatekerték az tutti.


Köszönöm szépen a válaszokat.

Szóval amit tudok az autókról

1. Ausztriából hozták be. Jobb első és hátsó ajtó sérülve volt. Itthon javították fényezték le az ajtókat. A vagy a bal vagy a jobb első sárvédőn volt még 2db horpadás azt is megcsináltatta. Szerviz könyves egy Kinti BMW márkakereskedés főnökének a lányáé volt, de másik autót kapott e helyett. A km elméletileg valós. Ami nekem hiányzik az ülés fűtés, és a nagy navigáció és a nagy zene, lehet hogy hülye vagyok és ezekről le kéne mondanom. Kerekeket nem értem, ha M-es felszereltségű nem ilyen kerekeken kellene rajta lenniük , vagy rosszul gondolom? Sajnos regisztrálni is kell és csak euro3-as így a regadóval együtt 2.5-2,-2.6 m lenne.

2. Ez egy kereskedésben van Németországból származik kinti banki vissza vett autó. A km 204000, de kitudja mennyi, amit megtudtam róla, hogy 2005 59000km volt benne azóta márkaszervizben nem járt. a belseje eléggé elvan fáradva a két első ülésről a mállik a bőr felső rétege, nincs benne könyöklő. A bal első ülés háttámla része szakadt. Körbe kisebb nagyobb karcok. A motorháztetőn nagy karcok vannak fényezni kell. A bal hátsó része szerintem törött volt.A sárvédő belső íve rozsdás a hátsólökhárító bal első sarka facsavarral van rögzítve a kasznihoz. Motortérben a csavarok mozgatva vannak, látszódik a szerszám nyoma. A felszereltsége nagyon meggyőző, szerintem mindent tud. Igen a tetőablak belső sötétítője, árnyékolója amikor zárt állapotban van akkor a bal első részénél egy picit eláll érdekes. Menni sajnos nem lehet vele, csak a komoly szándékom van. Nem szimpatikus a kereskedő.

3. Ezzel tudtam menni vadállat A motorháztetőn vannak horpadások. A hátsó tetőn ahol az antenna van horpadt, és közvetlen mellette is van horpadás. Sajnos nincs rajta tetőablak(ez a mániám). A csomagtér üveg részét nem lehet nyitni,csak az egész ajtót.
A bal első és hátsó ajtónál is van sérülés egy 535d-be számolták be, 183 000 km állása. A belseje szép, az első ülések itt is kopottak, asok ki beszállás. Motortér torony merevítő, gondolom használták az autót Az EGR hűtőre amire rámegy egy fekete műanyag cső, ott szivárog a hűtőfolyadék, amikor vissza jöttem az autóval megszűnt a szivárgás vagy elpárolgott. A motor elején van közvetlen.

ennyit tudok róluk. Szerintetek?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 11:58


InsectKiller írta: Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...

tipikus villantós kocsik ezek, ha épphogy van rá pénz megveszi, és annyit csináltat meg, amennyit feltétlenül, megkerülhetetlenül kell. nem mindenki olyan hülye márka/autófetisiszta, mint mi, hogy megfelelően karban tartsa. a pinamágnes működik halott szilentekkel/szarakodó jeladóval is...

Coyote írta: kereskedés tette rá a kezét

és komoly haszonkulcsot, Zotyi 1 misivel olcsóbban hirdette emlékeim szerint

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 11:57


InsectKiller írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival


Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!


Ez is kintről lett behozva. Gondolhatod mit kapott. Ha vettem volna egy 4,5 éveset az meg kb most kezdene lepusztulni, kezdhetném élőről. Volt hogy zsbből egyszerre 680 000 szervíz, és nem,nem motor,csak a jobb első kerékagy úgy deformálódott (semmi nem látszott rajta) hogy a felni forgás közben súrolta a lengés csillapítót. Nemvolt kitáblázva,és felvolt marva az út úgy 8,10 centire,oda is 140 rá,meg vissza is,mert persze visszafelé máshol volt marva. Sötétben éjjel,látni sem lehetett. Lengéscsillapító cserék elől stb.. Persze ha nem márkaszervizbe csináltatom, fele ennyi lett volna,de bízzam valami ismeretlen szerelőre az életem? első futómű,valamit elnéz és repülök az útról. Jó, nekem már megkereste az árát triplán,de akkor is,ki szeret zsebbe nyúlni,főleg 100 ezrekért. Mondjuk, én 3 év alatt beleraktam még 150 000 km, de ki is van szinte minden cserélve. Most a kipufogóm fúj ki fent a blokknál a katalizátornál, bölcsőt lekel venni hozzá, BMW szervizbe csak ránéznek 100 000 pedig megkel hegeszteni. Ilyen szopást.Pont ott tudott kilukadni. Ha 70 centivel hátrébb 5000 a javítás,így van vagy 50,60,80. Le kel szerelni az egész rendszert.Lehet inkább nézek rá egy komplett bontottat, de nem is a javítás a gond,hanem , hogy egész a blokkról le kel szedni az egész rendszert, hogy meg hegessz egy szar lukat. Én vagyok a szerelők álma

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 10:51


Coyote írta:
InsectKiller írta:
csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!


Hihető, hogy az utolsó szépen karban van tartva, de:
- az ott az elején horpadás, vagy csak balszerencsés tükröződés?
- a km valós lehet? Nem feltételezek semmi rosszat, csak gyanúsan kevés az évjárathoz, felszereltséghez képest, ráadásul kereskedés tette rá a kezét ahogy látom - és ők szeretik tekergetni az órát.

Ha tényleg megbízható autó kell, talán érdemesebb ezt választanod, de kérdés, hogy az 1 millás különbséget megéri-e. Ha a többire rádobsz 5-600.000 Ft javítást vagy szépítést, még akkor se vagy árban ott. Megfontolandó.


én az elsőt választanám, abban hihehtő a km. a másik kettőben eléggé ki van már ülve az ülés. az uccsóról Zotyi tud konkrétat mondani, de hogy abban valamikor visszatekerték az tutti.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 10:45


InsectKiller írta:
csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!


Hihető, hogy az utolsó szépen karban van tartva, de:
- az ott az elején horpadás, vagy csak balszerencsés tükröződés?
- a km valós lehet? Nem feltételezek semmi rosszat, csak gyanúsan kevés az évjárathoz, felszereltséghez képest, ráadásul kereskedés tette rá a kezét ahogy látom - és ők szeretik tekergetni az órát.

Ha tényleg megbízható autó kell, talán érdemesebb ezt választanod, de kérdés, hogy az 1 millás különbséget megéri-e. Ha a többire rádobsz 5-600.000 Ft javítást vagy szépítést, még akkor se vagy árban ott. Megfontolandó.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 10:31


anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival


Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 10:25


csavitouring írta: Mit szóltok ezekhez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ii-4851142

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-4842097

És egy kicsit nagyobb falat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4841278


Ezek közül az alsót a 30d-t csak ajánlani tudom, hiszen ő is klubtársunk Zotyi30d néven, tehát fanatikus...Ebből sok minden adódik. Ő nagyobbra cserélte, ezért most eladó.
Ha belefér, biztos a választás!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 10:09


K_Gergo írta:
anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.


Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 09:57

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 09:35


anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 08:45


InsectKiller írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta: Hiába a próbakör,meg az alapos nézegetés.Használni kezded akkor kezd szétesni, aztán mikor megcsinálsz mindent,nem adod el,mert másnak nem leszek hülye kocsit építeni. Inkább addig használom míg szét nem esik. Senkit nem érdekel menyit költöttél rá. Erre készülj,persze én szerencsétlen voltam, neked lehet szerencséd lesz,és 1 évig lehet hozzá sem kel nyúlni, de nem hiszem.


ezt én is írhattam volna.
én (mi?) legalább élvezzük, ahogy 230 ló vágtat, nemde?


Erről én is tudnék mesélni...



Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 07:31


K_Gergo írta:
anubisz írta: Hiába a próbakör,meg az alapos nézegetés.Használni kezded akkor kezd szétesni, aztán mikor megcsinálsz mindent,nem adod el,mert másnak nem leszek hülye kocsit építeni. Inkább addig használom míg szét nem esik. Senkit nem érdekel menyit költöttél rá. Erre készülj,persze én szerencsétlen voltam, neked lehet szerencséd lesz,és 1 évig lehet hozzá sem kel nyúlni, de nem hiszem.


ezt én is írhattam volna.
én (mi?) legalább élvezzük, ahogy 230 ló vágtat, nemde?


Erről én is tudnék mesélni...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 00:19


Robesz írta: A kiló-méterrel én is tisztában vagyok, hogy csak valami csoda folytán lehet benne ennyi, de ezen kívül, a felsorolt hibákkal együtt mi a véleményetek, ti megvennétek e ezt az autót vagy sem?


Én nem venném meg,mert ha hazudnak a km.-rel kapcsolatban ,akkor más sem valós!! Szerintem az árából ítélve ebben az autóban 300-400 e. km van.