Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 10:28


Bocsánat, rossz helyre írtam be az eladó 32d touring közé, elnézést kérek


Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 17:03


Coyote írta: Ennek nagyon frankón lement az ára... aki 320D-t szeretne venni, annak ajánlom.

Megnéztem, a szélvédő kapott 2 kavicsot, egy csere ráférne, és az első fényszóróknak jól jönne egy polírozás (a képen nem látszik, be vannak sárgulva). Ezen kívül korrektnek tűnt a gép próbakör után, magyarországi, egyetlen (szimpatikus) hölgy volt a tulajdonosa végig. A km nem valós, de ettől eltekintve jó opció lehet.

Ha május elején 2.3M lett volna és nem 2.7M, akkor megvettem volna.


Érdekes színe van, de nem rossz értelemben!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 13:27


Ennek nagyon frankón lement az ára... aki 320D-t szeretne venni, annak ajánlom.

Megnéztem, a szélvédő kapott 2 kavicsot, egy csere ráférne, és az első fényszóróknak jól jönne egy polírozás (a képen nem látszik, be vannak sárgulva). Ezen kívül korrektnek tűnt a gép próbakör után, magyarországi, egyetlen (szimpatikus) hölgy volt a tulajdonosa végig. A km nem valós, de ettől eltekintve jó opció lehet.

Ha május elején 2.3M lett volna és nem 2.7M, akkor megvettem volna.

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 12:45


Köszönöm

Fogyasztásról megtaláltam a fórumot, de én egy olyanra gondoltam ami teljes részletességgel le van írva, mikor (km, idő pont) mit cseréltél és az mennyibe került(senki sem az anyagi helyzetére vagyok kíváncsi)érdekel, hogy hozzávetőleg éves szintem mennyibe kerül az autózás, persze tudom, hogy sok változó van, de érdekel. Azért is, mert még diesel autóm nem volt, csak benzines és sokat megyek, váltanom kell, és BMW-t szeretnék (most e36 320i touring-m van) Ezért érdeklődőm, sok mindenek utána néztem, de a tapasztalat amivel Ti rendelkeztek az a reális.

Robin68 írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Auto vasarlas elott alok. 20d es 30d touring kozotti dontesemet szeretnem eldonteni altalatok. Uj forumot szerettem volna letrehozni, de nem talaltam, hogyan is kell. Ami erdekel, az auto fenntartasi költsegei cimen. Szeretnem, ha mindent leirnatok, szervizeles, biztositas, teljesitmenyado, fogyasztas, uzemanyag koltseg, alkatreszek arai. Mikor, mennyi km-nel, mit es mennyiert csereltel benne. Szoval mindent ami az auto fenntartasaval kapcsolatos, tanacsok, tippek, min es hogyan lehet sporolni, megkonnyiteni az autozast

Koszonettel,

Csavi

U.I. remelem nincs ilyen forum, igyekesztem, jol atolvasni


Még szerencse, hogy nem találtad hogyan is kell
Amire kíváncsi vagy arról szól ez a fórum. Ne légy lusta és olvasgass, klikkelj a topikokra, lapozz bennük visszamenőleg is és több választ fogsz találni mint reméltél .





Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 22:26


csavitouring írta: Sziasztok,

Auto vasarlas elott alok. 20d es 30d touring kozotti dontesemet szeretnem eldonteni altalatok. Uj forumot szerettem volna letrehozni, de nem talaltam, hogyan is kell. Ami erdekel, az auto fenntartasi költsegei cimen. Szeretnem, ha mindent leirnatok, szervizeles, biztositas, teljesitmenyado, fogyasztas, uzemanyag koltseg, alkatreszek arai. Mikor, mennyi km-nel, mit es mennyiert csereltel benne. Szoval mindent ami az auto fenntartasaval kapcsolatos, tanacsok, tippek, min es hogyan lehet sporolni, megkonnyiteni az autozast

Koszonettel,

Csavi

U.I. remelem nincs ilyen forum, igyekesztem, jol atolvasni


Még szerencse, hogy nem találtad hogyan is kell
Amire kíváncsi vagy arról szól ez a fórum. Ne légy lusta és olvasgass, klikkelj a topikokra, lapozz bennük visszamenőleg is és több választ fogsz találni mint reméltél .



státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 10:26


Sziasztok,

Auto vasarlas elott alok. 20d es 30d touring kozotti dontesemet szeretnem eldonteni altalatok. Uj forumot szerettem volna letrehozni, de nem talaltam, hogyan is kell. Ami erdekel, az auto fenntartasi költsegei cimen. Szeretnem, ha mindent leirnatok, szervizeles, biztositas, teljesitmenyado, fogyasztas, uzemanyag koltseg, alkatreszek arai. Mikor, mennyi km-nel, mit es mennyiert csereltel benne. Szoval mindent ami az auto fenntartasaval kapcsolatos, tanacsok, tippek, min es hogyan lehet sporolni, megkonnyiteni az autozast

Koszonettel,

Csavi

U.I. remelem nincs ilyen forum, igyekesztem, jol atolvasni

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 07:45


kempelen írta:
Robinson írta: Valaki meg tudja mondani, hogy ez miért M3?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ya-4578661


A legkínosabb az, ha megnézed ki tette fel a hírdetést...


Még Kompresszoros tuti be volt szíva, aki felrakta.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 07:14


Robinson írta: Valaki meg tudja mondani, hogy ez miért M3?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ya-4578661


A legkínosabb az, ha megnézed ki tette fel a hírdetést...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 02:01


Valaki meg tudja mondani, hogy ez miért M3?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ya-4578661

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 22:19


Egy kis hasznos okosság autóvásárláshoz: Ellenőrzőlista



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. június 11. szombat, 22:19

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 15:23


SP_323i írta:
Scotty írta: Hát igen, a jobbos változat motortere tükörképe a balosénak.Szerintem egy csomó alkatrész más.Ha gondolod küldök egy képet az én kocsim motorteréről.


Köszi, de a tűzfalról kéne kép, arra meg nem kérlek, hogy kapd szét a szépséget egy képért


majd a neten megpróbálok képet találni róla hátha szerencsém lesz


Na itt az elmélkedés vége
Nem csak a tűzfal más, de az ablaktörlő miatt a szélvédő alatti kis lapocska is (ahol az ablaktörlők kijönnek a kaszniból) szóval túl sok lakatos munkát igényelne úgy, hogy gyárilag összerakottat kell megbontani ...
Egy szó mint 100 - nem éri meg a dolog.
Köszönöm a segítséget!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 14:58


Scotty írta: Hát igen, a jobbos változat motortere tükörképe a balosénak.Szerintem egy csomó alkatrész más.Ha gondolod küldök egy képet az én kocsim motorteréről.


Köszi, de a tűzfalról kéne kép, arra meg nem kérlek, hogy kapd szét a szépséget egy képért


majd a neten megpróbálok képet találni róla hátha szerencsém lesz

Scotty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Scotty

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 14:47


Hát igen, a jobbos változat motortere tükörképe a balosénak.Szerintem egy csomó alkatrész más.Ha gondolod küldök egy képet az én kocsim motorteréről.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 13:41


Coyote írta:
SP_323i írta:
Coyote írta:
SP_323i írta:
anubisz írta:
SP_323i írta: Urak!

Jobb helyet nem találtam, úgyhogy itt teszem fel a kérdésem hátha valaki tud rá jó választ

Jobb kormányos autót jogilag mennyire bonyesz forgalomba helyezni, műszakiztatni stb idehaza, miután átalakítottam balosra? Nem szopatják be az embert az átépítés miatt?
A kókányolást kerülném az átépítésnél, úgyhogy errefelé ne kalandozzunk


Jó kocsi lehet,ha megéri átalakítani. Szerintem, itt még ilyet nem sokan csináltak.


Még csak elmélet, mert addig, amíg nem ismerem a jogi buktatókat nem élem magam bele. A szerelés nem lehet gond, mert E46-ról lenne szó viszont attól tartok, hogy megveszem, megépítem és utána elhasal a dolog egy íróasztalkukacon.



Ebben van némi tapasztalatom, közeli ismerősöm végigjárta az utat. Subaruról van szó, amit tudni kell: jobbkormányosból csakis angol piacos autót tudsz átalakítani, mert a japán, ausztrál, stb. autók esetén nincs meg az E jelzés, és az alvázszám is rövidebb, így biztosan elhasalsz a bürokráciával.
Az angol autó esetén nem olyan "bonyesz" a dolog mint ahogy látszik: behozod, átalakítod, regadó, szimpla MŰSZAKI VIZSGA -> és már jó is vagy. Az egész kulcsa a műszaki vizsga, ha azon átmegy, nem lehet baj. Nem kell speciális vizsga, elvileg mindegyik vizsgának ugyanolyan alaposnak kell lennie.
VISZONT az ismerősöm ott torpant meg, hogy mennyibe is kerülne az átalakítás. A kormánymű csak a jéghegy csúcsa: a teljes műszerfal, kardánbox, ülések, ajtók, elektromos berendezések, ablaktörlők, tükrök stb. cserére szorul, és sokkal több lehet a bosszúság mint ahogy ránézésre tűnik. Persz az autó csak alkatrészekből van, ezeket mind be lehet szerezni: az igazán kritikus pont a kaszni szokott lenni (ahol a kormánymű kilép), ugyanis itt az üregeket el kell tünteni, a másik oldalon meg precízen reprodukálni. Hozzáteszem, E46 esetén fingom sincs hogy néz ez ki, de Subarunál ez volt a szűk keresztmetszet.
Egy 2001-es Impreza átalakítási költsége baráti munkadíjjal 2 millió forint lett volna, így regadóval és vizsgákkal rögtön kiderült, hogy nem éri meg.
Számolj utána alaposan, szerintem nem éri meg BMW-nél sem. Inkább vegyél egy olcsó, szar állapotú bal kormányost, és költs arra 1 milliót, hogy pöpec gép legyen.


Köszi a választ!
Szóval angol esetén a vizsgával nem lehet gond. Most már tényleg csak az a kérdés, hogy mennyi lenne az anyagára az átszerelésnek, mert a melót úgy is én végezném így legalább a munkadíjat megspórolhatom, meg ügye 2. kocsinak kéne úgyhogy az idő se sürgetne
Még egyszer köszönöm!!!


Amúgy a regadóval alapból jár a forgalombahelyezés, azzal meg alapból jár a műszaki vizsga, tehát ha jól számolom, nincs is extra költsége. Persze a guglin keress azért rá, hátha találsz jótanácsokat - vagy hívj fel egy okmányirodát, ennyit megér.
De továbbra is állítom, hogy nem az adminisztráció, hanem maga az átépítés a bukó benne.


Jaja
most lapozgatom az ETK-t hááát
A tűzfal kérdés nagyon, hogy univerzális e vagy egyedi a jobbos balos esetén. A gond, hogy ha angolt választok az ETK-ban 2 tűzfalat hoz külön cikkszámmal. Na itt úszhat el a dolog, mert tűzfalat nem éri meg cserélni toldozgatni, meg foldozgatni meg nem fogok.

Köszi!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 13:35


SP_323i írta:
Coyote írta:
SP_323i írta:
anubisz írta:
SP_323i írta: Urak!

Jobb helyet nem találtam, úgyhogy itt teszem fel a kérdésem hátha valaki tud rá jó választ

Jobb kormányos autót jogilag mennyire bonyesz forgalomba helyezni, műszakiztatni stb idehaza, miután átalakítottam balosra? Nem szopatják be az embert az átépítés miatt?
A kókányolást kerülném az átépítésnél, úgyhogy errefelé ne kalandozzunk


Jó kocsi lehet,ha megéri átalakítani. Szerintem, itt még ilyet nem sokan csináltak.


Még csak elmélet, mert addig, amíg nem ismerem a jogi buktatókat nem élem magam bele. A szerelés nem lehet gond, mert E46-ról lenne szó viszont attól tartok, hogy megveszem, megépítem és utána elhasal a dolog egy íróasztalkukacon.



Ebben van némi tapasztalatom, közeli ismerősöm végigjárta az utat. Subaruról van szó, amit tudni kell: jobbkormányosból csakis angol piacos autót tudsz átalakítani, mert a japán, ausztrál, stb. autók esetén nincs meg az E jelzés, és az alvázszám is rövidebb, így biztosan elhasalsz a bürokráciával.
Az angol autó esetén nem olyan "bonyesz" a dolog mint ahogy látszik: behozod, átalakítod, regadó, szimpla MŰSZAKI VIZSGA -> és már jó is vagy. Az egész kulcsa a műszaki vizsga, ha azon átmegy, nem lehet baj. Nem kell speciális vizsga, elvileg mindegyik vizsgának ugyanolyan alaposnak kell lennie.
VISZONT az ismerősöm ott torpant meg, hogy mennyibe is kerülne az átalakítás. A kormánymű csak a jéghegy csúcsa: a teljes műszerfal, kardánbox, ülések, ajtók, elektromos berendezések, ablaktörlők, tükrök stb. cserére szorul, és sokkal több lehet a bosszúság mint ahogy ránézésre tűnik. Persz az autó csak alkatrészekből van, ezeket mind be lehet szerezni: az igazán kritikus pont a kaszni szokott lenni (ahol a kormánymű kilép), ugyanis itt az üregeket el kell tünteni, a másik oldalon meg precízen reprodukálni. Hozzáteszem, E46 esetén fingom sincs hogy néz ez ki, de Subarunál ez volt a szűk keresztmetszet.
Egy 2001-es Impreza átalakítási költsége baráti munkadíjjal 2 millió forint lett volna, így regadóval és vizsgákkal rögtön kiderült, hogy nem éri meg.
Számolj utána alaposan, szerintem nem éri meg BMW-nél sem. Inkább vegyél egy olcsó, szar állapotú bal kormányost, és költs arra 1 milliót, hogy pöpec gép legyen.


Köszi a választ!
Szóval angol esetén a vizsgával nem lehet gond. Most már tényleg csak az a kérdés, hogy mennyi lenne az anyagára az átszerelésnek, mert a melót úgy is én végezném így legalább a munkadíjat megspórolhatom, meg ügye 2. kocsinak kéne úgyhogy az idő se sürgetne
Még egyszer köszönöm!!!


Amúgy a regadóval alapból jár a forgalombahelyezés, azzal meg alapból jár a műszaki vizsga, tehát ha jól számolom, nincs is extra költsége. Persze a guglin keress azért rá, hátha találsz jótanácsokat - vagy hívj fel egy okmányirodát, ennyit megér.
De továbbra is állítom, hogy nem az adminisztráció, hanem maga az átépítés a bukó benne.