Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. november 17. szerda, 03:50


hil írta:
Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!







Akkor most megértetted, hogy miért Bimmer és nem más! Gratulálok hozzá én is! Azt vetted meg, amiről kérdeztél? Képek, főleg a belsőről.....




Köszönöm mindenkinek!
Igen, azt a fekete 318is-t vettem meg amit szombaton kérdeztem. Majd a héten teszek fel képeket
(most olvastam, egy olyat, ha valaki rendszeresen krémezi a kezét, valamiért a korány hamarabb lepusztul - de enyire nem akarok vele foglalkozni, mert ez már más topik, meg nem is olyan fontos...)

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 18:56


Az enyémbe 208000km van, de olyan a belseje mint az új...
Az enyém bőrös. Kormány most kezd fényesedni, de semmi repedés foszlás ilyesmi, mondjuk az igaz hogy első tulajtól vettem (német), és ezzel az első tulajjal találkoztam is

Az a baj a bmw vel, hogy nagyon sok km után is gyönyörű a belsejük.
3-400 nál már fel kell keresni egy jó kárpitost



YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:

nekem mióta megvan, 4 év alatt 20ezret mentem vele. de a kormány baloldala (tenyérkormányzás) erőteljesen elkezdett kopni (műanyag-gumi), pedig mikor megvettem szinte új volt benne. ennyit jelent ha valaki inkább városi közlekedésre használja, vagy kanyargós utakon. korábban említett 92-es E36 40ezres autóban is szarrá volt kopva a kormány, mert csak városban használták. valószínű itt is ez az oka.



230e km, és csak fényes a bőr a kormányon és a váltón. (én is sokat tekerem tenyérrel, ráadásul asszony is vezeti és nem kevés gyűrűt hord)
De nem (csak) a km számít, hanem ki hogyan használja, és tartja karban az autóját. Sajnos sok autó jön hozzám javításra, ami az elmaradt karbantartás, szervíz miatt hibásodott meg.


jó nekem nem bőr, de nagyon el kezdett kopni is biztos miattam, lehet a bőr jobban bírja, már most váltottam fogást. szerintem a bőr jobban bírja.





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 16:33


Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!







Akkor most megértetted, hogy miért Bimmer és nem más! Gratulálok hozzá én is! Azt vetted meg, amiről kérdeztél? Képek, főleg a belsőről.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:43


hancurozo írta:
YELLOW írta:

nekem mióta megvan, 4 év alatt 20ezret mentem vele. de a kormány baloldala (tenyérkormányzás) erőteljesen elkezdett kopni (műanyag-gumi), pedig mikor megvettem szinte új volt benne. ennyit jelent ha valaki inkább városi közlekedésre használja, vagy kanyargós utakon. korábban említett 92-es E36 40ezres autóban is szarrá volt kopva a kormány, mert csak városban használták. valószínű itt is ez az oka.



230e km, és csak fényes a bőr a kormányon és a váltón. (én is sokat tekerem tenyérrel, ráadásul asszony is vezeti és nem kevés gyűrűt hord)
De nem (csak) a km számít, hanem ki hogyan használja, és tartja karban az autóját. Sajnos sok autó jön hozzám javításra, ami az elmaradt karbantartás, szervíz miatt hibásodott meg.


jó nekem nem bőr, de nagyon el kezdett kopni is biztos miattam, lehet a bőr jobban bírja, már most váltottam fogást. szerintem a bőr jobban bírja.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:40


Szia

Én is gratulálok az új autódhoz...

Üdv

m_attila

Mikee írta: Én se értem
De egy tulajos és tavajműszakin januárban még 84000km volt benne a kereskedő pedig csak 3 napja vette át...
A Bmw szakszervíz annyit tudott megítélni, hogy 150e alatt van, és egészséges




státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:33


grat az új autódhoz. és üdv a klubban

Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!









hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:14


YELLOW írta:
hancurozo írta:
Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!




92100km-nél újrabőrözni? Az előző tulajnak minden ujján gyűrű volt?


nekem mióta megvan, 4 év alatt 20ezret mentem vele. de a kormány baloldala (tenyérkormányzás) erőteljesen elkezdett kopni (műanyag-gumi), pedig mikor megvettem szinte új volt benne. ennyit jelent ha valaki inkább városi közlekedésre használja, vagy kanyargós utakon. korábban említett 92-es E36 40ezres autóban is szarrá volt kopva a kormány, mert csak városban használták. valószínű itt is ez az oka.



230e km, és csak fényes a bőr a kormányon és a váltón. (én is sokat tekerem tenyérrel, ráadásul asszony is vezeti és nem kevés gyűrűt hord)
De nem (csak) a km számít, hanem ki hogyan használja, és tartja karban az autóját. Sajnos sok autó jön hozzám javításra, ami az elmaradt karbantartás, szervíz miatt hibásodott meg.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:08


Mikee írta: Én se értem
De egy tulajos és tavajműszakin januárban még 84000km volt benne a kereskedő pedig csak 3 napja vette át...
A Bmw szakszervíz annyit tudott megítélni, hogy 150e alatt van, és egészséges


Legyen igaz a futott km. Remélem sok baleset, és hibamentes km-t teszel meg vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 14:08


hancurozo írta:
Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!




92100km-nél újrabőrözni? Az előző tulajnak minden ujján gyűrű volt?


nekem mióta megvan, 4 év alatt 20ezret mentem vele. de a kormány baloldala (tenyérkormányzás) erőteljesen elkezdett kopni (műanyag-gumi), pedig mikor megvettem szinte új volt benne. ennyit jelent ha valaki inkább városi közlekedésre használja, vagy kanyargós utakon. korábban említett 92-es E36 40ezres autóban is szarrá volt kopva a kormány, mert csak városban használták. valószínű itt is ez az oka.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 13:54


Én se értem
De egy tulajos és tavajműszakin januárban még 84000km volt benne a kereskedő pedig csak 3 napja vette át...
A Bmw szakszervíz annyit tudott megítélni, hogy 150e alatt van, és egészséges

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 13:50


Mikee írta: Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!




92100km-nél újrabőrözni? Az előző tulajnak minden ujján gyűrű volt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. november 16. kedd, 13:27


Sziasztok!

Asszem, most kezdem érezni azt, amit eddig ti is éreztetek!!!

Elnézést, a dicsekvésért, de ez valami szuper érzés!
Tegnap megvettem a Debreceni '98-as E36 318 is sedant, és valami fantasztikus! Amíg nem ismertem gondolokdtam, hogy megéri e 400.eFt-tal többet adni egy Bmw-ért mint egy Toyotáért... Hát MEG!
átvizsgáltam én is Bmw szervíz is, Kpm-nél kérdeztem adatokat+eredetvizsgán, és mindenki azt mondta, hogy eredeti fényezés, rozsdamentes, mindenhol, valós 92100Km és 1 tulajos.
Kívül belül szép állapot
CSerés dolgok, motortató teleszkó, kormányt és váltógombot kell átbőrőztetni, két hátsó teleszkó csere, meg a bal első talpas.+tegnap eljátszottuk a már kicsit kopott hátsó gumit, szal az is

Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét, véleményét. Rettenetesen boldog vagyok! Remélem, valamelyik következő Bmw talin már ott tudok lenni!







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. november 16. kedd, 13:34

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 15. hétfő, 18:07


balesz írta: nem akarok megbántani senkit, de azt nem értem h miért gondolja vki, h ha bármilyen más márkából átül egy alul motorizált bmw-be akkor a füléből is adrenalin fog csorogni?







státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 23:01


nem akarok megbántani senkit, de azt nem értem h miért gondolja vki, h ha bármilyen más márkából átül egy alul motorizált bmw-be akkor a füléből is adrenalin fog csorogni?

hil írta:
m_attila írta: Szia Bazsi

Próbálok segíteni, nekem volt sok tds-m

Ha E36 ba gondolkozol, csak benzines.
18tds: jó ötlet volt a bmw től annak idején, csak 1665cm ből 90 lóerő ha úgyvesszük nem rossz, csak a 3as súlyáhéz mérve nagyon kevés. Emiatt ezekkel padlón jártak, hogy menjen
egy 14 éves diesel autóban kb 350000-400000 km van ha évi 25 ezerrel számolunk, vannak kivételek, de ilyen 100-150 ezres óráknak ne dőlj be. Sajnos a bmw a vw konszern 1.9tdi ével nem tudta felvenni a versenyt ezzel a motorral.
Fogyi 5-6-7
25tds:
Más világ. 6 henger viszonylag nyomatékos, szép hangja van ,ha 5 kilónál kevesebb van bent.
Ezekbe is hasonló kilóméterfutás tapasztalható vagy több.
Adagoló, hengerfej, jeladós porlasztó, ezek a tipushibák. Ez a 18tds re is igaz.
Aztán még egy két apróság
Chiptuning...hát most gondolj bele egy 3-400 ezret futott motorra te íratsz egy chippet
De tényszerű leszek a 25 ös jobban bírja, mint a 18as.
Fogyi: Nagyon sok függ a motor, adagoló állapotától
Volt egy E39 525tds em amibe csak 290000km volt, 90 nél 4,7 l evett, város 8,2 átlag 7.
Az E36 om 325tds 8-9 volt az 93-as volt.
De hallani 10literes fogyasztásokról is.

Ha mindenképp tds , akkor 25tds, és csak 96 utáni , műanyag szívócsonkost válaszd.
Nézd meg a hengerfejtömítést ha bent a bmw embléma, még lehet esélyed hogy nem volt még hengerfejes, és ha a vásárlás után mindent kicserélsz ami a hűtőrendszerrel kapcsolatos, a hűtőt leszámítva,(vizpumpa, termosztát- ezek miatt szokták megforralni őket) azt csak át kell nézni, akkor lehet rá esélyed hogy nem is lesz hengerfejes. Ami már volt azzal az a gond, hogy általában meghegesztik a hengerfejet, ami csak egy darabig jó...


U.i. 25tds ek között is óriási különbség lehet menetteljesítménybe, ez általában a futott kilométerekkel van arányban.

Minek is diesel?

Vegyél egy jó benzinest, és élvezd az autózást..
üdv

m_attila

Bazsitds írta: Sziasztok!

Éppen autóvásárlás előtt vagyok, eddig vw-nel jártam csak, viszont váltani szeretnék és a BMW lenne a megfelelő....!
Kérdésem lenne, hogy mik a tapasztalatok a '96 18tds-el kapcsolatban? Tuningolás szempontjából, milyen ez a motor? Tartósság? Inkább 25Tds?
Találtam egy tipp-topp 318Tds-t csak gyengén muzsikál!

Köszi előre is minden választ!






Vagy maradj a népautónál, mert ez így, az igényeid szerint csalódást fog okozni!





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 21:24


m_attila írta: Szia Bazsi

Próbálok segíteni, nekem volt sok tds-m

Ha E36 ba gondolkozol, csak benzines.
18tds: jó ötlet volt a bmw től annak idején, csak 1665cm ből 90 lóerő ha úgyvesszük nem rossz, csak a 3as súlyáhéz mérve nagyon kevés. Emiatt ezekkel padlón jártak, hogy menjen
egy 14 éves diesel autóban kb 350000-400000 km van ha évi 25 ezerrel számolunk, vannak kivételek, de ilyen 100-150 ezres óráknak ne dőlj be. Sajnos a bmw a vw konszern 1.9tdi ével nem tudta felvenni a versenyt ezzel a motorral.
Fogyi 5-6-7
25tds:
Más világ. 6 henger viszonylag nyomatékos, szép hangja van ,ha 5 kilónál kevesebb van bent.
Ezekbe is hasonló kilóméterfutás tapasztalható vagy több.
Adagoló, hengerfej, jeladós porlasztó, ezek a tipushibák. Ez a 18tds re is igaz.
Aztán még egy két apróság
Chiptuning...hát most gondolj bele egy 3-400 ezret futott motorra te íratsz egy chippet
De tényszerű leszek a 25 ös jobban bírja, mint a 18as.
Fogyi: Nagyon sok függ a motor, adagoló állapotától
Volt egy E39 525tds em amibe csak 290000km volt, 90 nél 4,7 l evett, város 8,2 átlag 7.
Az E36 om 325tds 8-9 volt az 93-as volt.
De hallani 10literes fogyasztásokról is.

Ha mindenképp tds , akkor 25tds, és csak 96 utáni , műanyag szívócsonkost válaszd.
Nézd meg a hengerfejtömítést ha bent a bmw embléma, még lehet esélyed hogy nem volt még hengerfejes, és ha a vásárlás után mindent kicserélsz ami a hűtőrendszerrel kapcsolatos, a hűtőt leszámítva,(vizpumpa, termosztát- ezek miatt szokták megforralni őket) azt csak át kell nézni, akkor lehet rá esélyed hogy nem is lesz hengerfejes. Ami már volt azzal az a gond, hogy általában meghegesztik a hengerfejet, ami csak egy darabig jó...


U.i. 25tds ek között is óriási különbség lehet menetteljesítménybe, ez általában a futott kilométerekkel van arányban.

Minek is diesel?

Vegyél egy jó benzinest, és élvezd az autózást..
üdv

m_attila

Bazsitds írta: Sziasztok!

Éppen autóvásárlás előtt vagyok, eddig vw-nel jártam csak, viszont váltani szeretnék és a BMW lenne a megfelelő....!
Kérdésem lenne, hogy mik a tapasztalatok a '96 18tds-el kapcsolatban? Tuningolás szempontjából, milyen ez a motor? Tartósság? Inkább 25Tds?
Találtam egy tipp-topp 318Tds-t csak gyengén muzsikál!

Köszi előre is minden választ!






Vagy maradj a népautónál, mert ez így, az igényeid szerint csalódást fog okozni!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 14. vasárnap, 21:25